Una dona ferida en caure des d’un mur de tres metres en patir un accident de moto en les Planes de Xàbia

 

Este migdia, cap a les 13.30 hores, s’ha produït un accident de trànsit en caure una dona des d’un mur de tres metres en bolcar d’una moto en la carretera de les Planes, en la localitat de Xàbia, en la comarca de la Marina Alta (València).

 

Segons ha avançat el diari ‘Levante-EMV’, la moto ha impactat contra la barana d’esta carretera en una de les corbes més tancades. La dona, que viatjava de copilot, ha eixit disparada per damunt d’un mur i s’ha precipitat des d’una altura d’uns tres metres.

 

Tal com pareix, la víctima ha anat a caure en la parcel·la d’un xalet. Mentrestant, el conductor de la moto ha patit ferides en una mà.

 

La víctima no ha perdut el coneixement

Fins al lloc dels fets han acudit una ambulància del Servici d’Ajuda Mèdica Urgent (SAMU) i una altra ambulància de Suport Vital Bàsic (SVB). L’equip mèdic ha immobilitzat a la dona, que ha patit lesions en els turmells i l’esquena.

 

Afortunadament, la dona no ha perdut el coneixement. Posteriorment, la ferida ha sigut traslladada a l’hospital de Dénia. A hores d’ara es desconeix l’estat actual de salut de la pacient

Últimes notícies

Quasi un de cada cinc accidents de moto és mortal o molt greu a Espanya

Un estudi de la Universitat de València alerta que el 19 % dels accidents de moto en vies interurbanes són mortals o amb ferits molt greus, el doble que en altres vehicles, i que la tendència continua a l’alça.

Microorganismes per a tindre edificis vius que generen energia i s’autoreparen

Una investigació internacional amb participació de la Universitat de València proposa integrar comunitats de bacteris en els edificis perquè generen energia, reciclen residus i s’adapten a l’entorn.

Quan se sabrà si farà oratge per a vore l’eclipsi total de Sol d’agost

La meteoròloga Mar Gómez assenyala que no es podrà saber si el cel estarà ras per a l’eclipsi total de Sol del 12 d’agost fins, com a mínim, una setmana abans i destaca que serà el primer eclipsi total visible a la península ibèrica des de 1912.

A presó una parella per segrestar, robar i agredir sexualment una dona a la província dAlacant

Un jutjat de Torrevieja ha ordenat l’ingrés a presó d’un home i una dona acusats de retenir, agredir sexualment i robar més de 24.000 euros a una dona, a qui també van traslladar manillada en el maleter del seu cotxe.

Oratge estable i temperatures a l’alça per a encetar el cap de setmana de juny

El cap de setmana arribarà a la Comunitat Valenciana amb oratge estable, pocs núvols i temperatures en ascens, amb el vent més intens a la província d’Alacant.

El Ford Kuga fabricat a Almussafes estrena a Espanya la conducció sense mans

El nou Ford Kuga produït a Almussafes s-ha convertit en el primer cotxe fabricat a Espanya amb tecnologia de conducció sense mans homologada per a les carreteres espanyoles, gràcies al sistema BlueCruise de nivell 2.

El nou Passeig de la Mar de Torrevieja crea 400 llocs de faena i renova tot el front portuari

El nou espai d’oci Passeig de la Mar de Torrevieja ha suposat una inversio de mes de 100 milions, transforma el port i preveu 400 llocs de faena directes. El Consell destaca la col·laboracio publicoprivada i altres projectes en marxa al municipi.

Elx suspén el concert de Beret després de la seua detenció per una agressió sexual

L’Ajuntament d’Elx ha suspés el concert de Beret previst per al 10 d’agost dins de Nits de Festa, després que el cantant haja sigut detingut a Sevilla com a presumpte autor d’una agressió sexual el passat mes d’abril.