Dos detinguts per agredir sexualment a una menor: podrien ser familiars de la xiqueta

 

Dos homes han ingressat en la presó d’Àlaba després de ser detinguts acusats d’agredir sexualment a una menor amb la qual pel que sembla tenien una relació de parentiu.

Fonts del Departament basc de Seguretat han confirmat a Efe que la detenció es va produir aquest passat divendres. Es tracta de dos homes de 30 i 39 anys relacionats presumptament amb un delicte d’abús sexual a una menor que després de passar a la disposició d’un jutjat de Vitòria van ser enviats a presó.

L’Ertzaintza no ha facilitat més dades de la investigació per tractar-se d’un cas que afecta una menor i no ha confirmat si els detinguts són el padrastre i l’oncle de la jove com publica aquest diumenge ‘El Correo’.
La víctima i la seua mare, segons aquest diari, es van personar en l’Ertzaintza el divendres.

La dona va denunciar al principi que la seua actual parella havia agredit sexualment a la seua filla en el domicili en el qual resideixen, però després els agents van aconseguir que la millor aportara més detalls i van aconseguir esbrinar que també havia patit pel que sembla abusos per part del seu oncle.

Pel que sembla els atacs sexuals es podrien haver prolongat «durant mesos«. La menor va ser sotmesa a un examen mèdic en un centre hospitalari i posteriorment l’Ertzaintza va detindre a tots dos.

Últimes notícies

La Comunitat Valenciana rebrà 1.904 milions extra per a cobrir el dèficit de 2025

La Comunitat Valenciana rebrà 1.904,25 milions d’euros de l’Extra FLA, més de la mitat del total estatal per a cobrir l’excés de dèficit de 2025. A més, el Govern li ha assignat 2.126,03 milions per al tercer trimestre de 2026.

Troen a internet un manuscrit del segle XVIII perdut fa més de 50 anys a Oriola

El Cabildo Catedralicio d'Orihuela ha recuperat a través d'una web de venda un manuscrit del segle XVIII de Marcelo Miravete de Maseres, perdut des de fa més de mig segle i pertanyent a la Biblioteca del Seminari d'Oriola.

Barcones assegura que Mazón va tindre tots els recursos de l’Estat disponibles durant la dana de València

Virginia Barcones defensa en la comissió del Congrés que la Generalitat tenia tots els mitjans estatals disponibles durant la dana de València i responsabilitza al govern autonòmic de no alçar prompte el nivell d’emergència.

Una festa amb música alta acaba en tiroteig i nou detinguts a Alacant

Una discussió per la música alta en una vivenda del barri Juan XXIII d'Alacant ha acabat en tiroteig i amb nou detinguts, tres d'ells ferits, encara que sense impactes d'arma de foc.

Mor un home en un accident de trànsit a l’A-35 a l’altura de Moixent

Un home de 69 anys ha mort en un accident de trànsit este dilluns a l’A-35, al terme de Moixent, després d’intents de reanimació sense èxit i del tall temporal de la via.

Calor de ple estiu a la Comunitat amb 35,3 graus a Orihuela i més de 34 a l’interior de València

Orihuela ha registrat este dilluns 35,3 graus, la màxima de la Comunitat Valenciana, en una jornada de calor de ple estiu que ha deixat més de 34 graus en municipis com Xàtiva, Bicorp o Llíria i tempestes seques amb risc d’incendis a l’interior.

Mor un motorista i queda ferida greu la seua acompanyant en la N-332 a La Vila Joiosa

Un motorista de 35 anys ha mort i la dona que l’acompanyava, de 24, ha resultat ferida greu en un accident este diumenge a la vesprada a la N-332 al seu pas per La Vila Joiosa. La Guàrdia Civil investiga les causes i no descarta una velocitat inadequada.

Tres persones ferides en un xoc frontal a la N-340 a Castelló

Dos hòmens i una dona han resultat ferits amb politraumatismes en un xoc frontal entre un cotxe i una furgoneta a la N-340, dins del terme municipal de Castelló, i han sigut traslladats a l’Hospital General de Castelló.