S’afona una casa en Benicàssim

Afonament d'una casa en Benicàssim

Els bombers treballen per a descartar definitivament que hi haja afectats | CPBC

 

Este dimarts, s’ha afonat una casa en Benicàssim, en la comarca de la Plana Alta (Castelló), segons han informat fonts del Consorci Provincial de Bombers de Castelló (CPBC). Els fets s’han produït cap a les 19.30 hores de la vesprada i s’han mobilitzat fins al lloc dels fets efectius del Parc de la Plana Alta.

 

En estos moments, tot apunta a que no hi ha hagut cap afectat. A pesar d’això, el Consorci ha mobilitzat una dotació de la Unitat de Rescat i Salvament (URS) i la Unitat Canina de Protecció Civil «per a apuntalar i descartar definitivament possibles afectats».

 

Últimes notícies

Elustondo s’acomiada d’Anoeta com a capità en el seu últim partit amb la Reial Societat

Aritz Elustondo afronta el seu últim partit a Anoeta com a capità de la Reial Societat davant el València, després d'onze temporades en el primer equip i un emotiu comiat a l'afició.

Óscar Trejo s’acomiada de Vallecas com a titular en el Raig-Vila-real

Óscar Trejo torna a l'onze del Rayo Vallecano per a acomiadar-se de Vallecas com a titular davant el Vila-real, en el seu últim partit a casa abans de deixar el club.

Elx i Getafe confirmen els seus onces: quatre canvis locals i onze azulón repetit

Elx i Getafe encaren el seu dol de LaLiga amb apostes oposades: els il·licitans introduïxen quatre canvis en l'onze inicial i el conjunt azulón repetix l'alineació que li va donar resultat en la jornada anterior.

Iker Losada entra com a novetat en el Llevant i Samu Costa torna al Mallorca

Llevant i Mallorca s'enfronten en el Ciutat de València en un dol clau per la permanència, amb l'entrada d'Iker Losada en l'atac local i el retorn de Samu Costa en els balears.

Alerta groga per tempestes a l’interior de València i Alacant i sud de Castelló

El Centre de Coordinació d'Emergències activa l'avís groc per tempestes i pluja forta a l'interior d'Alacant, l'interior de València i l'interior sud de Castelló, mentres la resta de la Comunitat Valenciana queda sense risc.

Awa Fam s’acomiada campiona del València Basket abans de partir a la WNBA

Awa Fam tanca la seua etapa al València Basket alçant la Lliga Femenina i posa rumb a la WNBA i al Project B, amb la ferma intenció de tornar al club taronja.

El quart títol de Lliga del València Basket arriba amb rècord històric de públic femení

El València Basket femení va conquistar la seua quarta Lliga i va firmar el rècord d'assistència en un partit com a local, amb 7.647 espectadors en el Roig Arena.

Rubén Burgos aparca el seu futur després de guanyar la Lliga Femenina: només pensa a celebrar

Rubén Burgos assegura després de conquistar la Lliga Femenina amb València Basket que no es planteja encara el seu futur i centra tota la seua atenció a celebrar el títol amb l'equip i el seu cos tècnic.