Investiguen la brutal agressió homòfoba a un jove comesa per 8 encaputxats

 

La Policia Nacional investiga una brutal agressió homòfoba a un jove de 20 anys comesa ahir a la vesprada per part d’un grup de huit encaputxats en el centre de Madrid, que van gravar amb un ganivet la paraula “maricón” en un gluti a la víctima.

L’agressió va tindre lloc en un portal del barri de Malasaña, segons ha avançat ‘eldiario.es’ i han confirmat fonts policials.

Pel que sembla, huit encaputxats van assaltar al jove quan anava a entrar al seu habitatge en el barri de Malasaña, li van tallar el llavi amb una navalla i li van marcar en un gluti la paraula “maricón“.

La investigació se centra a identificar als agressors del jove, revisant les cambres del lloc i buscant possibles testimonis.

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

El València perdona i es va 0-0 al descans davant Osasuna

El València va generar més perill, amb set rematades sense trobar porteria, mentres Osasuna va avisar amb dos accions clares, inclosa una de Budimir que va tapar Dimitrievski.

Elx i Espanyol empaten 2-2 en un dol tibant i seguixen sense guanyar en 2026

L'empat 2-2 en el Martínez Valero va arribar amb un penal de Rafa Mir al 89' després de revisió del VAR i una aturada de cinc minuts per un incident racista. Pickel va ser expulsat en l'afegit.

Elx i Espanyol firmen un 2-2 amb polèmica i seguixen sense guanyar en 2026

Elx i Espanyol van empatar 2-2 en un partit amb alternatives, aturada per insults racistes i un penal de Rafa Mir en el 89. Els dos seguixen sense guanyar en 2026.

Elx i Espanyol empaten 2-2 i seguixen sense guanyar en 2026

Elx i Espanyol van firmar un 2-2 en el Martínez Valero després d'un dol amb VAR, aturada per incident racista i alternatives. Cap gana encara en 2026.

2-2: Elx i Espanyol empaten i prolonguen la seua mala ratxa

Elx i Espanyol van firmar un 2-2 en un dol d'alternatives. El repartiment de punts no va trencar la seua mala dinàmica: cap va aconseguir encara guanyar en 2026.

Aturada de cinc minuts a l’Elx-Espanyol per un incident racista

L'àrbitre Iosu Galech Azpeitia va detindre cinc minuts l'Elx-Espanyol en el minut 76 per un incident racista. Després de l'aturada, es va llançar un avís per megafonia i el joc es va reprendre.

Una eixordadora mascletà ha donat principi a València a 19 dies de Falles

La primera mascletà en la plaça de l'Ajuntament ha encés 19 dies de Falles a València. Pirotècnia Peñarroja va cremar 141 quilos en menys de cinc minuts i va superar els 130 decibels.

Emergències reconeix el treball del voluntariat en el Dia de la Protecció Civil

El conseller Juan Carlos Valderrama ha posat en valor el paper del voluntariat en la Comunitat Valenciana amb motiu del Dia Internacional de la Protecció Civil. La xarxa suma 185 agrupacions i les ajudes per a equips i assegurances han crescut enfront de 2024.