13 anys de presó per agredir i furtar a una prostituta i intentar matar-ne a una altra atropellant-la

Els fets es van produir en Catarroja i en Tavernes de la Valldigna | València Diari

 

La Fiscalia demana tretze anys de presó per a un home acusat d’agredir i robar la bossa de mà a una prostituta quan anava de camí a l’hospital a vore al seu fill acabat de nàixer i d’intentar assassinar a una altra quan tornava a sa casa després de visitar al bebé.

 

Segons la qualificació de la Fiscalia, els fets, que seran jutjats este divendres en l’Audiència Provincial de València, es produïren el 5 de gener de 2018, quan l’home va mantindre una forta discussió amb la seua parella per qüestions mèdiques i, a continuació, agarrà el cotxe per a anar a l’Hospital Clínic de València, a on estava ingressat el seu fill.

 

  

Agredí i robà a una i atropellà a una altra

Durant el trajecte entre la localitat valenciana de Gandia (la Safor), a on residia la parella, i València, l’home parà en Catarroja (l’Horta Sud) i, després de perseguir a una prostituta, li donà un fort colp en la cara i punyades i puntades. Després, l’agressor li robà la bossa de mà a on portava diners i efectes valorats en 377 euros.

 

A continuació, anà a l’hospital, visità al seu fill i inicià el camí de tornada a sa casa, si bé es parà en un camí de Tavernes de la Valldigna (la Safor) i, després de mantindre una conversació amb una prostituta, aprofità un moment en què esta estava d’esquena per a atropellar-la amb el cotxe.

 

  

La dona va caure a terra i l’home va fer marxa arrere i va passar per damunt d’ella. Després, tornà a arrancar cap avant i l’atropellà de nou, per a, a continuació, fugir del lloc, segons el relat de la Fiscalia. La prostituta va patir diferents fractures i lesions que li van fer estar ingressada en vigilància intensiva onze dies i tardà en curar-se 208 dies. A més, l’agressió li ha deixat seqüeles.

 

 

Delictes de robatori amb violència i intimidació i d’assassinat en grau de temptativa

La Fiscalia acusa al processat d’un delicte de robatori amb violència i intimidació, un delicte lleu de lesions i un delicte d’assassinat en grau de temptativa, pels que demana un total de tretze anys de presó i indemnitzacions que superen els 143.000 euros.

 

En concret, pel delicte de robatori amb violència i intimidació, la Fiscalia reclama tres anys de presó; pel delicte lleu de lesions la pena de tres mesos de multa amb una quota diària de dotze euros, i pel delicte d’assassinat en grau de temptativa deu anys de presó.

 

A més, per la via de responsabilitat civil demana que s’indemnitze a la prostituta a qui li pegà i li robà la bossa amb 150 euros per les lesions, 377 euros pels objectes robats i no recuperats i mil euros per danys morals i interessos legals, a més de la prohibició d’arrimar-se a menys de 500 metres o comunicar-se amb ella durant cinc anys.

 

En el cas de la dona a la que intentà assassinar, la Fiscalia reclama 19.710 euros per les lesions, 22.640 euros per les seqüeles i 100.000 euros pels danys morals i interessos legals, a més de la prohibició d’arrimar-se a menys de mil metres o comunicar-se amb ella durant vint anys.

 

També pots llegir…

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Sarabia demana entendre el que ha passat i superar-ho després del 4-1 davant el Reial Madrid

El tècnic de l'Elx va analitzar el 4-1 al Bernabéu, va admetre que porten tres mesos sense guanyar i va demanar unió i energia per als deu partits que resten. L'equip depén del resultat del Mallorca per a mantindre's fora del descens.

Un Redó torna al Bernabéu 23 anys després

Federico Redondo va ser titular amb l'Elx en el Santiago Bernabéu, 23 anys després de l'adeu del seu pare. El cognom va tornar a un estadi que el va convertir en llegenda.

Un Redó torna al Bernabéu 23 anys després

Vint-i-tres anys després, el cognom Redó va tornar al Bernabéu: Federico va ser titular amb l'Elx davant el Reial Madrid i va firmar una estrena exigent en un escenari de màxima pressió.

Martim Net: ‘Jugant així no podem marcar gols’

Martim Net va admetre que a l'Elx li va faltar pegada en la derrota 4-1 davant el Reial Madrid i va avisar d'una baixada anímica després d'encaixar. El pròxim repte és el Mallorca.

El Reial Madrid goleja a l’Elx amb el cap en el Etihad (4-1)

El Reial Madrid va véncer 4-1 a l'Elx al Bernabéu després d'encarrilar el dol abans del descans. Huijsen i Güler van completar la golejada i l'equip va acabar amb set canteranos.

Pedro Martínez admet mala preparació després del 89-71 a Tenerife

València Basket va perdre 89-71 a Tenerife i Pedro Martínez va assumir errors en la preparació. El tècnic va reconéixer la superioritat local i la falta d'energia pròpia.

Tenerife desarbora a un València sense punteria rumb al 89-71

El Tenerife va castigar la falta d'encert del València amb un demolidor parcial 24-2 i va tancar un 89-71 sòlid malgrat l'absència de Gio Shermadini. El triomf li manté en zona de playoff.

Rüdiger i Valverde posen al Reial Madrid 2-0 davant l’Elx al descans

Dos punts de Rüdiger (39) i Valverde (44) donen un còmode avantatge al Reial Madrid davant l'Elx al descans. L'equip, malgrat deu baixes, rendibilitza les seues dos arribades.