15.4 C
València
Dilluns, 1 desembre, 2025

Accident a l’A-3 entre dos camions a causa de la neu

Dos camions han col·lisionat este migdia, sobre les 12 hores, a l'A-3, a l'altura de Caudete de las Fuentes en direcció a Madrid al quilòmetre 266, segons ha informat el Consorci Provincial de Bombers.

 

 

A causa de la neu, els primers problemes a les carreteres estan ocorreguent, com ha sigut el cas entre estos dos vehicles, un d'ells transportant bidons de residus tòxics classe 6, però no mercaderies perilloses.

 

 

Després de rebre l'avís, s'han mobilitzat dotacions dels parcs de Requena, Sinarques, Xiva i oficial de guàrdia. No hi ha vesse del producte transportat. A continuació, s'ha procedit a excarcerar al conductor d'un dels camions i a separar els dos camions. Posteriorment, l'home ferit, de 48 anys, ha sigut traslladat a l'Hospital de Requena per policontusions.

A mesura que ha anat avançant el matí, les precipitacions en forma de neu han anat augmentant i fent-se més importants en les zones de l'interior de Castelló i València, i açò està afectant al trànsit per carretera. D'esta manera, tot i que el 112 informa que no hi ha afeccions serioses a la xarxa viària, sí que s'està acumulant neu, per exemple, a l'A-3, però s'està poden circular amb normalitat a excepció dels vehicles pesats.

 

 

 

Algunes de les imatges que estan podent vore's a les carreteres, per exemple, a Requena, en la CV-467 i la CV-475, mostren el treball de les màquines motonivelladores i les pales gràcies a tot l'equip de treballadors de Conservació de Carreteres. Els vídeos i la següent informació estan facilitats per @segui_pablo i @meteo_requena:

 

 

 

 

Últimes notícies

Novembre tanca amb 81 morts en les carreteres, 6 menys que al novembre de 2024

Al novembre s'han registrat 76 sinistres mortals i 81 morts en les carreteres espanyoles, 6 menys que un any abans. La mobilitat ha crescut un 5,49% fins a 36,4 milions de viatges i augmenten les víctimes entre usuaris vulnerables.

El tàndem Iborra-Del Moral dirigirà al Llevant esta setmana: ni interins ni definitius

Pablo Sánchez va confirmar que Álvaro Del Moral i Vicente Iborra prendran les regnes del Llevant en Copa i Lliga esta setmana. La decisió sobre la banqueta definitiva continua oberta.

Desmantellada la primera cèl·lula de The Base a Espanya amb tres detinguts a Castelló

La Policia Nacional ha detingut a Castelló a tres integrants de la primera cèl·lula de The Base detectada a Espanya. Un ha ingressat a la presó i s'han confiscat armes, material tàctic i propaganda.

Zulima Pérez no ha contestat a la petició de Mus de reunir-se per la interinitat del Consell

La comissionada per a la reconstrucció després de la dana ha rebut dos cartes de Vicente Martínez Mus per a reunir-se, però no ha respost en persistir la interinitat del Consell. Ha qüestionat la gestió de l'Executiu autonòmic i ha demanat esperar a la investidura del nou president.

Les 17 obres d’emergència de la CHJ després de la dana podrien estar acabades al juny de 2026

La CHJ preveu rematar en 2026 les 17 actuacions d'emergència després de la dana del 29 d'octubre de 2024. El pla més ampli aspira a tindre la majoria de projectes en execució en 2030.

Calero s’acomiada del Llevant convençut que anava a salvar a l’equip i sense retrets al club

Julián Calero ha dit adeu al Llevant defenent que anava a salvar a l'equip i acceptant la decisió del club sense retrets. Deixa al conjunt a tres punts de la salvació després de l'ascens recent.

Rovira se’n va anar a Alacant el 29-O per la falsa tranquil·litat que atribuïx al Govern

El conseller d'Educació en funcions ha defés el seu desplaçament en plena DANA al·legant motius personals i una sensació de calma que li va traslladar la Delegació del Govern. Ha insistit que Educació no decidix tancar col·legis i que, amb dades completes de Aemet i la CHJ, s'hauria quedat a València.

Calero s’acomiada del Llevant: convencidísimo de salvar a l’equip i sense retrets

Julián Calero va assegurar en el seu adeu que estava convencidísimo de salvar al Llevant i, malgrat la mala ratxa, va dir que no retrau al club la rescissió.