Agredix a la seua exdona i a dos xiquetes menors, de 3 i 12 anys, en Novelda

Novelda

Lloc dels fets en Novelda | Maps

La Policia Local ha detingut a un home en Novelda, en el Vinalopó Mitjà (Alacant), este diumenge, per un delicte de violència masclista.  

 

L’ incident es va produir en el carrer de la Nostra Senyora de la Fe, quan, l’agressor, va assaltar la casa de la seua exparella. 

 

L’ara detingut, va agredir a la dona, i també a una xiqueta de 3 anys que es trobava en la vivenda. Una altra jove, de 12 anys, va començar a barallar-se amb l’autor dels fets, que després de forcejar amb la menor, l’home va fugir del pis.

 

Agents de la Policia Local i la Guàrdia Civil van iniciar una busca, del suposat agressor, pels voltants de la zona, i hores després, van aconseguir trobar-lo. 

 

 

L’home va ser detingut i ha passat a disposició judicial este dilluns de matí. Els efectius policials van traslladar tant a la dona, com a la menor afectada, a un centre de salut pròxim. 

 

Altre cas el mateix diumenge

 

Este no va ser l’únic cas de violència masclista que es va produir en el municipi este diumenge, De fet, els efectius municipals assistiren a una altra dona, després de què la seua exparella intentara agredir-la. 

 

La dona, que va anar a arreplegar al seu fill, després de passar el cap de setmana amb el seu pare, es va trobar a l’home borratxo i amb una actitud molt violenta

 

Després d’intentar agredir-la, la dona va telefonar als efectius de seguretat, que van detindre a l’home. 

 

També pots llegir…

Anuncios

Últimes notícies

El fiscal Anticorrupció rebutja que Sánchez fora el número u de la trama de Ábalos

El fiscal cap d'Anticorrupció sosté davant el Suprem que Pedro Sánchez no era el líder de l'organització criminal que situa entorn de l'exministre José Luis Ábalos i defén que va haver-hi una estructura delictiva nascuda en Transports.

Els sindicats docents reclamen a Pérez Llorca que medie per a frenar la vaga en Educació

Els sindicats del professorat es concentren davant el Palau de la Generalitat per a exigir la mediació de Juanfran Pérez Llorca amb Educació i Hisenda i desbloquejar la vaga general prevista.

Gátova exigix a la CHJ una neteja urgent del barranc del Carraixet per risc de riuades i incendis

L'Ajuntament de Gátova reclama a la Confederació Hidrogràfica del Xúquer una intervenció urgent i integral en el barranc del Carraixet davant l'acumulació massiva de canyes invasores i l'augment del risc d'inundacions i incendis.

Elx mobilitza els seus símbols en un vídeo per a espentar a l’equip cap a la salvació

L'Elx difon un vídeo en les seues xarxes en el qual recorre a símbols il·licitans, personatges històrics i oficis tradicionals per a animar a l'equip en la lluita per la permanència en Primera Divisió.

Nova marxa lenta de taxis a València contra el servici dels VTC

Set associacions del taxi a València convoquen per a este dijous una marxa lenta amb els vehicles i una concentració a peu per a denunciar l'augment dels VTC sense resposta de la Conselleria.

Jutgen a un advocat d’Elx per quedar-se 65.000 euros de la indemnització d’una clienta

Un advocat d'Elx s'enfronta a tres anys de presó acusat d'apropiar-se de 65.000 euros de la indemnització que havia de cobrar una dona per un greu accident de trànsit patit al costat de la seua filla menor.

Detingut a Alginet per una onada d’estirades a ancianes a Benifaió i Carlet

Un home de 44 anys ha sigut detingut a Alginet acusat d'almenys cinc robatoris amb violència a ancianes a Benifaió i Carlet, a més de diversos robatoris en vehicles durant les Falles.

El Suprem encara l’última sessió del juí a Ábalos, Koldo García i Aldama per presumpta corrupció

El Tribunal Suprem celebra la catorzena i previsiblement última sessió del juí per presumpta corrupció a José Luis Ábalos, la seua exasesor Koldo García i l'empresari Víctor de Aldama, centrada en els informes finals d'acusacions i defenses.