Mastodon
26.8 C
València
Dissabte, 6 setembre, 2025

Agredix a la seua exdona i a dos xiquetes menors, de 3 i 12 anys, en Novelda

Novelda

Lloc dels fets en Novelda | Maps

La Policia Local ha detingut a un home en Novelda, en el Vinalopó Mitjà (Alacant), este diumenge, per un delicte de violència masclista.  

 

L’ incident es va produir en el carrer de la Nostra Senyora de la Fe, quan, l’agressor, va assaltar la casa de la seua exparella. 

 

L’ara detingut, va agredir a la dona, i també a una xiqueta de 3 anys que es trobava en la vivenda. Una altra jove, de 12 anys, va començar a barallar-se amb l’autor dels fets, que després de forcejar amb la menor, l’home va fugir del pis.

 

Agents de la Policia Local i la Guàrdia Civil van iniciar una busca, del suposat agressor, pels voltants de la zona, i hores després, van aconseguir trobar-lo. 

 

 

L’home va ser detingut i ha passat a disposició judicial este dilluns de matí. Els efectius policials van traslladar tant a la dona, com a la menor afectada, a un centre de salut pròxim. 

 

Altre cas el mateix diumenge

 

Este no va ser l’únic cas de violència masclista que es va produir en el municipi este diumenge, De fet, els efectius municipals assistiren a una altra dona, després de què la seua exparella intentara agredir-la. 

 

La dona, que va anar a arreplegar al seu fill, després de passar el cap de setmana amb el seu pare, es va trobar a l’home borratxo i amb una actitud molt violenta

 

Després d’intentar agredir-la, la dona va telefonar als efectius de seguretat, que van detindre a l’home. 

 

També pots llegir…

Últimes notícies

Descobrixen capeges il·legals després del tall de l’AP-7 per la fugida d’una vaquilla a Alacant

L'AP-7 es va tancar 40 minuts a Alacant per una vaquilla escapada. En seguir el camió que la transportava, la Policia Local va destapar una capeja sense llicència en una finca.

Capturades les dos últimes vaques braves escapolides d’un camió a Alcalà de Xivert

Localitzen i capturen els dos últims #cap# de bestiar que quedaven soltes en zones rurals d'Alcalà de Xivert després de la fugida d'un camió. L'operatiu es dona per tancat.

EMT València reforça el servici per l’inici del curs i recupera la línia 63

L'EMT incrementa freqüències i torna a posar en marxa la línia 63 cap al campus de Burjassot per a cobrir la demanda de l'inici de curs. La mesura arriba després d'un estiu amb més viatgers i reforços en la xarxa.

La Generalitat rep 19 sol·licituds per a les ajudes a la producció audiovisual

La Generalitat ha registrat 19 sol·licituds a la convocatòria d'ajudes a la producció audiovisual, dotada amb 9,5 milions fins a 2027. El procés de valoració ja està en marxa amb criteris de gasto local, qualitat i impacte social.

Dos jóvens ingressats després d’una baralla a l’Esplanada d’Alacant

Dos hòmens de 27 i 28 anys van resultar ferits en una baralla en el passeig de l'Esplanada i van ser traslladats a l'hospital Doctor Balmis. L'avís va arribar al CICU a les 9.40 hores.

El PPCV acusa a Pilar Bernabé de canviar la seua versió sobre la DANA per a confondre

Fernando Pastor, portaveu del PPCV en la comissió d'investigació, acusa la delegada del Govern de ser l'única que ha variat el seu relat sobre la gestió de la DANA. Assenyala contradiccions sobre la informació del barranc de Poio en el Cecopi i critica absències i falta d'ajudes.

Setembre costa amunt per a un Llevant necessitat: Betis, Girona, Reial Madrid i Getafe

Tres derrotes seguides han deixat al Llevant penúltim i sense marge d'error. Al setembre es mesura a Betis, Girona, Reial Madrid i Getafe amb la urgència de sumar.

Mor un motorista en un accident en la CV-410, a Aldaia

Un motorista va morir este dissabte en el quilòmetre 3 de la CV-410, a Aldaia. El SAMU va acudir a l'avís però només va poder certificar la defunció.