Xoca borratxo i sense carnet després d’una persecució policial a Castelló

 

Un jove de Vila-real, d’uns 20 anys, està sent investigat per delictes contra la seguretat viària després de protagonitzar aquest passat diumenge una persecució policial de pel·lícula i acabar col·lidint el cotxe que conduïa contra un bloc de formigó

 

Pel que sembla, els fets van succeir cap a les 23.00 hores del diumenge, quan el jove circulava sense portar les llums posades. Una patrulla de la Policia Local de Castelló que estava detinguda, ajudant al conductor d’un vehicle avariat, li va donar l’alt. No obstant això, el presumpte autor de la fugida no es va detindre i va passar fregant a un dels agents. Els agents es van muntar en el seu vehicle i van seguir al conductor, qui va conduir sense respectar cap dels senyals de trànsit.

 

Després de recórrer uns quatre quilòmetres, el jove va perdre el control del turisme i es va estavellar contra un bloc de formigó, patint el cotxe importants danys. Tant el conductor, com els altres dos ocupants del cotxe, només van patir lesions de caràcter lleu.

 

La patrulla va identificar al conductor del vehicle, descobrint que només tenia carnet de ciclomotor, però no així per a conduir turismes. A més, va ser sotmés a les proves d’alcoholèmia, llançant un resultat pròxim al 0,50 mg/l, el doble del permés.

Últimes notícies

Ayuso celebra el mallot blanc i es veu plenament en la lluita pel podi del Tour

El xabienc Juan Ayuso ha recuperat el mallot blanc en la desena etapa del Tour de França i assegura que està satisfet amb el seu rendiment, tot i reconéixer que Tadej Pogacar està a un altre nivell.

Suspés el concert de UB40 als Vivers per l’alerta roja per calor extrema

L’Ajuntament de València ha suspés el concert de UB40 als Jardins de Vivers per l’alerta roja per temperatures extremes i el risc de reventons càlids i fortes ratxes de vent.

Suspenen el concert d’UB40 als Jardins de Vivers per l’onada de calor extrema

L’Ajuntament de València ha suspés el concert d’UB40 als Jardins de Vivers per l’alerta roja per temperatures extremes i el risc de reventons tèrmics i ratxes molt fortes de vent.

Álvaro Rodríguez deixa l’Elx i fitxa pel Bournemouth anglés

El davanter uruguaià Álvaro Rodríguez ha deixat l’Elx CF després d’una temporada clau per a la permanència i posa rumb al Bournemouth de la Premier League.

Nit de reventons càlids i vents sobtats a la Comunitat Valenciana

La Generalitat alerta d’una alta probabilitat de reventons càlids i ratxes de vent fortes esta nit, després d’una jornada amb màximes pròximes als 39 graus en diverses comarques valencianes.

València tanca parcs, suspén activitats i cancel·la els concerts de Vivers per l’ona de calor extrema

L’Ajuntament de València ha activat mesures excepcionals per l’alerta roja per calor, amb tancament de parcs, suspensió d’activitats i obertura de refugis climàtics.

València tanca parcs, suspén concerts i activa refugis climàtics per l’ona de calor extrema

València ha activat el Cecopal per l’alerta roja per calor, ha tancat parcs, cementeris i parcs infantils, ha cancel·lat els concerts de Vivers i ha obert refugis climàtics, a més d’adoptar restriccions en mercats, obres i activitats esportives.

L’Estat dona llum verda a les obres principals del barranc de la Saleta amb 132 milions

El Consell de Ministres ha autoritzat el contracte de 132,1 milions per a les obres de defensa davant inundacions al tram principal del barranc de la Saleta, entre Aldaia i la Via Verda, dins d’un pla que superarà els 150 milions d’inversió total.