18.1 C
València
Dimecres, 14 gener, 2026

Una dona ferida en caure des d’un mur de tres metres en patir un accident de moto en les Planes de Xàbia

 

Este migdia, cap a les 13.30 hores, s’ha produït un accident de trànsit en caure una dona des d’un mur de tres metres en bolcar d’una moto en la carretera de les Planes, en la localitat de Xàbia, en la comarca de la Marina Alta (València).

 

Segons ha avançat el diari ‘Levante-EMV’, la moto ha impactat contra la barana d’esta carretera en una de les corbes més tancades. La dona, que viatjava de copilot, ha eixit disparada per damunt d’un mur i s’ha precipitat des d’una altura d’uns tres metres.

 

Tal com pareix, la víctima ha anat a caure en la parcel·la d’un xalet. Mentrestant, el conductor de la moto ha patit ferides en una mà.

 

La víctima no ha perdut el coneixement

Fins al lloc dels fets han acudit una ambulància del Servici d’Ajuda Mèdica Urgent (SAMU) i una altra ambulància de Suport Vital Bàsic (SVB). L’equip mèdic ha immobilitzat a la dona, que ha patit lesions en els turmells i l’esquena.

 

Afortunadament, la dona no ha perdut el coneixement. Posteriorment, la ferida ha sigut traslladada a l’hospital de Dénia. A hores d’ara es desconeix l’estat actual de salut de la pacient

Últimes notícies

Montero nega que el nou model de gestió pretenga trossejar l’Agència Tributària

Montero ha negat que el nou model de gestió tributària busque 'trossejar l'Agència Tributària' i ha defés un treball en xarxa per a millorar el servici i el control del frau.

Rovira acusa a Montero de no aportar dades noves sobre el finançament autonòmic

Rovira ha criticat que la reunió del CPFF no haja servit per a concretar la reforma del finançament autonòmic. Reivindica un fons transitori per a la Comunitat Valenciana.

El Burgos somia i el València s’aferra a la Copa en un dol inèdit

El València arriba al Plantio en plena crisi i busca en la Copa del Rei el passe a quarts i un reforç anímic. El Burgos apunta a una nit històrica davant la seua aficion.

La jutgessa convoca per quarta vegada a l’excap de gabinet de Mazón per a analitzar el seu mòbil

La jutgessa que investiga la gestió de la dana ha citat per quarta vegada a José Manuel Cuenca per a revisar el telèfon que va usar el 29 d'octubre de 2024. Un tècnic de la Generalitat participarà en la inserció de la seua SIM per a intentar recuperar i acarar missatges.

Seguiment dispar de la vaga de metges en la Comunitat: 80% per als convocants i 3,09% per a Sanitat

El Sindicat Mèdic Avanza ha situat el seguiment entre el 70 i el 80%, mentres que la Conselleria de Sanitat l'ha xifrat en un 3,09%. La protesta reclama un estatut propi i millores laborals i retributives.

Més de 270 víctimes de violència sobre la dona han accedit a ocupació amb els itineraris de la Generalitat

Més de 270 víctimes de violència sobre la dona han accedit en 2025 a un lloc de treball gràcies a itineraris d'inserció de la Generalitat. La iniciativa, activa des de mitjan 2024, ha atés a més de 900 dones en les tres províncies.

El poal LED de Callao repetix com a aparador de la Costa Blanca en Fitur

La Costa Blanca tornarà a promocionar-se en Fitur amb un poal de pantalles LED 360 graus en Callao i un programa que integra esport, cultura i gastronomia. Hi haurà més de 60 presentacions, 25 showcookings i presència en espais temàtics de la fira.

Ortí destaca 39 candidatures valencianes als Premis Goya

La consellera Carmen Ortí ha subratllat el gran moment de l'audiovisual valencià amb 39 nominacions en la 40 edició dels Goya, 19 d'elles amb ajudes del IVC.