Accident a l’A-3 entre dos camions a causa de la neu

Dos camions han col·lisionat este migdia, sobre les 12 hores, a l'A-3, a l'altura de Caudete de las Fuentes en direcció a Madrid al quilòmetre 266, segons ha informat el Consorci Provincial de Bombers.

 

 

A causa de la neu, els primers problemes a les carreteres estan ocorreguent, com ha sigut el cas entre estos dos vehicles, un d'ells transportant bidons de residus tòxics classe 6, però no mercaderies perilloses.

 

 

Després de rebre l'avís, s'han mobilitzat dotacions dels parcs de Requena, Sinarques, Xiva i oficial de guàrdia. No hi ha vesse del producte transportat. A continuació, s'ha procedit a excarcerar al conductor d'un dels camions i a separar els dos camions. Posteriorment, l'home ferit, de 48 anys, ha sigut traslladat a l'Hospital de Requena per policontusions.

A mesura que ha anat avançant el matí, les precipitacions en forma de neu han anat augmentant i fent-se més importants en les zones de l'interior de Castelló i València, i açò està afectant al trànsit per carretera. D'esta manera, tot i que el 112 informa que no hi ha afeccions serioses a la xarxa viària, sí que s'està acumulant neu, per exemple, a l'A-3, però s'està poden circular amb normalitat a excepció dels vehicles pesats.

 

 

 

Algunes de les imatges que estan podent vore's a les carreteres, per exemple, a Requena, en la CV-467 i la CV-475, mostren el treball de les màquines motonivelladores i les pales gràcies a tot l'equip de treballadors de Conservació de Carreteres. Els vídeos i la següent informació estan facilitats per @segui_pablo i @meteo_requena:

 

 

 

 

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive
Anuncios

Últimes notícies

Pedro Martínez valora el triomf sufridísimo del València Basket a Girona

Pedro Martínez analitza l'ajustat triomf del València Basket en la pista del Bàsquet Girona (81-84), decidit pels rebots ofensius i l'encert exterior.

El València Basket patix a Girona per a encadenar la seua octava victòria consecutiva

El València Basket es va imposar per 81-84 al Bàsquet Girona en un final atapeït, guiat per l'actuació de Costello i un triple decisiu de Reuvers a 16 segons del final.

Un incendi elèctric destruïx el Centre Astronòmic de l’Alt Túria en honor dels Olmos

Un incendi originat per una pujada de tensió ha calcinat el Centre Astronòmic de l'Alt Túria en honor dels Olmos, deixant inservibles els seus principals telescopis i danyant greument l'edifici.

Vittorio Ghirelli s’imposa en EuroNASCAR a Cheste amb Nelson Piquet Jr. tercer

Vittorio Ghirelli guanya la segona carrera de NASCAR Euro Sèries en el Circuit Ricardo Tormo de Cheste, amb Nelson Piquet Jr. en el podi i més de 22.000 aficionats en les graderies.

Xàtiva depassa els 30 graus en un dia de cels buidats i calor en augment

Xàtiva ha aconseguit els 30,5 graus en una jornada de cels buidats i ascens generalitzat de les temperatures en diverses localitats valencianes.

Sara Sorribes conquista el ITF de Portoroz i trenca dos anys sense títols

Sara Sorribes s'imposa a Leyre Romero en la final del ITF 75 de Portoroz i aconseguix el seu primer títol en més de dos anys, consolidant el seu retorn després de la seua retirada temporal.

Mor un jove de 25 anys en un tiroteig en un carrer de Torrevieja

Un home de 25 anys ha mort per trets en un carrer de Torrevieja, prop de la platja del Capellà. La Guàrdia Civil investiga el tiroteig i ara com ara no hi ha detinguts.

L’alcaldessa de Castelló alerta d’un intent de suplantació de la seua identitat en Facebook

L'alcaldessa de Castelló, Begoña Carrasco, ha denunciat la creació d'un perfil fals en Facebook amb el seu nom per a enviar missatges privats enganyosos i ha demanat a la ciutadania que el denuncie.