Talls de trànsit per a esta setmana en Alacant

Talls en el trànsit de la ciutat d'Alacant des del 4 al 16 de febrer

Les zones afectades pels talls de trànsit | Ajuntament d’Alacant

 

Des la Regidoria de Trànsit de l’Ajuntament d’Alacant han informat que amb motiu de les obres per a la ‘Millora d’accessibilitat i revitalització urbana en els carrers del Tinent Aguado i el Sergent del Río Llamas» es produiran talls en diferents carrers pròxims a estes zones que aniran per fases. 

 

Les obres de la quarta fase començaran el dimecres 4 de febrer i duraran fins al pròxim 16 de febrer amb l’ocupació del carril amb tall en el carrer del Sergent Río Llamas, entre l’avinguda d’Alcoi i el carrer de la Ronda del Castell (sense que estes estiguen afectades), i en el carrer del Tinent Aguado, en el tram des de l’avinguda Alcoi i el carrer del Maestro Caballero (sense que tampoc els afecte). 

 

També pots llegir…

Últimes notícies

Ramón Terrats torna al Getafe traspassat pel Villarreal

El migcampista Ramón Terrats ha sigut traspassat pel Villarreal al Getafe, on ja va jugar en la temporada 24-25 i on començarà ara una segona etapa a les ordres de José Bordalás.

Recomanen confinar-se per la columna de fum d’un incendi en un desguàs d’El Verger

Un incendi en un desguàs d’El Verger ha generat una intensa columna de fum i s’ha recomanat als veïns de la zona afectada que es confinen a casa i eviten acostar-se a l’incendi.

Castelló envia 24.000 quilos d’ajuda a les víctimes del terratrémol de Veneçuela

L’Ajuntament de Castelló ha organitzat l’enviament de 24.000 quilos d’aliments i productes de primera necessitat a Veneçuela per a donar suport als afectats pel terratrémol, amb la col·laboració d’associacions veneçolanes i la Generalitat.

Una gran columna de fum alarma Villena per un incendi en una planta de reciclatge

Un incendi en una planta de reciclatge a la carretera de Caudete, a Villena, ha generat una gran columna de fum i ha mobilitzat nombrosos efectius de Bombers i mitjans de l’empresa.

Mor un jove ofegat mentre es banyava al riu Xúquer a Sumacàrcer

Un jove ha mort ofegat este dimecres al riu Xúquer, a l’àrea recreativa de l’Esgoletja de Sumacàrcer, malgrat l’ampli dispositiu de rescat mobilitzat.

Llocnou del Fenollet arriba als 44,3 graus en el tercer dia d’ona de calor

L’ona de calor ha deixat este dimecres fins a 44,3 graus a Llocnou del Fenollet i més de 42 graus en nombrosos municipis valencians, segons Avamet.

Llocnou del Fenollet arriba als 44,3 graus en el tercer dia d’ona de calor

L’ona de calor que afecta la Comunitat Valenciana ha deixat este dimecres 44,3 graus a Llocnou del Fenollet i més de 42 graus en nombrosos municipis de la Costera i voltants, segons Avamet.

El nou edifici d’hospitalització del Clínic obrirà en novembre amb 168 habitacions i 29 boxs de crítics

El nou edifici d’hospitalització del Hospital Clínic de València ha assolit el 98 % d’execució, finalitzarà les obres en setembre i començarà a funcionar en novembre amb 168 habitacions i 29 boxs de crítics.