Al voltant de les 20.45 hores d'ahir es va produir un accident de trànsit entre un camió i una furgoneta en l'A-7 a l'altura del municipi de Crevillent de la comarca el Baix Vinalopó. Ràpidament es desplaçaren fins al quilòmetre 531, el lloc on va tindre lloc el succés, una unitat de servei d'ajuda mèdica urgent (SAMU) i una unitat de Suport Vital Bàsic (SVB). Els serveis mèdics assistiren a un home de 47 anys el qual havia patit un politraumatisme. Una vegada estabilitzaren a l'única persona que va resultar ferida com a conseqüència de l'impacte, va ser traslladat fins a l'Hospital Universitari del Vinalopó d'Elx per a què li realitzaren una exploració més exhaustiva.
Un accident entre un camió i una furgoneta en l’A-7 deixa un home ferit
Últimes notícies
Successos
La filla ferida que ha sobreviscut a l’assassinat masclista d’Alacant va telefonar al 112
La filla de la dona assassinada en la partida de Cañada del Fenollar, a Alacant, ha sigut qui ha avisat al 112 després de l’agressió presumptament perpetrada pel pare, que també ha matat una altra filla i està hospitalitzat.
Successos
Investiguen l’assassinat de mare i filla a Alacant i hospitalitzen el pare i una altra filla
La Guàrdia Civil investiga la mort violenta d’una dona i una de les seues filles a la partida de El Fenollar, a Alacant. El pare i una altra filla han sigut traslladats a l’hospital amb ferides d’arma blanca.
Economia
Veïns de Novelda frenen les macroplantes solars i la promotora renuncia als projectes
La promotora dels projectes solars La Balsa i La Cascada en la zona de La Horna ha renunciat a desenvolupar-los després de l’ampli rebuig veïnal i la negativa majoritària dels propietaris a vendre els seus terrenys a Novelda.
Política
Bendodo reclama el cessament de la presidenta de la SEPI imputada en el cas Leire
El vicesecretari del PP Elías Bendodo ha reclamat a Castelló el cessament immediat de la presidenta de la SEPI, Belén Gualda, després de la seua imputació en el cas Leire, i ha exigit al Govern que reforme la finançació autonòmica i local.
Successos
Un incendi en baixos okupats desallotja 80 veïns a Benicalap i pot deixar-ne part sense casa esta nit
Un incendi en dos baixos okupats al barri de Benicalap ha obligat a desallotjar 80 veïns per la gran quantitat de fum. No hi ha ferits, però part dels residents podrien no tornar hui a casa per la toxicitat del fum.
Successos
Desallotgen 80 veïns per l’incendi de dos baixos okupats al barri de Benicalap
Un incendi en dos baixos okupats al carrer Picayo, al barri de Benicalap, ha obligat a desallotjar 80 veïns per la gran quantitat de fum, sense causar ferits.
Successos
Un incendi en uns baixos obliga a desallotjar 80 veïns de dos blocs a València
Un incendi en dos plantes baixes okupades al barri de Benicalap ha obligat a desallotjar 80 veïns per l’intens fum, sense causar ferits, mentres s’investiga si el foc ha sigut intencionat.
Successos
Un incendi en baixos okupats obliga a desallotjar 80 veïns a Benicalap
Un incendi en dos baixos okupats al barri de Benicalap ha obligat a desallotjar preventivament 80 veïns per la gran quantitat de fum, sense registrar ferits, i els investigadors analitzen si el foc ha sigut intencionat.







