Dos xics abusen d’una xica, li furten i la deixen inconscient en terra en València

La víctima va ser trobada en terra a les 06.40 de la matinada   | Cedida

 

Agents de la Policia Nacional han detingut a dos xics, de 20 i 25 anys, d’origen pakistanés, com a presumptes autors d’un delicte d’abús sexual amb penetració, robatori i delicte lleu d’estafa.

 

Les investigacions van començar el 16 de setembre quan els agents van saber que una xica es trobava en un hospital de València per una presumpta agressió sexual. Els policies es van presentar en el centre sanitari i van descobrir que la jove havia sigut trobada estesa en terra per una persona cap a les 06.40 de la matinada i que va avisar al 112. A partir d’ahí, la víctima va ser traslladada per una ambulància a l’hospital.

 

  

Segons pareix, la xica havia eixit de festa amb una amiga i, després de quedar-se a soles, es va prendre un colpet amb un grup de jóvens i, a partir d’ahí, ja no recordava res més fins que es va despertar en l’hospital. Va ser en eixe moment que es va donar compte de què li faltava el telèfon mòbil i la cartera, a on portava la documentació, 30 euros i una targeta bancària.

 

 

  

Durant les investigacions, els policies van descobrir que la targeta furtada havia sigut gastada en dos gasolineres: s’havien fet dos pagaments en cada una i el total dels gastos pujava a 44 euros.

 

 

  

Finalment, i després d’uns quants dies d’investigació, van identificar als dos sospitosos i els van localitzar i detindre per delictes d’abús sexual amb penetració, robatori i estafa (per l’ús fraudulent de la targeta furtada). A més, un dels dos detinguts encara tenia el telèfon mòbil de la víctima. Ara, els dos xics, sense antecedents caps dels dos, han passat a disposició judicial i, en el cas d’un d’ells, ha ingressat en la presó.

 

 

També pots llegir…

Últimes notícies

Avis taronja per temperatures de fins a 39 graus a l’interior nord de València

Aemet ha activat per a este divendres l’avís taronja per temperatures màximes de fins a 39 graus a l’interior nord de la província de València, en plena quarta ona de calor de l’estiu a la Comunitat Valenciana.

Últim cap de setmana de juliol amb més calor i tronades a la vista

La Comunitat Valenciana encadena un nou cap de setmana d’ona de calor, amb màximes molt altes a l’interior i sud de València i possibilitat de tronades amb granís dissabte i diumenge.

AMDComVal denuncia el tercer requeriment de Política Lingüística als mitjans digitals valencians

AMDComVal denuncia que Política Lingüística ha exigit per tercera vegada documentació als mitjans digitals valencians, ara amb un termini de deu dies hàbils en ple agost.

El foc de la Vall d’Uixó continua actiu una setmana després però permet el retorn de 2.800 veïns

L'incendi forestal de la Vall d'Uixó encadena set dies actiu i encara no s'ha estabilitzat, però els avanços han permés que 2.800 persones de nou municipis hagen tornat a casa mentre 5.200 continuen desallotjades.

Carlos Espí fitxa pel Real Madrid fins 2031 després de brillar al Levante

El davanter valencià Carlos Espí deixa el Levante UD i firma pel Real Madrid per cinc temporades, fins al 30 de juny de 2031, després d’una irrupció destacada en l’elit.

Carlos Espí, màxim golejador granota, fitxa pel Real Madrid

El Levante UD ha tancat amb el Real Madrid el traspàs del davanter Carlos Espí, màxima venda d’un jugador de la seua pedrera. El punta valencià, de 20 anys, s’acomiada com a màxim golejador granota de l’última temporada.

1.800 veïns poden tornar a casa pel bon avanç de l’incendi de la Vall d’Uixó

La millora en l’evolució de l’incendi forestal de la Vall d’Uixó ha permés el retorn de 1.800 persones a Alfondeguilla, Chóvar i Sueras, encara amb el foc sense estabilitzar i unes 5.200 persones desalojades.

L’abstenció de Vox frena la reprovació de Barcala pel cas dels pisos de Les Naus

L’abstenció dels quatre regidors de Vox en el ple d’Alacant ha impedit la reprovació de l’alcalde Luis Barcala, reclamada per l’esquerra per la seua negativa a declarar en la comissió sobre les vivendes públiques de Les Naus.
FILMOTECA D'ESTIU