Dos xics abusen d’una xica, li furten i la deixen inconscient en terra en València

La víctima va ser trobada en terra a les 06.40 de la matinada   | Cedida

 

Agents de la Policia Nacional han detingut a dos xics, de 20 i 25 anys, d’origen pakistanés, com a presumptes autors d’un delicte d’abús sexual amb penetració, robatori i delicte lleu d’estafa.

 

Les investigacions van començar el 16 de setembre quan els agents van saber que una xica es trobava en un hospital de València per una presumpta agressió sexual. Els policies es van presentar en el centre sanitari i van descobrir que la jove havia sigut trobada estesa en terra per una persona cap a les 06.40 de la matinada i que va avisar al 112. A partir d’ahí, la víctima va ser traslladada per una ambulància a l’hospital.

 

  

Segons pareix, la xica havia eixit de festa amb una amiga i, després de quedar-se a soles, es va prendre un colpet amb un grup de jóvens i, a partir d’ahí, ja no recordava res més fins que es va despertar en l’hospital. Va ser en eixe moment que es va donar compte de què li faltava el telèfon mòbil i la cartera, a on portava la documentació, 30 euros i una targeta bancària.

 

 

  

Durant les investigacions, els policies van descobrir que la targeta furtada havia sigut gastada en dos gasolineres: s’havien fet dos pagaments en cada una i el total dels gastos pujava a 44 euros.

 

 

  

Finalment, i després d’uns quants dies d’investigació, van identificar als dos sospitosos i els van localitzar i detindre per delictes d’abús sexual amb penetració, robatori i estafa (per l’ús fraudulent de la targeta furtada). A més, un dels dos detinguts encara tenia el telèfon mòbil de la víctima. Ara, els dos xics, sense antecedents caps dels dos, han passat a disposició judicial i, en el cas d’un d’ells, ha ingressat en la presó.

 

 

També pots llegir…

Últimes notícies

Catalá aposta per l’atletisme i la vela davant de la Fórmula 1 a València

L’alcaldessa María José Catalá ha defensat que València aposte per la vela i l’atletisme, per tradició i menor cost públic, i ha reobert la porta a acollir de nou la Copa de l’Amèrica.

Els pobles afectats pels incendis de l’estiu demanen ser zona d’emergència greu

El Consell ha acordat sol·licitar al Govern d’Espanya que declare com a zones greument afectades per una emergència de protecció civil els municipis castigats pels principals incendis forestals d’aquest estiu a la Comunitat Valenciana.

La Serra d’Escalona i la Dehesa de Campoamor ja són parc natural

El Consell ha declarat parc natural la Serra d’Escalona i la Dehesa de Campoamor, un espai d’alt valor ambiental que abasta Orihuela, San Miguel de Salinas i Pilar de la Horadada. La figura de protecció busca conservar la biodiversitat i compatibilitzar-la amb els usos tradicionals i el desenvolupament rural sostenible.

Toni Pérez retreu a Sánchez la falta de compromís amb el transvasament Tajo-Segura

El president de la Diputació d'Alacant, Toni Pérez, ha criticat que Pedro Sánchez no haja anunciat inversions hídriques ni un compromís ferm amb el transvasament Tajo-Segura durant la seua visita a la província.

El PSPV busca amb la societat civil una alternativa per a governar la Comunitat Valenciana

El PSPV-PSOE ha obert la seua Conferència Política a col·lectius socials i ciutadania per a dissenyar una alternativa de govern a la Generalitat i recuperar drets que considera retallats pels executius de PP i Vox.

Les oposicions de mestres arrenquen amb quasi 15.700 aspirants en la Comunitat

Educació inicia este cap de setmana les oposicions al cos de Mestres d’Infantil i Primària amb 15.697 aspirants per a 1.959 places en la Comunitat Valenciana, mentre CSIF reclama la màxima transparència i informació en tot el procés selectiu.

El PSPV acusa Catalá d’un discurs ‘racista’ que assenyala la població migrant pels assentaments

El portaveu socialista a l’Ajuntament de València, Borja Sanjuan, ha acusat l’alcaldessa María José Catalá d’emprar un discurs ‘racista’ en responsabilitzar la població migrant dels problemes vinculats als assentaments de persones sense llar, i li retreu que no assenyale els fons voltor i inversors que especulen amb la vivenda.

Morant planteja lleis d’equitat per garantir plaça universitària a tot l’alumnat

La ministra Diana Morant defensa a València unes lleis d’equitat que obliguen les autonomies a finançar prou places públiques, cosa que a la Comunitat Valenciana suposaria fins a 10.000 noves places. La Generalitat replica que ja autoritza totes les places sol·licitades i destaca l’augment de beques i del finançament universitari.