10.2 C
València
Dissabte, 17 gener, 2026

Accident en València al xocar un patinet elèctric contra un cotxe

Un accident es va produir ahir al matí entre un cotxe i el conductor d'un patinet elèctric a València. El jove de 28 anys que conduïa el patinet va resultar ferit a causa de la col·lisió. Els fets van ocórrer ahir a primera hora del matí en el carrer Doctor Álvaro López. Segons ha informat la Policia Local, al voltant de les 7.10 hores el patinet elèctric es va botar un senyal d'stop i va xocar contra un vehicle, un Peugeot 307 en un creuament d'aquest carrer, en el barri de la Malva-rosa. Com diem, la Policia va rebre l'avís a les set del matí i va acudir fins al lloc de l'accident.

El cotxe circulava de forma correcta pel carrer Sant Rafael i el conductor del patinet es va botar l'stop en el carrer Doctor Álvaro López, segons les primeres hipòtesis de la Policia i la declaració del conductor del vehicle. A més d'una patrulla policial, una ambulància va acudir fins al lloc per a assistir el ferit. La víctima, degut a l'impacte va eixir despedit diversos metres i va patir ferides en la cara. Una ambulància el va traslladar fins a l'Hospital Clínic. El jove ferit circulava sense cap llum a pesar que encara no havia eixit el sol. Es demana precaució, ja que els accidents en patinet cada vegada són més freqüents.

Dos ferits en un accident al col·lisionar un cotxe i una furgoneta l'A-7 a l'altura de Paterna

Un accident es va produir el passat dilluns al matí a l'A-7, a l'altura de Paterna. Segons ha informat el Centre d'Informació i Coordinació d'Urgències, l'accident s'ha produït a les 8.00 hores del matí entre un cotxe i una furgoneta a l'autopista A-7, en el creuament amb la V-30. Fins al lloc de l'accident s'ha mobilitzat una unitat del Servei d'Ajuda Mèdica Urgent (SAMU) i una unitat del Suport Vital Bàsic (SVB) per tal d'atendre els ferits. Els serveis mèdics han assistit dos ferits; una dona de 49 anys per un politraumatisme, i un home de 33 anys que presentava fort dolor d'esquena per l'impacte després de l'impacte entre els dos vehicles. Els dos han sigut traslladats a l'Hospital la Fe de València. L'accident, en el punt kilomètric 327, ha col·lapsat la carretera i ha obligat a tallar el carril central i esquerre en un tram d'aquesta autopista. Encara a les 10.30 hores, les retencions continuaven sent de 5 kilòmetres. De moment es desconeixen les circumstàncies del sinistre, així com si aquest ha provocat danys personals.

Últimes notícies

Busquen per mar i aire a un veler perdut entre Gandia i Guardamar del Segura

Salvament Marítim porta dos dies buscant a un veler de 9 metres amb un únic tripulant entre Gandia i Guardamar. L'última referència ho va situar a l'altura de Benidorm.

Detingut a Xàtiva l’autor de l’atropellament de la Ronda Nord de València

La Guàrdia Civil ha arrestat a Xàtiva al jove que va atropellar en 2024 a un xiquet en la Ronda Nord de València i va fugir. Tenia tres requisitòries i va incomplir una mesura judicial.

Cau a Xàtiva l’autor de l’atropellament de la Ronda Nord: tenia tres ordes d’ingrés a la presó

La Guàrdia Civil ha detingut a Xàtiva al jove que va atropellar en 2024 a un xiquet en la Ronda Nord de València i va fugir. Tenia tres requisitòries i va infringir mesures.

Felipe Orts arriba en el seu millor moment i somia amb el podi a Benidorm

Felipe Orts afronta la Copa del Món de Benidorm en el seu millor moment i es marca el podi com a somni realista malgrat l'alt nivell i la presència de Van der Poel. Sofía Rodríguez aspira a un top 15 davant les grans favorites.

Les temperatures han baixat en la Comunitat Valenciana i les màximes s’han quedat en 15 graus

El descens tèrmic ha deixat les màximes en 15 graus a Rojales i Orihuela, per davall dels 19 del divendres a Pego. El diumenge baixaran les mínimes i les màximes seran similars.

Manifestació a Llíria contra la planta de biometà i per energies segures

Veïns de Llíria han protestat contra la macroplanta de biometà i han reclamat alternatives més netes, segures i sostenibles per a la comarca.

Luis Castro va lamentar que el penal de Mbappé va canviar el partit

El tècnic del Llevant va atribuir el 2-0 a un punt d'inflexió en la pena màxima transformada per Mbappé i va lamentar no capitalitzar les primeres ocasions.

Iván Romero va lamentar la baixada després del penal i va defendre l’actitud del Llevant

El davanter del Llevant va lamentar la derrota 2-0 davant el Reial Madrid, va assegurar que el seu equip va tindre les millors ocasions i que el penal de Mbappé va canviar el partit.