12.8 C
València
Dimecres, 12 novembre, 2025

Accident en València al xocar un patinet elèctric contra un cotxe

Un accident es va produir ahir al matí entre un cotxe i el conductor d'un patinet elèctric a València. El jove de 28 anys que conduïa el patinet va resultar ferit a causa de la col·lisió. Els fets van ocórrer ahir a primera hora del matí en el carrer Doctor Álvaro López. Segons ha informat la Policia Local, al voltant de les 7.10 hores el patinet elèctric es va botar un senyal d'stop i va xocar contra un vehicle, un Peugeot 307 en un creuament d'aquest carrer, en el barri de la Malva-rosa. Com diem, la Policia va rebre l'avís a les set del matí i va acudir fins al lloc de l'accident.

El cotxe circulava de forma correcta pel carrer Sant Rafael i el conductor del patinet es va botar l'stop en el carrer Doctor Álvaro López, segons les primeres hipòtesis de la Policia i la declaració del conductor del vehicle. A més d'una patrulla policial, una ambulància va acudir fins al lloc per a assistir el ferit. La víctima, degut a l'impacte va eixir despedit diversos metres i va patir ferides en la cara. Una ambulància el va traslladar fins a l'Hospital Clínic. El jove ferit circulava sense cap llum a pesar que encara no havia eixit el sol. Es demana precaució, ja que els accidents en patinet cada vegada són més freqüents.

Dos ferits en un accident al col·lisionar un cotxe i una furgoneta l'A-7 a l'altura de Paterna

Un accident es va produir el passat dilluns al matí a l'A-7, a l'altura de Paterna. Segons ha informat el Centre d'Informació i Coordinació d'Urgències, l'accident s'ha produït a les 8.00 hores del matí entre un cotxe i una furgoneta a l'autopista A-7, en el creuament amb la V-30. Fins al lloc de l'accident s'ha mobilitzat una unitat del Servei d'Ajuda Mèdica Urgent (SAMU) i una unitat del Suport Vital Bàsic (SVB) per tal d'atendre els ferits. Els serveis mèdics han assistit dos ferits; una dona de 49 anys per un politraumatisme, i un home de 33 anys que presentava fort dolor d'esquena per l'impacte després de l'impacte entre els dos vehicles. Els dos han sigut traslladats a l'Hospital la Fe de València. L'accident, en el punt kilomètric 327, ha col·lapsat la carretera i ha obligat a tallar el carril central i esquerre en un tram d'aquesta autopista. Encara a les 10.30 hores, les retencions continuaven sent de 5 kilòmetres. De moment es desconeixen les circumstàncies del sinistre, així com si aquest ha provocat danys personals.

Últimes notícies

Ábalos demana al Suprem anul·lar el seu processament per falta de proves

Ábalos ha demanat a la Sala Segona del Suprem anul·lar el seu processament en el cas Koldo. Denúncia una instrucció basada en l'UCO i en Aldama i reclama diligències clau.

Vox afirma que no ha rebut encara la proposta formal de Pérez Llorca com a candidat

Vox sosté que el PP no li ha comunicat formalment la proposta de Juanfran Pérez Llorca per a la Generalitat i fixa cinc eixos per a negociar la investidura.

Detingudes set persones que explotaven sexualment a dones colombianes a Alacant

Guàrdia Civil i Policia Nacional han detingut a Dénia i Els Poblets a set integrants d'una xarxa que explotava a dones colombianes i han alliberat onze víctimes. S'han intervingut quasi 50.000 euros, 100 grams de cocaïna, tres vehicles i llibres de comptabilitat.

Mascotes i desenrotllament emocional infantil: el tipus d’animal i l’etapa importen, segons un estudi

Un estudi del projecte INMA suggerix que la convivència amb mascotes en els primers anys s'associa de manera distinta amb el desenrotllament emocional segons l'espècie i el moment. Els autors demanen cautela i no establixen causalitat.

Pròxim i senzill: així definixen els veïns de Finestrat a Pérez Llorca, aspirant a president

Els veïns de Finestrat descriuen a Juanfran Pérez Llorca com un alcalde accessible i sense prepotència. Les seues majories creixents i el seu estil directe avalen el seu salt autonòmic.

Sánchez exigix a Abascal que descarte un pacte amb el PP en la Comunitat i reclama eleccions

Pedro Sánchez ha exigit a Santiago Abascal que no pacte amb el PP el nou govern valencià i ha plantejat anar a eleccions. Ha demanat transparència en les converses entre PP i Vox i ha avisat que l'Executiu vigilarà el respecte a la llei i als compromisos europeus.

El PSOE titlla d’indigna la compareixença de Mazón sobre la DANA en Les Corts

El PSOE ha qualificat d'indigna la compareixença de Carlos Mazón en Les Corts sobre la DANA i li ha atribuït responsabilitats en l'ocorregut. El PP ha defés que va donar explicacions, mentres Patxi López s'ha mostrat tranquil davant el cas Leire Díez i ha demanat vigilància després d'una fallada en les polseres per a víctimes.

Dimecres amb núvols en augment i lleuger ascens tèrmic en la Comunitat Valenciana

La jornada portarà més nuvolositat a València i el litoral de Castelló, boires al sud d'Alacant, lleuger ascens tèrmic i vent que girarà a este i després a nord en la costa.