11.7 C
València
Dimecres, 3 desembre, 2025

Detingut un home per abusos sexuals a una menor a Gandia

 

Agents de la Policia Nacional han detingut a Gandia un home de 34 anys, com a presumpte autor d’un delicte d’abús sexual, per increpar i tocar una xica de 17 anys que viatjava en un tren des de València a Gandia.

Els fets van succeir cap a les set del vespre quan els agents que feien tasques de prevenció van ser alertats per la Sala del 091, perquè es dirigiren a l’estació de tren situada a la Plaça Park de l’estació de Gandia, on el personal de seguretat tenia retingut un home el qual havia increpat, assetjat i tocat una menor.

Els policies van dirigir-se a l’estació on van localitzar una jove en evident estat de nerviosisme i ansietat i un home retingut pel servei de seguretat de l’estació.

La patrulla va esbrinar que la jove va pujar al tren a València amb destinació a Gandia i el sospitós es va asseure davant seu, començant a fer-li preguntes com si tenia nóvio i a on viatjava, per seguir dient-li que era molt maca i que tenia un club de xiques.

La jove es va canviar de seient fins a tres vegades per desfer-se de l’home que va arribar a treure-li el llibre que anava llegint i li va fer tocaments al braç i a l’interior de la cuixa, fins que dos viatgeres li van recriminar la seua actitud, arribant a dir-li a la menor quan intentava canviar-se novament de seient, que no se n’anava enlloc perquè li agradava molt.

Finalment la jove va trucar telefònicament a la seua parella i aquest ho va comunicar al servei de seguretat de l’estació de tren de Gandia, que un cop va arribar el comboi van retenir l’home fins a l’arribada de la policia.

Després de fer les comprovacions oportunes, els agents van detenir l’home com a presumpte autor d’un delit d’abús sexual.

El detingut, amb antecedents policials, ha passat a disposició judicial.

Últimes notícies

El president de la Generalitat recupera el valencià

Leo Giménez és lingüista i en el seu article d'esta setmana parla de llengua, identitat i política, i reclama que el valencià siga emprat amb normalitat pels càrrecs públics, independentment de la seua ideologia

Pérez Llorca configura un nou Consell amb onze conselleries i tres vicepresidències

El president manté quasi tot l’equip de Mazón, incorpora perfils del PP i crea les àrees de Presidència i Serveis Socials, Família i Infància

Un home mor en un pis de València després d’una agressió i el company de pis és detingut

Els serveis d’emergència confirmen la mort de la víctima i traslladen a un altre home amb traumatisme mentre la Policia Nacional investiga els fets

Una dona de 29 anys és assassinada a ganivetades a Alacant en un nou cas de violència masclista

La víctima ha sigut trobada sense vida al domicili on encara convivien; l’agressor, de 34 anys, s’ha suïcidat després dels fets

Juanfran Pérez Llorca pren possessió com a president de la Generalitat i obri una nova etapa marcada pel diàleg

El nou cap del Consell assumeix el càrrec després d’un acte solemne en què ha demanat “perdó” a les famílies de les 229 víctimes de la DANA del 29 d’octubre del 2024

La Generalitat activa un pla per a reduir senglars i reforçar la vigilància davant la pesta porcina africana

La Generalitat ha posat en marxa un pla preventiu davant els primers casos de pesta porcina africana a Catalunya. El dispositiu reforça la vigilància i preveu reduir la població de senglars en zones de major risc, amb especial atenció a l'entorn de l'AP-7.

El cap de Gabinet de Mazón sosté que ningú va reclamar que el president acudira al Cecopi

José Manuel Cuenca ha defés en la comissió del Congrés sobre la DANA que el llavors president va estar informat i que des del Cecopi ningú ho va reclamar. L'oposició li ha retret no interrompre el menjar del 29 d'octubre i limitar les comunicacions en les hores crítiques.

Troben mort a un home de 75 anys en una vivenda de València després d’un incendi

Un home de 75 anys ha sigut trobat sense vida en un pis de València després de l'extinció d'un incendi. La Policia ha activat el protocol per a morts i manté oberta la investigació.