Una veïna d’Alacant denuncia que han disparat a la seua gata amb una escopeta

Un gat

L’animal ha sigut disparat en el Moralet | Viquipèdia

 

Una veïna de la pedania el Moralet, en Alacant, ha denunciat en les xarxes socials  que algú ha disparat a la seua gata amb una escopeta i la bala, del calibre 22, li ha partit l’os de la seua cama.

 

Segons ha avançat el diari ‘Información’, l’animal es troba ingressat amb pronòstic greu a causa de la infecció que li està afectant el nervi. A demés, segons ha explicat la seua ama, a la gata li hauran d’amputar la cama si no recupera la sensibilitat. 

 

Els fets s’han produït en l’avinguda de los Minerales, en la pedania del Moralet (Alacant). «Et trobaré, sabré qui eres i aniré per tu», ha assenyalat la propietària de la mascota en la publicació de Facebook que ràpidament s’ha fet viral

 

Le han disparado a mi gata Morgana con una escopeta y una bala del 22 le ha partido el hueso de su pata afectando además…

Publicado por Graci Miralles en Martes, 16 de febrero de 2021

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

El Suprem jutjarà a Ábalos i Koldo després de rebutjar enviar el cas a l’Audiència Nacional

El Suprem ha desestimat les peticions de les defenses i manté la causa. La vista oral es preveu després de Setmana Santa i podria durar entre sis i huit setmanes.

Ferit greu un home de 32 anys en un xoc de dos vehicles en la N-340 a Cocentaina

Un home de 32 anys ha resultat ferit greu després de la col·lisió de dos vehicles en la N-340 a l'altura de Cocentaina. El SAMU l'ha traslladat a l'hospital d'Alcoi per politraumatisme

El TSJCV rebutja suspendre els servicis mínims de la vaga de metges

El tribunal ha denegat les cautelars demanades per CESM contra els servicis mínims fixats per la Generalitat. Manté la seua vigència durant la vaga ja en curs i les noves jornades convocades.

Deu finalistes entre 735 novel·les opten al Premi Azorín; la fallada, el dijous

Deu obres han sigut seleccionades entre 735 per a la final del Premi Azorín de Novel·la 2026, dotat amb 45.000 euros. La gala se celebra el dijous en el ADDA sota el lema 'L'instant fet paraula'.

Investigat per deu estafes i tres usurpacions d’estat civil amb un perjuí superior a 110.000 euros

La Guàrdia Civil d'Onda ha investigat a un home de 32 anys per presumptes estafes i usurpacions d'estat civil després de captar a víctimes en xarxes, amb danys superiors a 110.000 euros.

L’arribada de turistes internacionals al gener a la Comunitat Valenciana va baixar un 3,5%

Al gener, la Comunitat Valenciana va rebre 578.700 turistes internacionals, un 3,5% menys que un any abans. A Espanya, el gasto va marcar rècord amb 7.805 milions.

Un comandament de la UME sosté que en el Cecopi manava la consellera, no Mazón, el 29-O

Un comandant de la UME ha declarat davant la jutgessa que la vesprada del 29-O en el Cecopi qui va dirigir l'emergència va ser la consellera Salomé Pradas. Segons el seu testimoniatge, Mazón va arribar, va fer preguntes i no va prendre decisions.

Avís groc per pluges este dijous a Castelló i en zones d’Alacant i València

Aemet ha establit per al dijous l'avís groc per pluges a Castelló, el sud de València i el litoral nord d'Alacant. Per a este dimecres està actiu a Alacant per vent i mala mar.