La Policia Local d’Alacant dissol nou botellons organitzats per jóvens en només una nit

 

La regidoria de Seguretat de l’Ajuntament informa que esta nit de dijous la Policia Local d’Alacant ha imposat un total de 41 denúncies per desobediència i infraccions de trànsit, i s’han sancionat a quatre establiments en el dispositiu de vigilància i control nocturn per a garantir el compliment de les mesures sanitàries pel coronavirus.

 

Les unitats Fox i el Servici Nocturn de la Policia Local han dissolts nou botellons, localitzant a grups de jóvens consumint alcohol en els vessants del castell de Sant Ferran, zona deportiva de l’hipòdrom en carrer del Camí de Ronda, carrer de Les Brises, Joan Pau II, Parc la Ereta, carrer de Sant Antoni Ermita, Tinent Daoiz i Tintorera.

 

En estos botellons, la Policia ha interposat 19 denúncies per consum d’alcohol en la via pública, quatre actes per consum de drogues i una acta per infracció a l’ordenança de neteja, per pixar en el carrer.

 

Els agents policials han denunciat a un total de quatre establiment d’hostaleria i restauració per no guardar les distàncies entre taules i clients i incomplir els horaris de tancaments. Dos establiments estaven situats en el carrer de Castanys i han sigut sancionats per incomplir l’horari de tancament, posterior a la 01.00 hores, un altre en el carrer d’Astúries i un quart en el carrer de Manero Molla. 

 

Festes en cases

De la mateixa manera, la Policia Local ha intervingut i acudit a 15 denúncies per soroll originats per festes en cases particulars, música en parcs i establiments. Com a conseqüència d’això, els agents policials han denunciat a un xic en el carrer de l’Escultor Bañuls per emetre música ambaltaveus, i a l’inquilí d’una casa en el carrer de Sant Vicent que ha sigut denunciat pels sorolls procedents de sa casa amb motiu de la celebració d’una festa privada.

Últimes notícies

Més de 50 intervencions de bombers per les fortes ratxes de vent a la Ribera

Les tempestes amb ratxes de més de 100 km/h han obligat els bombers a actuar en més de 50 servicis a la Ribera, sobretot per arbres caiguts i danys en estructures. Aemet explica que es tracta de reventons humits i Emergències insta a telefonar al 112 si es veu fum.

Mercalicante es reforça com a motor de distribució alimentària a Alacant

El ministre d’Hisenda, Arcadi España, ha destacat en la seua visita a Mercalicante el paper clau de Mercasa i la Red de Mercas en la distribució d’aliments de proximitat i en l’economia estatal. La plataforma alacantina abasteix 1,9 milions d’habitants, concentra 110 empreses i genera 4.600 llocs de treball directes i indirectes.

Hacienda insta les autonomies del PP a pensar més en la ciutadania que en Feijóo

El ministre dHisenda, Arcadi Espanya, ha demanat als governs autonòmics del PP que anteposen els interessos dels seus ciutadans a lestratègia de bloqueig dAlberto Núñez Feijóo en la negociació del nou model de finançament i dels Pressupostos Generals de lEstat.

Pedregades i ratxes de fins a 149 km/h sacsegen la Ribera Alta

Un episodi de fortes tronades ha deixat pedra i ratxes de vent de fins a 149 km/h en municipis de la Ribera Alta, com Alzira i Sumacàrcer, i ha obligat els bombers a atendre diverses incidències.

Cansament i impotència a València després de la nit més calorosa

La nit més càlida registrada a València ha deixat veïns exhausts, amb mala qualitat de son i buscant ombra, aigua i espais climatitzats per suportar unes temperatures que molts qualifiquen d’horroroses.

Consells per a protegir-te de les fortes tempestes en la Comunitat Valenciana

La Generalitat ha demanat extremar la prudència per les fortes pluges, el vent i el granís previstos, amb avís taronja en el litoral i l’interior sud de València i l’interior d’Alacant, i nivell 3 de preemergència per risc extrem d’incendis.

Mercadona estrena en Guadalajara la primera ‘Tenda 9’ de Castella-la Manxa amb una inversió de 2,9 milions

Mercadona ha reformat un supermercat de Guadalajara amb 2,9 milions d’euros per convertir-lo en la primera ‘Tenda 9’ de Castella-la Manxa, amb més espai per a frescos i estalvi d’energia i aigua. La cadena preveu arribar a 60 establiments d’este nou model a Espanya abans que acabe 2026.

Josep Puerto rebaixa la pressió al València Basket: Les expectatives són cosa dels altres

El capità del València Basket, Josep Puerto, ha assegurat en l’inici dels entrenaments que l’equip se centra en treballar i competir, i que les expectatives pel triplet de la passada temporada corresponen a l’entorn.