Mastodon
25.6 C
València
Dijous, 18 setembre, 2025

Una veïna d’Alacant denuncia que han disparat a la seua gata amb una escopeta

Un gat

L’animal ha sigut disparat en el Moralet | Viquipèdia

 

Una veïna de la pedania el Moralet, en Alacant, ha denunciat en les xarxes socials  que algú ha disparat a la seua gata amb una escopeta i la bala, del calibre 22, li ha partit l’os de la seua cama.

 

Segons ha avançat el diari ‘Información’, l’animal es troba ingressat amb pronòstic greu a causa de la infecció que li està afectant el nervi. A demés, segons ha explicat la seua ama, a la gata li hauran d’amputar la cama si no recupera la sensibilitat. 

 

Els fets s’han produït en l’avinguda de los Minerales, en la pedania del Moralet (Alacant). «Et trobaré, sabré qui eres i aniré per tu», ha assenyalat la propietària de la mascota en la publicació de Facebook que ràpidament s’ha fet viral

 

Le han disparado a mi gata Morgana con una escopeta y una bala del 22 le ha partido el hueso de su pata afectando además…

Publicado por Graci Miralles en Martes, 16 de febrero de 2021

Últimes notícies

Els enginyers de camins sostenen que executar les infraestructures previstes hauria reduït les víctimes de la DANA

José Trigueros va defendre al Senat que, d'haver-se executat les obres previstes, la DANA de 2024 hauria causat menys víctimes i danys. Va reclamar preses, desviaments, tràmits més àgils, neteja de llits i alertes per a reforçar la resiliència a València i les conques mediterrànies.

Activistes exigixen a València un embargament d’armes a Israel i el registre d’un vaixell

Desenes de persones protesten davant el Port de València per a demanar un embargament integral al comerç d'armes amb Israel i la immobilització i inspecció d'un vaixell. La denúncia assenyala escales a València, Barcelona i Algesires i reclama controls sobre material de defensa i de doble ús.

SOS Desapareguts demana a Bernabé coordinació entre Govern i Consell després de la DANA

Joaquín Amills reclama a la delegada del Govern, Pilar Bernabé, que l'Executiu central i la Generalitat treballen de manera conjunta i sense polititzar la reconstrucció. També posa el focus en la salut mental dels afectats.

Detinguda pel presumpte escanyament d’una amiga amb un cable d’aspiradora a Benidorm

Una dona britànica de 64 anys va ser arrestada a Benidorm pel presumpte escanyament d'una amiga, de 66, amb el cable d'una aspiradora. La investigació seguix oberta després de l'avís d'una tercera turista al 112.

El Campello demana col·laboració per a identificar als responsables d’un abocament altament contaminant

L'Ajuntament del Campello sol·licita ajuda per a localitzar als autors d'un abocament de panells de fibra de vidre en la partida de Oñate. La Policia Local investiga i la sanció pot aconseguir 30.050 euros.

Tots a una Veu exigix coordinació i més inversió a la comissionada de la DANA

Tots a una Veu demana a la comissionada de la DANA, Zulima Pérez, un pla coordinat amb la Generalitat que fixe terminis, finançament i mesures de prevenció. L'entitat reclama formació ciutadana, ajustos en la gestió d'emergències i evitar triomfalismes i inauguracions per separat.

Toni Pérez lamenta la visita de Sánchez: sense tren a l’aeroport ni segona pista

El president de la Diputació d'Alacant titlla de decebedora la visita de Pedro Sánchez a l'aeroport i denúncia que no hi haja compromisos per al tren ni per a una segona pista.

La Generalitat bateja el viaducte d’accés a Torrent com a pont de la Comunitat de Madrid

La Generalitat canvia de nom el viaducte de la CV-403 que creua el barranc de Poio, a l'entrada de Torrent, com a pont de la Comunitat de Madrid. El gest agraïx el suport aportat després de les inundacions i el desplegament d'autobusos que va mantindre la mobilitat fins a la reobertura de Metrovalencia.