Agredix a la seua exdona i a dos xiquetes menors, de 3 i 12 anys, en Novelda

Novelda

Lloc dels fets en Novelda | Maps

La Policia Local ha detingut a un home en Novelda, en el Vinalopó Mitjà (Alacant), este diumenge, per un delicte de violència masclista.  

 

L’ incident es va produir en el carrer de la Nostra Senyora de la Fe, quan, l’agressor, va assaltar la casa de la seua exparella. 

 

L’ara detingut, va agredir a la dona, i també a una xiqueta de 3 anys que es trobava en la vivenda. Una altra jove, de 12 anys, va començar a barallar-se amb l’autor dels fets, que després de forcejar amb la menor, l’home va fugir del pis.

 

Agents de la Policia Local i la Guàrdia Civil van iniciar una busca, del suposat agressor, pels voltants de la zona, i hores després, van aconseguir trobar-lo. 

 

 

L’home va ser detingut i ha passat a disposició judicial este dilluns de matí. Els efectius policials van traslladar tant a la dona, com a la menor afectada, a un centre de salut pròxim. 

 

Altre cas el mateix diumenge

 

Este no va ser l’únic cas de violència masclista que es va produir en el municipi este diumenge, De fet, els efectius municipals assistiren a una altra dona, després de què la seua exparella intentara agredir-la. 

 

La dona, que va anar a arreplegar al seu fill, després de passar el cap de setmana amb el seu pare, es va trobar a l’home borratxo i amb una actitud molt violenta

 

Després d’intentar agredir-la, la dona va telefonar als efectius de seguretat, que van detindre a l’home. 

 

També pots llegir…

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive
Anuncios

Últimes notícies

Requena i Utiel recuperen la llum després de quasi cinc hores d’apagada per un accident de camió

Requena i Utiel han recuperat al complet el subministrament elèctric després de quasi cinc hores d'apagada provocada per l'accident d'un camió que va deixar sense llum a uns 14.000 clients.

Requena i Utiel recuperen la llum després de quasi cinc hores d’apagada per un accident de camió

Requena i Utiel han recuperat el subministrament elèctric després de quasi cinc hores d'apagada provocada per l'accident d'un camió que va afectar unes 14.000 persones.

Un nou peptido permet modular amb precision el dolor cronico

Investigadors de la UMH han dissenyat un peptido capaç d'actuar només en condicions patologicas sobre un enzim clau del dolor, obrint la via a teràpies mes precises per al dolor cronico.

Elvira Mínguez reivindica els nostres monstres interiors en arreplegar el Premi Primavera de Novel·la

Elvira Mínguez rep a València el trenté Premi Primavera de Novel·la per 'L'educació del monstre', una obra que indaga en les pors i monstres interiors de tres dones en diferents èpoques.

La Orquestra de València enlluerna en el seu debut a la Sala Daurada del Musikverein

La Orquestra de València ha debutat a la Sala Daurada del Musikverein de Viena amb un programa eclèctic que ha recuperat la figura de Vicente Martín i Soler, l'anomenat Mozart espanyol, i ha reforçat la projecció internacional de la formació.

Morant reclama més recursos per a l’atenció presencial a immigrants en procés de regularització

Diana Morant insta ajuntaments i administracions a reforçar i organitzar millor l'atenció presencial a immigrants en l'inici del procés de regularització per a garantir un servici adequat i amb drets.

La exedil d’Urbanisme i una exdirectora municipal, investigades per les vivendes públiques d’Alacant

La exconcejala d'Urbanisme d'Alacant Rocío Gómez i l'exdirectora general municipal María Pérez-Hickman hauran de declarar com investigades per les presumptes irregularitats en l'adjudicació de vivendes públiques del complex Els Naus, a la platja de Sant Joan.

Camarero destaca l’aposta del Consell per revitalitzar el barri Miguel Hernández d’Alacant

La vicepresidenta Susana Camarero subratlla la inversió del Consell per a rehabilitar el grup de vivenda pública del barri Miguel Hernández i ampliar l'oferta de vivenda protegida a Alacant.