Accident a l’A-3 entre dos camions a causa de la neu

Ejemplo de shortcode con estilo
Dos camions han col·lisionat este migdia, sobre les 12 hores, a l'A-3, a l'altura de Caudete de las Fuentes en direcció a Madrid al quilòmetre 266, segons ha informat el Consorci Provincial de Bombers.     A causa de la neu, els primers problemes a les carreteres estan ocorreguent, com ha sigut el cas entre […]

Dos camions han col·lisionat este migdia, sobre les 12 hores, a l'A-3, a l'altura de Caudete de las Fuentes en direcció a Madrid al quilòmetre 266, segons ha informat el Consorci Provincial de Bombers.

 

 

A causa de la neu, els primers problemes a les carreteres estan ocorreguent, com ha sigut el cas entre estos dos vehicles, un d'ells transportant bidons de residus tòxics classe 6, però no mercaderies perilloses.

 

 

Després de rebre l'avís, s'han mobilitzat dotacions dels parcs de Requena, Sinarques, Xiva i oficial de guàrdia. No hi ha vesse del producte transportat. A continuació, s'ha procedit a excarcerar al conductor d'un dels camions i a separar els dos camions. Posteriorment, l'home ferit, de 48 anys, ha sigut traslladat a l'Hospital de Requena per policontusions.

A mesura que ha anat avançant el matí, les precipitacions en forma de neu han anat augmentant i fent-se més importants en les zones de l'interior de Castelló i València, i açò està afectant al trànsit per carretera. D'esta manera, tot i que el 112 informa que no hi ha afeccions serioses a la xarxa viària, sí que s'està acumulant neu, per exemple, a l'A-3, però s'està poden circular amb normalitat a excepció dels vehicles pesats.

 

 

 

Algunes de les imatges que estan podent vore's a les carreteres, per exemple, a Requena, en la CV-467 i la CV-475, mostren el treball de les màquines motonivelladores i les pales gràcies a tot l'equip de treballadors de Conservació de Carreteres. Els vídeos i la següent informació estan facilitats per @segui_pablo i @meteo_requena:

 

 

 

 

Últimes notícies

Dimecres amb oratge estable i lleuger descens tèrmic a la Comunitat

El dimecres arribarà amb cel poc nuvolós a la Comunitat Valenciana, lleugers canvis de temperatura i vent fluix a moderat. Dijous augmentaran els núvols i s’espera un xicotet descens tèrmic, amb variacions en el vent i condicions marítimes moderades.

Iñigo Pérez assenyala la falta de contundència després del 4-3 a Liverpool

Iñigo Pérez ha atribuït la derrota del Villarreal per 4-3 a Anfield a una nova falta de contundència defensiva en moments clau. El tècnic ha lamentat especialment l’empat del Liverpool just abans del descans.

Comesaña admet que l’empat del Liverpool abans del descans va ser clau

Santi Comesaña ha reconegut que l’empat del Liverpool en l’última jugada abans del descans i el tercer gol a l’inici de la represa han sigut decisius en la derrota 4-3 del Villarreal en Champions.

El Villarreal acaricia l’empat però cau 4-3 davant el Liverpool a la Champions

El Villarreal ha encadenat la segona derrota en la Lliga de Campions després de deixar escapar un 0-2 a Anfield i perdre 4-3 contra el Liverpool.

Ajuda inicial de 23,5 milions per a les víctimes de la dana Adam

La Generalitat ha aprovat un primer paquet d’ajudes directes de 23,5 milions d’euros per a reparar vivendes, reposar estris i facilitar el reallotjament de les persones que han perdut la seua casa per la dana Adam.

Set canvis de Iñigo Pérez en el Villarreal per a visitar el Liverpool amb Araújo de titular

Iñigo Pérez ha renovat l’onze del Villarreal amb set canvis respecte a la Lliga per a enfrontar-se al Liverpool, que ix amb Ronald Araújo en la defensa.

Argentina i Suècia, grans favorites en la Nacra Cup València de Nacra 17

La Nacra Cup València reunirà del 21 al 24 d’octubre 24 tripulacions de 17 països, amb Argentina i Suècia com a grans favorites en la classe olímpica Nacra 17.

El Rally Ciutat de València arriba amb Fuster buscant el seu seté títol d’Espanya

El Rally Ciutat de València-Memorial Javi Sanz afronta la seua 26a edició el pròxim cap de setmana, amb Miguel Fuster jugant-se el seu seté títol nacional. La prova compta amb un fort suport institucional i un programa que combina projecció estatal i arrelament als municipis valencians.