Detingut un home per abusos sexuals a una menor a Gandia

 

Agents de la Policia Nacional han detingut a Gandia un home de 34 anys, com a presumpte autor d’un delicte d’abús sexual, per increpar i tocar una xica de 17 anys que viatjava en un tren des de València a Gandia.

Els fets van succeir cap a les set del vespre quan els agents que feien tasques de prevenció van ser alertats per la Sala del 091, perquè es dirigiren a l’estació de tren situada a la Plaça Park de l’estació de Gandia, on el personal de seguretat tenia retingut un home el qual havia increpat, assetjat i tocat una menor.

Els policies van dirigir-se a l’estació on van localitzar una jove en evident estat de nerviosisme i ansietat i un home retingut pel servei de seguretat de l’estació.

La patrulla va esbrinar que la jove va pujar al tren a València amb destinació a Gandia i el sospitós es va asseure davant seu, començant a fer-li preguntes com si tenia nóvio i a on viatjava, per seguir dient-li que era molt maca i que tenia un club de xiques.

La jove es va canviar de seient fins a tres vegades per desfer-se de l’home que va arribar a treure-li el llibre que anava llegint i li va fer tocaments al braç i a l’interior de la cuixa, fins que dos viatgeres li van recriminar la seua actitud, arribant a dir-li a la menor quan intentava canviar-se novament de seient, que no se n’anava enlloc perquè li agradava molt.

Finalment la jove va trucar telefònicament a la seua parella i aquest ho va comunicar al servei de seguretat de l’estació de tren de Gandia, que un cop va arribar el comboi van retenir l’home fins a l’arribada de la policia.

Després de fer les comprovacions oportunes, els agents van detenir l’home com a presumpte autor d’un delit d’abús sexual.

El detingut, amb antecedents policials, ha passat a disposició judicial.

Últimes notícies

Un ciberpederasta enganya més de 20 menors durant una dècada fins a ser detingut a Alacant

La Guàrdia Civil ha detingut a Alacant un ciberdepredador sexual en sèrie acusat de 36 delictes contra la llibertat sexual de més de vint menors de 16 anys al llarg d’una dècada, amb més de 200 dispositius d’emmagatzematge intervinguts.

Sis detinguts per una trentena de robatoris en gasolineres, comerços i vivendes a València i Alacant

La Guàrdia Civil ha detingut sis persones vinculades a una trentena de robatoris amb força en gasolineres, comerços i vivendes a les províncies de València i Alacant, i quatre d'elles han ingressat en presó.

Com protegir els ulls davant l’eclipsi solar del 12 d’agost

Mirar directament l’eclipsi solar del 12 d’agost sense filtres homologats pot causar lesions irreversibles en la retina. Els òptics de la Comunitat Valenciana expliquen quines ulleres són segures i com utilitzar-les.

El viatge de més de 2.000 km d’un jaguar al Brasil qüestiona com es protegeix l’Amazònia

Un jaguar mascle monitorat amb GPS ha recorregut 2.122 km en 381 dies al Brasil, fet que porta científics bascos i alacantins a advertir que les actuals àrees protegides poden ser insuficients.

Un jaguar bate rècords al Brasil i obliga a repensar la protecció de grans felins

El jaguar Gaspar, monitoritzat per científics bascos, alacantins i brasilers, ha recorregut més de 2.100 quilòmetres en 381 dies a l’Amazònia, un desplaçament inusualment llarg que posa en dubte que les àrees protegides actuals siguen suficients per a grans carnívors.

Quatre morts i sis ferits greus en un xoc múltiple nocturn a Benicàssim

Quatre persones han mort i sis hòmens han resultat ferits greus en un accident múltiple esta matinada a la N-340, al terme de Benicàssim, en sentit Castellón de la Plana.

València ompli el Ciutat en una inauguració multitudinària dels Gay Games 2026

Els Gay Games XII València 2026 han arrancat al Ciutat de València amb més de 10.200 esportistes de 81 països, una desfilada de delegacions i actuacions musicals i de folklore valencià davant 13.500 persones.

La sàtira social ‘Filipiñana’ triomfa com a millor llargmetratge en Cinema Jove

La pel·lícula 'Filipiñana', de Rafael Manuel, s'ha endut el Luna de València a millor llargmetratge de Cinema Jove i també el guardó del Jurat Jove, en una edició que ha repartit premis entre films i sèries internacionals i produccions amb presència valenciana.