17.8 C
València
Dilluns, 12 gener, 2026

Un camió cau per un pont en Ademuz i provoca un incendi

 

Esta vesprada de dijous, 11 de març, s’ha produït un accident de trànsit en caure un camió que transportava farina per un pont de la localitat d’Ademuz, en la comarca del Racó d’Ademús, i ha originat un incendi en els marges del riu Túria. El conductor ha patit unes quantes cremades i ha sigut traslladat a un hospital de Terol.

 

Segons han explicat el Centre d’Informació i Coordinació d’Urgències (Cicu) i el Consorci de Bombers de València, els fets s’han produït en la carretera N-330, prop de Casas Altas, en el Racó d’Ademuz, a on un camió que transportava farina s’ha precipitat per un pont.

 

Fins al lloc s’han mobilitzat dotacions de bombers de Requena, voluntaris de Sinarcas i Titaguas, un oficial del Consorci, un sergent de Requena i unitats de bombers forestals de la Generalitat, així com una ambulància del Suport Vital Bàsic (SVB) d’Aragó.

 

Assistit per diferents cremades en el cos

A l’arribada dels bombers, el conductor del camió ja estava fora del vehicle. Un metge d’Atenció Primària d’Ademuz li ha assistit per diferents cremades en el cos i després ha sigut traslladat en una unitat de SVB d’Aragó a un hospital de Terol.

 

Paral·lelament, els bombers han intervingut en l’extinció d’un incendi que s’ha originat en els marges del riu a conseqüència de l’accident. A hores d’ara es desconeix l’estat de salut actual del pacient.

 

D’altra banda, cal destacar que este tram de la carretera N-330, a on s’ha produït l’accident del camió és considerat com un punt mort, ja que en este emplaçament s’han concentrat un gran número d’accidents en els últims anys.

 

En les xarxes socials, una usuària ha denunciat la situació del pont del Racó d’Ademús, lloc per on s’ha caigut el camió de farina. «El que és una vergonya és que continue estant el pont com està. Quart camió accidentat en el mateix pont. Quants més perquè facen un en condicions? Millor continuar construint autovies».

 

 

 

 

 

 

 

 

Últimes notícies

Condemnada la exalcaldesa d’Orihuela i huit persones més pel contracte de les escombraries

L'Audiència d'Alacant ha condemnat a nou dels 33 acusats en la causa matriu del cas Brugal per irregularitats en el contracte de neteja i residus d'Orihuela. Les penes inclouen presó, inhabilitació i indemnització solidària pròxima a 600.000 euros, i la sentència pot recórrer-se.

Catalá anuncia límits i control per als apartaments turístics a València

L'alcaldessa ha assegurat que estos allotjaments 'passaran a ser molt limitats, molt controlats i sempre legals' i ha oferit revertir-los a ús residencial. Hi ha unes mil sancions tramitades i tancaments a reincidents.

Morant insta a Pérez Llorca a no doblegar-se davant Gènova i a donar suport al nou model de finançament autonòmic

Diana Morant ha demanat a Juanfran Pérez Llorca que no se sotmeta a Gènova i recolze el nou model de finançament autonòmic, que xifra en 3.700 milions per a la Comunitat. Ha urgit a més al fet que els diputats valencians del PP el voten a favor per a assegurar la seua aprovació.

Pérez Llorca acusa el Govern de dividir amb la reforma del finançament autonòmic

El president ha denunciat que l'Executiu usa la reforma per a polaritzar en vespres de comicis i ha exigit negociar amb el PP. També ha demanat un fons transitori d'anivellament per a la Comunitat Valenciana.

Pérez Llorca creu que el confinament del 29-O no hauria evitat morts

Pérez Llorca ha sostingut que confinar a la població durant la DANA del 29 d'octubre de 2024 no hauria evitat víctimes. També ha reclamat més seguretat en el jutjat pels incidents registrats.

Morant acusa el PP d’iniciar els ‘jocs de la fam’ després de l’acarament per la dana

La líder del PSPV ha acusat el PP de passar de 'tot es va fer bé' a culpar-se per la gestió de la dana i ha demanat la compareixença urgent de Pérez Llorca. També ha assenyalat a la cúpula popular per la 'negligent' actuació i s'ha mostrat disposada a revelar les seues wasaps del dia de la tempesta.

Pradas defén que va donar la cara en la causa de la DANA i retrau que uns altres reinicialitzen els seus mòbils

La exconsellera s'ha ratificat davant la jutgessa en un acarament amb José Manuel Cuenca i ha sostingut que va informar Presidència durant la DANA. Assegura que va trencar la indicació de no cridar al president, va aportar guasaps i crides, i que va actuar segons criteri tècnic.

L’Audiència d’Alacant ha condemnat a la exalcaldesa d’Orihuela i a huit persones més pel contracte d’escombraries

La Secció Sèptima de l'Audiència d'Alacant ha condemnat a nou dels 33 acusats en la peça del contracte d'escombraries d'Orihuela. Entre ells estan la exalcaldesa Mónica Lorente i tres exconcejales, en una segona sentència després de la validació d'escoltes i registres pel Suprem.