Admet que va cremar un pis heretat per a no compartir-lo amb els seus cunyats en Alacant

Llamas

La Fiscalia demana 14 anys de presó | Gtres

 

El passat 7 de maig de 2018, es va produir, en una finca del barri de les Carolines d’Alacant, un incendi intencionat que tenia tres focus en diferents habitacions de la casa. L’acusada de provocar-lo ha admés este dimecres, en el juí, que només volia causar danys en la casa per un enfrontament familiar per una herència. 

 

Segons explica ‘Información’, la Fiscalia creu que la dona no volia posar en risc als altres veïns de l’edifici i la condemna a 14 anys de presó. La defensa, en canvi, considera exagerada la pena i proposa dos anys. 

 

L’enfrontament familiar que va donar peu a l’incendi tenia el seu origen en un testament. La propietària de la casa va decidir deixar-se-la només a un dels seus tres fills i a la parella d’este (l’acusada de provocar l’incendi). Per este motiu, els dos germans de l’hereu van presentar un recurs en els tribunals. La sentència va fallar que la casa seria per als tres germans. 

 

L’incendi va tindre tres focus

La dona, que es negava a compatir la casa amb els seus cunyats, va provocar l’incendi abans de portar als seus fills a l’escola, mentres els xiquets esperaven baix. Va prendre foc a tres habitacions: en la primera, va encendre un rotllo de paper higiènic i el va deixar baix d’un sofà, en la segona, va cremar un bolso de plàstic en una habitació plena de mobles i, en la tercera, li pegà foc a una maleta baix d’un llit. 

 

Este dimecres, l’acusada ha admés els fets, encara que només ha contestat a les preguntes del seu advocat. En el juí, també han declarat alguns dels veïns de l’edifici, que finalment no van quedar afectats per l’incendi. 

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

França s’aferma com a destí líder per a inversió industrial i assenyala a Vicky Foods com a exemple

França reivindica el seu atractiu per a projectes industrials i posa d'exemple l'expansió de Vicky Foods. El ministre d'Indústria constata calma empresarial davant la pujada de l'energia.

Empleats de CaixaBank han parat una hora contra la pressió comercial

Empleats de CaixaBank han secundat un atur d'una hora en oficines de tota Espanya per a denunciar la pressió comercial i un mal clima laboral. Els sindicats xifren un 75% de seguiment i reclamen canvis en el model d'objectius.

El ministre d’Indústria francés ressalta la calma empresarial davant la pujada del preu de l’energia

Sébastien Martin ha assenyalat a Gandia que les empreses europees reaccionen amb calma davant la guerra a l'Iran i l'encariment energètic, que preveu que continue. La UE manté reunions diàries per a seguir la situació i reforçar la coordinació.

Catalá celebra la presència de Jordi Sabaté en les Falles i la seua primera mascletà

Jordi Sabaté ha viscut la seua primera mascletà a València després de demanar en X un espai accessible. Catalá ho ha convidat i ha destacat el valor inclusiu del gest.

Pradas demana al TSJCV el sobreseïment de la causa per la gestió de la DANA

La defensa de Salomé Pradas ha sol·licitat al TSJCV el sobreseïment lliure de la causa penal per la gestió de la DANA a Catarroja. De manera subsidiària, demana que l'alt tribunal assumisca tota la investigació si s'obri causa contra Carlos Mazón.

Argüeso demana al TSJCV assumir tota la causa si investiga a Mazón per la DANA

La defensa d'Emilio Argüeso ha sol·licitat que, si el TSJCV admet investigar a Carlos Mazón per la gestió de la DANA de 2024, atraga tot el procediment. També demana el sobreseïment si l'alt tribunal es declara competent.

Pradas demana al TSJCV el sobreseïment de la causa per la gestió de la dana

La defensa de Salomé Pradas ha sol·licitat al TSJCV l'arxiu lliure de la causa penal per la gestió de la dana instruïda a Catarroja. De manera subsidiària, demana que l'alt tribunal assumisca tota la causa si s'investiga a Carlos Mazón.

Catalá critica a Renfe per no habilitar autobusos des d’Albal durant la mascletà

Catalá ha criticat que Renfe no habilite autobusos des d'Albal durant la mascletà després del desviament temporal de Rodalia entre el 13 i el 19 de març. Delegació del Govern ha defés la mesura per seguretat i ha descartat els busos per falta de capacitat.