Jutjat per pegar-li una pallissa i violar a la seua veïna davant del seu fill de 7 anys en València

La víctima va ser violada i agredida fins al punt que l’acusat li va introduir els dits en la vagina fins a fer-li sang | València Diari

 

Un home, de nacionalitat equatoriana, ha sigut jutjat esta setmana en la Secció Primera de l’Audiència Provincial de València per, presumptament, haver-se colat en la casa de la seua veïna i exnóvia, pegar-li una pallissa i violar-la davant del fill de la víctima. A més, l’acusat li va prometre al xiquet, de 7 anys, que li compraria una PlayStation 4 si deixava de plorar i de cridar.

 

Ara, l’home s’enfronta a una condemna de més de 19 anys de presó per dos delictes de lesions, violació de vivenda i agressió sexual, segons ha avançat el diari ‘Levante-EMV’, pels fets que es van produir en març de 2018.

 

Abans d’estos fets, l’acusat ja li hauria pegat una punyada en el nas a la seua exnóvia i acabà provocant-li una forta contusió. A més, abans d’això, l’home li havia deixat un ram de flors en la porta de sa casa amb una nota que deia «Del teu amic de Facebook que li agrades molt», cosa que demostraria el mòbil masclista dels fets. 

 

L’acusat ho va negar tot en el juí celebrat esta setmana: va negar tant la violació com haver-li enviat les flors, ja que, segons ell, eren per a una altra dona. Tot i això, sí que va reconéixer que la va agredir: «M’armà l’espectacle i li vaig donar un colp en el nas sense voler», però després va dir que no la va vore sagnant en ningun moment.

 

En el moment que l’acusat va ser preguntat per un missatge que li havia enviat a la víctima i que deia «Promet no arrimar-me a tu, se me n’anà de les mans», no va saber respondre. A més, el presumpte autor dels fets va dir que estava «en un estat d’embriaguesa que no me’n recorde de res» el matí que s’hauria colat en casa de la seua veïna, tot i que sí que va admetre que segurament saltaria el mur de 90 centímetres que separa les dos terrasses «perquè no hi ha una altra manera d’entrar».

 

Després d’eixa agressió, la víctima va acabar amb la mandíbula trencada per dos llocs i patix estrés postraumàtic des d’aquell moment. El fill de la víctima també ha hagut de rebre tractament psicològic després de presenciar uns fets en els que, presumptament, s’ha mare va ser violada i agredida fins al punt que l’acusat li va introduir els dits en la vagina fins a fer-li sang

 

També pots llegir…

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

La nova planta d’Edwards Lifesciences a Moncada estarà operativa en 2027 i arribarà a 1.200 ocupacions en 2030

La futura planta d'Edwards Lifesciences a Moncada, especialitzada en vàlvules cardíaques, estarà operativa en 2027 i preveu aconseguir els 1.200 treballadors en 2030, amb un procés de selecció ja en marxa.

Múrcia i Comunitat Valenciana reclamen un pacte nacional de l’aigua i rebutgen el nacionalisme hídric

Els presidents de Múrcia i la Comunitat Valenciana reclamen un pacte nacional de l'aigua, defenen el transvasament Tajo-Segura i rebutgen el nacionalisme hídric com a resposta a l'escassetat.

Els bombers intervenen en un incendi en un descampat al costat de la A-3 a Mislata

Un incendi en una campa abandonada al costat de l'autovia A-3, a l'altura de Mislata, ha obligat a mobilitzar diverses dotacions de bombers després de nombroses anomenades al 112.

Els Gai Games València superen els 9.000 participants de 76 països per a 2026

Els Gai Games València 2026 esperen més de 9.000 esportistes i participants LGTBI de 76 països i aspiren a aconseguir els 9.500 inscrits, amb 39 disciplines i àmplia oferta cultural.

Dos accidents provoquen onze quilòmetres de retencions en la CV-35 i l’A-35 a València

Dos accidents de trànsit en la CV-35, a l'altura de l'Eliana, i en l'A-35, entre Vallada i Moixent, provoquen onze quilòmetres de retencions en sentit Ademuz i València.

Els hotels d’Alacant freguen el ple en el Pont de Maig amb un 87% d’ocupació prevista

La patronal hotelera d'Alacant preveu una ocupació mitjana del 87,03% a la província per al Pont de Maig, amb la capital per damunt del 95% i la Platja de Sant Joan en ple tècnic.

Detingut a València per apunyalar a un conegut que va haver de fer-se un torniquet

La Policia Local de València deté a un home acusat d'apunyalar a la cama a un conegut en l'avinguda Blasco Ibáñez. La víctima, de 25 anys, es va fer un torniquet amb una samarreta abans de ser traslladada a l'hospital.

L’Acadèmia de Gastronomia reivindica el producte local i el talent jove en els seus premis

Més de 400 persones abrigallen a Castelló la gala de l'Acadèmia de Gastronomia de la Comunitat Valenciana, que estrena premis al producte local i reforça el suport al talent jove.