26.6 C
València
Dimecres, 16 juliol, 2025

Accident en València al xocar un patinet elèctric contra un cotxe

Un accident es va produir ahir al matí entre un cotxe i el conductor d'un patinet elèctric a València. El jove de 28 anys que conduïa el patinet va resultar ferit a causa de la col·lisió. Els fets van ocórrer ahir a primera hora del matí en el carrer Doctor Álvaro López. Segons ha informat la Policia Local, al voltant de les 7.10 hores el patinet elèctric es va botar un senyal d'stop i va xocar contra un vehicle, un Peugeot 307 en un creuament d'aquest carrer, en el barri de la Malva-rosa. Com diem, la Policia va rebre l'avís a les set del matí i va acudir fins al lloc de l'accident.

El cotxe circulava de forma correcta pel carrer Sant Rafael i el conductor del patinet es va botar l'stop en el carrer Doctor Álvaro López, segons les primeres hipòtesis de la Policia i la declaració del conductor del vehicle. A més d'una patrulla policial, una ambulància va acudir fins al lloc per a assistir el ferit. La víctima, degut a l'impacte va eixir despedit diversos metres i va patir ferides en la cara. Una ambulància el va traslladar fins a l'Hospital Clínic. El jove ferit circulava sense cap llum a pesar que encara no havia eixit el sol. Es demana precaució, ja que els accidents en patinet cada vegada són més freqüents.

- Advertisement -Telegram València Diari

Dos ferits en un accident al col·lisionar un cotxe i una furgoneta l'A-7 a l'altura de Paterna

Un accident es va produir el passat dilluns al matí a l'A-7, a l'altura de Paterna. Segons ha informat el Centre d'Informació i Coordinació d'Urgències, l'accident s'ha produït a les 8.00 hores del matí entre un cotxe i una furgoneta a l'autopista A-7, en el creuament amb la V-30. Fins al lloc de l'accident s'ha mobilitzat una unitat del Servei d'Ajuda Mèdica Urgent (SAMU) i una unitat del Suport Vital Bàsic (SVB) per tal d'atendre els ferits. Els serveis mèdics han assistit dos ferits; una dona de 49 anys per un politraumatisme, i un home de 33 anys que presentava fort dolor d'esquena per l'impacte després de l'impacte entre els dos vehicles. Els dos han sigut traslladats a l'Hospital la Fe de València. L'accident, en el punt kilomètric 327, ha col·lapsat la carretera i ha obligat a tallar el carril central i esquerre en un tram d'aquesta autopista. Encara a les 10.30 hores, les retencions continuaven sent de 5 kilòmetres. De moment es desconeixen les circumstàncies del sinistre, així com si aquest ha provocat danys personals.

Últimes notícies

Troben mort al conductor d’un cotxe a Pedreguer després d’accident fa dos dies

Un home de 47 anys va ser trobat mort a l'interior del seu vehicle en la N-332 a Pedreguer, Alacant, després d'un accident ocorregut fa aproximadament dos dies.

EMT València avança amb 218 nous autobusos, 10 línies i major connectivitat fins a 2030

L'EMT de València presenta un pla per a renovar la seua flota amb 218 autobusos elèctrics, crear 10 noves línies i augmentar un 39% les connexions entre barris abans de 2030.

La Generalitat garantix el pagament a farmàcies i estes suspenen les seues protestes després d’acord

La Generalitat assegura la liquidació de pagaments pendents a farmàcies valencianes abans de fi de juliol, la qual cosa ha portat a la suspensió de les seues protestes.

El port de València planeja concentrar el 45% del trànsit espanyol de contenidors per a 2035

El Pla Estratègic 2035 del port de València busca consolidar el seu lideratge a Espanya amb 45% del trànsit de contenidors i un impuls clau al ferrocarril i descarbonització.

González-Sinde estrena en 2026 l’adaptació cinematogràfica de la seua novel·la ‘Després de Kim’ rodada a Benidorm i València

La directora Ángeles González-Sinde roda 'Després de Kim', adaptació thriller de la seua novel·la, a Benidorm i València, amb estrena prevista en 2026.

El Festival de Cinema de l’Alfàs del Pi aposta per col·laboració amb Ciutat de la Llum per a impulsar la formació audiovisual

El Festival de Cinema de l'Alfàs del Pi busca enfortir la formació professional i la indústria audiovisual després de la seua 37a edició, explorant col·laboració amb Ciutat de la Llum a Alacant.

Benetússer inaugura plataforma en línia per a seguir la reconstrucció després de la DANA

L'Ajuntament de Benetússer llança Recuperembenetusser.es, una web amb informació i transparència sobre la reconstrucció del municipi després de la DANA d'octubre, gestionant prop de 40 projectes.

Veler encallat des del dissabte a la platja del Saler, València, sense tripulació ni danys ambientals

Un veler roman encallat des del dissabte a la platja del Saler, València, sense tripulació ni abocaments. Salvament Marítim i Guàrdia Civil van intentar rescatar-ho sense èxit. Ara espera pla de reflotació.