11 C
València
Diumenge, 1 febrer, 2026

Talls de trànsit este diumenge en Alacant per la 7a Carrera Solidària

El diumenge 9 de febrer se celebra la 7a edició de la carrera solidària en AlacantCartell de la Carrera Solidària | Ajuntament d’Alacant

 

Alacant celebra el pròxim diumenge, 9 de febrer, a les 09.30 hores del matí, la VII Carrera Solidària CEU Jesús Maria que organitza este centre junt amb la col·laboració de la regidoria de Deports de l’Ajuntament d’Alacant. S’espera que participen centenars de corredors.

 

Esta edició comptarà amd dos modalitats: un recorregut de 500 metres dirigits a xiquets i xiquetes nascudes a partir del 2014, i una carrera de 5 quilòmetres dirigida a qualsevol persona nascuda fins a 2013.

 

La carrera començarà en el pàrquing de l’escola i serà a les 10.00 hores per a la modalitat dels 500 metres i  a les 11.00 hores per a la cursa de 5 km. Les persones que vullguen participar en la prova hauran de pagar una quantitat depenent de l’edat: 6 euros els nascuts en 2014, 10 euros els nascuts entre 2011-2013 i 12 euros els nascuts fins al 2010. 

 

L’import de la recaptació dels participants anirà destinat al Projecte Solidari ‘Ser Persona’, un voluntariat solidari de l’escola que té la finalitat d’obtindre diners per a Càritas d’Alacant.

 

Carrers afectats per la carrera:

A conseqüència de la carrera es produiran diferents talls de trànsit en alguns carrers i avingudes des de les 08.30 hores del matí fins a les 13.00 hores del migdia:

  • Carrer de la Caixa d’Estalvis
  • Els carrils cap a l’avinguda de Dénia i l’avinguda del Pare Àngel Escapa, sense arribar a l’avinguda de Dénia
  • Els carrils cap al carrer de la Caixa d’Estalvis

 

També pots llegir…

Últimes notícies

1-3: el Barcelona aferma el lideratge i complica la vida a l’Elx

El Barcelona va guanyar 1-3 en el Martínez Valero i va protegir el lideratge una jornada més. L'Elx va seguir sense guanyar en 2026 i va quedar més prop del descens.

Sorloth, sense fractures ni hematomes cranials, torna a Madrid amb l’equip

Les proves mèdiques descarten fractures i hematomes cranials en Alexander Sorloth després del xoc de cap en el Llevant-Atlètic (0-0). El davanter torna a Madrid amb l'expedició i queda pendent d'evolució.

El Barcelona mana al descans davant l’Elx (1-2)

El Barcelona mana 1-2 al descans gràcies a Lamine Yamal i Ferran Torres; l'Elx va arribar a igualar per mitjà d'Álvaro Rodríguez. Els blaugranes han generat moltes ocasions i els pals han evitat un avantatge major.

Empat sense gols entre Llevant i Atlètic marcat per un xoc de caps

Llevant i Atlètic van empatar 0-0 en el Ciutat de València en un partit amb poques ocasions i condicionat per un fort xoc de caps entre Sorloth i Moreno. Luís Castro no va quedar satisfet malgrat la millora del seu equip després del descans.

0-0: Llevant i Atlètic, sense pegada després d’un fort xoc

Empat sense gols en el Ciutat de València en un dol amb poques arribades, marcat pel xoc de Sorloth i Matías Moreno i per les parades de Ryan i Oblak.

0-0: El Llevant domina a l’Atlètic però paga la seua falta de gol

El Llevant va millorar després del descans, va estrényer amb pressió alta i pilota parada i es va topar amb un Oblak brillant. L'Atlètic va generar molt poc i va rescatar un punt.

Nova manifestació per la dana exigix a Mazón entregar la seua acta de diputat

Centenars de persones han marxat per Benetússer, Sedaví i Alfafar per a exigir justícia i que Mazón entregue la seua acta i acudisca a declarar davant la jutgessa de Catarroja.

Sorloth, traslladat a l’hospital per una ferida incisocontusa en el Llevant-Atlètic

El davanter de l'Atlètic ha sigut retirat en llitera després d'un xoc de cap en el minut 24. El club confirma proves mèdiques i el rival queda en observació.