Dos xics abusen d’una xica, li furten i la deixen inconscient en terra en València

La víctima va ser trobada en terra a les 06.40 de la matinada   | Cedida

 

Agents de la Policia Nacional han detingut a dos xics, de 20 i 25 anys, d’origen pakistanés, com a presumptes autors d’un delicte d’abús sexual amb penetració, robatori i delicte lleu d’estafa.

 

Les investigacions van començar el 16 de setembre quan els agents van saber que una xica es trobava en un hospital de València per una presumpta agressió sexual. Els policies es van presentar en el centre sanitari i van descobrir que la jove havia sigut trobada estesa en terra per una persona cap a les 06.40 de la matinada i que va avisar al 112. A partir d’ahí, la víctima va ser traslladada per una ambulància a l’hospital.

 

  

Segons pareix, la xica havia eixit de festa amb una amiga i, després de quedar-se a soles, es va prendre un colpet amb un grup de jóvens i, a partir d’ahí, ja no recordava res més fins que es va despertar en l’hospital. Va ser en eixe moment que es va donar compte de què li faltava el telèfon mòbil i la cartera, a on portava la documentació, 30 euros i una targeta bancària.

 

 

  

Durant les investigacions, els policies van descobrir que la targeta furtada havia sigut gastada en dos gasolineres: s’havien fet dos pagaments en cada una i el total dels gastos pujava a 44 euros.

 

 

  

Finalment, i després d’uns quants dies d’investigació, van identificar als dos sospitosos i els van localitzar i detindre per delictes d’abús sexual amb penetració, robatori i estafa (per l’ús fraudulent de la targeta furtada). A més, un dels dos detinguts encara tenia el telèfon mòbil de la víctima. Ara, els dos xics, sense antecedents caps dels dos, han passat a disposició judicial i, en el cas d’un d’ells, ha ingressat en la presó.

 

 

També pots llegir…

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive
Anuncios

Últimes notícies

Bernabé reivindica Malilla com a exemple de polítiques del PSPV i acusa el PP de fer negoci amb la vivenda

Pilar Bernabé defén que Malilla exemplifica les polítiques de barri del PSPV a València i acusa el PP de castigar la zona, frenar el Corredor Verd i convertir la vivenda en un negoci.

Troben en Becerreá a la menor desapareguda a València gràcies a un operatiu de la Guàrdia Civil

La Guàrdia Civil ha localitzat en un pis de Becerreá a una menor desapareguda a València, després d'un dispositiu de busca recolzat en la investigació operativa i la col·laboració veïnal.

Morant insistix que el PSPV continuarà exigint dades sobre els diners a la sanitat privada

Diana Morant afirma que el PSPV mantindrà la pressió sobre el Consell per a conéixer amb detall quants diners públics es destina a la sanitat privada i en quines condicions.

Casa 47 impulsa 44 noves vivendes de lloguer assequible en l’antiga Caserna d’Enginyers de València

Casa 47 encarrega la redacció del projecte per a construir 44 vivendes de lloguer assequible en l'àmbit de l'antiga Caserna d'Enginyers de València, que preveu un total de 438 pisos protegits.

Morant acusa el PP d’assumir el marc ideològic de l’extrema dreta en els seus pactes amb Vox

Diana Morant acusa el PP d'assumir el marc ideològic de l'extrema dreta i denúncia els pactes amb Vox i les crítiques de Catalá al procés de regularització d'immigrants.

Morant retrau a Pérez Llorca que no la cride per a parlar de finançament autonòmic

Diana Morant considera que a Juanfran Pérez Llorca no li interessa cridar-la per a tractar la reforma del finançament autonòmic i defén el model que reconeix l'infrafinançament valencià.

Bustinduy advertix a PP, Vox i Junts que seran responsables si cau la pròrroga de lloguers

Pablo Bustinduy alerta que el rebuig al decret que prorroga els contractes de lloguer pot expulsar a centenars de milers de famílies de les seues vivendes i disparar les rendes.

La Generalitat impulsa a l’octubre la trobada juvenil en homenatge a Miguel Hernández

La Generalitat celebrarà a l'octubre la trobada cultural La joventut del poeta, homenatge a Miguel Hernández, per a acostar la seua obra al públic jove després de substituir la tradicional Senda del Poeta.