La Policia Local d’Alacant dissol nou botellons organitzats per jóvens en només una nit

 

La regidoria de Seguretat de l’Ajuntament informa que esta nit de dijous la Policia Local d’Alacant ha imposat un total de 41 denúncies per desobediència i infraccions de trànsit, i s’han sancionat a quatre establiments en el dispositiu de vigilància i control nocturn per a garantir el compliment de les mesures sanitàries pel coronavirus.

 

Les unitats Fox i el Servici Nocturn de la Policia Local han dissolts nou botellons, localitzant a grups de jóvens consumint alcohol en els vessants del castell de Sant Ferran, zona deportiva de l’hipòdrom en carrer del Camí de Ronda, carrer de Les Brises, Joan Pau II, Parc la Ereta, carrer de Sant Antoni Ermita, Tinent Daoiz i Tintorera.

 

En estos botellons, la Policia ha interposat 19 denúncies per consum d’alcohol en la via pública, quatre actes per consum de drogues i una acta per infracció a l’ordenança de neteja, per pixar en el carrer.

 

Els agents policials han denunciat a un total de quatre establiment d’hostaleria i restauració per no guardar les distàncies entre taules i clients i incomplir els horaris de tancaments. Dos establiments estaven situats en el carrer de Castanys i han sigut sancionats per incomplir l’horari de tancament, posterior a la 01.00 hores, un altre en el carrer d’Astúries i un quart en el carrer de Manero Molla. 

 

Festes en cases

De la mateixa manera, la Policia Local ha intervingut i acudit a 15 denúncies per soroll originats per festes en cases particulars, música en parcs i establiments. Com a conseqüència d’això, els agents policials han denunciat a un xic en el carrer de l’Escultor Bañuls per emetre música ambaltaveus, i a l’inquilí d’una casa en el carrer de Sant Vicent que ha sigut denunciat pels sorolls procedents de sa casa amb motiu de la celebració d’una festa privada.

Últimes notícies

Educació i sindicats xoquen per les ràtios i la Conselleria prepara una nova proposta

La Conselleria d'Educació i els sindicats docents mantenen el seu desacord sobre la reducció de ràtios i l'administració es compromet a presentar una nova proposta mentres continua la vaga indefinida.

La regidora de Vox a València Cecilia Herrero serà jutjada per un delicte d’odi

L'Audiència de València manté el processament de la regidora de Vox Cecilia Herrero per un presumpte delicte d'odi per missatges reiterats contra migrants, col·lectiu LGTBI i persones amb discapacitat.

Educació precisa que la revisió salarial pactada amb ANPE i CSIF cobrirà els 200 euros fins a 2028

Educació aclarix en la taula sectorial que l'actualització conforme a l'IPC afectarà el total dels 200 euros de pujada del complement específic pactats amb ANPE i CSIF fins a 2028, i no sols a l'últim tram de 50 euros.

Dos nous crebalossos reforcen la reintroducció en la Tinença de Benifassà

Dos nous exemplars de crebalossos s'incorporen al projecte de reintroducció en la Tinença de Benifassà, que busca consolidar una població estable d'esta au en perill d'extinció.

Un bomber critica que en la dana no s’activara a tota la plantilla i solo es demanaren voluntaris

Un bomber de la Unitat de Xàtiva va declarar com a testimoni que, durant la dana en la qual van morir 230 persones, s'hauria d'haver activat a tota la plantilla i no sols haver demanat voluntaris.

L’equip de govern d’Alacant resta importància a la citació de Barcala en Les Corts per les vivendes de la Platja de Sant Joan

L'equip de govern d'Alacant assegura no estar preocupat per la citació de l'alcalde Luis Barcala en la comissió de Les Corts sobre les adjudicacions de vivendes públiques a la Platja de Sant Joan, mentres l'oposició exigix explicacions i transparència.

Nova manifestació a València per a exigir que Mazón perda el seu aforament

Més de 200 entitats socials, sindicals i cíviques convoquen una nova marxa a València per a reclamar que Carlos Mazón perda el seu aforament i denunciar la falta de canvis després de la dana.

Condemnat a més de dos anys de presó un policia que va fingir el robatori de la seua moto per a cobrar l’assegurança

L'Audiència Provincial de València imposa dos anys i un mes de presó a un agent que va fingir el robatori de la seua motocicleta per a cobrar més de 13.200 euros del segur, encara que la pena queda suspesa.