Jutjat per pegar-li una pallissa i violar a la seua veïna davant del seu fill de 7 anys en València

La víctima va ser violada i agredida fins al punt que l’acusat li va introduir els dits en la vagina fins a fer-li sang | València Diari

 

Un home, de nacionalitat equatoriana, ha sigut jutjat esta setmana en la Secció Primera de l’Audiència Provincial de València per, presumptament, haver-se colat en la casa de la seua veïna i exnóvia, pegar-li una pallissa i violar-la davant del fill de la víctima. A més, l’acusat li va prometre al xiquet, de 7 anys, que li compraria una PlayStation 4 si deixava de plorar i de cridar.

 

Ara, l’home s’enfronta a una condemna de més de 19 anys de presó per dos delictes de lesions, violació de vivenda i agressió sexual, segons ha avançat el diari ‘Levante-EMV’, pels fets que es van produir en març de 2018.

 

Abans d’estos fets, l’acusat ja li hauria pegat una punyada en el nas a la seua exnóvia i acabà provocant-li una forta contusió. A més, abans d’això, l’home li havia deixat un ram de flors en la porta de sa casa amb una nota que deia «Del teu amic de Facebook que li agrades molt», cosa que demostraria el mòbil masclista dels fets. 

 

L’acusat ho va negar tot en el juí celebrat esta setmana: va negar tant la violació com haver-li enviat les flors, ja que, segons ell, eren per a una altra dona. Tot i això, sí que va reconéixer que la va agredir: «M’armà l’espectacle i li vaig donar un colp en el nas sense voler», però després va dir que no la va vore sagnant en ningun moment.

 

En el moment que l’acusat va ser preguntat per un missatge que li havia enviat a la víctima i que deia «Promet no arrimar-me a tu, se me n’anà de les mans», no va saber respondre. A més, el presumpte autor dels fets va dir que estava «en un estat d’embriaguesa que no me’n recorde de res» el matí que s’hauria colat en casa de la seua veïna, tot i que sí que va admetre que segurament saltaria el mur de 90 centímetres que separa les dos terrasses «perquè no hi ha una altra manera d’entrar».

 

Després d’eixa agressió, la víctima va acabar amb la mandíbula trencada per dos llocs i patix estrés postraumàtic des d’aquell moment. El fill de la víctima també ha hagut de rebre tractament psicològic després de presenciar uns fets en els que, presumptament, s’ha mare va ser violada i agredida fins al punt que l’acusat li va introduir els dits en la vagina fins a fer-li sang

 

També pots llegir…

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive
Anuncios

Últimes notícies

La UE finança amb 111.000 euros la restauració de la muralla del castell de Cullera danyada per la dana

Cullera rebrà 111.319 euros del Fons de Solidaritat de la Unió Europea per a sufragar la restauració de la muralla i una torre del castell danyades per la dana d'octubre de 2024.

Detingut un home per estafar fins a 60.000 euros a un ancià mitjançant extraccions bancàries a Turís

La Guàrdia Civil ha detingut a un home de 45 anys acusat d'estafar entre 50.000 i 60.000 euros a un ancià de 89 anys a Turís mitjançant unes 80 extraccions bancàries no autoritzades.

Els pagaments en efectiu del PSOE i les gestions de l’entorn de Montero marquen el juí a Ábalos

L'octava jornada del juí a José Luis Ábalos se centra en el sistema de pagaments en efectiu del PSOE i en les gestions atribuïdes a l'entorn de María Jesús Montero en la trama de contractes de màscares.

Les temperatures pugen en la Comunitat Valenciana en una jornada estable amb possibles pluges a l’interior

La Comunitat Valenciana viurà este dimecres un temps estable i predomini de cels poc nuvolosos, amb temperatures a l'alça i risc de ruixats i alguna tempesta a l'interior abans d'un descens tèrmic a partir del dijous.

Mallorca i València es frenen a Son Moix amb un empat que fa gust de poc

Mallorca i València van empatar 1-1 a Son Moix, en un dol directe per la permanència on els locals van desaprofitar diverses ocasions clares i van acabar cedint un punt que no satisfà a cap.

Carlos Corberán lamenta el criteri arbitral pel possible penal a Gayà al Mallorca-València

Carlos Corberán considera que l'acció sobre Gayà en l'última jugada del Mallorca-València deixa un criteri arbitral confús, encara que destaca el punt reeixit per la resiliència de l'equip.

El València Basket se cita amb el Panathinaikos en els quarts de l’Eurolliga

El València Basket, segon en la fase regular de l'Eurolliga, s'enfrontarà al Panathinaikos en una sèrie al millor de cinc partits amb avantatge de camp en el Roig Arena.

Pepelu reivindica el valor de l’empat del València a Mallorca

Pepelu subratlla la importància de l'empat del València davant el Mallorca en plena lluita per la permanència i admet errors defensius després del descans i a pilota parada.