Xoca borratxo i sense carnet després d’una persecució policial a Castelló

 

Un jove de Vila-real, d’uns 20 anys, està sent investigat per delictes contra la seguretat viària després de protagonitzar aquest passat diumenge una persecució policial de pel·lícula i acabar col·lidint el cotxe que conduïa contra un bloc de formigó

 

Pel que sembla, els fets van succeir cap a les 23.00 hores del diumenge, quan el jove circulava sense portar les llums posades. Una patrulla de la Policia Local de Castelló que estava detinguda, ajudant al conductor d’un vehicle avariat, li va donar l’alt. No obstant això, el presumpte autor de la fugida no es va detindre i va passar fregant a un dels agents. Els agents es van muntar en el seu vehicle i van seguir al conductor, qui va conduir sense respectar cap dels senyals de trànsit.

 

Després de recórrer uns quatre quilòmetres, el jove va perdre el control del turisme i es va estavellar contra un bloc de formigó, patint el cotxe importants danys. Tant el conductor, com els altres dos ocupants del cotxe, només van patir lesions de caràcter lleu.

 

La patrulla va identificar al conductor del vehicle, descobrint que només tenia carnet de ciclomotor, però no així per a conduir turismes. A més, va ser sotmés a les proves d’alcoholèmia, llançant un resultat pròxim al 0,50 mg/l, el doble del permés.

Últimes notícies

Pérez Llorca exigix que la negociació del finançament es faça en el Consell de Política Fiscal i Financera

El president de la Generalitat, Juanfran Pérez Llorca, ha reiterat al ministre d'Hisenda, Arcadi España, que està disposat a negociar el nou model de finançament autonòmic, però únicament en el si del Consell de Política Fiscal i Financera i amb una llei orgànica i una dotació clara als pressupostos de l'Estat.

Els tècnics sanitaris exigixen la reclasificació professional d’un col·lectiu que es considera oblidat

Centenars de tècnics superiors i mitjans del Sistema Nacional de Salut s’han concentrat davant l’Hospital Clínic de València per a exigir la seua reclasificació professional en els grups B i C1 i denunciar una situació que consideren discriminatòria i bloquejada des de 2023.

Així serà la gran remodelació de l’Estadi de la Ceràmica que ja ha arrancat

El Villarreal CF ha arrancat les obres de remodelació de l’Estadi de la Ceràmica, amb un nou edifici exterior de vestidors i millores d’accessos i seguretat que afectaran la distribució d’algunes localitats.

Investigat per falsificar certificats de descontaminació en 500 cotxes afectats per la DANA

Un home ha passat a disposició judicial acusat de falsedat documental en prop de 500 vehicles afectats per la DANA, localitzats en una parcel·la de Villamuriel de Cerrato amb certificats de descontaminació presumptament falsos.

Un fals gestor bancari de 19 anys enganya un client i li furta 30.000 euros a Alacant

La Policia Nacional ha detingut a Alacant un jove de 19 anys acusat de suplantar un gestor bancari i sostraure 30.000 euros d’un client després d’una telefonada sobre una falsa transferència irregular.

Municipis afectats per la dana i ConELA reben la Creu d’Or per la solidaritat social

El Ministeri de Drets Socials ha concedit la Creu d'Or de l'Orde Civil de la Solidaritat Social als municipis afectats per la dana, a la junta directiva de ConELA, a Cermi Mujeres, a la Fundació Gomaespuma i, a títol pòstum, a Óscar Moral, per la seua tasca en defensa del benestar i la cohesió social.

Pérez Llorca explicarà en Les Corts la situació de la Comunitat i els acords dels Pressupostos de 2026

Juanfran Pérez Llorca ha d’afrontar esta setmana en Les Corts una sessió de control clau on explicarà la situació política, econòmica i social de la Comunitat Valenciana i el compliment dels acords del Pressupost de 2026.

El dispositiu de prevenció i extinció d’incendis de la Generalitat compta amb 1.700 efectius

724 professionals formen part de l’equip per a la província de València, 470 per a Castelló i 434 per a Alacant, a més d’altres 65 que operen en el conjunt de la Comunitat Valenciana.