Al jardí del Túria denuncien una agressió homòfoba dijous passat, la segona en una setmana

Continuen els atacs d’homofòbia, açò sembla no parar. Segons ha avançat ‘Levante-EMV’, els fets van ocórrer al voltant de les 02.00 hores de la matinada del passat dijous, quan, pel que sembla, un individu va començar a increpar als dos homes mentre s’estaven besant, moment en què es va encarar amb ells i va començar a insultar-los i a anomenar-los ‘maricons de merda‘ i a cridar-los frases com ‘què feu?‘, ‘a Espanya els homes no fan estes coses’ i ‘que esteu a Espanya, maricons de merda!‘.

Intentà calmar a l’home sense èxit

Una de les víctimes va intentar calmar l’home, encara que, en este instant, li va propinar un cop en la cara i posteriorment també un cop de puny que li va trencar el nas. L’home, a més, va propinar una manotada en la cara a l’altra víctima, que li va fer caure d’esquena al sòl. Posteriorment, l’agressor va fugir del lloc.

Delictes d’odi

El mateix dijous a la nit, una de les víctimes va acudir a la comissaria de Marítim de la Policia Nacional a denunciar l’agressió homòfoba. El cos ha obert un atestat per dos delictes d’odi i altres punts de lesions i ha posat en marxa una recerca per a tractar d’identificar a l’autor dels fets, segons han indicat a Europa Press fonts policials.

Es tracta de la tercera agressió homòfoba que ha transcendit en menys d’un mes a la ciutat de València i la segona en tot just una setmana, després que dos joves de 21 anys denunciaren haver sofert una altra agressió per part d’una desena de persones quan es trobaven amb dos amigues en la zona de la Plaça d’Hondures de València dissabte passat a la nit.

D’altra banda, en la passada nit de Sant Joan, un jove de 17 anys va denunciar en xarxes socials haver estat agredit quan anava agafat de la mà d’un amic i un grup d’homes va començar a increpar-los al crit de “maricons”, li van agredir, li van colpejar i li van robar el mòbil per a fugir abans de l’arribada de la Policia.

Fins a quan

Recordem que dissabte passat, Samuel, un jove de 24 anys, va ser assassinat a la Corunya a conseqüència de les ferides provocades per una pallissa que li va propinar un grup de persones. Ciutadans en tota Espanya van eixir el dilluns al carrer per a protestar contra l’assassinat del jove i per a demanar justícia pel que han considerat un acte d’homofòbia.

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Un Redó torna al Bernabéu 23 anys després

Vint-i-tres anys després, el cognom Redó va tornar al Bernabéu: Federico va ser titular amb l'Elx davant el Reial Madrid i va firmar una estrena exigent en un escenari de màxima pressió.

Martim Net: ‘Jugant així no podem marcar gols’

Martim Net va admetre que a l'Elx li va faltar pegada en la derrota 4-1 davant el Reial Madrid i va avisar d'una baixada anímica després d'encaixar. El pròxim repte és el Mallorca.

El Reial Madrid goleja a l’Elx amb el cap en el Etihad (4-1)

El Reial Madrid va véncer 4-1 a l'Elx al Bernabéu després d'encarrilar el dol abans del descans. Huijsen i Güler van completar la golejada i l'equip va acabar amb set canteranos.

Pedro Martínez admet mala preparació després del 89-71 a Tenerife

València Basket va perdre 89-71 a Tenerife i Pedro Martínez va assumir errors en la preparació. El tècnic va reconéixer la superioritat local i la falta d'energia pròpia.

Tenerife desarbora a un València sense punteria rumb al 89-71

El Tenerife va castigar la falta d'encert del València amb un demolidor parcial 24-2 i va tancar un 89-71 sòlid malgrat l'absència de Gio Shermadini. El triomf li manté en zona de playoff.

Rüdiger i Valverde posen al Reial Madrid 2-0 davant l’Elx al descans

Dos punts de Rüdiger (39) i Valverde (44) donen un còmode avantatge al Reial Madrid davant l'Elx al descans. L'equip, malgrat deu baixes, rendibilitza les seues dos arribades.

L’Oviedo repetix triomf davant el València (1-0) i s’agarra a la permanència

Un gol de David Costas va donar al Real Oviedo el seu quart triomf del curs davant un València sense resposta. Els blaus ja estan a cinc punts de la permanència.

Oviedo 1-0 València: Costas decidix i l’equip continua viu

El Real Oviedo va véncer 1-0 al València amb un gol de David Costas en un córner i per fi va tancar un partit després d'avançar-se. Va sumar el seu quart triomf del curs i es queda a cinc punts de la permanència.