Un camió cau per un pont en Ademuz i provoca un incendi

 

Esta vesprada de dijous, 11 de març, s’ha produït un accident de trànsit en caure un camió que transportava farina per un pont de la localitat d’Ademuz, en la comarca del Racó d’Ademús, i ha originat un incendi en els marges del riu Túria. El conductor ha patit unes quantes cremades i ha sigut traslladat a un hospital de Terol.

 

Segons han explicat el Centre d’Informació i Coordinació d’Urgències (Cicu) i el Consorci de Bombers de València, els fets s’han produït en la carretera N-330, prop de Casas Altas, en el Racó d’Ademuz, a on un camió que transportava farina s’ha precipitat per un pont.

 

Fins al lloc s’han mobilitzat dotacions de bombers de Requena, voluntaris de Sinarcas i Titaguas, un oficial del Consorci, un sergent de Requena i unitats de bombers forestals de la Generalitat, així com una ambulància del Suport Vital Bàsic (SVB) d’Aragó.

 

Assistit per diferents cremades en el cos

A l’arribada dels bombers, el conductor del camió ja estava fora del vehicle. Un metge d’Atenció Primària d’Ademuz li ha assistit per diferents cremades en el cos i després ha sigut traslladat en una unitat de SVB d’Aragó a un hospital de Terol.

 

Paral·lelament, els bombers han intervingut en l’extinció d’un incendi que s’ha originat en els marges del riu a conseqüència de l’accident. A hores d’ara es desconeix l’estat de salut actual del pacient.

 

D’altra banda, cal destacar que este tram de la carretera N-330, a on s’ha produït l’accident del camió és considerat com un punt mort, ja que en este emplaçament s’han concentrat un gran número d’accidents en els últims anys.

 

En les xarxes socials, una usuària ha denunciat la situació del pont del Racó d’Ademús, lloc per on s’ha caigut el camió de farina. «El que és una vergonya és que continue estant el pont com està. Quart camió accidentat en el mateix pont. Quants més perquè facen un en condicions? Millor continuar construint autovies».

 

 

 

 

 

 

 

 

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Morant exigix al Consell que explique què farà amb els fons no usats per a la reconstrucció

Diana Morant reclama al Consell que aclarisca el destí de més de 1.500 milions d'euros no utilitzats en la reconstrucció i anuncia una nova etapa política des del PSPV-PSOE.

Les bates blanques es mobilitzen a València per a exigir millores laborals i un estatut propi

Milers de metges es manifesten a València per a reclamar una jornada de 35 hores, un estatut professional propi i condicions laborals dignes que frenen la saturació del sistema sanitari.

L’Institut de les Dones impulsa el quart Pla Estratègic d’Igualtat amb el moviment feminista

L'Institut de les Dones avança cap a l'IV Pla Estratègic d'Igualtat mitjançant un procés participatiu amb el moviment feminista i agents socials en tot el territori.

La urbanització de l’entorn de La Fe a València estarà llesta per Nadal i sumarà 244 vivendes protegides

L'Ajuntament preveu finalitzar per Nadal la urbanització del sector Sud PRR-7 de Malilla, al costat de l'hospital La Fe, amb 5 milions d'inversió i 244 vivendes de protecció pública.

Policia i sanitaris atenen un part al costat d’una carretera a Carlet

Agents de la Policia Local de Carlet, la Guàrdia Civil i una unitat del SAMU atenen un part extrahospitalari al costat d'una carretera i traslladen a mare i bebé a l'hospital en bon estat.

Emergències estudia amb el sector d’unflables noves mesures per a reforçar la seguretat

La Conselleria d'Emergències i Interior i el sector d'instal·lacions unflables estudien canvis normatius, cursos de formació i certificacions obligatòries per a millorar la seguretat en la Comunitat Valenciana.

Dos anys de presó per agredir sexualment a una dona amb discapacitat intel·lectual a Alcoi

L'Audiència d'Alacant condemna a dos anys de presó i cinc d'allunyament i llibertat vigilada a un home que va agredir sexualment de forma continuada a una dona amb un 65% de discapacitat intel·lectual.

Sanitat ordena retirar una crema depilatòria de Deliplus per dubtes sobre la seua seguretat

Sanitat ha ordenat el cessament de venda i retirada d'una crema depilatòria Deliplus de Mercadona al no poder garantir un ús segur, per risc de sobreexposicion en zones àmplies del cos.