13 anys de presó per agredir i furtar a una prostituta i intentar matar-ne a una altra atropellant-la

Els fets es van produir en Catarroja i en Tavernes de la Valldigna | València Diari

 

La Fiscalia demana tretze anys de presó per a un home acusat d’agredir i robar la bossa de mà a una prostituta quan anava de camí a l’hospital a vore al seu fill acabat de nàixer i d’intentar assassinar a una altra quan tornava a sa casa després de visitar al bebé.

 

Segons la qualificació de la Fiscalia, els fets, que seran jutjats este divendres en l’Audiència Provincial de València, es produïren el 5 de gener de 2018, quan l’home va mantindre una forta discussió amb la seua parella per qüestions mèdiques i, a continuació, agarrà el cotxe per a anar a l’Hospital Clínic de València, a on estava ingressat el seu fill.

 

  

Agredí i robà a una i atropellà a una altra

Durant el trajecte entre la localitat valenciana de Gandia (la Safor), a on residia la parella, i València, l’home parà en Catarroja (l’Horta Sud) i, després de perseguir a una prostituta, li donà un fort colp en la cara i punyades i puntades. Després, l’agressor li robà la bossa de mà a on portava diners i efectes valorats en 377 euros.

 

A continuació, anà a l’hospital, visità al seu fill i inicià el camí de tornada a sa casa, si bé es parà en un camí de Tavernes de la Valldigna (la Safor) i, després de mantindre una conversació amb una prostituta, aprofità un moment en què esta estava d’esquena per a atropellar-la amb el cotxe.

 

  

La dona va caure a terra i l’home va fer marxa arrere i va passar per damunt d’ella. Després, tornà a arrancar cap avant i l’atropellà de nou, per a, a continuació, fugir del lloc, segons el relat de la Fiscalia. La prostituta va patir diferents fractures i lesions que li van fer estar ingressada en vigilància intensiva onze dies i tardà en curar-se 208 dies. A més, l’agressió li ha deixat seqüeles.

 

 

Delictes de robatori amb violència i intimidació i d’assassinat en grau de temptativa

La Fiscalia acusa al processat d’un delicte de robatori amb violència i intimidació, un delicte lleu de lesions i un delicte d’assassinat en grau de temptativa, pels que demana un total de tretze anys de presó i indemnitzacions que superen els 143.000 euros.

 

En concret, pel delicte de robatori amb violència i intimidació, la Fiscalia reclama tres anys de presó; pel delicte lleu de lesions la pena de tres mesos de multa amb una quota diària de dotze euros, i pel delicte d’assassinat en grau de temptativa deu anys de presó.

 

A més, per la via de responsabilitat civil demana que s’indemnitze a la prostituta a qui li pegà i li robà la bossa amb 150 euros per les lesions, 377 euros pels objectes robats i no recuperats i mil euros per danys morals i interessos legals, a més de la prohibició d’arrimar-se a menys de 500 metres o comunicar-se amb ella durant cinc anys.

 

En el cas de la dona a la que intentà assassinar, la Fiscalia reclama 19.710 euros per les lesions, 22.640 euros per les seqüeles i 100.000 euros pels danys morals i interessos legals, a més de la prohibició d’arrimar-se a menys de mil metres o comunicar-se amb ella durant vint anys.

 

També pots llegir…

Últimes notícies

Emergències manté l’alerta roja a la Comunitat Valenciana fins divendres de matinada

El Centre de Coordinació d’Emergències manté l’alerta roja per pluges fins demà divendres per evitar avisos nocturns d’Es-Alert i davant una situació meteorològica molt canviant.

Preemergència hidrològica groga per risc d’inundacions al Baix i Alt Túria

El Centre de Coordinació d’Emergències ha activat la preemergència hidrològica groga al Baix Túria i Alt Túria i ha demanat als ajuntaments que reforcen la vigilància dels punts més conflictius.

Renfe talla els Rodalia i els Euromed des de València per l’alerta roja per pluges

Renfe ha suspés des de les 18.00 hores la circulació dels trens de Rodalia de València, de Mitjana Distància i dels Euromed i Intercity que connecten amb Catalunya, per l’alerta roja per pluges i tempestes.

Tercer avís Es-Alert per la gota freda a l’interior sud de Castelló

El Centre de Coordinació d’Emergències ha llançat el tercer missatge Es-Alert del dia a l’interior sud de Castelló en elevar-se l’avís per pluges a nivell roig. La població ha de limitar els desplaçaments, evitar barrancs i seguir les instruccions de seguretat.

Xodos registra 112 litres de pluja i continua sota xàpars intenses

Xodos ha acumulat 112 l/m2 de pluja, 80 dels quals en l’última hora, mentres altres pobles pròxims quasi no han registrat precipitació. Avamet alerta que la lentitud de les tronades incrementa el risc de pluges torrencials molt localitzades.

Aemet esten l’alerta roja per pluges a tota la província de Castelló

Aemet ha estès l’avís roig per pluges intenses a tot Castelló, mentres València manté el nivell roig al litoral i Alacant el taronja al nord.

Renfe cancel·la tres Euromed per l’alerta roja per pluges entre la Comunitat i Catalunya

Renfe ha cancel·lat tres trens Euromed de llarga distància amb connexió entre la Comunitat Valenciana i Catalunya per l’alerta roja per pluges activada per Aemet.

Lluita d’aigua a Argelita: 40 litres en només 20 minuts

Diversos municipis de l’interior de Castelló han registrat este dimarts pluges torrencials, amb 40 l/m2 en 20 minuts a Argelita i més de 60 l/m2 a Xodos.