5.1 C
València
Diumenge, 18 gener, 2026

Jutjat per pegar-li una pallissa i violar a la seua veïna davant del seu fill de 7 anys en València

La víctima va ser violada i agredida fins al punt que l’acusat li va introduir els dits en la vagina fins a fer-li sang | València Diari

 

Un home, de nacionalitat equatoriana, ha sigut jutjat esta setmana en la Secció Primera de l’Audiència Provincial de València per, presumptament, haver-se colat en la casa de la seua veïna i exnóvia, pegar-li una pallissa i violar-la davant del fill de la víctima. A més, l’acusat li va prometre al xiquet, de 7 anys, que li compraria una PlayStation 4 si deixava de plorar i de cridar.

 

Ara, l’home s’enfronta a una condemna de més de 19 anys de presó per dos delictes de lesions, violació de vivenda i agressió sexual, segons ha avançat el diari ‘Levante-EMV’, pels fets que es van produir en març de 2018.

 

Abans d’estos fets, l’acusat ja li hauria pegat una punyada en el nas a la seua exnóvia i acabà provocant-li una forta contusió. A més, abans d’això, l’home li havia deixat un ram de flors en la porta de sa casa amb una nota que deia «Del teu amic de Facebook que li agrades molt», cosa que demostraria el mòbil masclista dels fets. 

 

L’acusat ho va negar tot en el juí celebrat esta setmana: va negar tant la violació com haver-li enviat les flors, ja que, segons ell, eren per a una altra dona. Tot i això, sí que va reconéixer que la va agredir: «M’armà l’espectacle i li vaig donar un colp en el nas sense voler», però després va dir que no la va vore sagnant en ningun moment.

 

En el moment que l’acusat va ser preguntat per un missatge que li havia enviat a la víctima i que deia «Promet no arrimar-me a tu, se me n’anà de les mans», no va saber respondre. A més, el presumpte autor dels fets va dir que estava «en un estat d’embriaguesa que no me’n recorde de res» el matí que s’hauria colat en casa de la seua veïna, tot i que sí que va admetre que segurament saltaria el mur de 90 centímetres que separa les dos terrasses «perquè no hi ha una altra manera d’entrar».

 

Després d’eixa agressió, la víctima va acabar amb la mandíbula trencada per dos llocs i patix estrés postraumàtic des d’aquell moment. El fill de la víctima també ha hagut de rebre tractament psicològic després de presenciar uns fets en els que, presumptament, s’ha mare va ser violada i agredida fins al punt que l’acusat li va introduir els dits en la vagina fins a fer-li sang

 

També pots llegir…

Últimes notícies

València suma quasi 15.000 veïns en un any i arriba a 840.792 residents

València ha guanyat 14.844 habitants en 2025 i ha aconseguit 840.792, segons l'INE. La ciutat es manté com la tercera més poblada i registra un augment del 1,8%.

Turisme i cultura impulsen els preparatius del primer eclipsi solar total en un segle

Les reserves per al 12 d'agost ja es noten en les zones de millor visibilitat i es multipliquen les iniciatives culturals i educatives. L'observació exigirà ubicacions amb horitzó buidat i protecció ocular adequada.

Detingut a Elx un pròfug reclamat per França per delictes sexuals contra menors

La Policia Nacional ha arrestat a Elx a un home de 37 anys buscat per França per delictes sexuals contra menors. Va ser localitzat en acudir a una comissaria per a tràmits i ha passat a l'Audiència Nacional.

Cel nuvolós i pluges a Castelló; màximes sense canvis este diumenge en la Comunitat Valenciana

Domingo amb nuvolositat i pluges a Castelló i altres trams del litoral, sense canvis en les màximes. El dilluns podran donar-se precipitacions fortes en el nord de Castelló i nevades en cotes altes.

Ensalada femenina i carn masculina: un estudi a Espanya i l’Equador confirma estereotips

Un estudi de la UPV a Espanya i l'Equador conclou que ensalades i fruites s'associen al femení i la carn al masculí. Els resultats apunten a estereotips que operen de manera inconscient i tenen implicacions en salut, màrqueting i I+D.

Ruibal i Fornals afermen al Betis a Europa amb un 2-0 al Vila-real

El Betis va firmar un 2-0 d'autoritat davant un Vila-real superat per la pressió i l'eficàcia. Ruibal i Fornals van marcar; Comesaña va ser expulsat en el 76.

Ruibal i Fornals firmen el 2-0 que aferma al Betis a Europa davant un rival directe

El Betis va guanyar 2-0 al Vila-real amb gols d'Aitor Ruibal i Pablo Fornals. S'aferma en llocs europeus i retalla a 9 punts en la baralla per la 'Champions'.

Empat sense gols al descans entre Betis i Vila-real en La Cartoixa

Betis i Vila-real marxen al descans amb 0-0 en La Cartoixa. Domini local i dos ocasions clares, de Mikautadze i Marc Roca, resoltes pels porters.