Xoca borratxo i sense carnet després d’una persecució policial a Castelló

 

Un jove de Vila-real, d’uns 20 anys, està sent investigat per delictes contra la seguretat viària després de protagonitzar aquest passat diumenge una persecució policial de pel·lícula i acabar col·lidint el cotxe que conduïa contra un bloc de formigó

 

Pel que sembla, els fets van succeir cap a les 23.00 hores del diumenge, quan el jove circulava sense portar les llums posades. Una patrulla de la Policia Local de Castelló que estava detinguda, ajudant al conductor d’un vehicle avariat, li va donar l’alt. No obstant això, el presumpte autor de la fugida no es va detindre i va passar fregant a un dels agents. Els agents es van muntar en el seu vehicle i van seguir al conductor, qui va conduir sense respectar cap dels senyals de trànsit.

 

Després de recórrer uns quatre quilòmetres, el jove va perdre el control del turisme i es va estavellar contra un bloc de formigó, patint el cotxe importants danys. Tant el conductor, com els altres dos ocupants del cotxe, només van patir lesions de caràcter lleu.

 

La patrulla va identificar al conductor del vehicle, descobrint que només tenia carnet de ciclomotor, però no així per a conduir turismes. A més, va ser sotmés a les proves d’alcoholèmia, llançant un resultat pròxim al 0,50 mg/l, el doble del permés.

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

L’Elx remunta al Mallorca, trenca la seua crisi i ix reforçat en la lluita per la salvació

L'Elx remunta al Mallorca després d'onze jornades sense guanyar, es manté viu en la baralla per la permanència i castiga un rival directe que torna a la zona de descens.

Rubén Burgos avisa del repte davant un Girona a l’alça en la Lliga Femenina

Rubén Burgos destaca la màxima exigència del dol davant el Spar Girona i apel·la al factor Roig Arena i a la reacció després de la dura derrota de la primera volta.

Rescatada una dona de 75 anys després d’afonar-se el sòl de la seua vivenda a Serra

Una dona de 75 anys va ser rescatada pels bombers després de quedar atrapada en la seua vivenda de Serra en afonar-se el sòl sobre un antic subterrani en desús.

El cap de setmana comença nuvolós en la Comunitat Valenciana i amb mínimes una mica més baixes en el litoral

El cap de setmana comença amb cels coberts en la Comunitat Valenciana i temperatures mínimes lleugerament més baixes en el litoral, encara que el diumenge s'espera un ambient més buidat i màximes a l'alça.

Hugo Duro crida el València a buidar-se en els deu partits finals de Lliga

Hugo Duro reclama al València CF esforç màxim i ambició en els deu partits restants de Lliga després del triomf per 0-2 en el camp del Sevilla, en el qual va obrir el marcador.

Investigació per violència vicària després de l’assassinat d’una xiqueta de 3 anys a Torrevieja

La Guàrdia Civil investiga la mort d'una xiqueta de 3 anys i del seu pare a Torrevieja com a presumpte cas de violència vicària, després de l'avís de la mare per amenaces prèvies.

Una donació altruista a l’Hospital Doctor Peset posa en marxa una cadena de trasplantaments de renyó

Una donació altruista de renyó a l'Hospital Universitari Doctor Peset ha permés activar una cadena nacional de trasplantaments creuats que ha beneficiat ja a dos persones amb malaltia renal crònica.

Un sistema amb intel·ligència artificial prediu sequeres amb fins a sis mesos d’antelació

Un equip del IIAMA de la UPV desenrotlla un sistema que combina models climàtics, índexs de sequera i intel·ligència artificial per a anticipar episodis de sequera amb fins a sis mesos de marge en conques com la del Xúquer.