Detingut un home per abusos sexuals a una menor a Gandia

 

Agents de la Policia Nacional han detingut a Gandia un home de 34 anys, com a presumpte autor d’un delicte d’abús sexual, per increpar i tocar una xica de 17 anys que viatjava en un tren des de València a Gandia.

Els fets van succeir cap a les set del vespre quan els agents que feien tasques de prevenció van ser alertats per la Sala del 091, perquè es dirigiren a l’estació de tren situada a la Plaça Park de l’estació de Gandia, on el personal de seguretat tenia retingut un home el qual havia increpat, assetjat i tocat una menor.

Els policies van dirigir-se a l’estació on van localitzar una jove en evident estat de nerviosisme i ansietat i un home retingut pel servei de seguretat de l’estació.

La patrulla va esbrinar que la jove va pujar al tren a València amb destinació a Gandia i el sospitós es va asseure davant seu, començant a fer-li preguntes com si tenia nóvio i a on viatjava, per seguir dient-li que era molt maca i que tenia un club de xiques.

La jove es va canviar de seient fins a tres vegades per desfer-se de l’home que va arribar a treure-li el llibre que anava llegint i li va fer tocaments al braç i a l’interior de la cuixa, fins que dos viatgeres li van recriminar la seua actitud, arribant a dir-li a la menor quan intentava canviar-se novament de seient, que no se n’anava enlloc perquè li agradava molt.

Finalment la jove va trucar telefònicament a la seua parella i aquest ho va comunicar al servei de seguretat de l’estació de tren de Gandia, que un cop va arribar el comboi van retenir l’home fins a l’arribada de la policia.

Després de fer les comprovacions oportunes, els agents van detenir l’home com a presumpte autor d’un delit d’abús sexual.

El detingut, amb antecedents policials, ha passat a disposició judicial.

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Pérez Llorca subratlla que la unanimitat del TSJCV sobre Mazón deixa les coses molt clares

El president ha valorat la decisió del TSJCV de no investigar a Carlos Mazón per la gestió de la dana. Ha subratllat la unanimitat i la rapidesa de la fallada.

La jutgessa de Catarroja prorroga sis mesos la instrucció penal de la DANA

La jutgessa ha acordat prorrogar sis mesos, des del 30 d'abril, la investigació per la DANA de 2024 per diligències pendents i la seua complexitat. El jutjat encara espera recuperar els missatges de WhatsApp de l'excap de gabinet de l'expresident Carlos Mazón

Compromís afirma que han actuat amb contundència des del primer indici després de la detenció d’un edil d’Altea

La coalició va suspendre cautelarment de les seues delegacions i de militància al regidor d'Altea Rafael Ramón Mompó i va activar el seu protocol contra violències masclistes.

El València ja encadena més derrotes fora de casa que el curs passat

La derrota en el Carlos Tartiere deixa al València amb nou caigudes a domicili, més que la passada Lliga. Amb cinc eixides per davant, busca esquivar la seua pitjor marca.

El TSJCV inadmet i arxiva la querella contra la jutgessa de Catarroja i el seu marit

L'alt tribunal valencià ha rebutjat la querella al no apreciar un principi de prova dels delictes denunciats. També qüestiona uns àudios aportats.

El TSJCV arxiva i inadmet la querella contra la jutgessa de Catarroja i el seu marit

La Sala civil i Penal del TSJCV ha inadmés a tràmit i arxivat la querella presentada contra la jutgessa de Catarroja i el seu marit. El tribunal no aprecia indicis de delicte i considera qüestionables els àudios aportats.

Pérez Llorca ha dit que la investigació sobre Bany no afecta a la Cambra de Comerç d’Alacant

Pérez Llorca ha demanat respecte al procés, ha defés la presumpció d'innocència de Carlos Baño i ha remarcat que la causa no es dirigix contra la Cambra.

Z, l’artista faller xilé-croat que ha encimbellat a la falla infantil d’Esparter

Zvonimir Ostoic, arquitecte xilé amb arrels croates, s'ha convertit en el primer artista faller estranger amb ninot indultat infantil i ha impulsat el primer premi d'Esparter. L'obra 'Arca. El viatge de Pepet' destaca per la coordinació amb Ramón Pla i una aposta per materials més sostenibles