11 C
València
Diumenge, 18 gener, 2026

Investiguen possibles abusos d’un zelador a 2 pacients d’un centre de salut mental a Elda

La Policia Nacional i la Conselleria d’Igualtat i Polítiques Inclusives investiguen els presumptes abusos sexuals denunciats per dos dones contra un zelador d’un centre de salut mental d’Elda.

Ho ha confirmat als mitjans de comunicació la consellera i vicepresidenta de la Generalitat, Aitana Mas, qui ha assegurat que el treballador que, suposadament, va cometre els abusos sexuals es troba «fora del centre i les víctimes estan protegides». El zelador es troba «fora del centre i les víctimes estan protegides».

El centre de salut mental està situat en el polígon industrial Campoalto d’Elda i les denunciants, pacients amb problemes crònics de salut mental, asseguren haver rebut missatges reiterats de contingut sexual per part d’aquest zelador.

Aitana Mas ha agraït a l’empresa que gestiona l’espai la «ràpida resposta» davant els successos esdevinguts i ha recalcat que «les víctimes estan protegides i segueixen el protocol de l’empresa».

També ha informat que s’ha enviat un inspector en el centre amb la finalitat de «comprovar que es compleixen totes les obligacions i confirmar que s’ha fet tot d’acord amb les instruccions i protocols d’actuació d’aquests casos».

Últimes notícies

El Reial Madrid remunta al València (94-79) i consolida el lideratge abans de la Copa

El Reial Madrid va derrotar 94-79 al València després de neutralitzar un inici irresistible des del triple. Hezonja va liderar la reacció i l'equip viatjarà a la Copa com a cap de sèrie.

Pedro Martínez iguala a Miki Vukovic com a tècnic amb més partits del València Basket

L'entrenador dirigix el seu partit 231 davant el Reial Madrid i empata amb Miki Vukovic en el ránking de trobades del club. Ja lidera en victòries amb 171.

Pedro Martínez iguala a Miki Vukovic com a tècnic amb més partits al València Basket

L'entrenador del València Basket aconseguix els 231 partits oficials dirigits i empata amb Miki Vukovic en el primer lloc de l'històric del club. Ja lidera en victòries amb 171 i és el primer a sumar més d'un títol amb l'equip masculí.

Hugo Duro agraïx els aplaudiments després dels xiulets en el seu retorn al Coliseum

El davanter del València va ser rebut amb xiulets i també amb aplaudiments en la seua tornada al Coliseum. Després del partit, va agrair el suport i va desitjar sort al Getafe.

València trenca huit mesos sense guanyar fora amb un 0-1 a Getafe

El València es va imposar 0-1 al Getafe i va firmar el seu primer triomf a domicili de la temporada. El resultat curta onze partits sense guanyar fora i la sequera en el Coliseum des de 2018.

Tárrega va patir un gir en el genoll i Corberán demana un central per al València

César Tárrega es va retirar a la mitja hora després d'un gir en el genoll davant el Getafe. Corberán va explicar l'antecedent d'edema ossi i va reclamar fitxar un central davant les baixes.

Corberán enaltix a Gayà com a exemple de sentiment valencianista

València va guanyar 0-1 al Getafe amb un gol decisiu de Gayà, la seua primera victòria a domicili del curs. Corberán va destacar el lideratge del capità i la necessitat de sumar.

Gayà reivindica el seu compromís després de decidir el Getafe-València amb un gol

El capità del València va marcar en el 84 el 0-1 davant el Getafe i va defendre el seu compromís amb el club. Gayà va recordar que lluita per l'escut des dels onze anys i va destacar el caràcter de l'equip.