Dos detinguts per agredir sexualment a una menor: podrien ser familiars de la xiqueta

 

Dos homes han ingressat en la presó d’Àlaba després de ser detinguts acusats d’agredir sexualment a una menor amb la qual pel que sembla tenien una relació de parentiu.

Fonts del Departament basc de Seguretat han confirmat a Efe que la detenció es va produir aquest passat divendres. Es tracta de dos homes de 30 i 39 anys relacionats presumptament amb un delicte d’abús sexual a una menor que després de passar a la disposició d’un jutjat de Vitòria van ser enviats a presó.

L’Ertzaintza no ha facilitat més dades de la investigació per tractar-se d’un cas que afecta una menor i no ha confirmat si els detinguts són el padrastre i l’oncle de la jove com publica aquest diumenge ‘El Correo’.
La víctima i la seua mare, segons aquest diari, es van personar en l’Ertzaintza el divendres.

La dona va denunciar al principi que la seua actual parella havia agredit sexualment a la seua filla en el domicili en el qual resideixen, però després els agents van aconseguir que la millor aportara més detalls i van aconseguir esbrinar que també havia patit pel que sembla abusos per part del seu oncle.

Pel que sembla els atacs sexuals es podrien haver prolongat «durant mesos«. La menor va ser sotmesa a un examen mèdic en un centre hospitalari i posteriorment l’Ertzaintza va detindre a tots dos.

Últimes notícies

1.800 veïns poden tornar a casa pel bon avanç de l’incendi de la Vall d’Uixó

La millora en l’evolució de l’incendi forestal de la Vall d’Uixó ha permés el retorn de 1.800 persones a Alfondeguilla, Chóvar i Sueras, encara amb el foc sense estabilitzar i unes 5.200 persones desalojades.

L’abstenció de Vox frena la reprovació de Barcala pel cas dels pisos de Les Naus

L’abstenció dels quatre regidors de Vox en el ple d’Alacant ha impedit la reprovació de l’alcalde Luis Barcala, reclamada per l’esquerra per la seua negativa a declarar en la comissió sobre les vivendes públiques de Les Naus.

Veïns d’Ayódar reclamen més prevenció per a evitar nous incendis forestals

Els habitants d’Ayódar han tornat a les seues cases després de l’evacuació per l’incendi de la Vall d'Uixó i exigixen més prevenció per a evitar que es repetisquen focs com este.

El president de la CHJ admet que hi hagué “molt poc temps de maniobra” al barranc del Poyo

Miguel Polo ha detallat al jutjat els missatges que va enviar després de la DANA de 2024, admetent que al barranc del Poyo hi hagué molt poc temps de maniobra i incidint en l’impacte sobre l’abastiment d’aigua i les infraestructures.

El festival FRESCA! tanca la sisena edició amb un 90% d’ocupació

El festival FRESCA!, impulsat per la Conselleria d’Educació, Cultura i Universitats i l’IVC, ha tancat la sisena edició a Alacant amb un 90% d’ocupació i un augment del 12% d’espectadors respecte a 2024. Cinc dels nou muntatges de gran format han esgotat entrades a Casa Mediterráneo, mentre que FRESCA! Al Carrer ha oferit dos espectacles gratuïts en els Jardins de la Diputació.

Quatre de cada deu conductors valencians no revisen la vista abans de conduir

El 42,3 % dels conductors de la Comunitat Valenciana no es fa revisions visuals periòdiques, malgrat que la vista és clau per a la seguretat viària. El COOCV recorda també la importància d’usar ulleres de sol adequades, sobretot amb lents polaritzades.

La Nau revisa la paradoxa del bikini i el turisme franquista 80 anys després

El Centre Cultural La Nau acull fins al 6 de setembre una mostra que analitza la paradoxa del bikini en ple franquisme i el paper de Benidorm com a símbol del turisme de masses.

Quinze anys de presó a un home per agredir sexualment dos xiquets d’11 i 14 anys

L’Audiència de València ha condemnat un home a quinze anys de presó per agressions sexuals a dos menors d’11 i 14 anys, i li ha imposat ordres d’allunyament, indemnitzacions i inhabilitació per a treballar amb xiquets.
FILMOTECA D'ESTIU