En llibertat després d’apallissar i violar a una prostituta en València

carrer antonio ferrandis

Zona en la que es van produir els fets | Google Maps

 

Un xic, de 21 anys i nacionalitat boliviana, agredí a una prostituta fins a trencar-li la mandíbula i, després, la violà en el creuament entre el carrer d’Antonio Ferrandis i l’avinguda del Professor López Piñero de València, molt prop de la Ciutat de les Arts i les Ciències, este passat dissabte de matinada. La dona, de 41 anys i nacionalitat brasilera, estava exercint la prostitució en la zona. 

 

Segons ha avançat el diari ‘Levante-EMV’, l’agressor va ser detingut gràcies a que dos persones que van passar per la zona el van retindre fins que va arribar la Policia Local de València. Després de passar a disposició judicial, el xic ha sigut posat en llibertat provisional, acusat dels delictes de lesions i d’agressió sexual, a l’espera de què la víctima declare.

 

L’agressor començà a pegar-li punyades sense pronunciar paraula

Els fets es van produir este dissabte quan, cap a les dos de la matinada, un xic baixà d’un taxi i començà a pegar-li punyades a la víctima, sense parar i fins que li trencà la mandíbula. Una volta apallissada, l’agressor la va violar en ple carrer.

 

Un home, que passava per la zona amb el cotxe, ho va vore i acudí a auxiliar a la víctima. Este testimoni, junt amb un altre home que passava en eixe moment, va retindre a l’agressor fins que va acudir al lloc dels fets una patrulla de la Policia Nacional, que el va detindre en eixe mateix instant.

 

Per la seua banda, la dona va ser traslladada a l’Hospital la Fe de València per les ferides i per a què li feren una exploració després de la violació que havia patit. El primer testimoni en acudir al lloc es va trobar a la víctima amb la roba tota esgarrada.

 

Enfrontament per controlar la prostitució de la zona

Tot i que la víctima pensava que, en un principi, quan el va vore baixar del taxi i arrimar-se, es tractava d’un client, afirma que l’agressor és el proxeneta d’un altre grup de prostitutes que treballen en la mateixa zona. Per això, el jutjat està investigant si l’agressió va ser fruit d’eixe enfrontament per controlar la zona.

 

També pots llegir…

Últimes notícies

Un restaurant de Mèxic guanya el 65 Concurs Internacional de paella de Sueca

El restaurant Burguettos, d’Apizaco-Tlaxcala (Mèxic), s’ha imposat en el 65 Concurs Internacional de Paella Valenciana de Sueca davant 40 equips de tot el món. Locals de Sevilla, Llombai, Balears, la Comunitat Valenciana, Sueca i Estats Units completen el quadre de guanyadors.

Luís Castro destaca la reacció del Llevant tot i el 2-4 contra el Barça

L’entrenador del Llevant, Luís Castro, ha elogiat el seu equip malgrat la derrota per 2-4 contra el Barcelona, subratllant la identitat i l’ambició competitiva mostrades, fins i tot amb tres gols de desavantatge.

El Barça patix però derrota un gran Levante i manté el ple en LALIGA

El FC Barcelona ha guanyat 2-4 al camp del Levante UD en un partit boig al Ciutat de València i continua invicte amb cinc triomfs en cinc jornades. Els granotes han arribat a igualar un 0-3 en contra abans que Adeyemi certificara el triomf blaugrana en l'afegit.

Iñigo Pérez confia en el treball del Vila-real malgrat la mala ratxa

Iñigo Pérez assegura que el Vila-real està en el camí correcte malgrat no haver guanyat encara i preveu un duel obert davant el Betis en LaLiga EA Sports.

El Barça patix però remunta davant un Llevant combatiu i manté la ratxa immaculada

El FC Barcelona ha guanyat 2-4 al Llevant UD al Ciutat de València, en un partit sofrit malgrat arribar a manar de tres gols, i continua invicte en LaLiga EA Sports.

Detingut a Castelló amb quasi 43 quilos de marihuana al cotxe

La Policia Local de Castelló ha detingut un jove de 23 anys després de trobar quasi 43 quilos de marihuana en 31 bosses dins del cotxe que conduïa, amb matrícula francesa, a l’avinguda Pintor Oliet.

Braulio Vázquez torna al València com a nou director esportiu

El València ha contractat Braulio Vázquez com a nou director esportiu hores després de destituir Carlos Corberán i tota l’estructura esportiva anterior.

La Comunitat Valenciana lidera la recuperació de flora amenaçada amb dos de cada tres accions a Espanya

La Comunitat Valenciana concentra el 65,6 % de les actuacions de conservació de flora amenaçada documentades a Espanya, malgrat representar només el 4,6 % de la superfície estatal. El territori destaca també per la colonització assistida i per la seua aportació als bancs de germoplasma europeus.