La Secció Primera de l'Audiència Provincial de Castelló jutjarà el proper dia 20 a un home acusat d'haver agredit sexualment la seua pròpia cosina, en una casa abandonada de la localitat. La Fiscalia Provincial demana per a l'acusat huit anys i mig de presó i una indemnització de 6.000 euros per a l'afectada. Segons ha informat 'El Periódico Mediterráneo' els fets ocorregueren en setembre de 2016 quan el dia 18 l'home tornava a casa amb un amic, la seua cosina i una altra xica en el cotxe. L'home va demanar a l'amic que conduïa que parara el vehicle, ja que ell volia acompanyar a la seua cosina a peu a sa casa.
Acusat un home d’agredir sexualment a la seua cosina en una casa abandonada a Castelló
Últimes notícies
Successos
Mor atropellat a l’A-70 a Alacant per un conductor begut i drogat en plena operació eixida
Una persona ha mort aquest divendres atropellada a l’A-70, a l’altura de Villafranqueza (Alacant), després d’una col·lisió per abast. El conductor que l’ha atropellat ha donat positiu en alcohol i drogues i s’enfronta a delictes greus contra la seguretat viària.
Local
Així quedarà la setmana escolar de Falles 2027 a València: lliure des del 15 de març
El Consell Escolar Municipal de València ha proposat que els col·legis tinguen festa el dilluns 7 de desembre i tota la setmana de Falles 2027, a canvi de fer classe el 22 i 23 de desembre.
Oratge
La Comunitat Valenciana s’enfronta a una nova onada de calor amb més de 40 graus al prelitoral
Aemet preveu a inicis de la pròxima setmana un nou episodi d’onada de calor a la Comunitat Valenciana, amb màximes per damunt dels 40 graus al prelitoral i més de 35 graus en punts del litoral, acompanyades de tempestes vespertines i un fort ambient de basca.
Economia
Cutanda reclama deixar treballar jutges i institucions en el cas de les VPP de Les Naus
La portaveu del govern d'Alacant, Cristina Cutanda (PP), reclama esperar les investigacions judicials i de les comissions sobre les VPP de Les Naus davant la petició de l'oposició de convocar una comissió municipal urgent amb la compareixença de l'alcalde Luis Barcala.
Economia
Citen com a testimoni el vicesecretari municipal d’Alacant pel cas de les vivendes públiques
La jutgessa que investiga l’adjudicació de vivendes públiques a la Platja de Sant Joan d’Alacant ha citat com a testimonis el vicesecretari municipal i el cap de Disciplina Urbanística, i ha reclamat tota la documentació sobre la venda de la parcel·la.
Esports
De l’eufòria a la polèmica: així han sigut els dos cicles de Pedro Martínez al Valencia Basket
L’eixida de Pedro Martínez del Valencia Basket per fitxar pel Real Madrid tanca una segona etapa idèntica a la primera: il·lusió, èxits esportius i un final carregat de tensió i decepció a la grada taronja.
Esports
Pedro Martínez se’n va al Real Madrid i tanca una segona etapa intensa al València Basket
Pedro Martínez ha decidit eixir del València Basket rumb al Real Madrid, després de repetir un cicle d’il·lusió, títols i eixida polèmica com ja va passar en la seua primera etapa.
Esports
Pedro Martínez se’n va al Real Madrid i tanca una segona etapa tan exitosa com polèmica al València Basket
La marxa de Pedro Martínez al Real Madrid trenca l’acord fins a 2028 amb el València Basket i reprodueix el patró d’il·lusió, títols i final polèmic de la seua primera etapa al club taronja.







