14.9 C
València
Dimecres, 26 novembre, 2025

Detinguda una parella per obligar a una menor a prostituir-se i drogar als clients per a robar-los en Alacant

Imatge d’arxiu | cedida

 

Un home i una dona, que són parella, han sigut detinguts i han ingressat en presó per obligar a una menor, de 17 anys, a prostituir-se i a drogar als clients per a furtar-los, en Alacant. Un altre home, que havia participat en un dels robatoris, es troba en llibertat. A més, la menor també ha sigut acusada per un dels robatoris, ja que ella mateixa ho va confessar.

 

Segons ha avançat el diari ‘Información’, la menor de 17 anys ha assegurat que la van obligar a prostituir-se fins a deu voltes en només mig més. Per servici, l’adolescent havia de cobrar-los 50 euros, quantitat que havia d’entregar a la parella ara detinguda. Quan la menor es va cansar i va voler posar fi a la situació, l’agrediren amb un objecte punxant, pel que va demanar ajuda i la Policia Nacional va acudir al lloc, alertada pel 091.

 

La investigació de la Unitat de Família i Dona (UFAM) encara continua oberta per a conéixer si més persones estan implicades en el cas o si hi ha més víctimes. La parella està en presó acusada de cinc delictes: prostitució de menors, lesions, robatori amb violència, tràfic de drogues i associació il·lícita.

 

La menor i la detinguda havien viscut juntes en un centre de menors

Els fets es van produir el passat 26 de setembre quan diferents patrulles de Seguretat Ciutadana de la Policia Nacional van acudir al lloc en el que una xica estava demanant auxili. La menor estava amb la cara plena de sang, sentada en les escales, quan els agents van arribar. 

 

La xica viu en Alacant des de fa només unes setmanes —mitjans de setembre—, quan va contactar amb una jove que coneixia d’un centre de menors a on havien viscut juntes dient-li que necessitava una vivenda per a octubre. La coneguda li va dir que es podia quedar en sa casa, a on vivia amb el seu nóvio, però a canvi, havia de prostituir-se i donar-li els diners que guanyara.

 

La menor es va negar, però els dos van aprofitar la situació de vulnerabilitat en què es trobava la jove i, a més, el xic la va amenaçar dient-li que tenia una pistola. L’amiga de la menor havia creat, presumptament, perfils en aplicacions de cites per a gestionar les trobades ella mateixa.

 

També pots llegir…

Últimes notícies

Detinguts tres sospitosos en ser sorpresos grimpant a un balcó per a robar a València

La Policia Local ha detingut a dos hòmens i una dona sorpresos quan escalaven la façana d'un edifici de Ciutat Vella per a entrar per un balcó. Els agents els atribuïxen un presumpte robatori amb força i ja han passat a disposició judicial.

Català demana a LaLiga canviar l’horari del València-Sevilla per la Marató

L'alcaldessa ha sol·licitat a LaLiga moure el València-Sevilla del diumenge 7 de desembre (16.15) per la seua coincidència amb la Marató de València i els previsibles problemes de mobilitat.

La factura detalla dos menús de Mazón i Vilaplana en El Ventorro el dia de la DANA: 165 euros

Una factura incorporada al sumari per la gestió de la DANA arreplega que Carlos Mazón i Maribel Vilaplana van menjar en El Ventorro dos menús per 165 euros. El document consigna com a receptor al PP de la Comunitat Valenciana i s'acompanya de fotos i pla del reservat.

El jutjat certifica que Vilaplana va pagar l’aparcament a les 19.48 el dia de la DANA

Un jutjat ha certificat els horaris d'entrada, pagament i eixida del cotxe de Maribel Vilaplana el 29 d'octubre. L'acusació popular demana tornar a citar-la.

La factura de l’esmorzar de Mazón i Vilaplana en El Ventorro el dia de la dana ascendix a 165 euros

La factura del 29 d'octubre de 2024, ja en el sumari sobre la gestió de la dana, reflectix dos menús per 165 euros en El Ventorro i figura a nom del PP.

Factura de Mazón i Vilaplana en El Ventorro: 165 euros per dos menús el dia de la dana

La factura del 29 d'octubre de 2024 arreplega 'dos menús concertats' per 165 euros i consigna com a receptor al PP de la Comunitat Valenciana. El document ja figura en el sumari de la causa sobre la gestió de la dana, al costat de fotos i un pla del reservat aportats pel propietari.

La factura de Mazón i Vilaplana en El Ventorro el dia de la dana ascendix a 165 euros

La factura del restaurant El Ventorro pel menjar de Carlos Mazón i Maribel Vilaplana el 29 d'octubre ascendix a 165 euros per 'dos menús concertats'. El document s'incorpora al sumari per la gestió de la dana i assenyala al PP de la Comunitat Valenciana com a receptor.

La factura pels dos menús de Mazón i Vilaplana en El Ventorro el dia de la DANA ascendix a 165 euros

La causa per la gestió de la DANA incorpora la factura del 29 d'octubre de 2024: 165 euros per dos menús de Mazón i Vilaplana en El Ventorro. El document figura a nom del PP i el restaurant va aportar fotos i el pla del reservat.