Xoca borratxo i sense carnet després d’una persecució policial a Castelló

 

Un jove de Vila-real, d’uns 20 anys, està sent investigat per delictes contra la seguretat viària després de protagonitzar aquest passat diumenge una persecució policial de pel·lícula i acabar col·lidint el cotxe que conduïa contra un bloc de formigó

 

Pel que sembla, els fets van succeir cap a les 23.00 hores del diumenge, quan el jove circulava sense portar les llums posades. Una patrulla de la Policia Local de Castelló que estava detinguda, ajudant al conductor d’un vehicle avariat, li va donar l’alt. No obstant això, el presumpte autor de la fugida no es va detindre i va passar fregant a un dels agents. Els agents es van muntar en el seu vehicle i van seguir al conductor, qui va conduir sense respectar cap dels senyals de trànsit.

 

Després de recórrer uns quatre quilòmetres, el jove va perdre el control del turisme i es va estavellar contra un bloc de formigó, patint el cotxe importants danys. Tant el conductor, com els altres dos ocupants del cotxe, només van patir lesions de caràcter lleu.

 

La patrulla va identificar al conductor del vehicle, descobrint que només tenia carnet de ciclomotor, però no així per a conduir turismes. A més, va ser sotmés a les proves d’alcoholèmia, llançant un resultat pròxim al 0,50 mg/l, el doble del permés.

Últimes notícies

El Levante començarà LaLiga amb dos desplaçaments i Betis i Barça com a primers rivals a Orriols

El Levante iniciarà LaLiga EA Sports 26-27 fora de casa contra l’Espanyol, encadenarà dos partits a domicili i estrenarà el Ciutat davant Betis i Barça. El derbi amb el València arribarà en gener a Orriols i es tancarà la Lliga contra el Celta.

L’Elx començarà la Lliga al camp del Deportivo, on va celebrar l’ascens fa un any

L’Elx iniciarà la Lliga 2026-27 al camp del Deportivo de La Coruña, escenari del seu ascens, i la tancarà al Martínez Valero davant el Racing de Santander.

El Valencia arrancarà la Lliga contra el Betis a Mestalla i s’acomiadarà de l’estadi davant l’Elx

El Valencia començarà la Lliga 2026-2027 a Mestalla contra el Betis el 15 o 16 d’agost i jugarà l’últim partit oficial a l’actual estadi davant l’Elx en la penúltima jornada, abans de tancar la competició a El Sadar.

El Villarreal començarà la Lliga 2026/27 a Santander i la tancarà a Sant Sebastià

El Villarreal ha conegut el seu calendari de Lliga 2026/27, amb un inici marcat per tres jornades seguides com a visitant per les obres a l’estadi de la Ceràmica i un tram inicial carregat de derbis i duels davant els grans.

Un incendi en una nau d’Aspe arrasa la instal·lació i crema una zona de muntanya pròxima

Els bombers del Consorci Provincial d’Alacant treballen per a apagar un incendi en una nau industrial d’Aspe que s’ha estès a una zona de muntanya pròxima i ha deixat la instal·lació molt afectada.

Mig milió d’euros valencians per a ajuda d’emergència a Veneçuela després dels terratrémols

La Generalitat ha posat en marxa un paquet extraordinari de 500.000 euros per a assistència bàsica a Veneçuela, a més de reforçar l’enviament d’equips de rescat i personal especialitzat des de la Comunitat Valenciana.

147 anys i mig de presó per als 14 acusats d’introduir cocaïna pel Port de València

L’Audiència de València ha condemnat 14 persones a 147 anys i mig de presó i multes de 784,6 milions d’euros per un alijo de cocaïna interceptat en un contenidor al Port de València en 2020, després que el TSJCV anul·lara una absolució prèvia i ordenara valorar els missatges de Sky ECC.

147 anys de presó per als 14 condemnats per introduir cocaïna al Port de València

L’Audiència de València ha condemnat 14 acusats a 147 anys i mig de presó i a multes que superen els 784 milions d’euros per un alijo de cocaïna interceptat en un contenidor al Port de València en 2020.