Agredix a la seua exdona i a dos xiquetes menors, de 3 i 12 anys, en Novelda

Novelda

Lloc dels fets en Novelda | Maps

La Policia Local ha detingut a un home en Novelda, en el Vinalopó Mitjà (Alacant), este diumenge, per un delicte de violència masclista.  

 

L’ incident es va produir en el carrer de la Nostra Senyora de la Fe, quan, l’agressor, va assaltar la casa de la seua exparella. 

 

L’ara detingut, va agredir a la dona, i també a una xiqueta de 3 anys que es trobava en la vivenda. Una altra jove, de 12 anys, va començar a barallar-se amb l’autor dels fets, que després de forcejar amb la menor, l’home va fugir del pis.

 

Agents de la Policia Local i la Guàrdia Civil van iniciar una busca, del suposat agressor, pels voltants de la zona, i hores després, van aconseguir trobar-lo. 

 

 

L’home va ser detingut i ha passat a disposició judicial este dilluns de matí. Els efectius policials van traslladar tant a la dona, com a la menor afectada, a un centre de salut pròxim. 

 

Altre cas el mateix diumenge

 

Este no va ser l’únic cas de violència masclista que es va produir en el municipi este diumenge, De fet, els efectius municipals assistiren a una altra dona, després de què la seua exparella intentara agredir-la. 

 

La dona, que va anar a arreplegar al seu fill, després de passar el cap de setmana amb el seu pare, es va trobar a l’home borratxo i amb una actitud molt violenta

 

Després d’intentar agredir-la, la dona va telefonar als efectius de seguretat, que van detindre a l’home. 

 

També pots llegir…

Últimes notícies

Troben un cadàver dins d’una nevera en un pis de Castelló

Agents de la Policia Nacional han trobat un cadàver dins d’una nevera en un pis de Castelló i han obert una investigació per aclarir les circumstàncies del cas.

Busquen l’ajuda dels veïns per a identificar un cadàver trobat en un camp de tarongers d’Albalat de la Ribera

La Guàrdia Civil demana col·laboració ciutadana per a identificar un home major, de trets caucàsics, localitzat sense vida el 29 de maig en un camp de tarongers d’Albalat de la Ribera, després d’una autòpsia que no ha detectat indicis de criminalitat.

El jove que ha matat el logopeda a València passarà a disposició judicial dijous

L’home de 24 anys que es va entregar a la Comissaria de Burjassot i va confessar haver apunyalat mortalment el logopeda del seu fill de 2 anys passarà a disposició judicial este dijous.

Oratge estable a la Comunitat Valenciana amb cels rasos i màximes a l’alça

La Comunitat Valenciana viu este dimecres una nova jornada d’oratges estables, amb cels pràcticament rasos, mínimes sense canvis i màximes en lleuger ascens, abans d’un dijous amb més núvols i pols en suspensió.

Les sol·licituds d’asil cauen un 12,6 % a la Comunitat Valenciana fins a les 6.976

Les peticions d’asil a la Comunitat Valenciana han baixat d’un any a l’altre de 7.981 a 6.976, un 12,6 % menys, sobretot per l’enduriment de polítiques migratòries i normatives com el Reglament d’Estrangeria.

La visita de l’ambaixador xinés obri noves oportunitats comercials i culturals per a la Comunitat

Juanfran Pérez Llorca ha rebut l’ambaixador de la República Popular de la Xina a Espanya per a reforçar les inversions, el comerç i els intercanvis culturals amb la Comunitat Valenciana.

Així serà la rebaixa de l’IRPF valencià que el Consell vol portar prompte a Les Corts

La nova llei d’Acompanyament dels comptes de la Generalitat per a 2026 preveu una rebaixa dels tipus autonòmics de l’IRPF en pràcticament tots els trams, amb especial impacte en les rendes mitjanes i baixes, i canvis en successions i donacions per a afavorir el relleu en l’empresa familiar.

Les persones amb discapacitat guanyen drets a la Comunitat Valenciana amb les últimes lleis del Consell

El Consell reforça la protecció de les persones amb discapacitat, especialment sordcegues, amb noves lleis sobre gossos d assistència i accessibilitat universal consensuades amb ONCE i CERMI.