La Secció Primera de l'Audiència Provincial de Castelló jutjarà el proper dia 20 a un home acusat d'haver agredit sexualment la seua pròpia cosina, en una casa abandonada de la localitat. La Fiscalia Provincial demana per a l'acusat huit anys i mig de presó i una indemnització de 6.000 euros per a l'afectada. Segons ha informat 'El Periódico Mediterráneo' els fets ocorregueren en setembre de 2016 quan el dia 18 l'home tornava a casa amb un amic, la seua cosina i una altra xica en el cotxe. L'home va demanar a l'amic que conduïa que parara el vehicle, ja que ell volia acompanyar a la seua cosina a peu a sa casa.
Menys d'1 minutde lectura
Acusat un home d’agredir sexualment a la seua cosina en una casa abandonada a Castelló
Per València Diari
Últimes notícies
Economia
Xarxa Elèctrica reforça la xarxa de transport a València en repotenciar la línia Godelleta-Requena de 400 kV
Xarxa Elèctrica ha conclòs la repotenciació de la línia de 400 kV entre Requena i Godelleta, augmentant la seua capacitat de transport i reforçant el subministrament elèctric a la província de València.
Economia
El Port d’Alacant recolza un de cada cinc projectes de la convocatòria Ports 4.0
L'Autoritat Portuària d'Alacant ha avalat 19 dels 91 projectes comercials presentats a la convocatòria nacional Ports 4.0 i suma 35 iniciatives innovadores secundades si s'inclouen les idees.
Esports
Ramazani sosté el gol dels extrems del València en plena sequera
Els extrems del València encadenen diversos mesos sense gol i cedixen quasi tota la responsabilitat ofensiva en banda a Largie Ramazani, que acumula cinc tants de lliga.
Economia
Pérez Llorca defén que els actuals pressupostos li eviten pressions mentres prepara nous comptes
Juanfran Pérez Llorca assegura que els pressupostos de la Generalitat continuen garantint la capacitat inversora i que això li permet negociar sense presses unes noves comptes amb els grups parlamentaris.
Economia
Pérez Llorca promet continuar baixant impostos i defén el seu model fiscal en la campanya de la renda
Juanfran Pérez Llorca reivindica una política fiscal que, segons afirma, permet baixar impostos i augmentar la recaptació, i anuncia noves deduccions autonòmiques en la campanya de la renda en la Comunitat Valenciana.
Esports
L’Elx confia a recuperar a Héctor Fort per a rebre a l’Atlètic
Elx accelera la recuperació del lateral Héctor Fort després de la seua lesió de muscle i confia a tindre-ho disponible per al dol del 22 d'abril davant l'Atlètic de Madrid, pendent encara del vistiplau del Barcelona.
Successos
Detinguts tres hòmens per un punt de venda d’objectes robats en una vivenda d’Alacant
La Policia Nacional ha detingut a tres hòmens per un punt de venda i receptació d'objectes robats en una vivenda de la zona nord d'Alacant, on es van intervindre nombrosos efectes sostrets.
Medi ambient
Paiporta impulsa el reciclatge d’aparells electrònics amb una campanya en el comerç local
Paiporta impulsa el reciclatge d'aparells elèctrics i electrònics amb una campanya de conscienciació secundada per la Generalitat i el comerç local, que reforça la reconstrucció després de la dana de 2024.






