Anuncios

Accident en València al xocar un patinet elèctric contra un cotxe

Un accident es va produir ahir al matí entre un cotxe i el conductor d'un patinet elèctric a València. El jove de 28 anys que conduïa el patinet va resultar ferit a causa de la col·lisió. Els fets van ocórrer ahir a primera hora del matí en el carrer Doctor Álvaro López. Segons ha informat la Policia Local, al voltant de les 7.10 hores el patinet elèctric es va botar un senyal d'stop i va xocar contra un vehicle, un Peugeot 307 en un creuament d'aquest carrer, en el barri de la Malva-rosa. Com diem, la Policia va rebre l'avís a les set del matí i va acudir fins al lloc de l'accident.

El cotxe circulava de forma correcta pel carrer Sant Rafael i el conductor del patinet es va botar l'stop en el carrer Doctor Álvaro López, segons les primeres hipòtesis de la Policia i la declaració del conductor del vehicle. A més d'una patrulla policial, una ambulància va acudir fins al lloc per a assistir el ferit. La víctima, degut a l'impacte va eixir despedit diversos metres i va patir ferides en la cara. Una ambulància el va traslladar fins a l'Hospital Clínic. El jove ferit circulava sense cap llum a pesar que encara no havia eixit el sol. Es demana precaució, ja que els accidents en patinet cada vegada són més freqüents.

Anuncios

Dos ferits en un accident al col·lisionar un cotxe i una furgoneta l'A-7 a l'altura de Paterna

Un accident es va produir el passat dilluns al matí a l'A-7, a l'altura de Paterna. Segons ha informat el Centre d'Informació i Coordinació d'Urgències, l'accident s'ha produït a les 8.00 hores del matí entre un cotxe i una furgoneta a l'autopista A-7, en el creuament amb la V-30. Fins al lloc de l'accident s'ha mobilitzat una unitat del Servei d'Ajuda Mèdica Urgent (SAMU) i una unitat del Suport Vital Bàsic (SVB) per tal d'atendre els ferits. Els serveis mèdics han assistit dos ferits; una dona de 49 anys per un politraumatisme, i un home de 33 anys que presentava fort dolor d'esquena per l'impacte després de l'impacte entre els dos vehicles. Els dos han sigut traslladats a l'Hospital la Fe de València. L'accident, en el punt kilomètric 327, ha col·lapsat la carretera i ha obligat a tallar el carril central i esquerre en un tram d'aquesta autopista. Encara a les 10.30 hores, les retencions continuaven sent de 5 kilòmetres. De moment es desconeixen les circumstàncies del sinistre, així com si aquest ha provocat danys personals.

Anuncios
Anuncios

Últimes notícies

La Policia Nacional investiga la violació d’una jove de 18 anys en la Marina de València

La Unitat de Família i Dona de la Policia Nacional investiga la violació amb penetració patida per una jove de 18 anys de matinada en la zona de l'aparcament de la Marina de València.

Elx i Alabés firmen un empat patit que deixa el descens encara obert

Elx i Esportiu Alabés empaten 1-1 en un partit tibant marcat per la pluja i la por de fallar, un resultat que a penes millora la seua situació en la lluita per la permanència.

Elx i Alabés firmen un empat tibant que no buida el fantasma del descens

Elx i Esportiu Alabés empaten 1-1 en un partit marcat per la tensió i la necessitat de punts, un resultat que manté als dos equips molt prop del descens.

Corberán apel·la a la necessitat del València per a aconseguir el seu millor rendiment en la lluita per la salvació

Carlos Corberán insistix que el València ha de transformar la pressió per la permanència en motivació, defén la seua planificació d'entrenaments i analitza el repte davant l'Athletic.

Athletic i València es juguen Europa i la salvació en San Mamés

Athletic i València es mesuren en San Mamés en un dol clau: els bilbaïns apuren les seues opcions europees i els valencianistes busquen allunyar-se del descens.

Esquerra Unida recolza per unanimitat la vaga educativa indefinida en la Comunitat Valenciana

El Consell Polític Nacional d'Esquerra Unida del País Valencià aprova per unanimitat una resolució de suport a la vaga educativa indefinida de l'11 de maig i al professorat valencià, i responsabilitza al govern del PP i Vox de la deterioració del sistema.

Les pluges deixen més de 35 litres per metre quadrat a Navarrés i obliguen a 21 intervencions de bombers en la Comunitat

Les pluges d'este dissabte en la Comunitat Valenciana han deixat fins a 35,3 litres per metre quadrat a Navarrés i han obligat a 21 intervencions de bombers a València i Alacant.

Castelló arranca el repartiment d’ulleres per a veure l’eclipsi total del 12 d’agost

Castelló ha començat en el Planetari el repartiment de més de 12.000 ulleres homologades per la UE per a observar amb seguretat l'eclipsi total de sol del 12 d'agost de 2026, dins d'una programació especial d'activitats divulgatives.
Anuncios