Dos xics abusen d’una xica, li furten i la deixen inconscient en terra en València

La víctima va ser trobada en terra a les 06.40 de la matinada   | Cedida

 

Agents de la Policia Nacional han detingut a dos xics, de 20 i 25 anys, d’origen pakistanés, com a presumptes autors d’un delicte d’abús sexual amb penetració, robatori i delicte lleu d’estafa.

 

Les investigacions van començar el 16 de setembre quan els agents van saber que una xica es trobava en un hospital de València per una presumpta agressió sexual. Els policies es van presentar en el centre sanitari i van descobrir que la jove havia sigut trobada estesa en terra per una persona cap a les 06.40 de la matinada i que va avisar al 112. A partir d’ahí, la víctima va ser traslladada per una ambulància a l’hospital.

 

  

Segons pareix, la xica havia eixit de festa amb una amiga i, després de quedar-se a soles, es va prendre un colpet amb un grup de jóvens i, a partir d’ahí, ja no recordava res més fins que es va despertar en l’hospital. Va ser en eixe moment que es va donar compte de què li faltava el telèfon mòbil i la cartera, a on portava la documentació, 30 euros i una targeta bancària.

 

 

  

Durant les investigacions, els policies van descobrir que la targeta furtada havia sigut gastada en dos gasolineres: s’havien fet dos pagaments en cada una i el total dels gastos pujava a 44 euros.

 

 

  

Finalment, i després d’uns quants dies d’investigació, van identificar als dos sospitosos i els van localitzar i detindre per delictes d’abús sexual amb penetració, robatori i estafa (per l’ús fraudulent de la targeta furtada). A més, un dels dos detinguts encara tenia el telèfon mòbil de la víctima. Ara, els dos xics, sense antecedents caps dels dos, han passat a disposició judicial i, en el cas d’un d’ells, ha ingressat en la presó.

 

 

També pots llegir…

Últimes notícies

Dolores es bolca en un emotiu minut de silenci pel crim masclista en la caserna de la Guàrdia Civil

Centenars de veïns de Dolores es concentren davant l'ajuntament per a guardar un minut de silenci pel crim masclista ocorregut en una vivenda de la caserna de la Guàrdia Civil i mostrar el seu suport a la família.

El guàrdia civil acusat de matar a la seua dona i fill no tenia denúncies prèvies per maltractament

El guàrdia civil de 55 anys acusat d'assassinar a la seua esposa i al seu fill a la casa caserna de Dolores no constava en el sistema Viogén ni tenia denúncies prèvies per maltractament.

El professorat valencià intensifica la vaga amb noves manifestacions la setmana vinent

Els sindicats de docents de la Comunitat Valenciana han convocat una nova bateria de manifestacions i concentracions la setmana vinent dins de la vaga indefinida per a exigir millores en ràtios, plantilles, infraestructures, climatització, ensenyança en valencià i salaris.

Dos persones resulten ferides per l’explosió d’un fogó en un concurs de truites a la Vila Joiosa

Un home de 77 anys i una dona de 66 han patit cremades lleus en explotar la bombona d'un fogó de càmping gas durant un concurs de truites a la Vila Joiosa.

El pacient espanyol amb hantavirus evoluciona de manera favorable i continua estable

L'únic pacient espanyol amb hantavirus ingressat a l'hospital Gómez Ulla continua estable i millorant, mentres els seus 13 companys del vaixell Hondius i altres contactes continuen asimptomàtics.

Investiguen com a violència masclista les morts d’un guàrdia civil, la seua dona i el seu fill a Dolores

La Delegacion del Govern contra la Violència de Genero investiga com a possible violència masclista la mort d'un guàrdia civil, la seua dona i el seu fill en una vivenda de la caserna de Dolores, on el municipi ha decretat tres dies de dol i un minut de silenci.

La Real acomiada a Elustondo davant un València que busca tancar la permanència

La Reial Societat es prepara per a acomiadar a Anoeta a Aritz Elustondo en un dol davant un València que aspira a certificar de manera matemàtica la seua permanència en Primera Divisió.

Llevant i Mallorca es juguen la vida en un dol directe per la permanència

Llevant i Mallorca arriben empatats a 39 punts i s'enfronten en el Ciutat de València en un partit decisiu, on la victòria acosta la salvació i la derrota pot sentenciar el descens.