15.7 C
València
Divendres, 23 gener, 2026

Accident a l’A-3 entre dos camions a causa de la neu

Dos camions han col·lisionat este migdia, sobre les 12 hores, a l'A-3, a l'altura de Caudete de las Fuentes en direcció a Madrid al quilòmetre 266, segons ha informat el Consorci Provincial de Bombers.

 

 

A causa de la neu, els primers problemes a les carreteres estan ocorreguent, com ha sigut el cas entre estos dos vehicles, un d'ells transportant bidons de residus tòxics classe 6, però no mercaderies perilloses.

 

 

Després de rebre l'avís, s'han mobilitzat dotacions dels parcs de Requena, Sinarques, Xiva i oficial de guàrdia. No hi ha vesse del producte transportat. A continuació, s'ha procedit a excarcerar al conductor d'un dels camions i a separar els dos camions. Posteriorment, l'home ferit, de 48 anys, ha sigut traslladat a l'Hospital de Requena per policontusions.

A mesura que ha anat avançant el matí, les precipitacions en forma de neu han anat augmentant i fent-se més importants en les zones de l'interior de Castelló i València, i açò està afectant al trànsit per carretera. D'esta manera, tot i que el 112 informa que no hi ha afeccions serioses a la xarxa viària, sí que s'està acumulant neu, per exemple, a l'A-3, però s'està poden circular amb normalitat a excepció dels vehicles pesats.

 

 

 

Algunes de les imatges que estan podent vore's a les carreteres, per exemple, a Requena, en la CV-467 i la CV-475, mostren el treball de les màquines motonivelladores i les pales gràcies a tot l'equip de treballadors de Conservació de Carreteres. Els vídeos i la següent informació estan facilitats per @segui_pablo i @meteo_requena:

 

 

 

 

Últimes notícies

Quatre detinguts per una agressió d’extrema gravetat a Sant Vicent del Raspeig

Quatre hòmens han sigut detinguts per un presumpte homicidi en grau de temptativa després d'una agressió d'extrema violència en una zona d'oci de Sant Vicent del Raspeig. La víctima va patir lesions molt greus i va ser ingressada en l'UCI; un dels arrestats va ingressar a la presó i els altres tres van quedar en llibertat amb mesures cautelars.

Avís groc per vent de fins a 80 km/h este dissabte en la Comunitat Valenciana i risc costaner

El dissabte s'ha activat l'avís groc per vents de fins a 80 km/h a l'interior de Castelló i València, 70 km/h en el sud d'Alacant, i risc en la costa.

La comissió de la DANA del Congrés cita a Feijóo el 2 de febrer

La comissió d'investigació de la DANA en el Congrés ha citat al líder del PP, Alberto Núñez Feijóo, per al 2 de febrer a les 11.00. Eixe dia també compareixerà una treballadora del 112 i José Manuel Cuenca ho farà el 9 de febrer.

2025 ha sigut el quart any més càlid en la Comunitat Valenciana i molt humit, amb un 30% més de pluges

2025 ha sigut el quart any més càlid en la Comunitat Valenciana, amb una mitjana 1,2 °C superior a l'habitual, i molt humit, amb un 30% més de precipitacions. L'any combina un llarg episodi de calor a l'agost amb un dia de Nadal excepcionalment fred.

La Policia investiga noves filtracions de dades que afecten a Óscar Puente i a presidents autonòmics

La Policia Nacional investiga la difusió en xarxes de llistats amb dades personals d'Óscar Puente, directius de Transports i diversos líders autonòmics. Les filtracions s'atribuïxen a dos hackers que reactiven bases antigues aprofitant el context de la tragèdia de Adamuz.

Detingut a Alacant un fugitiu reclamat per Kirguizistan per lesions

Un home de 45 anys ha sigut detingut en la via pública després de ser identificat per una patrulla. Tenia un orde internacional de Kirguizistan per lesions greus de 2023 i queda a l'espera d'extradició.

La comissió d’investigació de la DANA del Congrés cita a Feijóo el 2 de febrer

La Mesa de la comissió, amb majoria de PSOE i Sumar, ha acordat citar a Alberto Núñez Feijóo. Haurà d'explicar la informació que va rebre sobre la catàstrofe i les seues declaracions posteriors.

El Port de Castelló confirma 24 escales de creuers de luxe en 2026 i 2027

L'Autoritat Portuària ha confirmat 24 escales de creuers de xicotet format i alt valor afegit per a 2026 i 2027, amb quatre noves tancades en Fitur. Tres seran a Peníscola i una en el port de Castelló l'any vinent.