Accident mortal en l’AP-7 a l’altura d’Orpesa

Este matí, a les 7.30 hores s'ha alertat al Centre d'Informació i Coordinació d'Urgències que un cotxe s'havia estavellat contra la barrera de contenció de la carretera en l'AP-7, a l'altura d'Orpesa, a la Plana Alta. Emergències ha mobilitzat fins al lloc de l'accident una unitat del Servei d'Ajuda Mèdica Urgent (SAMU), ja que segons sembla, l'home que conduïa es trobava inconscient. En arribar l'equip mèdic, li han realitzat maniobres de comprovació de constants vitals però la víctima, de 31 anys, no responia, ja que havia mort en l'acte. Es desconeixen ara mateix els motius pels quals va col·lisionar contra la tanca de contenció de la calçada i no es descarta que poguera anar a gran velocitat.

Segon accident en menys d'una setmana a l'altura d'Orpesa

Aquest sinistre és el segon en menys d'una setmana en l'AP-7 en el terme municipal d'Orpesa del Mar. Ja el 12 de setembre registràvem l'últim accident de trànsit, també mortal en aquesta carretera a l'altura de la mateixa localitat. En aquella ocasió van faltar dos persones en un aparatós accident en el quan el vehicle es va incendiar i fins i tot va originar un xicotet incendi en la vegetació de la zona. Els fets van ocórrer a primera hora de la vesprada, a les 16.05 hores i va succeir en el kilòmetre 413, en sentit València. El cotxe es va eixir de la via i va bolcar, incendiant-se a contiuació. El Consorci Provincial de Bombers de Castelló va mobilitzar els Bombers del Parc de la Plana alta, i van comprovar que a l'interior hi havien dues persones atrapades. Els efecius després de l'extinció de les flames sols van poder confirmar la mort de les dos persones que ocupaven el vehicle. Es van excarcerar les víctimes finalment, un home i una dona, així com un gos, que també viatjava amb ells.

Des de la Direcció General de Trànsit recomanen extremar la precaució, no sobrepassar els límits de velocitat, i controlar-la sobretot aquestos dies amb les pluges que estan afectant la Comunitat, ja que, recordem la distància de frenat és major quan circulem a altes velocitats o el sòl es troba mullat.

Últimes notícies

Enrique Riquelme repta a Florentino Pérez a un debat per a contrastar els seus projectes per al Reial Madrid

Enrique Riquelme, candidat a la presidència del Reial Madrid, reclama un debat públic amb Florentino Pérez perquè els socis puguen comparar els seus projectes i anuncia la imminent presentació del seu pla transformador per al club.

Pérez Llorca urgix a tancar un acord per a acabar amb la vaga de professors en la Comunitat Valenciana

Juanfran Pérez Llorca afirma que és hora de tancar un acord amb els sindicats per a posar fi a la vaga de professors en la Comunitat Valenciana i es mostra optimista si s'aparquen les discrepàncies polítiques.

Grimaldo i Ferran Torres, únics valencians en la llista d’Espanya per al Mundial

Luis de la Font confirma una llista de 26 jugadors per al Mundial dels Estats Units, Mèxic i el Canadà amb Grimaldo i Ferran Torres com a representants valencians i el suport de Javi Guerra en els entrenaments.

Awa Fam firma el segon millor debut anotador d’una espanyola en la WNBA

L'aler alacantina Awa Fam, de 19 anys, arranca la seua etapa en la WNBA amb 10 punts davant Washington Mystics i firma el segon debut més anotador d'una espanyola en la lliga, només per darrere d'Anna Cruz.

La família valenciana del naufragi a Indonèsia denuncia la falta de seguretat en el vaixell turístic

Els familiars dels quatre valencians morts en el naufragi d'un vaixell turístic a Indonèsia insistixen que el juí ha evidenciat greus carències de seguretat abans, durant i després de l'accident.

Pérez Llorca recolza l’ampliació i transició energètica del port d’Alacant

Pérez Llorca reafirma el suport del Consell a l'ampliació, modernització i transició energètica del port d'Alacant per a guanyar competitivitat i atraure més trànsit i creuers.

Les diputacions exigixen un finançament local just i alerten que sostenen Espanya sense recursos

Les diputacions, capítols i consells insulars reclamen a Govern i autonomies una reforma profunda del finançament local per a garantir els servicis que presten els municipis.

La calor es dispara en la Comunitat Valenciana des del dijous amb nits tropicals en el litoral

La Comunitat Valenciana afronta des del dijous un episodi de calor de ple estiu, amb possibles rècords de temperatura i nits tropicals en tot el litoral almenys fins a principis de juny.