La Secció Primera de l'Audiència Provincial de Castelló jutjarà el proper dia 20 a un home acusat d'haver agredit sexualment la seua pròpia cosina, en una casa abandonada de la localitat. La Fiscalia Provincial demana per a l'acusat huit anys i mig de presó i una indemnització de 6.000 euros per a l'afectada. Segons ha informat 'El Periódico Mediterráneo' els fets ocorregueren en setembre de 2016 quan el dia 18 l'home tornava a casa amb un amic, la seua cosina i una altra xica en el cotxe. L'home va demanar a l'amic que conduïa que parara el vehicle, ja que ell volia acompanyar a la seua cosina a peu a sa casa.
Menys d'1 minutde lectura
Acusat un home d’agredir sexualment a la seua cosina en una casa abandonada a Castelló
Per València Diari
Últimes notícies
Esports
79-108. València va atropellar a un Baskonia en ressaca copera
València Basket va firmar una primera part devastadora i va véncer 79-108 a un Baskonia desbordat després de la ressaca de la Copa. Pedro Martínez va demanar calma i Galbiati va confirmar la baixa de Sedekerskis per al que resta de curs.
Esports
València Basket atropella al Baskonia amb un festival de triples: 79-108 en Eurolliga
València Basket es va imposar 79-108 en el Buesa Arena després d'una primera part quasi perfecta, amb 11 triples al descans i un 35-68 que va deixar el xoc vist per a sentència. Pedro Martínez va demanar cautela i va reconéixer que el títol coper va condicionar al rival.
Esports
79-108: València Basket atropella a un Baskonia sense resposta després de la Copa
València Basket va véncer 79-108 amb una primera part quasi perfecta, 11 triples al descans i un 35-68 que va sentenciar el xoc. Baskonia va acusar la ressaca copera i les baixes.
Societat
Acomiaden a Antonio Tejero en la intimitat abans del trasllat de les seues cendres a Màlaga
Familiars i afins han celebrat una missa a Xàtiva i han incinerat al exmilitar. Les cendres es traslladaran a Torre de la Mar, amb l'acte sense declaracions.
Economia
La Generalitat impulsa l’alvocat valencià amb una campanya de 20 milions i una marca pròpia
La Generalitat ha presentat la Marca Alvocat Valencià i ha anunciat una campanya de 20 milions per a reforçar qualitat, competitivitat i seguretat. El pla de l'IVIA abasta noves varietats, reg eficient i millores en postcollita.
Successos
Dos detinguts pel robatori de 100 quilos de coure en les vies d’alta velocitat a Algemesí
La Policia Local d'Algemesí ha detingut a dos veïns de Silla per sostraure 100 quilos de coure del cablejat d'alta velocitat. Van ser interceptats de matinada amb una maleta i cisalles i van guiar als agents fins al punt del robatori.
Economia
El Congrés insta el Govern a invertir 1.500 milions en la Rodalia de la Comunitat Valenciana
El Congrés ha aprovat sis de huit punts d'una moció per a reforçar la Rodalia en la Comunitat Valenciana, inclòs un pla 2026-2030 de 1.500 milions. La transferència del servici a la Generalitat no ha tirat avant.
Educació
Sindicats convoquen manifestacions i vaga educativa per falta de compromisos de la Conselleria
STEPV-Iv, CSIF, CCOO i UGT han cridat a manifestar-se este dissabte a València, Alacant i Castelló i han fixat una vaga educativa el 31 de març per la falta d'avanços.



