L'Audiència de València ha decidit absoldre a un arquitecte de la capital al qual el jurat popular va declarar culpable per cobrar 50 euros i demanar 600 més a un hostaler per a fer gestions i agilitzar la llicència d'apertura d'una pensió al considerar que si bé els fets estan acreditats, el treballador públic no va dictar cap resolució, que és el requisit exigit pel Tribunal Suprem per a condemnar per tràfic d'influències. Així consta en la sentència de l'Audiència, facilitada pel Tribunal Superior de Justícia en la qual s'absol a l'arquitecte per al qual el fiscal i l'acusació particular van demanar un any de presó per un delicte de tràfic d'influències i a més la seua inhabilitació especial per a exercir treball públic durant el mateix temps.
Últimes notícies
Esports
Mallorca i València es juguen un respir clau en la lluita per la permanència
Mallorca i València obrin la jornada 33 de LaLiga EA Sports en un dol directe per la permanència. Els dos equips busquen un triomf que els done aire i els permeta posar terra pel mig amb el descens.
Esports
Corberán reafirma la seua confiança en la plantilla del València malgrat la falta de punts
Carlos Corberán defén la implicació de la plantilla del València abans de visitar al Mallorca, admet que l'equip hauria de portar més punts i assumix la lluita per la permanència.
Oratge
Calor i estabilitat per a arrancar la setmana en la Comunitat Valenciana, amb tempestes aïllades a l’interior
La penúltima setmana d'abril comença en la Comunitat Valenciana amb temperatures per damunt dels 25 graus, ambient estable i risc de ruixats vespertins amb tempesta a l'interior nord.
Política
Pérez Llorca critica la regularització de migrants i veu un clar interés electoral
Juanfran Pérez Llorca sosté que la regularització massiva de migrants no està ben organitzada i la vincula a fins electorals, mentres aborda també polèmiques locals a Alacant.
Local
El PSPV acusa a Catalá de frenar la regularització d’immigrants a València
El PSPV retrau a l'alcaldessa María José Catalá la falta de reforços municipals per a tramitar la regularització d'immigrants i alerta del col·lapse en les cues de l'Ajuntament.
Política
Pérez Llorca critica la regularització massiva de migrants i veu interés electoral
Juanfran Pérez Llorca considera que la regularització massiva de migrants està mal organitzada i respon a interessos electorals, i reclama polítiques als països d'origen.
Social
El PP anuncia mocions en tots els seus ajuntaments contra la regularització d’immigrants
El PP anuncia que presentarà mocions als seus ajuntaments per a reclamar la paralització de la regularització d'immigrants aprovada pel Govern i denunciar el col·lapse de les oficines municipals.
Medi ambient
Episodi de calor inusual a Espanya amb més de 30 graus al final d’abril
La setmana comença amb un episodi de calor inusual per a finals d'abril, amb temperatures entre 5 i 10 graus per damunt del normal i tempestes fortes en diverses zones del nord.








