10.2 C
València
Divendres, 16 gener, 2026

Dos detinguts per agredir sexualment a una menor: podrien ser familiars de la xiqueta

 

Dos homes han ingressat en la presó d’Àlaba després de ser detinguts acusats d’agredir sexualment a una menor amb la qual pel que sembla tenien una relació de parentiu.

Fonts del Departament basc de Seguretat han confirmat a Efe que la detenció es va produir aquest passat divendres. Es tracta de dos homes de 30 i 39 anys relacionats presumptament amb un delicte d’abús sexual a una menor que després de passar a la disposició d’un jutjat de Vitòria van ser enviats a presó.

L’Ertzaintza no ha facilitat més dades de la investigació per tractar-se d’un cas que afecta una menor i no ha confirmat si els detinguts són el padrastre i l’oncle de la jove com publica aquest diumenge ‘El Correo’.
La víctima i la seua mare, segons aquest diari, es van personar en l’Ertzaintza el divendres.

La dona va denunciar al principi que la seua actual parella havia agredit sexualment a la seua filla en el domicili en el qual resideixen, però després els agents van aconseguir que la millor aportara més detalls i van aconseguir esbrinar que també havia patit pel que sembla abusos per part del seu oncle.

Pel que sembla els atacs sexuals es podrien haver prolongat “durant mesos“. La menor va ser sotmesa a un examen mèdic en un centre hospitalari i posteriorment l’Ertzaintza va detindre a tots dos.

Últimes notícies

0-1: El València pren avantatge al descans a Burgos

El València s'ha anat al vestuari per davant gràcies a una cabotada de Rubén Iranzo als deu minuts. El Burgos va generar ocasions, però l'eficàcia visitant va marcar la diferència.

La federació veïnal demana reunir-se amb Catalá per a desbloquejar la ZBE a València

La federació veïnal sol·licita una reunió directa amb l'alcaldessa per a desbloquejar la Zona de Baixes Emissions, després de mesos sense acord malgrat la pròrroga estatal.

El pont de l’estació de Paiporta continuarà obert al trànsit durant la seua reconstrucció

El pont de l'estació de Paiporta es mantindrà obert amb dos carrils mentres s'intensifiquen les obres. Els treballs seran per fases i hi haurà talls puntuals comunicats amb antelació.

Jordi Sevilla demana al PSOE canviar el rumb i pactar amb grans partits, no amb Junts, ERC ni Podemos

Jordi Sevilla ha instat el PSOE a corregir el rumb i a buscar pactes amb grans partits per a afrontar vivenda i ocupació juvenil, no amb Junts, ERC ni Podemos. Emmarca el seu missatge en el manifest 'Socialdemocràcia 21' i ha demanat a PP i PSOE frenar la polarització.

Catarroja inicia la segona fase de les obres del clavegueram per via d’emergència

L'Ajuntament ha activat una nova actuació de rehabilitació del clavegueram per la via d'emergència després dels danys de la DANA d'octubre. Els treballs es repartixen en diversos punts, duraran huit mesos i compten amb 264.124,11 euros de pressupost.

Pérez Llorca veu el finançament com a ‘cartell electoral’ de Montero i demana una reunió amb presidents

Pérez Llorca sosté que la proposta del Govern manca de consens i la vincula a la candidatura de María Jesús Montero. Reclama una trobada amb tots els presidents autonòmics per a abordar un model real i urgent per a la Comunitat Valenciana.

Morant demana als presidents autonòmics no torpedinar un model de finançament sense perdedors

La ministra ha reclamat als presidents autonòmics que no bloquegen la reforma del finançament i ha defés que el model no resta a cap comunitat i millora de manera notable els recursos de la Comunitat Valenciana. Agents socials han avalat la proposta i han demanat acompanyar-la d'un fons transitori i de la condonació parcial del deute.

Montero descarta que Feijóo porte a Sánchez un model alternatiu de finançament

Montero ha sostingut que Feijóo no presentarà el dilluns una proposta pròpia de finançament autonòmic perquè no la té. Ha urgit a aprofitar l'oportunitat per a reformar el sistema.