Dos detinguts per agredir sexualment a una menor: podrien ser familiars de la xiqueta

 

Dos homes han ingressat en la presó d’Àlaba després de ser detinguts acusats d’agredir sexualment a una menor amb la qual pel que sembla tenien una relació de parentiu.

Fonts del Departament basc de Seguretat han confirmat a Efe que la detenció es va produir aquest passat divendres. Es tracta de dos homes de 30 i 39 anys relacionats presumptament amb un delicte d’abús sexual a una menor que després de passar a la disposició d’un jutjat de Vitòria van ser enviats a presó.

L’Ertzaintza no ha facilitat més dades de la investigació per tractar-se d’un cas que afecta una menor i no ha confirmat si els detinguts són el padrastre i l’oncle de la jove com publica aquest diumenge ‘El Correo’.
La víctima i la seua mare, segons aquest diari, es van personar en l’Ertzaintza el divendres.

La dona va denunciar al principi que la seua actual parella havia agredit sexualment a la seua filla en el domicili en el qual resideixen, però després els agents van aconseguir que la millor aportara més detalls i van aconseguir esbrinar que també havia patit pel que sembla abusos per part del seu oncle.

Pel que sembla els atacs sexuals es podrien haver prolongat “durant mesos“. La menor va ser sotmesa a un examen mèdic en un centre hospitalari i posteriorment l’Ertzaintza va detindre a tots dos.

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive
Anuncios

Últimes notícies

L’AIReF preveu que la Comunitat Valenciana incomplisca la regla de gasto en 2025 i 2026

L'AIReF calcula que el gasto computable de la Comunitat Valenciana superarà els límits nacionals en 2025 i 2026 i avisa d'un dèficit del 1,9% del PIB en 2026.

El Govern ordena retirar l’escut feixista croat del panteó de Luburić a Carcaixent

El Govern inclou el panteó de Vjekoslav Luburić a Carcaixent en el catàleg de símbols contraris a la Memòria Democràtica i ordena retirar l'escut Ustaša i afegir panells explicatius sobre els seus crims.

Dansa València porta la dansa contemporània a L’Albufera i estrena una versió de Les filles de Bernarda Alba

Dansa València trau la creació contemporània al parc natural de L'Albufera amb peces site-specific i estrena una lectura actual de Les filles de Bernarda Alba, a més de noves propostes en La Mutant i el TEM.

La jutgessa que investiga la DANA de València cita com a testimoni a l’excap d’informatius d’À Punt

La magistrada que investiga la gestió de la DANA a València del 29 d'octubre de 2024 crida a declarar com a testimoni al llavors cap d'informatius d'À Punt i incorpora nous vídeos a la causa.

Les víctimes de la dana demanen a Bolaños més mitjans judicials i revisar els aforaments

Tres associacions de víctimes de la dana reclamen a Félix Bolaños més recursos per al jutjat de Catarroja, una justícia sense interferències polítiques i revisar l'ús dels aforaments.

El Consell retorna al seu lloc al tècnic que va visar les VPP d’Alacant però li canvia les funcions

El tècnic que va tramitar les vivendes públiques investigades a la Platja de Sant Joan torna al seu lloc per dret administratiu, però amb funcions distintes a les que van motivar la seua suspensió.

El Consell declara la Romeria de la Santa Faç Bé d’Interés Cultural immaterial

El Consell ha aprovat el decret que reconeix la Romeria de la Santa Faç d'Alacant com a Bé d'Interés Cultural immaterial, destacant el seu valor històric, religiós i festiu.

El Consell recorrerà la regularització d’immigrants en alertar de tensió en els servicis públics

El Consell anuncia que recorrerà la regularització d'immigrants impulsada pel Govern en considerar que generarà un efecte anomenada, una pressió afegida sobre la sanitat, l'educació i la vivenda, i que no arriba amb finançament extra.