Talls de trànsit este diumenge en Alacant per la 7a Carrera Solidària

El diumenge 9 de febrer se celebra la 7a edició de la carrera solidària en AlacantCartell de la Carrera Solidària | Ajuntament d’Alacant

 

Alacant celebra el pròxim diumenge, 9 de febrer, a les 09.30 hores del matí, la VII Carrera Solidària CEU Jesús Maria que organitza este centre junt amb la col·laboració de la regidoria de Deports de l’Ajuntament d’Alacant. S’espera que participen centenars de corredors.

 

Esta edició comptarà amd dos modalitats: un recorregut de 500 metres dirigits a xiquets i xiquetes nascudes a partir del 2014, i una carrera de 5 quilòmetres dirigida a qualsevol persona nascuda fins a 2013.

 

La carrera començarà en el pàrquing de l’escola i serà a les 10.00 hores per a la modalitat dels 500 metres i  a les 11.00 hores per a la cursa de 5 km. Les persones que vullguen participar en la prova hauran de pagar una quantitat depenent de l’edat: 6 euros els nascuts en 2014, 10 euros els nascuts entre 2011-2013 i 12 euros els nascuts fins al 2010. 

 

L’import de la recaptació dels participants anirà destinat al Projecte Solidari ‘Ser Persona’, un voluntariat solidari de l’escola que té la finalitat d’obtindre diners per a Càritas d’Alacant.

 

Carrers afectats per la carrera:

A conseqüència de la carrera es produiran diferents talls de trànsit en alguns carrers i avingudes des de les 08.30 hores del matí fins a les 13.00 hores del migdia:

  • Carrer de la Caixa d’Estalvis
  • Els carrils cap a l’avinguda de Dénia i l’avinguda del Pare Àngel Escapa, sense arribar a l’avinguda de Dénia
  • Els carrils cap al carrer de la Caixa d’Estalvis

 

També pots llegir…

Últimes notícies

El Vila-real visita Dortmund en Champions amb Foyth descartat i Romero en dubte

El Vila-real arriba al debut en la Lliga de Campions contra el Borussia Dortmund sense haver guanyat encara en lliga i amb la baixa segura de Juan Foyth i el dubte de Carlos Romero.

El nou Valencia Basket de Xavi Albert debuta en pretemporada contra el Casademont Zaragoza

El Valencia Basket d’Xavi Albert disputa dilluns a Benicarló el seu primer amistós oficial de pretemporada contra el Casademont Zaragoza, amb fins a nou fitxatges i algunes baixes destacades.

Cap de setmana amb cels rasos i calor al sud de Castelló i prelitoral de València

El primer cap de setmana de setembre es tanca amb estabilitat, cels poc nuvolosos i temperatures altes a l’interior i prelitoral de València i al sud de Castelló, segons l’Aemet. Les màximes baixen a Castelló però tornen a pujar a València i al sud d’Alacant a l’inici de setmana.

Les obres d’emergència en els col·legis afectats per la dana ja estan acabades

La Generalitat ha conclòs les obres d’emergència en més de 60 centres educatius de la província de València afectats per la dana d’octubre de 2024, amb una inversió superior als 21,5 milions d’euros.

Detingut a Alcoi per empadronar estrangers irregulars per 250 euros

La Policia Nacional ha detingut a Alcoi un home de 59 anys acusat d’empadronar estrangers en situació irregular al seu domicili per 250 euros. L’investigat hauria col·laborat en la permanència il·legal mitjançant empadronaments ficticis per a facilitar tràmits de documentació.

Un avi s’enfronta a 30 anys de presó per abusos sexuals als seus cinc néts a l’Horta Nord

Un home octogenari serà jutjat a València acusat d’abusar sexualment dels seus cinc néts menors durant més d’una dècada. La mateixa setmana, l’Audiència Provincial també jutjarà casos d’agressió sexual, homicidi en grau de temptativa i frau a la Seguretat Social.

Aubameyang remunta a Vila-real i deixa el Villarreal sense victòria

El Deportivo de A Coruña ha remuntat al camp del Villarreal (2-3) amb un Aubameyang decisiu, autor del gol final i de dues assistències.

Golejada del Torrent en l’estrena en Tercera davant l’Español de San Vicente

El Torrent CF ha debutat en Tercera Federació amb una contundent victòria per 4-0 davant el CD Español de San Vicente a Sant Gregori i es presenta com un dels candidats a l’ascens.