16.5 C
València
Diumenge, 7 desembre, 2025

Detingut un home per abusos sexuals a una menor a Gandia

 

Agents de la Policia Nacional han detingut a Gandia un home de 34 anys, com a presumpte autor d’un delicte d’abús sexual, per increpar i tocar una xica de 17 anys que viatjava en un tren des de València a Gandia.

Els fets van succeir cap a les set del vespre quan els agents que feien tasques de prevenció van ser alertats per la Sala del 091, perquè es dirigiren a l’estació de tren situada a la Plaça Park de l’estació de Gandia, on el personal de seguretat tenia retingut un home el qual havia increpat, assetjat i tocat una menor.

Els policies van dirigir-se a l’estació on van localitzar una jove en evident estat de nerviosisme i ansietat i un home retingut pel servei de seguretat de l’estació.

La patrulla va esbrinar que la jove va pujar al tren a València amb destinació a Gandia i el sospitós es va asseure davant seu, començant a fer-li preguntes com si tenia nóvio i a on viatjava, per seguir dient-li que era molt maca i que tenia un club de xiques.

La jove es va canviar de seient fins a tres vegades per desfer-se de l’home que va arribar a treure-li el llibre que anava llegint i li va fer tocaments al braç i a l’interior de la cuixa, fins que dos viatgeres li van recriminar la seua actitud, arribant a dir-li a la menor quan intentava canviar-se novament de seient, que no se n’anava enlloc perquè li agradava molt.

Finalment la jove va trucar telefònicament a la seua parella i aquest ho va comunicar al servei de seguretat de l’estació de tren de Gandia, que un cop va arribar el comboi van retenir l’home fins a l’arribada de la policia.

Després de fer les comprovacions oportunes, els agents van detenir l’home com a presumpte autor d’un delit d’abús sexual.

El detingut, amb antecedents policials, ha passat a disposició judicial.

Últimes notícies

Milers d’atletes prenen València en la vespra d’una Marató que vol ser el més ràpid de 2025

València viu una jornada prèvia d'entrenaments i últims ajustos abans de la Marató, amb 36.000 dorsals i la meta de liderar els temps mundials de 2025.

Marcelino advertix que és impossible mantindre el ritme actual del Vila-real

Després del 2-0 al Getafe, Marcelino va rebaixar l'eufòria: va afirmar que el seu equip no pot sostindre este ritme de punts i que l'objectiu passa per competir per la quarta plaça.

Feijóo deixa en mans de Mazón la seua renúncia a l’acta de diputat

Alberto Núñez Feijóo ha sostingut que renunciar a l'escó és una decisió que correspon a Carlos Mazón i confia a tancar el seu relleu a la Comunitat Valenciana abans de cap d'any. També s'ha desmarcat de les versions sobre la DANA en afirmar que es va assabentar alhora que la premsa.

Buchanan i Mikautadze tomben al Getafe i afermen la ratxa del Vila-real

L'equip de Marcelino va encadenar huit partits seguits sense perdre a casa, amb set triomfs i un empat. Buchanan va obrir i Mikautadze va sentenciar després de la roja a Luis Milla.

El PSPV urgix al PP a deixar les excuses i exigir ja l’acta de diputat a Carlos Mazón

El PSPV ha reclamat al PP que demane immediatament l'acta de diputat a Carlos Mazón i ha acusat els populars de llançar cortines de fum contra Pilar Bernabé. També ha exigit disculpes i cessaments per casos d'assetjament sexual.

Corberán advertix que un Sevilla amb baixes i derrotes pot ser més perillós

Corberán va alertar que el Sevilla, malgrat les huit baixes i a dos derrotes seguides, podia resultar més perillós a Mestalla. El tècnic va recalcar que l'ambició del València no depenia del rival.

Feijóo sosté que el PP ha passat pàgina en la Generalitat Valenciana després de l’eixida de Mazón

Feijóo ha reafirmat que el PP ha passat pàgina en la Generalitat Valenciana i ha defés que Carlos Mazón ha assumit responsabilitats després de la polèmica pels seus missatges.

Les víctimes de la DANA condicionen reunir-se amb Pérez Llorca al fet que exigisca l’acta a Mazón

Les associacions de víctimes del 29-O no contemplen una reunió amb Juanfran Pérez Llorca si no demana a Carlos Mazón que entregue la seua acta de diputat. Vinculen el diàleg a un gest de responsabilitat política després dels missatges del 29 d'octubre de 2024.