9.3 C
València
Dimarts, 13 gener, 2026

La Policia Local d’Alacant dissol nou botellons organitzats per jóvens en només una nit

 

La regidoria de Seguretat de l’Ajuntament informa que esta nit de dijous la Policia Local d’Alacant ha imposat un total de 41 denúncies per desobediència i infraccions de trànsit, i s’han sancionat a quatre establiments en el dispositiu de vigilància i control nocturn per a garantir el compliment de les mesures sanitàries pel coronavirus.

 

Les unitats Fox i el Servici Nocturn de la Policia Local han dissolts nou botellons, localitzant a grups de jóvens consumint alcohol en els vessants del castell de Sant Ferran, zona deportiva de l’hipòdrom en carrer del Camí de Ronda, carrer de Les Brises, Joan Pau II, Parc la Ereta, carrer de Sant Antoni Ermita, Tinent Daoiz i Tintorera.

 

En estos botellons, la Policia ha interposat 19 denúncies per consum d’alcohol en la via pública, quatre actes per consum de drogues i una acta per infracció a l’ordenança de neteja, per pixar en el carrer.

 

Els agents policials han denunciat a un total de quatre establiment d’hostaleria i restauració per no guardar les distàncies entre taules i clients i incomplir els horaris de tancaments. Dos establiments estaven situats en el carrer de Castanys i han sigut sancionats per incomplir l’horari de tancament, posterior a la 01.00 hores, un altre en el carrer d’Astúries i un quart en el carrer de Manero Molla. 

 

Festes en cases

De la mateixa manera, la Policia Local ha intervingut i acudit a 15 denúncies per soroll originats per festes en cases particulars, música en parcs i establiments. Com a conseqüència d’això, els agents policials han denunciat a un xic en el carrer de l’Escultor Bañuls per emetre música ambaltaveus, i a l’inquilí d’una casa en el carrer de Sant Vicent que ha sigut denunciat pels sorolls procedents de sa casa amb motiu de la celebració d’una festa privada.

Últimes notícies

El València arrasa 115-73 al Saragossa després de gestionar el cansament

El València va convertir el desgast en virtut i va agranar al Saragossa amb una tercera habitació demolidora. Montero i De Larrea van liderar un triomf ajornat que va arribar amb autoritat.

115-73: València Basket esclafa a Casademont Zaragoza després de domar el cansament

València Basket, en el seu octau partit en setze dies, va gestionar millor el desgast i va triturar a Casademont Zaragoza 115-73 en el Roig Arena, en un dol ajornat de la jornada 10.

115-73. València Basket va domar el cansament i va arrasar al Saragossa

L'equip de Pedro Martínez va gestionar el seu octau partit en 16 dies amb paciència i ritme per a trencar el dol després del descans i firmar la seua sexta victòria en huit.

Quatre detinguts en caure un grup que proveïa a la menuda a Alacant i Elx

La Policia ha desmantellat a Novelda un grup que subministrava cocaïna, marihuana i haixix a punts de venda a la província; hi ha quatre detinguts. L'operació va deixar 5,5 kg de cocaïna i altres útils de distribució confiscats i el conductor d'un Q5 va intentar fugir, causant lesions lleus a un agent.

Quatre detinguts per proveir punts de sovintege a Alacant i Elx

Quatre persones han sigut detingudes a Novelda per proveir de cocaïna, marihuana i haixix a punts de venda a la menuda a Alacant i Elx. En l'operació s'han confiscat 5,5 quilos de cocaïna i s'han practicat registres a Novelda i Aspe.

Parella valenciana, espies de Stalin

Leo Giménez és lingüista i en el seu article d'esta setmanaanalitza el llibre de Carles Senso com una obra que va més enllà de la crònica històrica: humanitza els personatges, reflexiona sobre les ideologies, la fidelitat, el sacrifici i els grans dilemes morals del segle XX, i ho fa amb una mirada profunda i vigent, combinant Història, Memòria i literatura

Sergio García renova quatre anys amb LIV Golf i es proposa mantindre’s jove

El castellonenc afronta la seua quinta temporada com a capità dels Fireballs després d'ampliar el seu contracte per quatre anys. Aplaudix el salt a 72 clots i confia que compte per al ránking mundial.

L’acusat de matar a la seua exparella s’acull a no declarar i al·lega amnèsia en el juí amb jurat

El juí amb jurat per l'assassinat d'una jove a Alcoi ha arrancat amb l'acusat negant-se a declarar per amnèsia. La Fiscalia manté la seua petició de 23 anys per assassinat i 2 més per amenaces.