Un pare abandona als seus dos fills de 3 i 5 anys en un comerç a Quart de Poblet

 

Agents de la Policia Nacional han detingut a la localitat de Quart de Poblet (València) a un jove de 32 anys, d’origen espanyol, com a presumpte autor d’un delicte d’abandó de menors, després de localitzar als seus fills de 3 i 5 anys en un local comercial del municipi. 

 

Els fets van ocórrer este cap de setmana, quan una patrulla va ser alertada per la Sala del 091 perquè es dirigirà a un local comercial de Quart de Poblet on es trobaven dos menors de 3 i 5 anys, custodiats pels empleats, ja que es trobaven sols.

Una vegada en el lloc els agents es van fer càrrec dels menors, que es trobaven lluny del seu domicili, havent de travessar diverses carreteres sols fins a arribar a l’establiment. Els xiquets van ser traslladats a dependències policials on després de realitzar les gestions oportunes van localitzar a la seua mare, la qual es va fer càrrec dels mateixos i va manifestar que els seus fills haurien d’estar en aqueix moment amb el seu pare.

 

Finalment, els agents després de localitzar al progenitor, el van detindre com a presumpte autor d’un delicte d’abandó de menors
 

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Pérez Llorca viu amb emoció l’Ofrena a la Verge dels Desemparats en un dia molt important

El president de la Generalitat Juanfran Pérez Llorca desfila en l'Ofrena a la Verge dels Desemparats molt emocionat, destacant el privilegi de participar al costat de la seua filla en un dia molt important per a ell.

La Cantina planta una falla per a no oblidar la DANA i homenatjar les víctimes

El centre de voluntariat La Cantina planta per segon any la falla No oblidar la DANA en Russafa com a monument a la memòria i homenatge a les víctimes de les inundacions.

Pérez Llorca viu una Ofrena molt emotiva al costat de la seua filla en les Falles de València

El president de la Generalitat, Juanfran Pérez Llorca, participa en l'Ofrena a la Verge dels Desemparats molt emocionat i destaca el privilegi de viure-la al costat de la seua filla.

València entra en la recta final de les Falles amb la ciutat abarrotada de turistes

València afronta els últims dies de les Falles de 2026 amb la ciutat saturada de visitants, alta ocupació turística i un calendari festiu intens que culmina en la Nit del Foc i la Cremà.

APTUR CV denuncia sabotatges en 450 vivendes turístiques de València després de les Falles

APTUR CV denuncia una onada de vandalisme en panys i façanes d'unes 450 vivendes turístiques a València durant els últims dies de les Falles, amb danys que xifra en 250.000 euros i un impacte en la convivència veïnal i la imatge de la ciutat.

Rototom Sunsplash 2026 revela un primer cartell amb Major Lazer, Shenseea i Protoje

El Rototom Sunsplash 2026 anuncia un potent primer avanç de cartell amb Major Lazer Soundsystem, Shenseea, Protoje, G-5 i referents històrics del reggae i el ska.

Més de 300 bombers vetlen per la seguretat en la cremà de les Falles de València 2026

Més de 300 bombers i un centenar de voluntaris de Protecció Civil integren el dispositiu especial per a la Nit de la Cremà a València, que supervisarà 95 falles amb especial atenció a les de major risc.

Modernitat i tradició enlluernen en la penúltima i eixordadora mascletà de les Falles 2026

La Pirotècnia Caballer FX Global Foc combina foc digital i pólvora clàssica en una mascletà de 180 quilos i cinc minuts de ritme ascendent que fa vibrar la plaça de l'Ajuntament de València.