Accident en València al xocar un patinet elèctric contra un cotxe

Un accident es va produir ahir al matí entre un cotxe i el conductor d'un patinet elèctric a València. El jove de 28 anys que conduïa el patinet va resultar ferit a causa de la col·lisió. Els fets van ocórrer ahir a primera hora del matí en el carrer Doctor Álvaro López. Segons ha informat la Policia Local, al voltant de les 7.10 hores el patinet elèctric es va botar un senyal d'stop i va xocar contra un vehicle, un Peugeot 307 en un creuament d'aquest carrer, en el barri de la Malva-rosa. Com diem, la Policia va rebre l'avís a les set del matí i va acudir fins al lloc de l'accident.

El cotxe circulava de forma correcta pel carrer Sant Rafael i el conductor del patinet es va botar l'stop en el carrer Doctor Álvaro López, segons les primeres hipòtesis de la Policia i la declaració del conductor del vehicle. A més d'una patrulla policial, una ambulància va acudir fins al lloc per a assistir el ferit. La víctima, degut a l'impacte va eixir despedit diversos metres i va patir ferides en la cara. Una ambulància el va traslladar fins a l'Hospital Clínic. El jove ferit circulava sense cap llum a pesar que encara no havia eixit el sol. Es demana precaució, ja que els accidents en patinet cada vegada són més freqüents.

Dos ferits en un accident al col·lisionar un cotxe i una furgoneta l'A-7 a l'altura de Paterna

Un accident es va produir el passat dilluns al matí a l'A-7, a l'altura de Paterna. Segons ha informat el Centre d'Informació i Coordinació d'Urgències, l'accident s'ha produït a les 8.00 hores del matí entre un cotxe i una furgoneta a l'autopista A-7, en el creuament amb la V-30. Fins al lloc de l'accident s'ha mobilitzat una unitat del Servei d'Ajuda Mèdica Urgent (SAMU) i una unitat del Suport Vital Bàsic (SVB) per tal d'atendre els ferits. Els serveis mèdics han assistit dos ferits; una dona de 49 anys per un politraumatisme, i un home de 33 anys que presentava fort dolor d'esquena per l'impacte després de l'impacte entre els dos vehicles. Els dos han sigut traslladats a l'Hospital la Fe de València. L'accident, en el punt kilomètric 327, ha col·lapsat la carretera i ha obligat a tallar el carril central i esquerre en un tram d'aquesta autopista. Encara a les 10.30 hores, les retencions continuaven sent de 5 kilòmetres. De moment es desconeixen les circumstàncies del sinistre, així com si aquest ha provocat danys personals.

Últimes notícies

Muñoz assegura al Puig que tota Espanya mira al PP i dona per fet Feijóo a la Moncloa

La portaveu del PP en el Congrés, Esther Muñoz, ha afirmat al Puig de Santa Maria que tota Espanya té la vista posada en el PP i que Alberto Núñez Feijóo serà president, en un acte de reinici de curs polític del PPCV presidit per Juanfran Pérez Llorca.

Pérez Llorca assegura que no hi ha alternativa al PP en 2027

Juanfran Pérez Llorca afirma en un acte al Puig de Santa Maria que les eleccions de 2027 entren en l’‘esprint final’ i que no veu alternativa al PP, en al·lusió directa a Diana Morant. La portaveu popular al Congrés, Esther Muñoz, dona per fets els ‘últims mesos’ de Pedro Sánchez a la Moncloa i contraposa la seua gestió a la d’Alberto Núñez Feijóo.

Xàtiva arriba als 31,9 graus i encapçala la pujada de temperatures

Les màximes han pujat fins a 4 graus en diverses localitats de la Comunitat Valenciana, amb Xàtiva al capdavant amb 31,9 graus, la més alta del dia.

Vapejadors i pornografia als 8 anys: alarma entre menors a Alzira

La UPCCA d’Alzira ha detectat vapejadors i consum de pornografia en menors de huit i nou anys, alguns com a regal de comunió o venuts per altres xiquets. L’Ajuntament prepara noves accions i ampliarà l’estudi a Primària davant l’augment d’addiccions a pantalles i nicotina.

Paiporta comença a enderrocar el Pont Vell per alçar un pas més segur després de la dana

Paiporta ha iniciat l’enderroc del Pont Vell, molt danyat per la dana del 29 d’octubre de 2024, per substituir-lo per una nova estructura més segura i amb un 45 % més de capacitat hidràulica.

Louzán defensa que la final del Mundial 2030 es jugue a Espanya i apunta València com a nova seu

El president de la RFEF, Rafael Louzán, ha insistit que la final del Mundial 2030 s’ha de disputar a Espanya i ha obert la porta que València entre en el llistat de seus després de la caiguda de Màlaga i A Coruña.

L’Eldense viu en tensió per la possible arribada de Messi com a propietari

La plantilla i el tècnic interí de l’Eldense, Josep Ferrando, han admés que viuen una setmana especial davant l’interés de Lionel Messi per comprar el club, encara que intenten centrar-se en el pròxim partit davant l’Sporting a El Molinón.

Desmantellada una macroxarxa que portava cocaïna a Menorca des de València

Interior ha desarticulat una banda que introduïa cocaïna a gran escala a Menorca des de València, Barcelona i Mallorca, amb onze detinguts i més de sis quilos intervinguts.