Un camió cau per un pont en Ademuz i provoca un incendi

 

Esta vesprada de dijous, 11 de març, s’ha produït un accident de trànsit en caure un camió que transportava farina per un pont de la localitat d’Ademuz, en la comarca del Racó d’Ademús, i ha originat un incendi en els marges del riu Túria. El conductor ha patit unes quantes cremades i ha sigut traslladat a un hospital de Terol.

 

Segons han explicat el Centre d’Informació i Coordinació d’Urgències (Cicu) i el Consorci de Bombers de València, els fets s’han produït en la carretera N-330, prop de Casas Altas, en el Racó d’Ademuz, a on un camió que transportava farina s’ha precipitat per un pont.

 

Fins al lloc s’han mobilitzat dotacions de bombers de Requena, voluntaris de Sinarcas i Titaguas, un oficial del Consorci, un sergent de Requena i unitats de bombers forestals de la Generalitat, així com una ambulància del Suport Vital Bàsic (SVB) d’Aragó.

 

Assistit per diferents cremades en el cos

A l’arribada dels bombers, el conductor del camió ja estava fora del vehicle. Un metge d’Atenció Primària d’Ademuz li ha assistit per diferents cremades en el cos i després ha sigut traslladat en una unitat de SVB d’Aragó a un hospital de Terol.

 

Paral·lelament, els bombers han intervingut en l’extinció d’un incendi que s’ha originat en els marges del riu a conseqüència de l’accident. A hores d’ara es desconeix l’estat de salut actual del pacient.

 

D’altra banda, cal destacar que este tram de la carretera N-330, a on s’ha produït l’accident del camió és considerat com un punt mort, ja que en este emplaçament s’han concentrat un gran número d’accidents en els últims anys.

 

En les xarxes socials, una usuària ha denunciat la situació del pont del Racó d’Ademús, lloc per on s’ha caigut el camió de farina. «El que és una vergonya és que continue estant el pont com està. Quart camió accidentat en el mateix pont. Quants més perquè facen un en condicions? Millor continuar construint autovies».

 

 

 

 

 

 

 

 

Últimes notícies

Pérez Llorca se suma a la romeria de Sant Pasqual Bailón en Orito, Festa d’Interés Turístic Provincial

Juanfran Pérez Llorca participa en la romeria de Sant Pasqual Bailón en Orito, a Monforte del Cid, una cita religiosa i popular declarada Festa d'Interés Turístic Provincial.

Les Corts fixen el pla per a investigar les VPP d’Alacant i afronten un ple marcat per la taxa turística

Les Corts Valencianes votaran la setmana vinent el pla de treball de la comissió que investiga les VPP d'Alacant i celebraran un ple amb debats sobre la taxa turística, el domini públic hidràulic i el sector citrícola, a més de la sessió de control al president.

Les dones aïllades per hantavirus a Barcelona i Alacant podran seguir la quarantena a casa si donen negatiu

Les dos dones aïllades en hospitals de Barcelona i Alacant per contacte amb hantavirus podran rebre visites i, si les pròximes PCR es mantenen negatives, completar la quarantena en els seus domicilis.

Demanen 5 anys de presó a un home per arrancar part de l’orella a un altre en una baralla per un aparcament

Un home s'enfronta a 5 anys de presó acusat d'arrancar part de l'orella a un altre després d'una discussió per una plaça d'aparcament en el port d'Alacant i d'agredir després a dos policies.

Mor un home en un accident de trànsit en l’A-3 a l’altura de Caudete de las Fuentes

Un home de 53 anys ha mort i un altre de 46 ha resultat ferit després d'eixir-se de la via un turisme en el quilòmetre 268 de la A-3, en direcció a València.

El general Fernández de Llum destaca la insistència de la Guàrdia Civil en la busca de víctimes i en la lluita contra el crim

El general José Antonio Fernández de Llum subratlla la persistència de la Guàrdia Civil en la busca de les víctimes de la dana i alerta de l'auge de la ciberdelinqüència, la violència masclista i el crim organitzat en la Comunitat Valenciana.

GenVAL, la plataforma que impulsarà la medicina personalitzada en la Comunitat Valenciana

GenVAL és la nova plataforma genòmica de la Comunitat Valenciana que centralitza i analitza dades genètiques per a acurtar diagnòstics i avançar en medicina personalitzada.

Vesprada amb ruixats i tempestes aïllades a l’interior de la Comunitat Valenciana

La vesprada del diumenge portarà ruixats amb tempesta, sobretot a l'interior de la Comunitat Valenciana, mentres les temperatures mínimes pujaran lleugerament i el vent serà fluix.