Jutjat per pegar-li una pallissa i violar a la seua veïna davant del seu fill de 7 anys en València

La víctima va ser violada i agredida fins al punt que l’acusat li va introduir els dits en la vagina fins a fer-li sang | València Diari

 

Un home, de nacionalitat equatoriana, ha sigut jutjat esta setmana en la Secció Primera de l’Audiència Provincial de València per, presumptament, haver-se colat en la casa de la seua veïna i exnóvia, pegar-li una pallissa i violar-la davant del fill de la víctima. A més, l’acusat li va prometre al xiquet, de 7 anys, que li compraria una PlayStation 4 si deixava de plorar i de cridar.

 

Ara, l’home s’enfronta a una condemna de més de 19 anys de presó per dos delictes de lesions, violació de vivenda i agressió sexual, segons ha avançat el diari ‘Levante-EMV’, pels fets que es van produir en març de 2018.

 

Abans d’estos fets, l’acusat ja li hauria pegat una punyada en el nas a la seua exnóvia i acabà provocant-li una forta contusió. A més, abans d’això, l’home li havia deixat un ram de flors en la porta de sa casa amb una nota que deia «Del teu amic de Facebook que li agrades molt», cosa que demostraria el mòbil masclista dels fets. 

 

L’acusat ho va negar tot en el juí celebrat esta setmana: va negar tant la violació com haver-li enviat les flors, ja que, segons ell, eren per a una altra dona. Tot i això, sí que va reconéixer que la va agredir: «M’armà l’espectacle i li vaig donar un colp en el nas sense voler», però després va dir que no la va vore sagnant en ningun moment.

 

En el moment que l’acusat va ser preguntat per un missatge que li havia enviat a la víctima i que deia «Promet no arrimar-me a tu, se me n’anà de les mans», no va saber respondre. A més, el presumpte autor dels fets va dir que estava «en un estat d’embriaguesa que no me’n recorde de res» el matí que s’hauria colat en casa de la seua veïna, tot i que sí que va admetre que segurament saltaria el mur de 90 centímetres que separa les dos terrasses «perquè no hi ha una altra manera d’entrar».

 

Després d’eixa agressió, la víctima va acabar amb la mandíbula trencada per dos llocs i patix estrés postraumàtic des d’aquell moment. El fill de la víctima també ha hagut de rebre tractament psicològic després de presenciar uns fets en els que, presumptament, s’ha mare va ser violada i agredida fins al punt que l’acusat li va introduir els dits en la vagina fins a fer-li sang

 

També pots llegir…

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Els bombers contenen un incendi en l’exterior d’un desballestament a Orihuela

Els bombers treballen en l'extinció d'un incendi declarat en la campa exterior d'un desballestament a Orihuela, que evoluciona de manera favorable després de ser sectoritzat.

Corberán assumix la superioritat de l’Atlètic després de la derrota del València a Mestalla

Carlos Corberán reconeix que el València no va aconseguir el partit que buscava davant l'Atlètic, que es va imposar per 0-2 a Mestalla i va ser superior en joc i ocasions.

Aemet amplia l’avís groc a l’interior de València per fortes pluges, graníssol i vent

Aemet amplia l'avís groc a tot l'interior de la província de València per pluges intenses de fins a 20 l/m² en una hora, que poden anar acompanyades de graníssol i ratxes de vent molt forts.

El Llevant queda pendent de les proves mèdiques de Carlos Álvarez, Iván Romero i Tunde

Carlos Álvarez, Iván Romero i Kareem Tunde van acabar lesionats en la golejada encaixada pel Llevant davant el Vila-real i estan pendents de proves mèdiques per a conéixer l'abast de les seues malalties.

L’Atlètic perdona al València en una primera part plena d’ocasions a Mestalla

L'Atlètic de Madrid firma una primera part molt superior a Mestalla, amb clares ocasions de Mendoza, Nahuel Molina i Rayane Belaid, però el dol arriba 0-0 al descans després d'un esglai de Ramazani al pal.

Marcelino celebra la classificació del Vila-real per a la Champions i ajorna la decisió sobre el seu futur

Marcelino destaca la brillant classificació matemàtica del Vila-real per a la pròxima Champions després del 5-1 al Llevant i assegura que el seu futur es decidirà en breu.

Mestalla homenatja a Pepe Claramunt en l’inici del Any Claramunt

Mestalla va rendir un emotiu homenatge a Pepe Claramunt abans del València-Atlètic de Madrid, en l'arrancada del Any Claramunt amb motiu del seu 80 aniversari.

Mestalla torna a rendir-se a Pepe Claramunt en l’inici del Any Claramunt

Mestalla homenatja de nou a Pepe Claramunt, històric capità del València, amb el servici d'honor davant l'Atlètic de Madrid i l'arrancada del Any Claramunt pel seu 80 aniversari.