10.8 C
València
Divendres, 23 gener, 2026

Detinguda una parella per obligar a una menor a prostituir-se i drogar als clients per a robar-los en Alacant

Imatge d’arxiu | cedida

 

Un home i una dona, que són parella, han sigut detinguts i han ingressat en presó per obligar a una menor, de 17 anys, a prostituir-se i a drogar als clients per a furtar-los, en Alacant. Un altre home, que havia participat en un dels robatoris, es troba en llibertat. A més, la menor també ha sigut acusada per un dels robatoris, ja que ella mateixa ho va confessar.

 

Segons ha avançat el diari ‘Información’, la menor de 17 anys ha assegurat que la van obligar a prostituir-se fins a deu voltes en només mig més. Per servici, l’adolescent havia de cobrar-los 50 euros, quantitat que havia d’entregar a la parella ara detinguda. Quan la menor es va cansar i va voler posar fi a la situació, l’agrediren amb un objecte punxant, pel que va demanar ajuda i la Policia Nacional va acudir al lloc, alertada pel 091.

 

La investigació de la Unitat de Família i Dona (UFAM) encara continua oberta per a conéixer si més persones estan implicades en el cas o si hi ha més víctimes. La parella està en presó acusada de cinc delictes: prostitució de menors, lesions, robatori amb violència, tràfic de drogues i associació il·lícita.

 

La menor i la detinguda havien viscut juntes en un centre de menors

Els fets es van produir el passat 26 de setembre quan diferents patrulles de Seguretat Ciutadana de la Policia Nacional van acudir al lloc en el que una xica estava demanant auxili. La menor estava amb la cara plena de sang, sentada en les escales, quan els agents van arribar. 

 

La xica viu en Alacant des de fa només unes setmanes —mitjans de setembre—, quan va contactar amb una jove que coneixia d’un centre de menors a on havien viscut juntes dient-li que necessitava una vivenda per a octubre. La coneguda li va dir que es podia quedar en sa casa, a on vivia amb el seu nóvio, però a canvi, havia de prostituir-se i donar-li els diners que guanyara.

 

La menor es va negar, però els dos van aprofitar la situació de vulnerabilitat en què es trobava la jove i, a més, el xic la va amenaçar dient-li que tenia una pistola. L’amiga de la menor havia creat, presumptament, perfils en aplicacions de cites per a gestionar les trobades ella mateixa.

 

També pots llegir…

Últimes notícies

Es desactiva l’alerta groga per vent en la Comunitat Valenciana

Emergències ha donat per finalitzada l'alerta groga per vent i no queden avisos actius en la Comunitat Valenciana. Els últims avisos a Castelló, València i Alacant també han cessat.

Els sindicats mèdics convoquen una setmana de vaga al mes des del 16 de febrer

El Comité de Vaga anuncia un atur indefinit articulat en setmanes mensuals des del 16 de febrer. Protesten per l'estatut marc i exigixen una regulació específica.

CGT convoca tres dies de vaga ferroviària i reclama un canvi immediat

CGT convoca una vaga del 9 a l'11 de febrer i se suma a l'atur dels maquinistes de Semaf per a prioritzar la seguretat després dels accidents. Transports considera que l'atur no és necessari i obri la via del diàleg.

Presó per a dos detinguts per la mort d’un home a Benifaió

El Jutjat d'Instrucció 2 de Carlet ordena presó provisional per a dos implicats en la mort d'un veí de Benifaió i l'incendi de la seua vivenda. La investigació apunta a l'entorn pròxim i manté a altres dos investigats amb mesures cautelars.

Ingrid deixarà un temporal atlàntic amb vent molt fort, pluges i nevades

Els fronts de la borrasca Ingrid deixaran este dijous un temporal atlàntic amb pluges generalitzades, ratxes molt fortes i neu en cotes mitjanes. Galícia mantindrà l'avís roig per fenòmens costaners i hi haurà avís taronja a Astúries, Cantàbria, País Basc i Andalusia.

Tres detinguts per la mort d’un home a Benifaió i l’incendi simulat de la seua vivenda

Tres jóvens han sigut detinguts per l'homicidi d'un veí de Benifaió i per l'incendi posterior en la vivenda. La investigació atribuïx el foc al fill de la víctima i el crim a dos afins.

Paterna ensenya als seus veïns a reconéixer les sirenes d’emergència i reaccionar a temps

L'Ajuntament ha iniciat formacions amb sons reals, pautes de confinament i evacuació i material pràctic per a actuar davant diferents riscos.

Castro apel·la a la marató i demana màxim lliurament abans del Llevant-Elx

El tècnic del Llevant va insistir que la Lliga és una marató i que cada jornada s'afrontarà com una final. Abans de rebre a l'Elx, va reclamar suport i paciència amb els reforços.