En llibertat després d’apallissar i violar a una prostituta en València

carrer antonio ferrandis

Zona en la que es van produir els fets | Google Maps

 

Un xic, de 21 anys i nacionalitat boliviana, agredí a una prostituta fins a trencar-li la mandíbula i, després, la violà en el creuament entre el carrer d’Antonio Ferrandis i l’avinguda del Professor López Piñero de València, molt prop de la Ciutat de les Arts i les Ciències, este passat dissabte de matinada. La dona, de 41 anys i nacionalitat brasilera, estava exercint la prostitució en la zona. 

 

Segons ha avançat el diari ‘Levante-EMV’, l’agressor va ser detingut gràcies a que dos persones que van passar per la zona el van retindre fins que va arribar la Policia Local de València. Després de passar a disposició judicial, el xic ha sigut posat en llibertat provisional, acusat dels delictes de lesions i d’agressió sexual, a l’espera de què la víctima declare.

 

L’agressor començà a pegar-li punyades sense pronunciar paraula

Els fets es van produir este dissabte quan, cap a les dos de la matinada, un xic baixà d’un taxi i començà a pegar-li punyades a la víctima, sense parar i fins que li trencà la mandíbula. Una volta apallissada, l’agressor la va violar en ple carrer.

 

Un home, que passava per la zona amb el cotxe, ho va vore i acudí a auxiliar a la víctima. Este testimoni, junt amb un altre home que passava en eixe moment, va retindre a l’agressor fins que va acudir al lloc dels fets una patrulla de la Policia Nacional, que el va detindre en eixe mateix instant.

 

Per la seua banda, la dona va ser traslladada a l’Hospital la Fe de València per les ferides i per a què li feren una exploració després de la violació que havia patit. El primer testimoni en acudir al lloc es va trobar a la víctima amb la roba tota esgarrada.

 

Enfrontament per controlar la prostitució de la zona

Tot i que la víctima pensava que, en un principi, quan el va vore baixar del taxi i arrimar-se, es tractava d’un client, afirma que l’agressor és el proxeneta d’un altre grup de prostitutes que treballen en la mateixa zona. Per això, el jutjat està investigant si l’agressió va ser fruit d’eixe enfrontament per controlar la zona.

 

També pots llegir…

Últimes notícies

Més de 5.500 demandes per clàusules sòl poden quedar paralitzades a la Comunitat Valenciana

El CGPJ adverteix que la negativa de Justícia a reforçar els jutjats de clàusules sòl pot deixar sense resoldre 12.470 assumptes en mig any, més de 5.500 a la Comunitat Valenciana, el territori més afectat.

Més de 5.500 demandes per clàusules sòl poden quedar aturades a la Comunitat Valenciana

El CGPJ alerta que la negativa de Justícia a reforçar els jutjats de clàusules sòl pot paralitzar quasi 12.500 expedients a Espanya, més de 5.500 a la Comunitat Valenciana, el territori més afectat.

Més de 5.500 demandes per clàusules sòl es poden quedar paralitzades a la Comunitat

El CGPJ ha advertit que, si Justícia no reforça els jutjats de clàusules sòl, es paralitzaran fins a 12.470 casos en Espanya, més de 5.500 d’ells a la Comunitat Valenciana, el territori més afectat.

El Consell Jurídic Consultiu bat rècord amb 900 dictàmens en 2025, sis de cada deu per responsabilitat patrimonial

El Consell Jurídic Consultiu ha aprovat 900 dictàmens en 2025, la xifra més alta dels òrgans consultius de l’Estat, i el 60 % són reclamacions per responsabilitat patrimonial, sobretot en l’àmbit sanitari i municipal.

El Consell Jurídic Consultiu bat rècord amb 900 dictàmens en 2025, sis de cada deu per responsabilitat patrimonial

El Consell Jurídic Consultiu ha aprovat 900 dictàmens en 2025, la xifra més alta entre els òrgans consultius de l’Estat, amb un 60 % relacionats amb reclamacions de responsabilitat patrimonial, sobretot en sanitat i ajuntaments.

Ajudes de la Diputació de Castelló per a Soneja i Azuébar després de l’incendi forestal

La Diputació de Castelló ha activat la línia de catàstrofes del pla Diputació Respon per a ajudar Soneja i Azuébar a fer front als danys causats per l’incendi forestal originat diumenge passat.

Fins a 58 nous jutges en la Comunitat Valenciana amb les 500 places aprovades pel Govern

El Consell de Ministres ha aprovat la creació de 500 places de jutges, 58 d’elles en la Comunitat Valenciana, i 200 de fiscals, amb una ampliació rècord de la planta judicial i fiscal gràcies al nou model de tribunals d’instància.

Onze morts atribuïbles a la calor en només sis dies de juliol a la Comunitat Valenciana

El sistema MoMo ha estimat onze morts atribuïbles a la calor en els primers sis dies de juliol a la Comunitat Valenciana, una xifra molt inferior a les 54 defuncions del mateix període de 2025.