Detingut un home per abusos sexuals a una menor a Gandia

 

Agents de la Policia Nacional han detingut a Gandia un home de 34 anys, com a presumpte autor d’un delicte d’abús sexual, per increpar i tocar una xica de 17 anys que viatjava en un tren des de València a Gandia.

Els fets van succeir cap a les set del vespre quan els agents que feien tasques de prevenció van ser alertats per la Sala del 091, perquè es dirigiren a l’estació de tren situada a la Plaça Park de l’estació de Gandia, on el personal de seguretat tenia retingut un home el qual havia increpat, assetjat i tocat una menor.

Els policies van dirigir-se a l’estació on van localitzar una jove en evident estat de nerviosisme i ansietat i un home retingut pel servei de seguretat de l’estació.

La patrulla va esbrinar que la jove va pujar al tren a València amb destinació a Gandia i el sospitós es va asseure davant seu, començant a fer-li preguntes com si tenia nóvio i a on viatjava, per seguir dient-li que era molt maca i que tenia un club de xiques.

La jove es va canviar de seient fins a tres vegades per desfer-se de l’home que va arribar a treure-li el llibre que anava llegint i li va fer tocaments al braç i a l’interior de la cuixa, fins que dos viatgeres li van recriminar la seua actitud, arribant a dir-li a la menor quan intentava canviar-se novament de seient, que no se n’anava enlloc perquè li agradava molt.

Finalment la jove va trucar telefònicament a la seua parella i aquest ho va comunicar al servei de seguretat de l’estació de tren de Gandia, que un cop va arribar el comboi van retenir l’home fins a l’arribada de la policia.

Després de fer les comprovacions oportunes, els agents van detenir l’home com a presumpte autor d’un delit d’abús sexual.

El detingut, amb antecedents policials, ha passat a disposició judicial.

Últimes notícies

El PSPV tanca files amb Vicent Mascarell davant el juí oral per presumptes calúmnies al PP

El PSPV-PSOE ha reafirmat el seu suport total a Vicent Mascarell i ha criticat l’obertura de juí oral per un presumpte delicte de calúmnies al PP arran d’un vídeo on atribuïa al partit un acte vandàlic contra la seu socialista de València.

La tercera ona de calor dispara els 41,8 °C a Beneixama i la tempesta deixa ratxes de 80 km/h

L’inici de la tercera ona de calor ha deixat fins a 41,8 graus a Beneixama i una tempesta molt intensa ha registrat ratxes de vent de més de 80 km/h en municipis de les comarques valencianes.

Els embassaments del Xúquer baixen al 60,8 % i els del Segura al 56,4 % en plena onada de calor

La reserva hidrica continua el descens estival: el Xuquer es troba al 60,8 % i el Segura al 56,4 %, encara per damunt de fa un any i de la mitjana de la darrera decada.

El Levante incorpora de nou Manu Sánchez cedit pel Celta per a la temporada 2026-27

El Celta ha tancat amb el Levante UD la cessió amb opció de compra del lateral Manu Sánchez per a la temporada 2026-27, en el que serà el seu segon any al Ciutat de Valencia.

Tres dones assassinades en 24 hores en possibles crims masclistes a Màlaga, Toledo i Alacant

La portaveu del Govern ha condemnat els tres presumptes assassinats masclistes registrats en 24 hores a Màlaga, Toledo i Almoradí (Alacant), que podrien elevar a 33 les víctimes mortals d'enguany. La Guàrdia Civil investiga els casos mentres es recorden els servicis d'atenció 24 hores a víctimes de violència masclista.

El nou complex administratiu de Jesús concentrarà servicis provincials a partir de 2029

La Diputació de València invertirà 22,75 milions d’euros en un nou complex administratiu al barri de Patraix que centralitzarà des de 2029 bona part dels servicis provincials. El projecte combinarà tres edificis nous amb immobles històrics i inclourà mesures de sostenibilitat i d’eficiència en la gestió.

La jutgessa de la DANA exigix saber qui va redactar l’informe 4 d’Emergències

La jutgessa que investiga la DANA ha ordenat a l’AVSRE identificar el tècnic que va elaborar l’informe número 4 del 29 d’octubre de 2024 i aclarir quan es va remetre a la llista de difusió oficial, davant les discrepàncies entre dos versions del mateix document.

Encauen 14 persones per presumptes sobrecostos en obres de casernes de la Guàrdia Civil a la Comunitat

Un jutjat de València ha encausat 14 persones, entre elles un tinent coronel de la Guàrdia Civil, per presumptes sobrecostos i una suposada xarxa de corrupció en obres de casernes entre 2018 i 2022.