Dos xics abusen d’una xica, li furten i la deixen inconscient en terra en València

La víctima va ser trobada en terra a les 06.40 de la matinada   | Cedida

 

Agents de la Policia Nacional han detingut a dos xics, de 20 i 25 anys, d’origen pakistanés, com a presumptes autors d’un delicte d’abús sexual amb penetració, robatori i delicte lleu d’estafa.

 

Les investigacions van començar el 16 de setembre quan els agents van saber que una xica es trobava en un hospital de València per una presumpta agressió sexual. Els policies es van presentar en el centre sanitari i van descobrir que la jove havia sigut trobada estesa en terra per una persona cap a les 06.40 de la matinada i que va avisar al 112. A partir d’ahí, la víctima va ser traslladada per una ambulància a l’hospital.

 

  

Segons pareix, la xica havia eixit de festa amb una amiga i, després de quedar-se a soles, es va prendre un colpet amb un grup de jóvens i, a partir d’ahí, ja no recordava res més fins que es va despertar en l’hospital. Va ser en eixe moment que es va donar compte de què li faltava el telèfon mòbil i la cartera, a on portava la documentació, 30 euros i una targeta bancària.

 

 

  

Durant les investigacions, els policies van descobrir que la targeta furtada havia sigut gastada en dos gasolineres: s’havien fet dos pagaments en cada una i el total dels gastos pujava a 44 euros.

 

 

  

Finalment, i després d’uns quants dies d’investigació, van identificar als dos sospitosos i els van localitzar i detindre per delictes d’abús sexual amb penetració, robatori i estafa (per l’ús fraudulent de la targeta furtada). A més, un dels dos detinguts encara tenia el telèfon mòbil de la víctima. Ara, els dos xics, sense antecedents caps dels dos, han passat a disposició judicial i, en el cas d’un d’ells, ha ingressat en la presó.

 

 

També pots llegir…

Últimes notícies

El PP acusa el PSOE de viure de la corrupció i els pactes amb independentistes

El secretari general del PPCV, Carlos Gil, assegura que el PSOE només oferix un projecte basat en la corrupció i en pactes amb forces que volen trencar Espanya, i vincula a Diana Morant amb diversos casos sota sospita.

Morant crida a recompondre la majoria social que sustenta el projecte de Sánchez

Diana Morant defén que el Govern de Pedro Sánchez seguix recolzat per una majoria social i parlamentària i sosté que la dreta no oferix una alternativa política clara.

Un cigarret provoca l’incendi a l’hospital de Torrevieja i deixa dos ferits

L'incendi a l'hospital de Torrevieja es va originar quan un pacient va encendre un cigarret al costat d'una bombona d'oxigen, la qual cosa va causar una explosió, dos ferits i el desallotjament parcial del centre.

Pilar Bernabé arranca la seua carrera a l’alcaldia de València amb un compromís d’escolta i diàleg

Pilar Bernabé presenta la seua candidatura a l'alcaldia de València amb un projecte centrat en l'escolta veïnal, la defensa de l'educació pública i una ciutat oberta, diversa i pròxima.

Quinze detinguts per una estafa de 400.000 euros amb falses crides de bancs

La Guàrdia Civil ha desarticulat una organització que va estafar prop de 400.000 euros suplantant a bancs per telèfon i ha detingut a quinze persones en onze províncies.

El PP aplaudix que el Parlament Europeu mantinga oberta la investigació sobre el cas Oltra

El PP en Les Corts valora que la Comissió de Peticions del Parlament Europeu mantinga oberta la investigació sobre la gestió del cas d'abusos a una menor tutelada vinculat a l'entorn de Mónica Oltra mentres seguisca el procediment judicial a Espanya.

Paco Roca explora les relacions de parella en el seu nou còmic El viatge, que saltarà al cinema

El viatge, la nova novel·la gràfica de Paco Roca, indaga en les ruptures i les relacions de parella a llarg termini, ambientades a la Patagònia i amb adaptació al cinema en marxa.

Detingut a València per cobrar per empadronar il·legalment a estrangers

La Policia Nacional deté a València a un home de 42 anys acusat de falsedat documental i d'afavorir la immigració irregular mitjançant contractes de lloguer falsos per a empadronar a estrangers a canvi de diners.