Accident mortal en l’AP-7 a l’altura d’Orpesa

Este matí, a les 7.30 hores s'ha alertat al Centre d'Informació i Coordinació d'Urgències que un cotxe s'havia estavellat contra la barrera de contenció de la carretera en l'AP-7, a l'altura d'Orpesa, a la Plana Alta. Emergències ha mobilitzat fins al lloc de l'accident una unitat del Servei d'Ajuda Mèdica Urgent (SAMU), ja que segons sembla, l'home que conduïa es trobava inconscient. En arribar l'equip mèdic, li han realitzat maniobres de comprovació de constants vitals però la víctima, de 31 anys, no responia, ja que havia mort en l'acte. Es desconeixen ara mateix els motius pels quals va col·lisionar contra la tanca de contenció de la calçada i no es descarta que poguera anar a gran velocitat.

Segon accident en menys d'una setmana a l'altura d'Orpesa

Aquest sinistre és el segon en menys d'una setmana en l'AP-7 en el terme municipal d'Orpesa del Mar. Ja el 12 de setembre registràvem l'últim accident de trànsit, també mortal en aquesta carretera a l'altura de la mateixa localitat. En aquella ocasió van faltar dos persones en un aparatós accident en el quan el vehicle es va incendiar i fins i tot va originar un xicotet incendi en la vegetació de la zona. Els fets van ocórrer a primera hora de la vesprada, a les 16.05 hores i va succeir en el kilòmetre 413, en sentit València. El cotxe es va eixir de la via i va bolcar, incendiant-se a contiuació. El Consorci Provincial de Bombers de Castelló va mobilitzar els Bombers del Parc de la Plana alta, i van comprovar que a l'interior hi havien dues persones atrapades. Els efecius després de l'extinció de les flames sols van poder confirmar la mort de les dos persones que ocupaven el vehicle. Es van excarcerar les víctimes finalment, un home i una dona, així com un gos, que també viatjava amb ells.

Des de la Direcció General de Trànsit recomanen extremar la precaució, no sobrepassar els límits de velocitat, i controlar-la sobretot aquestos dies amb les pluges que estan afectant la Comunitat, ja que, recordem la distància de frenat és major quan circulem a altes velocitats o el sòl es troba mullat.

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

El transport marítim encara la guerra de l’Iran amb incertesa i alerta pel gas

La guerra de l'Iran va reavivar la incertesa en el transport marítim, amb desviaments pel Cap de Bona Esperança, costos a l'alça i temor pel subministrament de gas. Espanya confia en la resiliència dels seus ports i a resoldre tensions amb els EUA.

Pluges en el sud de València i nord d’Alacant, amb vent i mala mar

Cels molt nuvolosos este dimecres, amb pluges més persistents en el sud de València i nord d'Alacant. El dijous arribaran precipitacions generalitzades amb fang i baixaran les màximes.

Víctimes de la DANA titllen de burla el nomenament d’Olano en la Comissió Mixta

L'associació de víctimes rebutja que José Marí Olano represente a València en la Comissió Mixta de reconstrucció i demana la seua revocació. Reclama participació real, transparència i criteris tècnics en tot el procés.

Gamarra exigix accelerar la reconstrucció de casernes de la Guàrdia Civil danyats per la dana

En una visita a la caserna de Paiporta, Gamarra ha exigit a Interior accelerar la reconstrucció de casernes danyades per la dana. També ha defés que la situació judicial de Carlos Mazón no ha canviat

Agirrezabala seguix a Vitòria mentres València decidix si operar-li del menisc

El porter cedit al València roman a Vitòria mentres s'avalua si necessita operació per la seua lesió de menisc esquerre. Es va danyar en un entrenament després de tornar amb el grup.

Atac al petrolier Hèrcules Star en l’estret d’Ormuz sense ferits

El petrolier Hèrcules Star, de la naviliera Peninsula establida a Espanya i sense pavelló espanyol, va ser atacat en l'estret d'Ormuz sense causar ferits. La Marina Mercant ha confirmat l'incident i seguix la situació en la zona.

El València Basket busca allunyar al Zalgiris en la lluita per la passada directa a quarts

El València Basket rep este dijous al Zalgiris Kaunas amb la missió de consolidar el top 6 i evitar el 'play in'. Guanyar per més de nou punts li donaria el 'average'.

Pedro Martínez avisa: els xicotets del Zalgiris anotaran i el València buscarà incomodar-los

El tècnic del València Basket va assumir que els tres bases del Zalgiris anotaran, però va exigir baixar els seus percentatges i evitar tirs lliures. També va subratllar la igualtat en l'Eurolliga i la doble cara de l'aturada de lliga.