13 anys de presó per agredir i furtar a una prostituta i intentar matar-ne a una altra atropellant-la

Els fets es van produir en Catarroja i en Tavernes de la Valldigna | València Diari

 

La Fiscalia demana tretze anys de presó per a un home acusat d’agredir i robar la bossa de mà a una prostituta quan anava de camí a l’hospital a vore al seu fill acabat de nàixer i d’intentar assassinar a una altra quan tornava a sa casa després de visitar al bebé.

 

Segons la qualificació de la Fiscalia, els fets, que seran jutjats este divendres en l’Audiència Provincial de València, es produïren el 5 de gener de 2018, quan l’home va mantindre una forta discussió amb la seua parella per qüestions mèdiques i, a continuació, agarrà el cotxe per a anar a l’Hospital Clínic de València, a on estava ingressat el seu fill.

 

  

Agredí i robà a una i atropellà a una altra

Durant el trajecte entre la localitat valenciana de Gandia (la Safor), a on residia la parella, i València, l’home parà en Catarroja (l’Horta Sud) i, després de perseguir a una prostituta, li donà un fort colp en la cara i punyades i puntades. Després, l’agressor li robà la bossa de mà a on portava diners i efectes valorats en 377 euros.

 

A continuació, anà a l’hospital, visità al seu fill i inicià el camí de tornada a sa casa, si bé es parà en un camí de Tavernes de la Valldigna (la Safor) i, després de mantindre una conversació amb una prostituta, aprofità un moment en què esta estava d’esquena per a atropellar-la amb el cotxe.

 

  

La dona va caure a terra i l’home va fer marxa arrere i va passar per damunt d’ella. Després, tornà a arrancar cap avant i l’atropellà de nou, per a, a continuació, fugir del lloc, segons el relat de la Fiscalia. La prostituta va patir diferents fractures i lesions que li van fer estar ingressada en vigilància intensiva onze dies i tardà en curar-se 208 dies. A més, l’agressió li ha deixat seqüeles.

 

 

Delictes de robatori amb violència i intimidació i d’assassinat en grau de temptativa

La Fiscalia acusa al processat d’un delicte de robatori amb violència i intimidació, un delicte lleu de lesions i un delicte d’assassinat en grau de temptativa, pels que demana un total de tretze anys de presó i indemnitzacions que superen els 143.000 euros.

 

En concret, pel delicte de robatori amb violència i intimidació, la Fiscalia reclama tres anys de presó; pel delicte lleu de lesions la pena de tres mesos de multa amb una quota diària de dotze euros, i pel delicte d’assassinat en grau de temptativa deu anys de presó.

 

A més, per la via de responsabilitat civil demana que s’indemnitze a la prostituta a qui li pegà i li robà la bossa amb 150 euros per les lesions, 377 euros pels objectes robats i no recuperats i mil euros per danys morals i interessos legals, a més de la prohibició d’arrimar-se a menys de 500 metres o comunicar-se amb ella durant cinc anys.

 

En el cas de la dona a la que intentà assassinar, la Fiscalia reclama 19.710 euros per les lesions, 22.640 euros per les seqüeles i 100.000 euros pels danys morals i interessos legals, a més de la prohibició d’arrimar-se a menys de mil metres o comunicar-se amb ella durant vint anys.

 

També pots llegir…

Últimes notícies

Mor atropellat a l’A-70 a Alacant per un conductor begut i drogat en plena operació eixida

Una persona ha mort aquest divendres atropellada a l’A-70, a l’altura de Villafranqueza (Alacant), després d’una col·lisió per abast. El conductor que l’ha atropellat ha donat positiu en alcohol i drogues i s’enfronta a delictes greus contra la seguretat viària.

Així quedarà la setmana escolar de Falles 2027 a València: lliure des del 15 de març

El Consell Escolar Municipal de València ha proposat que els col·legis tinguen festa el dilluns 7 de desembre i tota la setmana de Falles 2027, a canvi de fer classe el 22 i 23 de desembre.

La Comunitat Valenciana s’enfronta a una nova onada de calor amb més de 40 graus al prelitoral

Aemet preveu a inicis de la pròxima setmana un nou episodi d’onada de calor a la Comunitat Valenciana, amb màximes per damunt dels 40 graus al prelitoral i més de 35 graus en punts del litoral, acompanyades de tempestes vespertines i un fort ambient de basca.

Cutanda reclama deixar treballar jutges i institucions en el cas de les VPP de Les Naus

La portaveu del govern d'Alacant, Cristina Cutanda (PP), reclama esperar les investigacions judicials i de les comissions sobre les VPP de Les Naus davant la petició de l'oposició de convocar una comissió municipal urgent amb la compareixença de l'alcalde Luis Barcala.

Citen com a testimoni el vicesecretari municipal d’Alacant pel cas de les vivendes públiques

La jutgessa que investiga l’adjudicació de vivendes públiques a la Platja de Sant Joan d’Alacant ha citat com a testimonis el vicesecretari municipal i el cap de Disciplina Urbanística, i ha reclamat tota la documentació sobre la venda de la parcel·la.

De l’eufòria a la polèmica: així han sigut els dos cicles de Pedro Martínez al Valencia Basket

L’eixida de Pedro Martínez del Valencia Basket per fitxar pel Real Madrid tanca una segona etapa idèntica a la primera: il·lusió, èxits esportius i un final carregat de tensió i decepció a la grada taronja.

Pedro Martínez se’n va al Real Madrid i tanca una segona etapa intensa al València Basket

Pedro Martínez ha decidit eixir del València Basket rumb al Real Madrid, després de repetir un cicle d’il·lusió, títols i eixida polèmica com ja va passar en la seua primera etapa.

Pedro Martínez se’n va al Real Madrid i tanca una segona etapa tan exitosa com polèmica al València Basket

La marxa de Pedro Martínez al Real Madrid trenca l’acord fins a 2028 amb el València Basket i reprodueix el patró d’il·lusió, títols i final polèmic de la seua primera etapa al club taronja.