Talls de trànsit este diumenge en Alacant per la 7a Carrera Solidària

El diumenge 9 de febrer se celebra la 7a edició de la carrera solidària en AlacantCartell de la Carrera Solidària | Ajuntament d’Alacant

 

Alacant celebra el pròxim diumenge, 9 de febrer, a les 09.30 hores del matí, la VII Carrera Solidària CEU Jesús Maria que organitza este centre junt amb la col·laboració de la regidoria de Deports de l’Ajuntament d’Alacant. S’espera que participen centenars de corredors.

 

Esta edició comptarà amd dos modalitats: un recorregut de 500 metres dirigits a xiquets i xiquetes nascudes a partir del 2014, i una carrera de 5 quilòmetres dirigida a qualsevol persona nascuda fins a 2013.

 

La carrera començarà en el pàrquing de l’escola i serà a les 10.00 hores per a la modalitat dels 500 metres i  a les 11.00 hores per a la cursa de 5 km. Les persones que vullguen participar en la prova hauran de pagar una quantitat depenent de l’edat: 6 euros els nascuts en 2014, 10 euros els nascuts entre 2011-2013 i 12 euros els nascuts fins al 2010. 

 

L’import de la recaptació dels participants anirà destinat al Projecte Solidari ‘Ser Persona’, un voluntariat solidari de l’escola que té la finalitat d’obtindre diners per a Càritas d’Alacant.

 

Carrers afectats per la carrera:

A conseqüència de la carrera es produiran diferents talls de trànsit en alguns carrers i avingudes des de les 08.30 hores del matí fins a les 13.00 hores del migdia:

  • Carrer de la Caixa d’Estalvis
  • Els carrils cap a l’avinguda de Dénia i l’avinguda del Pare Àngel Escapa, sense arribar a l’avinguda de Dénia
  • Els carrils cap al carrer de la Caixa d’Estalvis

 

També pots llegir…

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

La Magdalena arranca amb ocupació hotelera del 98% i un 90% de reserves en hostaleria

El primer balanç municipal de la Magdalena confirma una arrancada amb hotels quasi complets els caps de setmana i alta demanda en restauració, amb normalitat i poques incidències. Neteja i seguretat, reforçades per a sostindre l'afluència i agilitzar la resposta.

Falles de València 2026: temps estable, vent fluix i temperatures fresques

La setmana gran apunta a estabilitat i absència de pluges. Es preveuen màximes de 16-18 °C i mínimes de 6-8 °C; el dissabte augmentarà la nuvolositat i el diumenge baixaran les temperatures.

La falla municipal de València coronarà els seus 27 metres amb un piromusical el dijous

Dijous que ve, la instal·lació de la rematada de la falla municipal aconseguirà els 27 metres i se sincronitzarà amb un piromusical exclusiu a les 21 hores.

El València Basket busca despenjar al Reial Madrid i assegurar el play in

L'equip taronja visita este dijous al Reial Madrid amb l'opció d'obrir bretxa, amarrar el play in i certificar el basket average particular. Un triomf reforçaria una ratxa de quatre victòries en l'Eurolliga i consolidaria la seua posició abans del tram final.

Intervingudes set reproduccions no autoritzades de Yturralde i Chillida a València

La policia adscrita a la Comunitat Valenciana ha intervingut set reproduccions no autoritzades d'obres de Yturralde i Chillida a València. El venedor ha sigut investigat i les peces han quedat sota custòdia policial.

Kambwala rep l’alta mèdica després de set mesos de baixa al Vila-real

El central del Vila-real va rebre l'alta mèdica i podrà reintegrar-se al treball de grup als ordes de Marcelino després de set mesos fora de l'equip.

Toni Pérez reivindica a Alacant que el Dia Europeu de les víctimes del terrorisme ‘no pertany al passat’

La Diputació d'Alacant ha guardat un minut de silenci pel Dia Europeu de les víctimes del terrorisme. Toni Pérez ha apel·lat a memòria, unitat i dignitat, i la Generalitat ha reafirmat el seu compromís de reparació

Aznar: Espanya hauria d’estar al costat dels seus aliats i no dels seus adversaris

L'expresident ha defés que el conflicte amb l'Iran està 'més que justificat' i ha urgit a Espanya a alinear-se amb els seus aliats. També ha reclamat rellançar Europa i aprofitar l'oportunitat llatinoamericana.