Un camió cau per un pont en Ademuz i provoca un incendi

 

Esta vesprada de dijous, 11 de març, s’ha produït un accident de trànsit en caure un camió que transportava farina per un pont de la localitat d’Ademuz, en la comarca del Racó d’Ademús, i ha originat un incendi en els marges del riu Túria. El conductor ha patit unes quantes cremades i ha sigut traslladat a un hospital de Terol.

 

Segons han explicat el Centre d’Informació i Coordinació d’Urgències (Cicu) i el Consorci de Bombers de València, els fets s’han produït en la carretera N-330, prop de Casas Altas, en el Racó d’Ademuz, a on un camió que transportava farina s’ha precipitat per un pont.

 

Fins al lloc s’han mobilitzat dotacions de bombers de Requena, voluntaris de Sinarcas i Titaguas, un oficial del Consorci, un sergent de Requena i unitats de bombers forestals de la Generalitat, així com una ambulància del Suport Vital Bàsic (SVB) d’Aragó.

 

Assistit per diferents cremades en el cos

A l’arribada dels bombers, el conductor del camió ja estava fora del vehicle. Un metge d’Atenció Primària d’Ademuz li ha assistit per diferents cremades en el cos i després ha sigut traslladat en una unitat de SVB d’Aragó a un hospital de Terol.

 

Paral·lelament, els bombers han intervingut en l’extinció d’un incendi que s’ha originat en els marges del riu a conseqüència de l’accident. A hores d’ara es desconeix l’estat de salut actual del pacient.

 

D’altra banda, cal destacar que este tram de la carretera N-330, a on s’ha produït l’accident del camió és considerat com un punt mort, ja que en este emplaçament s’han concentrat un gran número d’accidents en els últims anys.

 

En les xarxes socials, una usuària ha denunciat la situació del pont del Racó d’Ademús, lloc per on s’ha caigut el camió de farina. «El que és una vergonya és que continue estant el pont com està. Quart camió accidentat en el mateix pont. Quants més perquè facen un en condicions? Millor continuar construint autovies».

 

 

 

 

 

 

 

 

Últimes notícies

Detingut un aficionat pels greus desordres previs al València-Barça a Mestalla

La Policia Nacional ha detingut a València un home identificat com un dels aficionats més actius en els greus desordres públics previs al partit València-Barcelona disputat a Mestalla el passat 23 de maig.

La CHJ invertix 1,3 milions per a reforçar la seguretat al barranc del Poyo a Riba-roja

La Confederación Hidrográfica del Júcar ha destinat 1,3 milions d'euros a una nova mota de protecció al barranc del Poyo, al seu pas pel polígon industrial La Reva de Riba-roja de Túria, per a millorar la capacitat hidràulica i reduir el risc d'inundacions en una zona clau per a l'economia local.

Una tronada de matinada deixa 94 l/m² en tres hores a Ribera de Cabanes

Les pluges de la passada matinada han descarregat amb força al litoral de Castelló, amb 94 litres per metre quadrat en tres hores a Ribera de Cabanes i més de 60 l/m² en diversos municipis d’Alacant.

Les temperatures cauen quasi 14 graus en només 24 hores a Alcoi

Les temperatures del migdia han baixat una mitjana de 9,2 graus en només 24 hores a la Comunitat Valenciana, amb un descens excepcional de 13,9 graus a Alcoi, segons Aemet.

Detenen l’exmilitar Patricia Campos per un presumpte maltractament als seus fills que ella nega

La castellonenca Patricia Campos i la seua dona han sigut detingudes per la Guàrdia Civil i investigades per un presumpte delicte continuat de maltractament als seus dos fills adoptats, uns fets que la parella rebutja de manera categòrica.

Propietaris de Les Naus defenen davant la jutgessa que complien els requisits per a comprar els pisos

Huit propietaris investigats del residencial Les Naus, a la platja de Sant Joan dAlacant, asseguren davant la jutgessa que reunien les condicions per a accedir als habitatges. Les declaracions posen el focus en la interpretació de la unitat de convivència i en labast real dels ingressos que shi havien de declarar.

El PSPV presenta una esmena a la totalitat als primers pressupostos de Pérez Llorca

El PSPV-PSOE ha registrat una esmena a la totalitat als primers pressupostos de la Generalitat de Pérez Llorca, que considera pensats per a satisfer Vox i amb retallades en vivenda, sanitat i educació.

Castelló i Almeria busquen a Castalia el primer colp de mà cap a Primera Divisió

Castelló i Almeria s’enfronten este dissabte al SkyFy Castalia en l’anada de les semifinals del play-off d’ascens, amb els orelluts somiant a tornar a Primera 35 anys després i els andalusos buscant un nou intent d’ascens.