En llibertat després d’apallissar i violar a una prostituta en València

carrer antonio ferrandis

Zona en la que es van produir els fets | Google Maps

 

Un xic, de 21 anys i nacionalitat boliviana, agredí a una prostituta fins a trencar-li la mandíbula i, després, la violà en el creuament entre el carrer d’Antonio Ferrandis i l’avinguda del Professor López Piñero de València, molt prop de la Ciutat de les Arts i les Ciències, este passat dissabte de matinada. La dona, de 41 anys i nacionalitat brasilera, estava exercint la prostitució en la zona. 

 

Segons ha avançat el diari ‘Levante-EMV’, l’agressor va ser detingut gràcies a que dos persones que van passar per la zona el van retindre fins que va arribar la Policia Local de València. Després de passar a disposició judicial, el xic ha sigut posat en llibertat provisional, acusat dels delictes de lesions i d’agressió sexual, a l’espera de què la víctima declare.

 

L’agressor començà a pegar-li punyades sense pronunciar paraula

Els fets es van produir este dissabte quan, cap a les dos de la matinada, un xic baixà d’un taxi i començà a pegar-li punyades a la víctima, sense parar i fins que li trencà la mandíbula. Una volta apallissada, l’agressor la va violar en ple carrer.

 

Un home, que passava per la zona amb el cotxe, ho va vore i acudí a auxiliar a la víctima. Este testimoni, junt amb un altre home que passava en eixe moment, va retindre a l’agressor fins que va acudir al lloc dels fets una patrulla de la Policia Nacional, que el va detindre en eixe mateix instant.

 

Per la seua banda, la dona va ser traslladada a l’Hospital la Fe de València per les ferides i per a què li feren una exploració després de la violació que havia patit. El primer testimoni en acudir al lloc es va trobar a la víctima amb la roba tota esgarrada.

 

Enfrontament per controlar la prostitució de la zona

Tot i que la víctima pensava que, en un principi, quan el va vore baixar del taxi i arrimar-se, es tractava d’un client, afirma que l’agressor és el proxeneta d’un altre grup de prostitutes que treballen en la mateixa zona. Per això, el jutjat està investigant si l’agressió va ser fruit d’eixe enfrontament per controlar la zona.

 

També pots llegir…

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

El Raig rescata un 1-1 en l’afegit davant el Llevant amb deu

Un gol en el temps afegit de Pathé Ciss va donar un punt al Llamp després de jugar quasi tota la segona part amb deu per l'expulsió de Mendy. El Llevant es va avançar amb Carlos Espí i va deixar escapar una victòria que li acostava a la salvació, encara a cinc punts

1-1. El Raig salva un punt en l’últim sospir davant el Llevant

Pathé Ciss va empatar en el temps afegit i el Llamp va rescatar un 1-1 davant el Llevant després de jugar quasi tota la segona part amb deu. El Llevant va deixar escapar una victòria i seguix a cinc de la salvació.

Convent Jerusalem-Matemàtic Marzal ha guanyat el primer premi de la Secció Especial en les Falles 2026

Convent Jerusalem-Matemàtic Marzal ha guanyat el primer premi de la Secció Especial amb 'Redimonis', obra de David Sánchez Llongo i disseny de Daniel Gómez. El podi l'han completat Monestir de Poblet-Aparicio Albiñana i Na Jordana, amb 200.000 i 185.000 euros de pressupost.

Convent Jerusalem, millor falla de 2026 amb la sàtira ‘Redimonis’

Convent Jerusalem-Matemàtic Marzal ha guanyat el primer premi de la secció Especial amb 'Redimonis', obra de David Sánchez Llongo. La comissió repetix el títol de 2025; Monestir de Poblet i Na Jordana completen el podi.

Convent Jerusalem-Matemàtic Marzal guanya el primer premi de la Secció Especial de les Falles 2026

Amb Redimonis, la comissió ha revalidat el triomf aconseguit en 2025. El jurat també ha reconegut a Monestir de Poblet-Aparicio Albiñana i a Na Jordana.

Convent Jerusalem-Matemàtic Marzal guanya el primer premi d’Especial en les Falles 2026

Convent Jerusalem-Matemàtic Marzal ha guanyat el primer premi de la secció Especial de les Falles 2026 amb 'Redimonis', de David Sánchez Llongo. La comissió, amb un monument de 260.000 euros dissenyat per Daniel Gómez, revalida el títol; Monestir i Na Jordana completen el podi.

El juí ràpid al regidor d’Altea se celebrarà a Benidorm en les pròximes setmanes

Rafael Ramón Mompó, edil de Compromís, ha quedat en llibertat amb càrrecs després de ser detingut per presumpta agressió a la seua parella. El cas passa a Benidorm amb un juí ràpid per violència de gènere.

Z, l’artista faller xilé-croat que ha encimbellat la falla infantil d’Esparter

Zvonimir Ostoic, conegut com a Z, s'ha convertit en el primer artista faller estranger amb un ninot indultat infantil i ha portat a Esparter al primer premi infantil de la Secció Especial amb Arca. El viatge de Pepet. La seua trajectòria unix formació musical, escenografia i un taller versàtil que ha sabut traduir il·lustració a volum i apostar per materials més sostenibles.