11.3 C
València
Dilluns, 12 gener, 2026

Accident mortal en l’AP-7 a l’altura d’Orpesa

Este matí, a les 7.30 hores s'ha alertat al Centre d'Informació i Coordinació d'Urgències que un cotxe s'havia estavellat contra la barrera de contenció de la carretera en l'AP-7, a l'altura d'Orpesa, a la Plana Alta. Emergències ha mobilitzat fins al lloc de l'accident una unitat del Servei d'Ajuda Mèdica Urgent (SAMU), ja que segons sembla, l'home que conduïa es trobava inconscient. En arribar l'equip mèdic, li han realitzat maniobres de comprovació de constants vitals però la víctima, de 31 anys, no responia, ja que havia mort en l'acte. Es desconeixen ara mateix els motius pels quals va col·lisionar contra la tanca de contenció de la calçada i no es descarta que poguera anar a gran velocitat.

Segon accident en menys d'una setmana a l'altura d'Orpesa

Aquest sinistre és el segon en menys d'una setmana en l'AP-7 en el terme municipal d'Orpesa del Mar. Ja el 12 de setembre registràvem l'últim accident de trànsit, també mortal en aquesta carretera a l'altura de la mateixa localitat. En aquella ocasió van faltar dos persones en un aparatós accident en el quan el vehicle es va incendiar i fins i tot va originar un xicotet incendi en la vegetació de la zona. Els fets van ocórrer a primera hora de la vesprada, a les 16.05 hores i va succeir en el kilòmetre 413, en sentit València. El cotxe es va eixir de la via i va bolcar, incendiant-se a contiuació. El Consorci Provincial de Bombers de Castelló va mobilitzar els Bombers del Parc de la Plana alta, i van comprovar que a l'interior hi havien dues persones atrapades. Els efecius després de l'extinció de les flames sols van poder confirmar la mort de les dos persones que ocupaven el vehicle. Es van excarcerar les víctimes finalment, un home i una dona, així com un gos, que també viatjava amb ells.

Des de la Direcció General de Trànsit recomanen extremar la precaució, no sobrepassar els límits de velocitat, i controlar-la sobretot aquestos dies amb les pluges que estan afectant la Comunitat, ja que, recordem la distància de frenat és major quan circulem a altes velocitats o el sòl es troba mullat.

Últimes notícies

El València arrasa 115-73 al Saragossa després de gestionar el cansament

El València va convertir el desgast en virtut i va agranar al Saragossa amb una tercera habitació demolidora. Montero i De Larrea van liderar un triomf ajornat que va arribar amb autoritat.

115-73: València Basket esclafa a Casademont Zaragoza després de domar el cansament

València Basket, en el seu octau partit en setze dies, va gestionar millor el desgast i va triturar a Casademont Zaragoza 115-73 en el Roig Arena, en un dol ajornat de la jornada 10.

115-73. València Basket va domar el cansament i va arrasar al Saragossa

L'equip de Pedro Martínez va gestionar el seu octau partit en 16 dies amb paciència i ritme per a trencar el dol després del descans i firmar la seua sexta victòria en huit.

Quatre detinguts en caure un grup que proveïa a la menuda a Alacant i Elx

La Policia ha desmantellat a Novelda un grup que subministrava cocaïna, marihuana i haixix a punts de venda a la província; hi ha quatre detinguts. L'operació va deixar 5,5 kg de cocaïna i altres útils de distribució confiscats i el conductor d'un Q5 va intentar fugir, causant lesions lleus a un agent.

Quatre detinguts per proveir punts de sovintege a Alacant i Elx

Quatre persones han sigut detingudes a Novelda per proveir de cocaïna, marihuana i haixix a punts de venda a la menuda a Alacant i Elx. En l'operació s'han confiscat 5,5 quilos de cocaïna i s'han practicat registres a Novelda i Aspe.

Parella valenciana, espies de Stalin

Leo Giménez és lingüista i en el seu article d'esta setmanaanalitza el llibre de Carles Senso com una obra que va més enllà de la crònica històrica: humanitza els personatges, reflexiona sobre les ideologies, la fidelitat, el sacrifici i els grans dilemes morals del segle XX, i ho fa amb una mirada profunda i vigent, combinant Història, Memòria i literatura

Sergio García renova quatre anys amb LIV Golf i es proposa mantindre’s jove

El castellonenc afronta la seua quinta temporada com a capità dels Fireballs després d'ampliar el seu contracte per quatre anys. Aplaudix el salt a 72 clots i confia que compte per al ránking mundial.

L’acusat de matar a la seua exparella s’acull a no declarar i al·lega amnèsia en el juí amb jurat

El juí amb jurat per l'assassinat d'una jove a Alcoi ha arrancat amb l'acusat negant-se a declarar per amnèsia. La Fiscalia manté la seua petició de 23 anys per assassinat i 2 més per amenaces.