10.7 C
València
Diumenge, 22 febrer, 2026

Jutjat per pegar-li una pallissa i violar a la seua veïna davant del seu fill de 7 anys en València

La víctima va ser violada i agredida fins al punt que l’acusat li va introduir els dits en la vagina fins a fer-li sang | València Diari

 

Un home, de nacionalitat equatoriana, ha sigut jutjat esta setmana en la Secció Primera de l’Audiència Provincial de València per, presumptament, haver-se colat en la casa de la seua veïna i exnóvia, pegar-li una pallissa i violar-la davant del fill de la víctima. A més, l’acusat li va prometre al xiquet, de 7 anys, que li compraria una PlayStation 4 si deixava de plorar i de cridar.

 

Ara, l’home s’enfronta a una condemna de més de 19 anys de presó per dos delictes de lesions, violació de vivenda i agressió sexual, segons ha avançat el diari ‘Levante-EMV’, pels fets que es van produir en març de 2018.

 

Abans d’estos fets, l’acusat ja li hauria pegat una punyada en el nas a la seua exnóvia i acabà provocant-li una forta contusió. A més, abans d’això, l’home li havia deixat un ram de flors en la porta de sa casa amb una nota que deia «Del teu amic de Facebook que li agrades molt», cosa que demostraria el mòbil masclista dels fets. 

 

L’acusat ho va negar tot en el juí celebrat esta setmana: va negar tant la violació com haver-li enviat les flors, ja que, segons ell, eren per a una altra dona. Tot i això, sí que va reconéixer que la va agredir: «M’armà l’espectacle i li vaig donar un colp en el nas sense voler», però després va dir que no la va vore sagnant en ningun moment.

 

En el moment que l’acusat va ser preguntat per un missatge que li havia enviat a la víctima i que deia «Promet no arrimar-me a tu, se me n’anà de les mans», no va saber respondre. A més, el presumpte autor dels fets va dir que estava «en un estat d’embriaguesa que no me’n recorde de res» el matí que s’hauria colat en casa de la seua veïna, tot i que sí que va admetre que segurament saltaria el mur de 90 centímetres que separa les dos terrasses «perquè no hi ha una altra manera d’entrar».

 

Després d’eixa agressió, la víctima va acabar amb la mandíbula trencada per dos llocs i patix estrés postraumàtic des d’aquell moment. El fill de la víctima també ha hagut de rebre tractament psicològic després de presenciar uns fets en els que, presumptament, s’ha mare va ser violada i agredida fins al punt que l’acusat li va introduir els dits en la vagina fins a fer-li sang

 

També pots llegir…

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Harbert Kibet firma la millor marca mundial de 2026 en el 10K de Castelló; Schrub i Keith, rècords d’Europa

Harbert Kibet es va imposar en el 10K Facsa Castelló amb 26:39, millor marca mundial de l'any. Yann Schrub (26:43) i Megan Keith (30:07) van batre els rècords d'Europa. Caroline Makandi va guanyar en dones amb 29:34.

Tres detinguts a Almoradí per robatoris amb violència i furts en vehicles

Guàrdia Civil i Policia Local han arrestat a tres hòmens d'entre 19 i 29 anys per una sèrie de robatoris amb violència, robatoris amb força i furts a la Vega Baixa. Els fets, vinculats mitjançant cambres i testimonis, van derivar en detencions el 7 i 8 de febrer; els sospitosos van quedar en llibertat amb mesures cautelars.

La UMH desenrotlla un prototip que automatitza l’unflat en angioplàsties

Intara, creat amb suport del Parc Científic de la UMH per la start-up Valux Medical, regula de manera automàtica la pressió de la pilota en angioplàsties i entra en validació. El dispositiu, basat en IA, apunta a reduir la variabilitat del procediment i a millorar la seguretat del pacient.

Kibet firma la millor marca mundial de l’any en el 10K de Castelló; Schrub i Megan Keith baten rècords d’Europa

Harbert Kibet es va imposar en el 10K Facsa Castelló amb 26:39, millor marca mundial de l'any 2026. Yann Schrub i Megan Keith van firmar rècords d'Europa; Caroline Makandi va guanyar en dones

Les víctimes de la dana compareixeran en Les Corts 482 dies després de la tragèdia

Les principals associacions d'afectats per la dana del 29 d'octubre de 2024 declararan la setmana vinent en la comissió d'investigació de Les Corts. Serà en la quinta sessió, després de mesos de retards i crítiques per la seua exclusió inicial.

Galbiati reivindica la defensa de Baskonia per a tombar al Barça i ficar-se en la final

Galbiati va destacar que la defensa en l'últim quart va sostindre a Baskonia en la semifinal davant el Barça. Va elogiar a Diakité i va anticipar una final exigent davant el Reial Madrid.

Kurucs reivindica el col·lectiu després de véncer al Barça: ‘No tenim egos i juguem junts’

Kurucs va subratllar que la victòria de Baskonia davant el Barça en la Copa del Rei va arribar des del joc coral i una defensa amb energia. Diakite va decidir amb un tap a 7 segons.

Xavi Pascual apunta a l’últim quart després de l’eliminació del Barça davant Baskonia

El tècnic del Barça va lamentar una última habitació desastrosa amb només nou punts, que va fer inútil el control previ del partit i els va deixar sense final.