Accident a l’A-3 entre dos camions a causa de la neu

Dos camions han col·lisionat este migdia, sobre les 12 hores, a l'A-3, a l'altura de Caudete de las Fuentes en direcció a Madrid al quilòmetre 266, segons ha informat el Consorci Provincial de Bombers.

 

 

A causa de la neu, els primers problemes a les carreteres estan ocorreguent, com ha sigut el cas entre estos dos vehicles, un d'ells transportant bidons de residus tòxics classe 6, però no mercaderies perilloses.

 

 

Després de rebre l'avís, s'han mobilitzat dotacions dels parcs de Requena, Sinarques, Xiva i oficial de guàrdia. No hi ha vesse del producte transportat. A continuació, s'ha procedit a excarcerar al conductor d'un dels camions i a separar els dos camions. Posteriorment, l'home ferit, de 48 anys, ha sigut traslladat a l'Hospital de Requena per policontusions.

A mesura que ha anat avançant el matí, les precipitacions en forma de neu han anat augmentant i fent-se més importants en les zones de l'interior de Castelló i València, i açò està afectant al trànsit per carretera. D'esta manera, tot i que el 112 informa que no hi ha afeccions serioses a la xarxa viària, sí que s'està acumulant neu, per exemple, a l'A-3, però s'està poden circular amb normalitat a excepció dels vehicles pesats.

 

 

 

Algunes de les imatges que estan podent vore's a les carreteres, per exemple, a Requena, en la CV-467 i la CV-475, mostren el treball de les màquines motonivelladores i les pales gràcies a tot l'equip de treballadors de Conservació de Carreteres. Els vídeos i la següent informació estan facilitats per @segui_pablo i @meteo_requena:

 

 

 

 

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Compromís reclama al Consell totes les factures dels gastos dels expresidents entre 2023 i 2026

La coalició demana els tiquets detallats de gasolina, dietes i allotjaments i torna a posar el focus en el cost de l’Oficina dels expresidents

Pérez Llorca reforça la rebaixa fiscal en la renda de 2025 i amplia deduccions per a 300.000 valencians més

El Consell defensa una política fiscal orientada a les classes mitjanes i treballadores, amb noves deduccions sanitàries, educatives i per als afectats per la dana

Detenen la mare d’un alumne de quatre anys per agredir una mestra d’una escola infantil d’Elda

La dona està acusada d’un presumpte delicte d’atemptat contra funcionari públic després de colpejar una professora del centre

Detenen tres homes a Alacant per vendre objectes robats des d’una vivenda

La Policia Nacional deté tres homes a Alacant per robatori, estafa i receptació després de descobrir una vivenda amb objectes sostrets.

Leila Slimani, Premi Internacional de la Fira del Llibre de València

L'escriptora franc-marroquina Leila Slimani rebrà el Premi Internacional de la Fira del Llibre de València en la seua 61a edició, que se celebra del 30 d'abril al 10 de maig als Jardins del Real. La cita comptarà també amb la participació del novel·lista turc Zülfü Livaneli, un dels autors més llegits del seu país.

Claudia Montes defén davant el Suprem que Ábalos no li va reconéixer cap endoll en Logirail

Claudia Montes sosté davant el Tribunal Suprem que José Luis Ábalos mai li va reconéixer haver-la endollat en Logirail i defén la legalitat de la seua contractació enfront de les sospites en el cas de les màscares.

Benidorm sotmetrà a ple la transformació de la plaça de bous al Benidorm Open Arena

L'Ajuntament de Benidorm portarà a ple l'inici de la licitació del projecte Benidorm Open Arena, amb 15 milions d'inversió per a rehabilitar la plaça de bous i el seu entorn com a gran espai cultural i juvenil.

Vint-i-tres detinguts i dos investigats per una onada de robatoris de coure a la província de València

La Guàrdia Civil desarticula diversos grups dedicats al robatori de coure en diferents municipis valencians i comarques, amb 23 detinguts, 2 investigats i desenes de quilos de cable recuperat.