Al jardí del Túria denuncien una agressió homòfoba dijous passat, la segona en una setmana

Continuen els atacs d’homofòbia, açò sembla no parar. Segons ha avançat ‘Levante-EMV’, els fets van ocórrer al voltant de les 02.00 hores de la matinada del passat dijous, quan, pel que sembla, un individu va començar a increpar als dos homes mentre s’estaven besant, moment en què es va encarar amb ells i va començar a insultar-los i a anomenar-los ‘maricons de merda‘ i a cridar-los frases com ‘què feu?‘, ‘a Espanya els homes no fan estes coses’ i ‘que esteu a Espanya, maricons de merda!‘.

Intentà calmar a l’home sense èxit

Una de les víctimes va intentar calmar l’home, encara que, en este instant, li va propinar un cop en la cara i posteriorment també un cop de puny que li va trencar el nas. L’home, a més, va propinar una manotada en la cara a l’altra víctima, que li va fer caure d’esquena al sòl. Posteriorment, l’agressor va fugir del lloc.

Delictes d’odi

El mateix dijous a la nit, una de les víctimes va acudir a la comissaria de Marítim de la Policia Nacional a denunciar l’agressió homòfoba. El cos ha obert un atestat per dos delictes d’odi i altres punts de lesions i ha posat en marxa una recerca per a tractar d’identificar a l’autor dels fets, segons han indicat a Europa Press fonts policials.

Es tracta de la tercera agressió homòfoba que ha transcendit en menys d’un mes a la ciutat de València i la segona en tot just una setmana, després que dos joves de 21 anys denunciaren haver sofert una altra agressió per part d’una desena de persones quan es trobaven amb dos amigues en la zona de la Plaça d’Hondures de València dissabte passat a la nit.

D’altra banda, en la passada nit de Sant Joan, un jove de 17 anys va denunciar en xarxes socials haver estat agredit quan anava agafat de la mà d’un amic i un grup d’homes va començar a increpar-los al crit de “maricons”, li van agredir, li van colpejar i li van robar el mòbil per a fugir abans de l’arribada de la Policia.

Fins a quan

Recordem que dissabte passat, Samuel, un jove de 24 anys, va ser assassinat a la Corunya a conseqüència de les ferides provocades per una pallissa que li va propinar un grup de persones. Ciutadans en tota Espanya van eixir el dilluns al carrer per a protestar contra l’assassinat del jove i per a demanar justícia pel que han considerat un acte d’homofòbia.

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

CGT recolza investigar a Mazón després de l’informe de la jutgessa que apunta a negligència greu

CGT es persona davant el TSJCV i secunda investigar a Carlos Mazón després de l'exposició raonada de la jutgessa de Catarroja. L'escrit detalla omissions amb connexió a 230 defuncions.

Activen l’avís groc per pluges de fins a 60 l/m² en 12 hores este dijous en la Comunitat Valenciana

L'avís s'aplicarà en zones d'Alacant, València i Castelló, amb acumulats de 20 l/m² en una hora i 60 l/m² en 12 hores i possibilitat de tempesta.

Gamarra acusa el PSOE d’usar la política d’igualtat amb finalitats partidistes

Bufona Gamarra ha acusat el PSOE de convertir la política d'igualtat en 'un instrument partidista al servici del sanchismo' i de debilitar les institucions. La dirigent del PP ha reclamat menys propaganda, més eficàcia i un feminisme inclusiu orientat a resultats.

Aemet preveu activar avís groc per pluges de fins a 60 l/m² en 12 hores el divendres en la Comunitat

Aemet preveu activar el divendres l'avís groc per pluges en diverses zones de la Comunitat Valenciana, amb 20 l/m² en una hora i 60 en 12. Els ruixats podran anar amb tempesta.

Semaf convoca aturs en FGV després d’esgotar la negociació: calendari en Metrovalencia i TRAM

El sindicat de maquinistes Semaf ha anomenat a aturs en les xarxes d'FGV entre el 13 i el 26 de març després d'haver esgotat la negociació. Reclamen millores de seguretat i un tracte just en la negociació col·lectiva.

Pérez Llorca fixa per a abans de l’estiu la modernització de la depuradora de Pinedo

La Generalitat ha confirmat que la millora de la depuradora de Pinedo conclourà abans de l'estiu. La inversió de 37 milions busca més eficiència, menys olors i millor control d'abocaments.

El cens faller aconseguix un màxim històric: 128.675 inscrits i majoria femenina

El cens faller de 2026 ascendix a 128.675 persones, més de 8.000 que l'any anterior. Les dones lideren el conjunt amb el 56,13% del total.

Pérez Llorca s’estrena com president al balcó de l’Ajuntament per a la mascletà

Juanfran Pérez Llorca s'ha estrenat al balcó de l'Ajuntament de València en una mascletà de Drac que ha sortejat la pluja i el vent. El pirotècnic José María Enríquez ha parlat de 'miracle' després d'un tret de 160 quilos en cinc minuts i mig.