Xoca borratxo i sense carnet després d’una persecució policial a Castelló

 

Un jove de Vila-real, d’uns 20 anys, està sent investigat per delictes contra la seguretat viària després de protagonitzar aquest passat diumenge una persecució policial de pel·lícula i acabar col·lidint el cotxe que conduïa contra un bloc de formigó

 

Pel que sembla, els fets van succeir cap a les 23.00 hores del diumenge, quan el jove circulava sense portar les llums posades. Una patrulla de la Policia Local de Castelló que estava detinguda, ajudant al conductor d’un vehicle avariat, li va donar l’alt. No obstant això, el presumpte autor de la fugida no es va detindre i va passar fregant a un dels agents. Els agents es van muntar en el seu vehicle i van seguir al conductor, qui va conduir sense respectar cap dels senyals de trànsit.

 

Després de recórrer uns quatre quilòmetres, el jove va perdre el control del turisme i es va estavellar contra un bloc de formigó, patint el cotxe importants danys. Tant el conductor, com els altres dos ocupants del cotxe, només van patir lesions de caràcter lleu.

 

La patrulla va identificar al conductor del vehicle, descobrint que només tenia carnet de ciclomotor, però no així per a conduir turismes. A més, va ser sotmés a les proves d’alcoholèmia, llançant un resultat pròxim al 0,50 mg/l, el doble del permés.

Últimes notícies

Xàtiva fregua els 40 graus i lidera les màximes a la província de València

Xàtiva ha registrat este dijous 39,3 graus i Bicorp 39, les màximes de la jornada a la província de València, amb valors també molt alts en altres punts de l’interior.

Els elefants de Terra Natura Benidorm emeten sons inusuals durant l’eclipsi solar

Terra Natura Benidorm ha detectat vocalitzacions anòmales en elefants, flamencs i cérvols barasingha i un breu canvi de conducta en els monos ardilla durant l’eclipsi solar observat este dimecres.

La Fiscalia investiga si un diputat de Vox va rebre dades judicials secretes

La Fiscalia Superior de la Comunitat Valenciana ha obert diligencies penals per aclarir una possible filtracio d’una fiscal de Nules al diputat de Vox David Munoz, que hauria fet servir dades d’un procediment secret per vincular inmigracio i delincuencia.

Els animals de Bioparc responen a l’eclipsi amb refugi, son i intents de còpula

L’eclipsi solar total ha alterat el comportament d’espècies de Bioparc València i Bioparc Fuengirola, que han buscat refugi, han avançat el descans i, en alguns casos, han incrementat la conducta sexual.

Dos persones moren en un xoc entre un cotxe i un camió a la CV-11 a Castelló

Dos persones han mort este dijous en un accident de trànsit entre un turisme i un camió a la CV-11, al terme de Sant Rafael del Riu (Castelló). El conductor del camió, de 37 anys, ha resultat il·lés físicament però ha sigut atés per una crisi d’ansietat.

Les autonomies del PP bloquegen un debat sobre menors migrants a Ceuta en la pròxima Sectorial

Les comunitats governades pel PP han impedit que la pròxima Conferència Sectorial d'Infància aborde la situació dels menors migrants no acompanyats a Ceuta. La trobada s'ha fixat per al 27 d'agost i Vox ja havia anunciat que no hi assistiria.

La inscripció de Buenavida amb les Lynx és una treta administrativa i jugarà la WNBA en 2027

La inscripció d’Elena Buenavida com a jugadora actual de Minnesota Lynx respon a una treta administrativa i no implica que jugue la WNBA en 2026, ja que el pla és que s’incorpore a la franquícia en 2027 i continue mentrestant al Valencia Basket.

250.000 euros en ajuda urgent de la Generalitat per a les víctimes del terratrémol de Colòmbia

La Conselleria de Serveis Socials, Família i Infància ha destinat 250.000 euros a ajuda humanitària urgent a Colòmbia després del terratrémol del 10 d’agost, amb especial atenció a la infància i a la cobertura de necessitats bàsiques. La Generalitat també ha impulsat un catàleg d’organitzacions fiables per a canalitzar les donacions de manera segura.