La Policia Local d’Alacant dissol nou botellons organitzats per jóvens en només una nit

 

La regidoria de Seguretat de l’Ajuntament informa que esta nit de dijous la Policia Local d’Alacant ha imposat un total de 41 denúncies per desobediència i infraccions de trànsit, i s’han sancionat a quatre establiments en el dispositiu de vigilància i control nocturn per a garantir el compliment de les mesures sanitàries pel coronavirus.

 

Les unitats Fox i el Servici Nocturn de la Policia Local han dissolts nou botellons, localitzant a grups de jóvens consumint alcohol en els vessants del castell de Sant Ferran, zona deportiva de l’hipòdrom en carrer del Camí de Ronda, carrer de Les Brises, Joan Pau II, Parc la Ereta, carrer de Sant Antoni Ermita, Tinent Daoiz i Tintorera.

 

En estos botellons, la Policia ha interposat 19 denúncies per consum d’alcohol en la via pública, quatre actes per consum de drogues i una acta per infracció a l’ordenança de neteja, per pixar en el carrer.

 

Els agents policials han denunciat a un total de quatre establiment d’hostaleria i restauració per no guardar les distàncies entre taules i clients i incomplir els horaris de tancaments. Dos establiments estaven situats en el carrer de Castanys i han sigut sancionats per incomplir l’horari de tancament, posterior a la 01.00 hores, un altre en el carrer d’Astúries i un quart en el carrer de Manero Molla. 

 

Festes en cases

De la mateixa manera, la Policia Local ha intervingut i acudit a 15 denúncies per soroll originats per festes en cases particulars, música en parcs i establiments. Com a conseqüència d’això, els agents policials han denunciat a un xic en el carrer de l’Escultor Bañuls per emetre música ambaltaveus, i a l’inquilí d’una casa en el carrer de Sant Vicent que ha sigut denunciat pels sorolls procedents de sa casa amb motiu de la celebració d’una festa privada.

Últimes notícies

Rafa Mir recorre la condemna a huit anys i mig de presó i posa en dubte la sentència

Rafa Mir ha presentat recurs contra la condemna a huit anys i mig de presó per agressió sexual i lesions dictada per l’Audiència de València i critica que la sentència no valore uns vídeos aportats per la defensa ni la intervenció de la Policia Local de Bétera.

Pedro Martínez rep pensa oferta del Real Madrid mentre el València Basket mou fitxa per a que es quede

Pedro Martínez ha rebut una oferta del Real Madrid, que està disposat a pagar la seua clàusula d’1 milió d’euros, mentres el València Basket li ha presentat una nova proposta per a intentar retenir-lo després del títol de la Lliga Endesa.

Així queda el risc d’incendis forestals demà en la Comunitat Valenciana

Emergències de la Generalitat ha advertit que este dimarts hi haurà risc extrem d’incendis forestals en tota la província d’Alacant i en el litoral i interior sud de Castelló, amb calor intensa i possibilitat de tempestes seques.

Evacuen una nau industrial a Villena per un incendi que deixa un treballador ferit per fum

Un incendi en una nau industrial al polígon Rubial de Villena ha obligat a desallotjar els treballadors i ha deixat un home de 38 anys ferit lleu per inhalació de fum.

Canvi en la cúpula de Mercadona amb l’eixida pactada d’Héctor Hernández

Héctor Hernández ha deixat el Comitè de Direcció de Mercadona per acord mutu després de 23 anys. L’empresa redistribuïx funcions clau i incorpora Enric Carbonell al màxim òrgan executiu.

Altibaixos en les màximes a la Comunitat amb fins a 36 °C a Elx

Les temperatures màximes han tingut pujades i baixades a la Comunitat Valenciana en una jornada marcada pels 36 graus registrats a Elx, segons Aemet.

Dos persones majors ferides en un accident de trànsit en la CV-724 a Dénia

Una dona de 71 anys i un home de 78 han resultat ferits en un accident de trànsit este dilluns en la CV-724, al terme municipal de Dénia, i han sigut traslladats a l'Hospital de Dénia.

Bautista s’acomiada del seu últim Wimbledon després de perdre amb Fonseca en primera ronda

Roberto Bautista, de 38 anys, s’ha acomiadat en primera ronda del seu últim Wimbledon després de perdre davant el brasiler Joao Fonseca en tres sets, malgrat tindre opcions en l’inici del partit.