Agredix a la seua exdona i a dos xiquetes menors, de 3 i 12 anys, en Novelda

Novelda

Lloc dels fets en Novelda | Maps

La Policia Local ha detingut a un home en Novelda, en el Vinalopó Mitjà (Alacant), este diumenge, per un delicte de violència masclista.  

 

L’ incident es va produir en el carrer de la Nostra Senyora de la Fe, quan, l’agressor, va assaltar la casa de la seua exparella. 

 

L’ara detingut, va agredir a la dona, i també a una xiqueta de 3 anys que es trobava en la vivenda. Una altra jove, de 12 anys, va començar a barallar-se amb l’autor dels fets, que després de forcejar amb la menor, l’home va fugir del pis.

 

Agents de la Policia Local i la Guàrdia Civil van iniciar una busca, del suposat agressor, pels voltants de la zona, i hores després, van aconseguir trobar-lo. 

 

 

L’home va ser detingut i ha passat a disposició judicial este dilluns de matí. Els efectius policials van traslladar tant a la dona, com a la menor afectada, a un centre de salut pròxim. 

 

Altre cas el mateix diumenge

 

Este no va ser l’únic cas de violència masclista que es va produir en el municipi este diumenge, De fet, els efectius municipals assistiren a una altra dona, després de què la seua exparella intentara agredir-la. 

 

La dona, que va anar a arreplegar al seu fill, després de passar el cap de setmana amb el seu pare, es va trobar a l’home borratxo i amb una actitud molt violenta

 

Després d’intentar agredir-la, la dona va telefonar als efectius de seguretat, que van detindre a l’home. 

 

També pots llegir…

Últimes notícies

Barcala assegura que només queden quatre flecos per a les llicències de les fogueres d’Alacant

L’alcalde d’Alacant, Luis Barcala, garantix que les subvencions a les fogueres ja estan abonades, que les de les barraques es pagaran en els pròxims dies i que les llicències estan pràcticament resoltes, a l’espera de quatre detalls tècnics.

Barcala es ratifica i manté el silenci sobre el cas de Les Naus a la Platja de Sant Joan

L’alcalde d’Alacant, Luis Barcala, reitera que no farà cap declaració sobre el cas de Les Naus, malgrat la comissió municipal i la investigació judicial per les adjudicacions de vivendes públiques a la Platja de Sant Joan, i participa en l’homenatge a l’enginyer Florentino Regalado.

CSIF porta a Fiscalia les suposades coaccions als seus delegats en la negociació d’Educació

El sindicat CSIF ha presentat un escrit a Fiscalia i a Delegacio del Govern perque investiguen els intents de coaccio i intimidacio que, segons denuncia, van patir els seus delegats en la mesa de negociacio d’Educacio per la vaga indefinida del professorat no universitari.

El Ministeri envia a Alacant i a la Generalitat l’esborrany del conveni del Parc Central

El Ministeri de Transports ha remés a l’Ajuntament d’Alacant i a la Generalitat l’esborrany del conveni per al futur Parc Central, amb una inversió prevista de 347 milions d’euros, que ara analitzen els tècnics municipals.

Patricia, assassinada a Callosa de Segura, és la víctima 23 de violència masclista en 2026

Patricia, de 48 anys, ha sigut assassinada presumptament per la seua parella a Callosa de Segura i es convertix en la víctima número 23 de violència masclista en 2026 i la 1.364 des de 2003. Igualtat confirma el cas, trasllada el seu suport a l'entorn de la víctima i recorda els recursos d'atenció disponibles les 24 hores.

El Levante llançarà este dijous la campanya d’abonaments, que començarà el 8 de juny

El Levante presentarà este dijous la campanya d’abonaments per a la pròxima temporada, que arrancarà el 8 de juny i no admetrà noves altes, prioritzant la fidelització dels actuals abonats.

Parker avisa abans de la Copa: Huesca no té res a perdre i és la seua última bala

James Lewis Parker, lateral argentí del Horneo Alicante, advertix que l BM Huesca arriba als quarts de final de la Copa del Rei sense res a perdre després del descens i que per a molts jugadors el torneig és la seua última oportunitat. El jugador remarca el factor pista i anima l afició alacantina a omplir el pavelló.

Educació titlla d’irreal l’informe econòmic de la Plataforma de Docents en Lluita

La Conselleria d'Educació qualifica d'irreal i poc rigorós l'informe econòmic amb què la Plataforma de Docents en Lluita vol sustentar les seues demandes de reducció de ràtios, climatització de centres i més plantilla, i adverteix que barreja fons ja compromesos, ingressos puntuals i recursos inexistents.