Agredeixen sexualment una menor durant les Falles a València

Una menor de 16 anys ha estat agredida sexualment a València durant les Falles. Els fets van passar dilluns a primera hora del matí, segons testimonis.

De moment no es coneix qui és el presumpte agressor, ja que ha fugit tal com confirmen fonts de la investigació. Els agents de la policia nacional ja estan investigant el succés i tractant de buscar el sospitós de l’agressió sexual a la menor, que s’ha produït al pàrquing d’una coneguda cadena de supermercats.

La víctima ha sigut traslladada immediatament a l’Hospital Clínic. De moment, no es coneixen més detalls sobre l’agressió i la investigació continua oberta.

Els fallers que van ser testimonis del succés expliquen que “ la xica cridava i el presumpte estava violant-la. Hem intentat eixir darrere seu per capturar-lo, però han pogut”. Aquests mateixos han relatat que la jove estava en xoc i no podia pràcticament articular paraula.

Últimes notícies

Una gran columna de fum alarma Villena per un incendi en una planta de reciclatge

Un incendi en una planta de reciclatge a la carretera de Caudete, a Villena, ha generat una gran columna de fum i ha mobilitzat nombrosos efectius de Bombers i mitjans de l’empresa.

Mor un jove ofegat mentre es banyava al riu Xúquer a Sumacàrcer

Un jove ha mort ofegat este dimecres al riu Xúquer, a l’àrea recreativa de l’Esgoletja de Sumacàrcer, malgrat l’ampli dispositiu de rescat mobilitzat.

Llocnou del Fenollet arriba als 44,3 graus en el tercer dia d’ona de calor

L’ona de calor ha deixat este dimecres fins a 44,3 graus a Llocnou del Fenollet i més de 42 graus en nombrosos municipis valencians, segons Avamet.

Llocnou del Fenollet arriba als 44,3 graus en el tercer dia d’ona de calor

L’ona de calor que afecta la Comunitat Valenciana ha deixat este dimecres 44,3 graus a Llocnou del Fenollet i més de 42 graus en nombrosos municipis de la Costera i voltants, segons Avamet.

El nou edifici d’hospitalització del Clínic obrirà en novembre amb 168 habitacions i 29 boxs de crítics

El nou edifici d’hospitalització del Hospital Clínic de València ha assolit el 98 % d’execució, finalitzarà les obres en setembre i començarà a funcionar en novembre amb 168 habitacions i 29 boxs de crítics.

Alboraia celebra el Dia de l’Orxata repartint més de mil litres i milers de gots

Alboraia ha celebrat la 57a edició del Dia de l'Orxata amb el repartiment gratuït de més de 1.000 litres d'orxata artesana, més de 3.000 gots i fartons, així com tallers, concursos i visites als camps de xufa.

Sanitaris de Villar del Arzobispo denuncien amenaces greus durant una guàrdia

Una infermera i altres professionals han patit una agressió verbal amb amenaces en el centre de salut de Villar del Arzobispo. SATSE reclama més seguretat, suport psicològic i jurídic i la implantació d’un botó del pànic.

El Suprem manté la regularització extraordinària de migrants i descarta portar-la a la UE

El Tribunal Suprem ha decidit no elevar al Tribunal de Justícia de la Unió Europea la regularització extraordinària de migrants ni suspendre cautelarment el reial decret que la desplega, impugnat per la Generalitat Valenciana i Aragó.