20.6 C
València
Dimarts, 24 febrer, 2026

Un pare abandona als seus dos fills de 3 i 5 anys en un comerç a Quart de Poblet

 

Agents de la Policia Nacional han detingut a la localitat de Quart de Poblet (València) a un jove de 32 anys, d’origen espanyol, com a presumpte autor d’un delicte d’abandó de menors, després de localitzar als seus fills de 3 i 5 anys en un local comercial del municipi. 

 

Els fets van ocórrer este cap de setmana, quan una patrulla va ser alertada per la Sala del 091 perquè es dirigirà a un local comercial de Quart de Poblet on es trobaven dos menors de 3 i 5 anys, custodiats pels empleats, ja que es trobaven sols.

Una vegada en el lloc els agents es van fer càrrec dels menors, que es trobaven lluny del seu domicili, havent de travessar diverses carreteres sols fins a arribar a l’establiment. Els xiquets van ser traslladats a dependències policials on després de realitzar les gestions oportunes van localitzar a la seua mare, la qual es va fer càrrec dels mateixos i va manifestar que els seus fills haurien d’estar en aqueix moment amb el seu pare.

 

Finalment, els agents després de localitzar al progenitor, el van detindre com a presumpte autor d’un delicte d’abandó de menors
 

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

El canvi climàtic augmenta la freqüència i la magnitud de les precipitacions extremes

La freqüència i la intensitat de les precipitacions extremes ha augmentat amb el calfament global, encara que de manera desigual segons la geografia. A Espanya, l'orografia, el bloqueig de tempestes i la major eficiència de les pluges tardorenques i hivernals han sigut determinants en els rècords més recents.

L’exclusió voluntària de Mazón en la dana va ser decisiva en les morts, segons la jutgessa

La magistrada que instruïx la gestió de la dana a València sosté que l'exclusió voluntària de Carlos Mazón durant l'emergència va tindre un paper decisiu en els 230 morts i en les lesions del 29 d'octubre de 2024.

El València Basket es reforça amb l’exterior francesa Kendra Chery després de la seua eixida del Jairis

El València Basket ha fitxat l'exterior francesa Kendra Chery després de rescindir amb el Jairis. Recuperada de la seua lesió de genoll, ha passat la revisió mèdica i se suma als entrenaments.

Pérez Llorca defén que PPCV i Mazón ja van assumir responsabilitats per la dana

Pérez Llorca ha defés que el seu partit i Carlos Mazón ja van assumir la responsabilitat per la dana, contrastant-lo amb la de l'Estat. Ha reiterat el seu respecte a les víctimes i ha detallat disculpes i mesures de suport i coordinació.

Bustinduy denuncia una persecució insuportable contra Mónica Oltra després de l’orde de juí oral

El ministre Pablo Bustinduy ha denunciat una persecució contra Mónica Oltra després de conéixer-se l'orde d'obrir juí oral. Ha oferit el seu suport i ha emmarcat el cas en un assetjament més ampli a l'esquerra.

L’oposició insistix en la dimissió de Barcala per irregularitats en vivendes públiques d’Alacant

PSPV-PSOE i Compromís han reclamat de nou l'eixida de l'alcalde després d'una inspecció policial en les VPP de la Platja de Sant Joan que ha revelat empadronaments absents i beneficiaris repetits. Els grups qüestionen la investigació municipal i demanen apartar a funcionaris assenyalats.

Renzo Saravia es presenta al València i apunta a guanyar-se la continuïtat

El lateral argentí, fitxat fins a final de temporada, va afirmar que seria un somni quedar-se a llarg termini i que buscarà guanyar-li'l en els 13 partits de lliga restants.

La jutgessa de la DANA eleva al TSJCV una exposició perquè investigue a Carlos Mazón

La jutgessa de Catarroja ha remés al TSJCV una exposició raonada perquè investigue al expresident Carlos Mazón per la gestió de la DANA. El trasllat obeïx a la seua condició d'aforat com a diputat en Les Corts.