Accident mortal en l’AP-7 a l’altura d’Orpesa

Este matí, a les 7.30 hores s'ha alertat al Centre d'Informació i Coordinació d'Urgències que un cotxe s'havia estavellat contra la barrera de contenció de la carretera en l'AP-7, a l'altura d'Orpesa, a la Plana Alta. Emergències ha mobilitzat fins al lloc de l'accident una unitat del Servei d'Ajuda Mèdica Urgent (SAMU), ja que segons sembla, l'home que conduïa es trobava inconscient. En arribar l'equip mèdic, li han realitzat maniobres de comprovació de constants vitals però la víctima, de 31 anys, no responia, ja que havia mort en l'acte. Es desconeixen ara mateix els motius pels quals va col·lisionar contra la tanca de contenció de la calçada i no es descarta que poguera anar a gran velocitat.

Segon accident en menys d'una setmana a l'altura d'Orpesa

Aquest sinistre és el segon en menys d'una setmana en l'AP-7 en el terme municipal d'Orpesa del Mar. Ja el 12 de setembre registràvem l'últim accident de trànsit, també mortal en aquesta carretera a l'altura de la mateixa localitat. En aquella ocasió van faltar dos persones en un aparatós accident en el quan el vehicle es va incendiar i fins i tot va originar un xicotet incendi en la vegetació de la zona. Els fets van ocórrer a primera hora de la vesprada, a les 16.05 hores i va succeir en el kilòmetre 413, en sentit València. El cotxe es va eixir de la via i va bolcar, incendiant-se a contiuació. El Consorci Provincial de Bombers de Castelló va mobilitzar els Bombers del Parc de la Plana alta, i van comprovar que a l'interior hi havien dues persones atrapades. Els efecius després de l'extinció de les flames sols van poder confirmar la mort de les dos persones que ocupaven el vehicle. Es van excarcerar les víctimes finalment, un home i una dona, així com un gos, que també viatjava amb ells.

Des de la Direcció General de Trànsit recomanen extremar la precaució, no sobrepassar els límits de velocitat, i controlar-la sobretot aquestos dies amb les pluges que estan afectant la Comunitat, ja que, recordem la distància de frenat és major quan circulem a altes velocitats o el sòl es troba mullat.

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

La Policia investiga si un cadàver trobat a Alacant és de l’empresari vinculat al cas Sala

La Policia Nacional analitza si el cadàver trobat en una vivenda de la partida de Bacarot correspon a Jesús Tavira, empresari desaparegut i relacionat amb la investigació per l'assassinat de la viuda de Vicente Sala en 2016.

Nunn amarga al València Basket en un final d’infart en l’Eurolliga

Kendrick Nunn, autor de 21 punts, va decidir el primer partit de quarts d'Eurolliga amb un tir lliure a dos segons del final que va deixar sense premi la remuntada del València Basket davant el Panathinaikos.

Barrachina responsabilitza al president de la CHJ de la gestió de la presa de Buseo durant la dana

Miguel Barrachina sosté en Les Corts que la gestió de la presa de Buseo durant la dana de 2024 corresponia al comité presidit per Miguel Polo, mentres l'oposició l'acusa d'eludir responsabilitats i insistix en la seua dimissió.

Martínez Mus contraposa la reconstrucció del Consell al 2% d’execució de la CHJ després de la dana

Vicente Martínez Mus defén en Les Corts la ràpida mobilització de recursos del Consell després de la dana, mentres critica que la Confederació Hidrogràfica del Xúquer només haja executat el 2% de les actuacions previstes.

La jugada decisiva de Jean Montero, triada millor acció de l’Eurolliga per l’afició

Una acció decisiva de Jean Montero en la pròrroga davant el Hapoel Tel Aviv ha sigut votada pels aficionats com a millor jugada de l'Eurolliga, sota el premi Moment Màgic Motorola de la temporada 2025-26.

Dela estarà disponible per a jugar en La Ceràmica malgrat les molèsties en el aductor

El defensa del Llevant Adrián de la Font, Dela, podrà estar disponible per al partit del dissabte davant el Vila-real en La Ceràmica després de confirmar les proves mèdiques que no patix lesió important en el aductor.

La jugada decisiva de Jean Montero, triada la millor de l’Eurolliga per l’afició

Una acció decisiva de Jean Montero en la pròrroga davant el Hapoel Tel Aviv ha sigut votada pels aficionats com la millor jugada de l'Eurolliga i reconeguda com a Moment Màgic Motorola de la temporada 2025-26.

Les víctimes de la dana retrauen als consellers la seua gestió del 29 d’octubre de 2024

Mig centenar de víctimes de la dana es concentra davant Les Corts per a recordar als consellers que, al seu juí, no van estar a l'altura el 29 d'octubre de 2024 i exigir responsabilitats polítiques.