Agredix a la seua exdona i a dos xiquetes menors, de 3 i 12 anys, en Novelda

Novelda

Lloc dels fets en Novelda | Maps

La Policia Local ha detingut a un home en Novelda, en el Vinalopó Mitjà (Alacant), este diumenge, per un delicte de violència masclista.  

 

L’ incident es va produir en el carrer de la Nostra Senyora de la Fe, quan, l’agressor, va assaltar la casa de la seua exparella. 

 

L’ara detingut, va agredir a la dona, i també a una xiqueta de 3 anys que es trobava en la vivenda. Una altra jove, de 12 anys, va començar a barallar-se amb l’autor dels fets, que després de forcejar amb la menor, l’home va fugir del pis.

 

Agents de la Policia Local i la Guàrdia Civil van iniciar una busca, del suposat agressor, pels voltants de la zona, i hores després, van aconseguir trobar-lo. 

 

 

L’home va ser detingut i ha passat a disposició judicial este dilluns de matí. Els efectius policials van traslladar tant a la dona, com a la menor afectada, a un centre de salut pròxim. 

 

Altre cas el mateix diumenge

 

Este no va ser l’únic cas de violència masclista que es va produir en el municipi este diumenge, De fet, els efectius municipals assistiren a una altra dona, després de què la seua exparella intentara agredir-la. 

 

La dona, que va anar a arreplegar al seu fill, després de passar el cap de setmana amb el seu pare, es va trobar a l’home borratxo i amb una actitud molt violenta

 

Després d’intentar agredir-la, la dona va telefonar als efectius de seguretat, que van detindre a l’home. 

 

També pots llegir…

Últimes notícies

Aules a més de 34 graus: CCOO alerta d’un risc generalitzat als col·legis valencians

CCOO PV ha denunciat que en més de 65 centres educatius públics de la Comunitat Valenciana s’han registrat fins a 34 graus o més en aules i espais docents, per damunt del límit legal de 27 graus.

Les apostes en línia es disparen entre els menors de 35 anys a la Comunitat, segons Patim

Un estudi de Patim mostra que el joc patològic s’ha fet més complex, amb més pes del joc online entre menors de 35 anys, inici en l’adolescència i forta combinació amb altres addiccions com alcohol i cocaïna.

València enceta el camí cap a un pla director per a l’àrea metropolitana

La ciutat de València ha iniciat l’elaboració d’un document de bases per a un futur Pla Director Metropolità, impulsat per Joan Romero i la Universitat de València, per a coordinar mobilitat, vivenda, territori i cohesió social en l’àrea metropolitana.

Canvi en l’alcaldia de Manises: Jesús Borràs substituïx Javier Mansilla segons el pacte de govern

Jesús Borràs, regidor d’APM-Compromís, ha assumit l’alcaldia de Manises en substitució del socialista Javier Mansilla, tal com preveia el pacte de govern signat a l’inici de la legislatura entre PSPV-PSOE, APM-Compromís i Podem.

CSIF exigix saber amb quin personal es reforçaran els centres de salut este estiu

El sindicat CSIF ha reclamat a la Conselleria de Sanitat que detalle ja amb quin personal reforçarà cada departament de salut este estiu per a cobrir vacacions i l’augment de població, mentre la Conselleria recorda que ja ha remés el Pla de Vacacions de 2026 als sindicats.

Els llauradors tindran cobert el 100 % del cost de replantar fruiters i cítrics danyats per la dana

La Generalitat ha llançat una ordre d’ajudes de 26,7 milions per a cobrir fins al 100 % del cost de replantar vinya, cítrics i altres cultius llenyosos arrasats per la dana, amb un màxim de 6.000 euros per hectàrea i 50.000 euros per beneficiari en tres anys.

Este sera l’estiu amb mes mitjans contra els incendis forestals a la Comunitat Valenciana

La Comunitat Valenciana compta este estiu amb el major dispositiu de prevencio i extincio d’incendis forestals de la seua historia, amb 4.401 professionals i quasi 300 milions d’euros de pressupost.

Algemesí acollirà divendres la segona reunió per a coordinar la reconstrucció després de la dana

La segona reunió de la Comissió Mixta entre la Generalitat i el Govern d'Espanya per a coordinar la reconstrucció després de la dana de 2024 se celebrarà este divendres a l'Ajuntament d'Algemesí, amb Juanfran Pérez Llorca i Ángel Víctor Torres al capdavant.