13.7 C
València
Dijous, 15 gener, 2026

8 ferits en un autobús de l’EMT quan tractava d’esquivar una moto

La voluntat d'evitar un accident amb una moto per part d'un conductor de l'EMT ha acabat amb 8 dels passatgers de l'autobús ferits de manera lleu. L'incident va ocórrer ahir a la nit al carrer Guillem de Castro de València, prop de la Plaça Sant Agustí, i segons ha informat Las Provincias, va ser proovocat quan el conductor de l'autobús va tindre que frenar de repent per a no xocar amb una moto.

 

 

En eixe moment, alguns passatgers van caure a terra i sofriren contusions de distinta gravetat. Alguns dels ferits van haver de ser traslladats en ambulància, però el balanç de les ferides és lleu en tots els casos.

 

 

L'autobús, de la línia 70, és el que fa el recorregut entre el barri de Benimaclet i el de Fontsanta, passant pel centre de la ciutat.

Últimes notícies

Sanitat indemnitza amb 155.762 euros la mort d’un pacient pel retard en el seu diagnòstic

Sanitat ha estimat parcialment una reclamació i ha pagat 155.762 euros a la família d'un pacient mort després de demorar-se el seu diagnòstic i tractament. La resolució reconeix retards injustificats i pèrdua d'oportunitat diagnòstica, que fixa en un 34%.

Renovació de 17 milions al campus de la Universitat d’Alacant abans del 50 aniversari

La Universitat d'Alacant destinarà 17 milions enguany a modernitzar el campus de Sant Vicent del Raspeig i preparar la commemoració de 2029. El pla inclou obres en facultats, estabilitat del professorat associat i nous servicis com la Casa dels Estudiants.

La Fiscalia demana al Suprem mantindre a la presó a Ábalos per risc de fugida

Anticorrupció ha sol·licitat al Suprem que Ábalos continue a la presó provisional per risc de fugida davant la proximitat del juí del cas Koldo. La decisió es coneixerà la setmana vinent.

La Comunitat Valenciana necessita 26.929 places residencials per a majors i és de les quals menys cobertura pública té

La Comunitat Valenciana concentra juntament amb Andalusia el major dèficit de places per a majors: 26.929 i 36.327, respectivament. El desajustament creix per l'estirada demogràfica i la lenta creació de recursos.

Investiguen la mort d’un xiquet de 9 anys després de caure des d’un sèptim pis a Sagunt

La Policia Nacional investiga la mort d'un xiquet de 9 anys precipitat des d'un sèptim pis a Sagunt en la matinada entre Nit de Nadal i Nadal. La UFAM analitza el context i no s'aprecien indicis d'assetjament escolar.

València reivindica el llegat de Ricard Pérez Casado i li dedicarà un carrer o espai públic

El ple de l'Ajuntament ha aprovat per unanimitat iniciar els tràmits per a donar el nom de Ricard Pérez Casado a una via o espai públic. La sessió extraordinària ha servit per a expressar condols i reconéixer el seu paper decisiu entre 1979 i 1989.

26 afectats del Costa Concordia reclamen més indemnització per l’empitjorament de les seues seqüeles

Vint-i-sis afectats del naufragi del Costa Concordia sol·liciten revisar a l'alça les quanties per seqüeles. Al·leguen que el mal psicològic s'ha cronificado després de 12 anys.

26 afectats del Costa Concordia demanen més indemnització per seqüeles agreujades

Un grup de 26 afectats pel naufragi del Costa Concordia reclama que se'ls abone la diferència per l'agreujament de les seues seqüeles psicològiques. Després de dotze anys, informes pericials apunten a un trastorn per estrés posttraumàtic crònic i demanen que es reconega com a seqüela consolidada i permanent.