Talls de trànsit este diumenge en Alacant per la 7a Carrera Solidària

El diumenge 9 de febrer se celebra la 7a edició de la carrera solidària en AlacantCartell de la Carrera Solidària | Ajuntament d’Alacant

 

Alacant celebra el pròxim diumenge, 9 de febrer, a les 09.30 hores del matí, la VII Carrera Solidària CEU Jesús Maria que organitza este centre junt amb la col·laboració de la regidoria de Deports de l’Ajuntament d’Alacant. S’espera que participen centenars de corredors.

 

Esta edició comptarà amd dos modalitats: un recorregut de 500 metres dirigits a xiquets i xiquetes nascudes a partir del 2014, i una carrera de 5 quilòmetres dirigida a qualsevol persona nascuda fins a 2013.

 

La carrera començarà en el pàrquing de l’escola i serà a les 10.00 hores per a la modalitat dels 500 metres i  a les 11.00 hores per a la cursa de 5 km. Les persones que vullguen participar en la prova hauran de pagar una quantitat depenent de l’edat: 6 euros els nascuts en 2014, 10 euros els nascuts entre 2011-2013 i 12 euros els nascuts fins al 2010. 

 

L’import de la recaptació dels participants anirà destinat al Projecte Solidari ‘Ser Persona’, un voluntariat solidari de l’escola que té la finalitat d’obtindre diners per a Càritas d’Alacant.

 

Carrers afectats per la carrera:

A conseqüència de la carrera es produiran diferents talls de trànsit en alguns carrers i avingudes des de les 08.30 hores del matí fins a les 13.00 hores del migdia:

  • Carrer de la Caixa d’Estalvis
  • Els carrils cap a l’avinguda de Dénia i l’avinguda del Pare Àngel Escapa, sense arribar a l’avinguda de Dénia
  • Els carrils cap al carrer de la Caixa d’Estalvis

 

També pots llegir…

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Pedro Martínez ressalta la victòria coral del València Basket davant el Riu Breogán

Pedro Martínez celebra el triomf del València Basket davant el Riu Breogán com una victòria coral en la qual subratlla l'aportació defensiva d'Isaac Nogués i la bona faena de Yankuba Avenc i Kameron Taylor.

Montero lidera un València Basket coral per a doblegar al Riu Breogán (105-88)

València Basket s'imposa al Riu Breogán per 105-88 en el Roig Arena, en un triomf coral liderat pel dominicà Jean Montero i sustentat en la potència ofensiva local.

Mor als 78 anys Josep Piera, poeta i referent de la literatura valenciana

El poeta i narrador valencià Josep Piera, figura clau de la Generació dels 70 i autor àmpliament premiat, ha mort als 78 anys. Institucions i representants públics destaquen el seu llegat literari i el seu compromís amb la cultura valenciana.

Dos morts en la segona fase de l’operació de trànsit de Setmana Santa en la Comunitat Valenciana

La segona fase de l'operació especial de trànsit de Setmana Santa registra dos víctimes mortals a Vila-real i Calp i un alt volum de desplaçaments per carretera.

Remuntada del Celta a Mestalla per a afermar-se en llocs europeus

El Celta de Vigo remunta al València amb una espectacular segona part a Mestalla, s'aferra a la zona europea i deixa al conjunt local sense premi malgrat el doblet de Guido Rodríguez.

Les màximes freguen els 27 graus en una Jornada de Pasqua molt temperada en la Comunitat

La Comunitat Valenciana ha viscut un Diumenge de Pasqua molt temperat, amb màximes de fins a 27,5 graus en diversos municipis de l'interior i prelitoral, i valors una mica més moderats en les capitals de província.

El Celta remunta a Mestalla i consolida la seua plaça europea davant el València

El Celta de Vigo remunta al València amb una brillant segona part, s'imposa 2-3 a Mestalla i reforça la seua posició europea mentres el conjunt local deixa escapar una ocasió per a acostar-se a Europa.

Mor un ciclista de 57 anys en xocar amb un cotxe en la N-332 a Calp

Un ciclista de 57 anys ha mort després de col·lidir amb un cotxe en la N-332 al seu pas per Calp. Els servicis d'emergència van intentar reanimar-ho sense èxit.