17.3 C
València
Dilluns, 24 novembre, 2025

Talls de trànsit este diumenge en Alacant per la 7a Carrera Solidària

El diumenge 9 de febrer se celebra la 7a edició de la carrera solidària en AlacantCartell de la Carrera Solidària | Ajuntament d’Alacant

 

Alacant celebra el pròxim diumenge, 9 de febrer, a les 09.30 hores del matí, la VII Carrera Solidària CEU Jesús Maria que organitza este centre junt amb la col·laboració de la regidoria de Deports de l’Ajuntament d’Alacant. S’espera que participen centenars de corredors.

 

Esta edició comptarà amd dos modalitats: un recorregut de 500 metres dirigits a xiquets i xiquetes nascudes a partir del 2014, i una carrera de 5 quilòmetres dirigida a qualsevol persona nascuda fins a 2013.

 

La carrera començarà en el pàrquing de l’escola i serà a les 10.00 hores per a la modalitat dels 500 metres i  a les 11.00 hores per a la cursa de 5 km. Les persones que vullguen participar en la prova hauran de pagar una quantitat depenent de l’edat: 6 euros els nascuts en 2014, 10 euros els nascuts entre 2011-2013 i 12 euros els nascuts fins al 2010. 

 

L’import de la recaptació dels participants anirà destinat al Projecte Solidari ‘Ser Persona’, un voluntariat solidari de l’escola que té la finalitat d’obtindre diners per a Càritas d’Alacant.

 

Carrers afectats per la carrera:

A conseqüència de la carrera es produiran diferents talls de trànsit en alguns carrers i avingudes des de les 08.30 hores del matí fins a les 13.00 hores del migdia:

  • Carrer de la Caixa d’Estalvis
  • Els carrils cap a l’avinguda de Dénia i l’avinguda del Pare Àngel Escapa, sense arribar a l’avinguda de Dénia
  • Els carrils cap al carrer de la Caixa d’Estalvis

 

També pots llegir…

Últimes notícies

Camarero acusa el Govern de deixar tirada a València durant la dana

La vicepresidenta valenciana en funcions ha denunciat en la comissió del Congrés un retard de 96 hores en el desplegament de l'Exèrcit i la falta de reforços policials. L'oposició ha rebatut amb una cronologia d'alertes i decisions que qüestiona la reacció del Consell.

Morant afirma que el Govern acull amb enorme respecte la renúncia del fiscal general

Diana Morant ha assegurat que el Govern respecta la renúncia d'Álvaro García Ortiz i reconeix el seu treball. L'Executiu ha iniciat el relleu i promet un perfil irreprotxable.

Morant acusa a Mazón de ‘mentida institucional’ i exigix eleccions en la Comunitat Valenciana

Diana Morant ha acusat a Carlos Mazón, al seu Consell i al PP de normalitzar una 'mentida institucional' després de l'admissió de Susana Camarero en la comissió DANA. La ministra reclama eleccions en la Comunitat i advertix de negligència en la gestió d'emergències.

La jutgessa de la DANA reclama a Pérez Llorca la factura del mòbil usat en les seues trucades amb Mazón

La instructora del cas per la gestió de la DANA del 29 d'octubre ha sol·licitat a Juanfran Pérez Llorca la factura del telèfon usat en els seus contactes amb Carlos Mazón i Salomé Pradas. En una altra diligència, ha demanat al restaurant on va menjar el llavors president una imatge, mesures de la sala i la factura del menjar.

La Guàrdia Civil recupera 9 coloms esportius robats a Picassent i trobats en un terrat d’Almassora

Els agents han localitzat en el terrat d'un edifici d'Almassora nou coloms esportius valorats en 2.000 euros que van ser sostrets el 10 de novembre a Picassent. L'operació es va iniciar després de diverses denúncies a València, Castelló i Tarragona.

38 cadires buides a València homenatgen les víctimes de violència masclista a Espanya

El claustre del Palau del Temple ha acollit l'acte 'Cap cadira buida' amb 38 seients en record de les dones assassinades en 2025 i tres menors. La Delegació del Govern ha defés recursos, consens i unitat enfront del negacionismo.

Camarero culpa al Govern del retard de la UME en la dana i evita opinar sobre Mazón

La vicepresidenta valenciana ha atribuït a Interior i Defensa el retard en el desplegament de la UME i ha eludit valorar a Carlos Mazón. També ha defés el seu paper en el Cecopi i ha marcat límits competencials sobre el 112 i la teleassistència.

El col·legi confirma que el tractament a la menor morta a Alzira el van realitzar professionals col·legiats

El Col·legi d'Odontòlegs de València confirma que el tractament i la sedació intravenosa a la menor van ser realitzats per professionals col·legiats. El cas roman sota investigació i una altra menor seguix ingressada.