Detinguda una parella per obligar a una menor a prostituir-se i drogar als clients per a robar-los en Alacant

Imatge d’arxiu | cedida

 

Un home i una dona, que són parella, han sigut detinguts i han ingressat en presó per obligar a una menor, de 17 anys, a prostituir-se i a drogar als clients per a furtar-los, en Alacant. Un altre home, que havia participat en un dels robatoris, es troba en llibertat. A més, la menor també ha sigut acusada per un dels robatoris, ja que ella mateixa ho va confessar.

 

Segons ha avançat el diari ‘Información’, la menor de 17 anys ha assegurat que la van obligar a prostituir-se fins a deu voltes en només mig més. Per servici, l’adolescent havia de cobrar-los 50 euros, quantitat que havia d’entregar a la parella ara detinguda. Quan la menor es va cansar i va voler posar fi a la situació, l’agrediren amb un objecte punxant, pel que va demanar ajuda i la Policia Nacional va acudir al lloc, alertada pel 091.

 

La investigació de la Unitat de Família i Dona (UFAM) encara continua oberta per a conéixer si més persones estan implicades en el cas o si hi ha més víctimes. La parella està en presó acusada de cinc delictes: prostitució de menors, lesions, robatori amb violència, tràfic de drogues i associació il·lícita.

 

La menor i la detinguda havien viscut juntes en un centre de menors

Els fets es van produir el passat 26 de setembre quan diferents patrulles de Seguretat Ciutadana de la Policia Nacional van acudir al lloc en el que una xica estava demanant auxili. La menor estava amb la cara plena de sang, sentada en les escales, quan els agents van arribar. 

 

La xica viu en Alacant des de fa només unes setmanes —mitjans de setembre—, quan va contactar amb una jove que coneixia d’un centre de menors a on havien viscut juntes dient-li que necessitava una vivenda per a octubre. La coneguda li va dir que es podia quedar en sa casa, a on vivia amb el seu nóvio, però a canvi, havia de prostituir-se i donar-li els diners que guanyara.

 

La menor es va negar, però els dos van aprofitar la situació de vulnerabilitat en què es trobava la jove i, a més, el xic la va amenaçar dient-li que tenia una pistola. L’amiga de la menor havia creat, presumptament, perfils en aplicacions de cites per a gestionar les trobades ella mateixa.

 

També pots llegir…

Últimes notícies

Luís Castro avisa després de la victòria davant el Mallorca: si penses que està fet pots morir

Luís Castro celebra que el Llevant quede a un sol punt de la permanència matemàtica després de véncer al Mallorca, però advertix que no poden relaxar-se abans de l'últim partit davant el Betis.

Les tempestes descarreguen fins a 48,8 l/m² a Siete Aguas i obliguen a tallar la N-3

Les tempestes de la vesprada a l'interior de la Comunitat Valenciana han deixat fins a 48,8 l/m² en quatre hores a Siete Aguas i han obligat a tallar un tram de la N-3 per fang i pedres.

El Llevant s’avança al Mallorca després d’una greu fallada defensiva

Un gol de Carlos Espí després d'un greu error de David López posa per davant al Llevant davant el Mallorca, en un partit on els locals patixen una lesió i el meta Ryan evita l'empat.

Un golàs de Chust avança a l’Elx davant un Getafe amb deu al descans

L'Elx marxa al descans 1-0 gràcies a un gran gol de Víctor Chust després d'una primera part de domini total davant un Getafe que juga amb deu per l'expulsió de Djené.

El València remunta a la Reial Societat i marxa al descans amb avantatge a Anoeta

El València s'imposa per 1-2 al descans a Anoeta després de remuntar el gol inicial de Aihen gràcies als punts de Javi Guerra i Hugo Duro.

El València Basket frena a Jaworski i torna a guanyar en la Lliga Endesa

El València Basket s'imposa 88-83 al Surne Bilbao Basket, resistix els 31 punts i 8 triples de Justin Jaworski i tala una ratxa de tres derrotes en la Lliga Endesa.

Elustondo s’acomiada d’Anoeta com a capità en el seu últim partit amb la Reial Societat

Aritz Elustondo afronta el seu últim partit a Anoeta com a capità de la Reial Societat davant el València, després d'onze temporades en el primer equip i un emotiu comiat a l'afició.

Óscar Trejo s’acomiada de Vallecas com a titular en el Raig-Vila-real

Óscar Trejo torna a l'onze del Rayo Vallecano per a acomiadar-se de Vallecas com a titular davant el Vila-real, en el seu últim partit a casa abans de deixar el club.