Un pare abandona als seus dos fills de 3 i 5 anys en un comerç a Quart de Poblet

 

Agents de la Policia Nacional han detingut a la localitat de Quart de Poblet (València) a un jove de 32 anys, d’origen espanyol, com a presumpte autor d’un delicte d’abandó de menors, després de localitzar als seus fills de 3 i 5 anys en un local comercial del municipi. 

 

Els fets van ocórrer este cap de setmana, quan una patrulla va ser alertada per la Sala del 091 perquè es dirigirà a un local comercial de Quart de Poblet on es trobaven dos menors de 3 i 5 anys, custodiats pels empleats, ja que es trobaven sols.

Una vegada en el lloc els agents es van fer càrrec dels menors, que es trobaven lluny del seu domicili, havent de travessar diverses carreteres sols fins a arribar a l’establiment. Els xiquets van ser traslladats a dependències policials on després de realitzar les gestions oportunes van localitzar a la seua mare, la qual es va fer càrrec dels mateixos i va manifestar que els seus fills haurien d’estar en aqueix moment amb el seu pare.

 

Finalment, els agents després de localitzar al progenitor, el van detindre com a presumpte autor d’un delicte d’abandó de menors
 

Anuncios

Últimes notícies

Maleït idioma, el castellà, segons Trump

Leo Giménez és lingüista i en el seu article d'esta setmana parla del rebuig de Donald Trump al castellà i utilitza eixe episodi per a reflexionar sobre el supremacisme lingüístic i la situació de les llengües minoritzades, especialment el valencià

José Muñoz acusa el Consell de no tindre ‘projecte propi’ i reclama que la Comunitat recupere pes a Espanya

El síndic del PSPV-PSOE defensa en un desdejuni d’AMDComVal una agenda valenciana basada en finançament, autogovern, servicis públics i vertebració territorial

CCOO denuncia 70 hores d’espera i col·lapse en les urgències de l’Hospital Clínic de València

CCOO alerta que les urgències de l'Hospital Clínic de València acumulen esperes de fins a 70 hores i un 70% més de pacients de la capacitat prevista, la qual cosa convertix l'àrea en una planta d'hospitalització encoberta i eleva el risc assistencial i laboral.

Els festivals Love the 90s i I Love Reggaeton es traslladen a l’estadi Ciutat de València

Els festivals Love the 90s i I Love Reggaeton canvien de la Ciutat de les Arts i les Ciències a l'estadi Ciutat de València per un conflicte de soroll, amb ajustos en la distribució del públic i opcions de reembossament.

Els sindicats denuncien servicis mínims abusius en 2n de Batxillerat per la vaga indefinida

Els sindicats del comité de vaga qualifiquen d'abusius els servicis mínims fixats per la Conselleria per al professorat de 2n de Batxillerat davant la vaga indefinida des de l'11 de maig.

Les empreses valencianes acceleren l’automatització malgrat la falta de talent en intel·ligència artificial

Més de la mitat de les empreses valencianes prioritza automatitzar processos per a guanyar eficiència, encara que reconeix una forta falta de talent especialitzat en intel·ligència artificial i un ús encara tàctic d'esta tecnologia.

El Consell aprova un acord de 27 milions per a fàrmacs contra l’esclerosi múltiple

El Consell ha autoritzat un acord marc de més de 27 milions d'euros per a garantir el subministrament de medicaments contra l'esclerosi múltiple en la sanitat pública valenciana durant els pròxims anys.

El Consell destina 14,7 milions al manteniment de depuradores a Castelló

El Consell ha autoritzat la EPSAR un contracte de 14,7 milions per a garantir el manteniment i la continuïtat dels sistemes de sanejament i depuració d'aigües residuals en diversos municipis de Castelló.