Investiguen possibles abusos d’un zelador a 2 pacients d’un centre de salut mental a Elda

La Policia Nacional i la Conselleria d’Igualtat i Polítiques Inclusives investiguen els presumptes abusos sexuals denunciats per dos dones contra un zelador d’un centre de salut mental d’Elda.

Ho ha confirmat als mitjans de comunicació la consellera i vicepresidenta de la Generalitat, Aitana Mas, qui ha assegurat que el treballador que, suposadament, va cometre els abusos sexuals es troba «fora del centre i les víctimes estan protegides». El zelador es troba «fora del centre i les víctimes estan protegides».

El centre de salut mental està situat en el polígon industrial Campoalto d’Elda i les denunciants, pacients amb problemes crònics de salut mental, asseguren haver rebut missatges reiterats de contingut sexual per part d’aquest zelador.

Aitana Mas ha agraït a l’empresa que gestiona l’espai la «ràpida resposta» davant els successos esdevinguts i ha recalcat que «les víctimes estan protegides i segueixen el protocol de l’empresa».

També ha informat que s’ha enviat un inspector en el centre amb la finalitat de «comprovar que es compleixen totes les obligacions i confirmar que s’ha fet tot d’acord amb les instruccions i protocols d’actuació d’aquests casos».

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive
Anuncios

Últimes notícies

Mónica Oltra alerta de democràcies indefenses davant el poder econòmic i prepara el seu retorn a l’alcaldia de València

Mónica Oltra denuncia que les democràcies estan cada vegada més indefenses enfront del poder econòmic i defén el seu retorn a la política local malgrat afrontar un juí pendent.

Detingudes 42 persones a València per 46 estafes del fill en dificultats

La Policia Nacional ha arrestat a València a 42 persones acusades de 46 estafes del fill en dificultats en tota Espanya, amb un botí de 221.477 euros i part dels diners ja bloquejats.

Envellir bé: l’experta que reclama prioritzar la qualitat de vida sobre viure més anys

La catedràtica Consuelo Borrás defén que l'objectiu de l'envelliment no és només sumar anys, sinó arribar a la vellesa amb autonomia mitjançant hàbits saludables i exercici físic.

L’AIReF preveu que la Comunitat Valenciana incomplisca la regla de gasto en 2025 i 2026

L'AIReF calcula que el gasto computable de la Comunitat Valenciana superarà els límits nacionals en 2025 i 2026 i avisa d'un dèficit del 1,9% del PIB en 2026.

El Govern ordena retirar l’escut feixista croat del panteó de Luburić a Carcaixent

El Govern inclou el panteó de Vjekoslav Luburić a Carcaixent en el catàleg de símbols contraris a la Memòria Democràtica i ordena retirar l'escut Ustaša i afegir panells explicatius sobre els seus crims.

Dansa València porta la dansa contemporània a L’Albufera i estrena una versió de Les filles de Bernarda Alba

Dansa València trau la creació contemporània al parc natural de L'Albufera amb peces site-specific i estrena una lectura actual de Les filles de Bernarda Alba, a més de noves propostes en La Mutant i el TEM.

La jutgessa que investiga la DANA de València cita com a testimoni a l’excap d’informatius d’À Punt

La magistrada que investiga la gestió de la DANA a València del 29 d'octubre de 2024 crida a declarar com a testimoni al llavors cap d'informatius d'À Punt i incorpora nous vídeos a la causa.

Les víctimes de la dana demanen a Bolaños més mitjans judicials i revisar els aforaments

Tres associacions de víctimes de la dana reclamen a Félix Bolaños més recursos per al jutjat de Catarroja, una justícia sense interferències polítiques i revisar l'ús dels aforaments.