En llibertat després d’apallissar i violar a una prostituta en València

carrer antonio ferrandis

Zona en la que es van produir els fets | Google Maps

 

Un xic, de 21 anys i nacionalitat boliviana, agredí a una prostituta fins a trencar-li la mandíbula i, després, la violà en el creuament entre el carrer d’Antonio Ferrandis i l’avinguda del Professor López Piñero de València, molt prop de la Ciutat de les Arts i les Ciències, este passat dissabte de matinada. La dona, de 41 anys i nacionalitat brasilera, estava exercint la prostitució en la zona. 

 

Segons ha avançat el diari ‘Levante-EMV’, l’agressor va ser detingut gràcies a que dos persones que van passar per la zona el van retindre fins que va arribar la Policia Local de València. Després de passar a disposició judicial, el xic ha sigut posat en llibertat provisional, acusat dels delictes de lesions i d’agressió sexual, a l’espera de què la víctima declare.

 

L’agressor començà a pegar-li punyades sense pronunciar paraula

Els fets es van produir este dissabte quan, cap a les dos de la matinada, un xic baixà d’un taxi i començà a pegar-li punyades a la víctima, sense parar i fins que li trencà la mandíbula. Una volta apallissada, l’agressor la va violar en ple carrer.

 

Un home, que passava per la zona amb el cotxe, ho va vore i acudí a auxiliar a la víctima. Este testimoni, junt amb un altre home que passava en eixe moment, va retindre a l’agressor fins que va acudir al lloc dels fets una patrulla de la Policia Nacional, que el va detindre en eixe mateix instant.

 

Per la seua banda, la dona va ser traslladada a l’Hospital la Fe de València per les ferides i per a què li feren una exploració després de la violació que havia patit. El primer testimoni en acudir al lloc es va trobar a la víctima amb la roba tota esgarrada.

 

Enfrontament per controlar la prostitució de la zona

Tot i que la víctima pensava que, en un principi, quan el va vore baixar del taxi i arrimar-se, es tractava d’un client, afirma que l’agressor és el proxeneta d’un altre grup de prostitutes que treballen en la mateixa zona. Per això, el jutjat està investigant si l’agressió va ser fruit d’eixe enfrontament per controlar la zona.

 

També pots llegir…

Últimes notícies

La Comunitat Valenciana rebrà 1.904 milions extra per a cobrir el dèficit de 2025

La Comunitat Valenciana rebrà 1.904,25 milions d’euros de l’Extra FLA, més de la mitat del total estatal per a cobrir l’excés de dèficit de 2025. A més, el Govern li ha assignat 2.126,03 milions per al tercer trimestre de 2026.

Troen a internet un manuscrit del segle XVIII perdut fa més de 50 anys a Oriola

El Cabildo Catedralicio d'Orihuela ha recuperat a través d'una web de venda un manuscrit del segle XVIII de Marcelo Miravete de Maseres, perdut des de fa més de mig segle i pertanyent a la Biblioteca del Seminari d'Oriola.

Barcones assegura que Mazón va tindre tots els recursos de l’Estat disponibles durant la dana de València

Virginia Barcones defensa en la comissió del Congrés que la Generalitat tenia tots els mitjans estatals disponibles durant la dana de València i responsabilitza al govern autonòmic de no alçar prompte el nivell d’emergència.

Una festa amb música alta acaba en tiroteig i nou detinguts a Alacant

Una discussió per la música alta en una vivenda del barri Juan XXIII d'Alacant ha acabat en tiroteig i amb nou detinguts, tres d'ells ferits, encara que sense impactes d'arma de foc.

Mor un home en un accident de trànsit a l’A-35 a l’altura de Moixent

Un home de 69 anys ha mort en un accident de trànsit este dilluns a l’A-35, al terme de Moixent, després d’intents de reanimació sense èxit i del tall temporal de la via.

Calor de ple estiu a la Comunitat amb 35,3 graus a Orihuela i més de 34 a l’interior de València

Orihuela ha registrat este dilluns 35,3 graus, la màxima de la Comunitat Valenciana, en una jornada de calor de ple estiu que ha deixat més de 34 graus en municipis com Xàtiva, Bicorp o Llíria i tempestes seques amb risc d’incendis a l’interior.

Mor un motorista i queda ferida greu la seua acompanyant en la N-332 a La Vila Joiosa

Un motorista de 35 anys ha mort i la dona que l’acompanyava, de 24, ha resultat ferida greu en un accident este diumenge a la vesprada a la N-332 al seu pas per La Vila Joiosa. La Guàrdia Civil investiga les causes i no descarta una velocitat inadequada.

Tres persones ferides en un xoc frontal a la N-340 a Castelló

Dos hòmens i una dona han resultat ferits amb politraumatismes en un xoc frontal entre un cotxe i una furgoneta a la N-340, dins del terme municipal de Castelló, i han sigut traslladats a l’Hospital General de Castelló.