La Policia Local d’Alacant dissol nou botellons organitzats per jóvens en només una nit

 

La regidoria de Seguretat de l’Ajuntament informa que esta nit de dijous la Policia Local d’Alacant ha imposat un total de 41 denúncies per desobediència i infraccions de trànsit, i s’han sancionat a quatre establiments en el dispositiu de vigilància i control nocturn per a garantir el compliment de les mesures sanitàries pel coronavirus.

 

Les unitats Fox i el Servici Nocturn de la Policia Local han dissolts nou botellons, localitzant a grups de jóvens consumint alcohol en els vessants del castell de Sant Ferran, zona deportiva de l’hipòdrom en carrer del Camí de Ronda, carrer de Les Brises, Joan Pau II, Parc la Ereta, carrer de Sant Antoni Ermita, Tinent Daoiz i Tintorera.

 

En estos botellons, la Policia ha interposat 19 denúncies per consum d’alcohol en la via pública, quatre actes per consum de drogues i una acta per infracció a l’ordenança de neteja, per pixar en el carrer.

 

Els agents policials han denunciat a un total de quatre establiment d’hostaleria i restauració per no guardar les distàncies entre taules i clients i incomplir els horaris de tancaments. Dos establiments estaven situats en el carrer de Castanys i han sigut sancionats per incomplir l’horari de tancament, posterior a la 01.00 hores, un altre en el carrer d’Astúries i un quart en el carrer de Manero Molla. 

 

Festes en cases

De la mateixa manera, la Policia Local ha intervingut i acudit a 15 denúncies per soroll originats per festes en cases particulars, música en parcs i establiments. Com a conseqüència d’això, els agents policials han denunciat a un xic en el carrer de l’Escultor Bañuls per emetre música ambaltaveus, i a l’inquilí d’una casa en el carrer de Sant Vicent que ha sigut denunciat pels sorolls procedents de sa casa amb motiu de la celebració d’una festa privada.

Últimes notícies

El Consell culpa el Botànic i Sánchez dels mals resultats de l’informe PISA

El portaveu del Consell, Miguel Barrachina, ha atribuït els mals resultats de l’informe PISA a les reformes educatives del Govern de Pedro Sánchez i ha assegurat que, en la Comunitat Valenciana, s’han agreujat per la gestió del Botànic.

La comunitat noruega de l’Alfàs seguirà en directe el funeral del rei Harald V

El Club Noruego Costa Blanca i la Iglesia Noruega de l'Albir han anunciat que seguiran en directe el funeral del rei Harald V des de l'Alfàs del Pi, en una jornada de dol molt sentida per a la nombrosa colònia noruega del municipi.

254 conductors acaben davant del jutge a l’agost per delictes de trànsit a la Comunitat Valenciana

La Agrupación de Tráfico de la Guàrdia Civil ha posat a disposició judicial 254 conductors a l’agost per delictes contra la seguretat viària, amb especial incidència de l’alcohol i la falta de permís. A la província de València s’han registrat 121 d’estos fets.

Fiscalia demana 4 anys i mig de presó per un presumpte alçament de béns a Alacant

Una dona, la seua parella i el fill d’ell s’enfronten a 4 anys i mig de presó per un presumpte delicte d’alçament de béns per eludir una deuda amb Hisenda, en un juí que es farà a l’Audiència d’Alacant.

El València torna a ser cuer quasi dos anys després

El València és cuer de LaLiga amb un punt després de la quarta jornada, situació que no vivia des de gener de 2025. L’equip de Carlos Corberán encadena tres derrotes i un empat i només supera l’Elx en gols.

La investigació pel robatori del Tresor de Villena avança amb la Guàrdia Civil bolcada

La investigació pel robatori de gran part del Tresor de Villena continua avançant, amb la Guàrdia Civil centrada en el cas i mantenint el màxim sigil per no comprometre les perquisicions.

Els docents valencians cobraran 75 euros més en la nòmina de setembre

El Consell ha ratificat la pujada salarial pactada amb ANPE i CSIF per al professorat no universitari, que començarà a cobrar 75 euros més este setembre i completarà 200 euros en 2028, amb nous dies lliures i dret a la desconnexió digital.

L’alumnat valencià se situa a la cua en PISA en ciències, lectura i matemàtiques

La Comunitat Valenciana registra uns resultats en ciències, lectura i matemàtiques per davall de la mitjana d’Espanya, de l’OCDE i de la UE en l’Informe PISA 2025, només per davant de Ceuta i Melilla en competència científica.