Un camió cau per un pont en Ademuz i provoca un incendi

 

Esta vesprada de dijous, 11 de març, s’ha produït un accident de trànsit en caure un camió que transportava farina per un pont de la localitat d’Ademuz, en la comarca del Racó d’Ademús, i ha originat un incendi en els marges del riu Túria. El conductor ha patit unes quantes cremades i ha sigut traslladat a un hospital de Terol.

 

Segons han explicat el Centre d’Informació i Coordinació d’Urgències (Cicu) i el Consorci de Bombers de València, els fets s’han produït en la carretera N-330, prop de Casas Altas, en el Racó d’Ademuz, a on un camió que transportava farina s’ha precipitat per un pont.

 

Fins al lloc s’han mobilitzat dotacions de bombers de Requena, voluntaris de Sinarcas i Titaguas, un oficial del Consorci, un sergent de Requena i unitats de bombers forestals de la Generalitat, així com una ambulància del Suport Vital Bàsic (SVB) d’Aragó.

 

Assistit per diferents cremades en el cos

A l’arribada dels bombers, el conductor del camió ja estava fora del vehicle. Un metge d’Atenció Primària d’Ademuz li ha assistit per diferents cremades en el cos i després ha sigut traslladat en una unitat de SVB d’Aragó a un hospital de Terol.

 

Paral·lelament, els bombers han intervingut en l’extinció d’un incendi que s’ha originat en els marges del riu a conseqüència de l’accident. A hores d’ara es desconeix l’estat de salut actual del pacient.

 

D’altra banda, cal destacar que este tram de la carretera N-330, a on s’ha produït l’accident del camió és considerat com un punt mort, ja que en este emplaçament s’han concentrat un gran número d’accidents en els últims anys.

 

En les xarxes socials, una usuària ha denunciat la situació del pont del Racó d’Ademús, lloc per on s’ha caigut el camió de farina. «El que és una vergonya és que continue estant el pont com està. Quart camió accidentat en el mateix pont. Quants més perquè facen un en condicions? Millor continuar construint autovies».

 

 

 

 

 

 

 

 

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Detingut a Elx un home de 77 anys per incendiar la casa de la seua exparella i amenaçar-la de mort

La Policia Local ha detingut a Elx a un home de 77 anys per presumptament calar foc a la vivenda de la seua exparella i amenaçar-la de mort. Tenia una orde d'allunyament i va ser arrestat per incendi provocat i amenaces greus.

Una mare accepta 20 anys de presó per deixar morir al seu bebé nounat a Alcoi

L'acusada, de 44 anys, ha reconegut els fets i ha aconseguit una conformitat que evita el juí amb jurat. La pena es reduïx de 21 a 20 anys.

Ester Muñoz lamenta la frivolitat de Sánchez sobre l’Iran i demana reflexió per a Espanya

La portaveu del PP en el Congrés ha acusat a Sánchez de tractar amb frivolitat el conflicte de l'Iran i ha reclamat una reflexió sobre els seus efectes per a Espanya. També ha arremés contra Óscar Puente pel cas Adamuz, ha assenyalat dubtes sobre el rescat de Plus ultra i ha demanat a Vox facilitar governs a Aragó i Extremadura.

La EASD celebra 175 anys amb una exposició de talent format a l’escola

La Escola d’Art i Superior de Disseny de València celebra el seu 175 aniversari amb una mostra en el Centre del Carme. Reunix obres de creadors consagrats i nous talents formats en la EASD, oberta fins al 3 de maig.

Buitrago va demanar prudència i no entrar en conjectures pel possible comentari racista de Rafa Mir

Buitrago va demanar prudència i va evitar conjectures després de la denúncia per un possible comentari racista de Rafa Mir a Omar El Hilali. L'àrbitre va activar el protocol.

L’IVIE situa en 36,1 milions l’impacte de la Marató i Mitja Marató de València

L'IVIE va quantificar en 36,1 milions l'impacte directe de les proves a València i en 20 milions el retorn fiscal. El gasto turístic va aconseguir 59 milions en la Marató i quasi 14 en el Mitjà.

El Llevant veu retallat a la mitat el seu límit de cost de plantilla: de 35,5 a 17,4 milions

LaLiga va publicar l'actualització del Límit de Cost de Plantilla i el del Llevant ha baixat de 35,5 a 17,4 milions, més del 50%. Passa a ser el més baix de Primera, per davall del Sevilla.

La reina defén l’equitat en diagnòstic i investigació de les malalties rares

La reina ha reclamat equitat real en l'accés al diagnòstic, la investigació i els tractaments de les malalties rares, subratllant que cada vida conta. La jornada ha reunit pacients, professionals i autoritats amb una crida a reforçar la ciència i reduir els temps de diagnòstic.