9.9 C
València
Dijous, 4 desembre, 2025

Detinguda una parella per obligar a una menor a prostituir-se i drogar als clients per a robar-los en Alacant

Imatge d’arxiu | cedida

 

Un home i una dona, que són parella, han sigut detinguts i han ingressat en presó per obligar a una menor, de 17 anys, a prostituir-se i a drogar als clients per a furtar-los, en Alacant. Un altre home, que havia participat en un dels robatoris, es troba en llibertat. A més, la menor també ha sigut acusada per un dels robatoris, ja que ella mateixa ho va confessar.

 

Segons ha avançat el diari ‘Información’, la menor de 17 anys ha assegurat que la van obligar a prostituir-se fins a deu voltes en només mig més. Per servici, l’adolescent havia de cobrar-los 50 euros, quantitat que havia d’entregar a la parella ara detinguda. Quan la menor es va cansar i va voler posar fi a la situació, l’agrediren amb un objecte punxant, pel que va demanar ajuda i la Policia Nacional va acudir al lloc, alertada pel 091.

 

La investigació de la Unitat de Família i Dona (UFAM) encara continua oberta per a conéixer si més persones estan implicades en el cas o si hi ha més víctimes. La parella està en presó acusada de cinc delictes: prostitució de menors, lesions, robatori amb violència, tràfic de drogues i associació il·lícita.

 

La menor i la detinguda havien viscut juntes en un centre de menors

Els fets es van produir el passat 26 de setembre quan diferents patrulles de Seguretat Ciutadana de la Policia Nacional van acudir al lloc en el que una xica estava demanant auxili. La menor estava amb la cara plena de sang, sentada en les escales, quan els agents van arribar. 

 

La xica viu en Alacant des de fa només unes setmanes —mitjans de setembre—, quan va contactar amb una jove que coneixia d’un centre de menors a on havien viscut juntes dient-li que necessitava una vivenda per a octubre. La coneguda li va dir que es podia quedar en sa casa, a on vivia amb el seu nóvio, però a canvi, havia de prostituir-se i donar-li els diners que guanyara.

 

La menor es va negar, però els dos van aprofitar la situació de vulnerabilitat en què es trobava la jove i, a més, el xic la va amenaçar dient-li que tenia una pistola. L’amiga de la menor havia creat, presumptament, perfils en aplicacions de cites per a gestionar les trobades ella mateixa.

 

També pots llegir…

Últimes notícies

El president de la Generalitat recupera el valencià

Leo Giménez és lingüista i en el seu article d'esta setmana parla de llengua, identitat i política, i reclama que el valencià siga emprat amb normalitat pels càrrecs públics, independentment de la seua ideologia

Pérez Llorca configura un nou Consell amb onze conselleries i tres vicepresidències

El president manté quasi tot l’equip de Mazón, incorpora perfils del PP i crea les àrees de Presidència i Serveis Socials, Família i Infància

Un home mor en un pis de València després d’una agressió i el company de pis és detingut

Els serveis d’emergència confirmen la mort de la víctima i traslladen a un altre home amb traumatisme mentre la Policia Nacional investiga els fets

Una dona de 29 anys és assassinada a ganivetades a Alacant en un nou cas de violència masclista

La víctima ha sigut trobada sense vida al domicili on encara convivien; l’agressor, de 34 anys, s’ha suïcidat després dels fets

Juanfran Pérez Llorca pren possessió com a president de la Generalitat i obri una nova etapa marcada pel diàleg

El nou cap del Consell assumeix el càrrec després d’un acte solemne en què ha demanat “perdó” a les famílies de les 229 víctimes de la DANA del 29 d’octubre del 2024

La Generalitat activa un pla per a reduir senglars i reforçar la vigilància davant la pesta porcina africana

La Generalitat ha posat en marxa un pla preventiu davant els primers casos de pesta porcina africana a Catalunya. El dispositiu reforça la vigilància i preveu reduir la població de senglars en zones de major risc, amb especial atenció a l'entorn de l'AP-7.

El cap de Gabinet de Mazón sosté que ningú va reclamar que el president acudira al Cecopi

José Manuel Cuenca ha defés en la comissió del Congrés sobre la DANA que el llavors president va estar informat i que des del Cecopi ningú ho va reclamar. L'oposició li ha retret no interrompre el menjar del 29 d'octubre i limitar les comunicacions en les hores crítiques.

Troben mort a un home de 75 anys en una vivenda de València després d’un incendi

Un home de 75 anys ha sigut trobat sense vida en un pis de València després de l'extinció d'un incendi. La Policia ha activat el protocol per a morts i manté oberta la investigació.