Un pare abandona als seus dos fills de 3 i 5 anys en un comerç a Quart de Poblet

 

Agents de la Policia Nacional han detingut a la localitat de Quart de Poblet (València) a un jove de 32 anys, d’origen espanyol, com a presumpte autor d’un delicte d’abandó de menors, després de localitzar als seus fills de 3 i 5 anys en un local comercial del municipi. 

 

Els fets van ocórrer este cap de setmana, quan una patrulla va ser alertada per la Sala del 091 perquè es dirigirà a un local comercial de Quart de Poblet on es trobaven dos menors de 3 i 5 anys, custodiats pels empleats, ja que es trobaven sols.

Una vegada en el lloc els agents es van fer càrrec dels menors, que es trobaven lluny del seu domicili, havent de travessar diverses carreteres sols fins a arribar a l’establiment. Els xiquets van ser traslladats a dependències policials on després de realitzar les gestions oportunes van localitzar a la seua mare, la qual es va fer càrrec dels mateixos i va manifestar que els seus fills haurien d’estar en aqueix moment amb el seu pare.

 

Finalment, els agents després de localitzar al progenitor, el van detindre com a presumpte autor d’un delicte d’abandó de menors
 

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Espanya té garantit el subministrament de gas malgrat la tensió a Ormuz, segons Enagás

Enagás assegura que Espanya no tindrà problemes de proveïment per la seua baixa dependència del Golf i unes reserves del 58%. Advertix de pressió en preus, lluny de 2022

Puente destaca la inversió en els ports espanyols per a reforçar la seua competitivitat

Óscar Puente ha posat en valor el pla Horitzó 2030 de Ports de l'Estat, amb 7.000 milions fins a 2029. Dos terços aniran a modernitzar infraestructures i a millorar accessos, sostenibilitat i digitalització.

Enagás garantix el subministrament de gas a Espanya malgrat la tensió en el Golf

El conseller delegat de Enagás ha assegurat que Espanya no tindrà problemes de subministrament gràcies a la baixa dependència de Catar i a reserves al 58%. Advertix de tensions de preus després de quasi duplicar-se en una setmana, encara que inferiors a 2022.

Carrera, Buenavida, Araújo i Fam entren en la llista d’Espanya per al Premundial de Puerto Rico

Raquel Carrera torna i encapçala una convocatòria continuista per al Premundial de Puerto Rico, amb cinc interiors i forta presència del València Basket. Espanya afronta un calendari exigent amb dos places en joc a més dels Estats Units.

Abascal compara el cas de la regidora del PP de Palència amb el d’Alacant i el titlla de ‘horrible’

Abascal ha equiparat la compra d'una VPO per una regidora del PP a Palència amb les adjudicacions d'Alacant i l'ha titllat de 'horrible'. Ha carregat contra el 'bipartidisme' i les ajudes en campanya que interpreta com 'comprar vots'.

El Llevant atribuïx a l’ajust de 16,2 milions la caiguda del seu límit de gasto a 17,4 milions

LaLiga ha retallat el topall de gasto del Llevant de 35,5 a 17,4 milions després d'aflorar 16,2 milions en pèrdues no registrades. El club queda amb el menor marge de Primera.

Més de 650 assistents analitzen a València els reptes del sector portuari

Més de 650 assistents han participat en la inauguració del primer Congrés Nacional Portuari a València, que durant tres dies aborda els reptes del sector. El pla preveu 7.000 milions fins a 2029 amb focus en descarbonització, connectivitat ferroviària i modernització.

Alacant acollirà a l’octubre tres conferències iberoamericanes de ciència i innovació

El 21 i 22 d'octubre se celebraran a Alacant tres conferències iberoamericanes sobre ciència, tecnologia, innovació i educació superior en el marc de la XXX Cimera.