En llibertat després d’apallissar i violar a una prostituta en València

carrer antonio ferrandis

Zona en la que es van produir els fets | Google Maps

 

Un xic, de 21 anys i nacionalitat boliviana, agredí a una prostituta fins a trencar-li la mandíbula i, després, la violà en el creuament entre el carrer d’Antonio Ferrandis i l’avinguda del Professor López Piñero de València, molt prop de la Ciutat de les Arts i les Ciències, este passat dissabte de matinada. La dona, de 41 anys i nacionalitat brasilera, estava exercint la prostitució en la zona. 

 

Segons ha avançat el diari ‘Levante-EMV’, l’agressor va ser detingut gràcies a que dos persones que van passar per la zona el van retindre fins que va arribar la Policia Local de València. Després de passar a disposició judicial, el xic ha sigut posat en llibertat provisional, acusat dels delictes de lesions i d’agressió sexual, a l’espera de què la víctima declare.

 

L’agressor començà a pegar-li punyades sense pronunciar paraula

Els fets es van produir este dissabte quan, cap a les dos de la matinada, un xic baixà d’un taxi i començà a pegar-li punyades a la víctima, sense parar i fins que li trencà la mandíbula. Una volta apallissada, l’agressor la va violar en ple carrer.

 

Un home, que passava per la zona amb el cotxe, ho va vore i acudí a auxiliar a la víctima. Este testimoni, junt amb un altre home que passava en eixe moment, va retindre a l’agressor fins que va acudir al lloc dels fets una patrulla de la Policia Nacional, que el va detindre en eixe mateix instant.

 

Per la seua banda, la dona va ser traslladada a l’Hospital la Fe de València per les ferides i per a què li feren una exploració després de la violació que havia patit. El primer testimoni en acudir al lloc es va trobar a la víctima amb la roba tota esgarrada.

 

Enfrontament per controlar la prostitució de la zona

Tot i que la víctima pensava que, en un principi, quan el va vore baixar del taxi i arrimar-se, es tractava d’un client, afirma que l’agressor és el proxeneta d’un altre grup de prostitutes que treballen en la mateixa zona. Per això, el jutjat està investigant si l’agressió va ser fruit d’eixe enfrontament per controlar la zona.

 

També pots llegir…

Últimes notícies

Maribel Vilaplana evita aportar més dades en el Congrés i remitent tot a la seua declaració judicial

Maribel Vilaplana ha declarat en el Congrés que ja va explicar tot el que sabia sobre la DANA davant el jutge i que, per responsabilitat i prudència, no afegirà nova informació en la comissió política.

El PSPV de la Diputació de València proposa uns pressupostos de 250 milions centrats en l’equitat territorial

El PSPV en la Diputació de València presenta una proposta de pressupostos per a 2026 amb 250 milions en inversions, centrats en l'equitat territorial i la recuperació dels municipis afectats per la dana.

Valenciaport licita per 4,4 milions un nou centre de repartiment elèctric en el port

L'Autoritat Portuària de València licita per 4,4 milions un nou centre de repartiment elèctric vinculat a la subestació ST1, clau en el seu pla Valenciaport Net Zero Emissions 2035.

Grues de 90 metres reparen de nit el pont de lAssut de lOr a València

Un equip d'especialistes treballa de nit amb grues de fins a 90 metres per a reparar i reforçar el pont de lAssut de lOr de València, allargant la seua vida útil i millorant la seua seguretat.

València tramita 7.500 informes de vulnerabilitat per la regularització d’immigrants

L'Ajuntament de València ha rebut més de 7.500 sol·licituds d'informe de vulnerabilitat des del 16 d'abril i manté una unitat específica per a agilitzar la regularització extraordinària d'immigrants.

La Comunitat Valenciana frega els 4 milions de passatgers aeris internacionals fins a abril

Espanya va rebre prop de 32,4 milions de passatgers aeris internacionals entre gener i abril i la Comunitat Valenciana va sumar 3,98 milions, quasi un 10% més que un any abans.

Segona jornada de vaga de metges en la Comunitat Valenciana amb ampli seguiment

La vaga de metges en la Comunitat Valenciana afronta la seua segona jornada amb un seguiment del 80% segons el sindicat convocant i prepara manifestacions a València i Alacant.

Cinc detinguts per una xarxa de cocaïna vinculada a una partida de 1.400 quilos a Castelló

La Guàrdia Civil deté en diverses localitats de Castelló a cinc persones vinculades a una organització de tràfic de cocaïna relacionada amb una partida de 1.400 quilos intervingut fa dos anys.