14.6 C
València
Diumenge, 1 febrer, 2026

Una veïna d’Alacant denuncia que han disparat a la seua gata amb una escopeta

Un gat

L’animal ha sigut disparat en el Moralet | Viquipèdia

 

Una veïna de la pedania el Moralet, en Alacant, ha denunciat en les xarxes socials  que algú ha disparat a la seua gata amb una escopeta i la bala, del calibre 22, li ha partit l’os de la seua cama.

 

Segons ha avançat el diari ‘Información’, l’animal es troba ingressat amb pronòstic greu a causa de la infecció que li està afectant el nervi. A demés, segons ha explicat la seua ama, a la gata li hauran d’amputar la cama si no recupera la sensibilitat. 

 

Els fets s’han produït en l’avinguda de los Minerales, en la pedania del Moralet (Alacant). «Et trobaré, sabré qui eres i aniré per tu», ha assenyalat la propietària de la mascota en la publicació de Facebook que ràpidament s’ha fet viral

 

Le han disparado a mi gata Morgana con una escopeta y una bala del 22 le ha partido el hueso de su pata afectando además…

Publicado por Graci Miralles en Martes, 16 de febrero de 2021

Últimes notícies

Mor Fernando Esteso als 80 anys a l’Hospital La Fe de València

L'actor i humorista ha mort als 80 anys a l'Hospital La Fe de València, on estava ingressat. El seu representant el va confirmar a l'Acadèmia del Cinema; el còmic es va consagrar en els 70 al costat d'Andrés Pajares.

Una nova manifestació per la dana ha demanat que Mazón entregue l’acta de diputat

La protesta ha reunit ciutadans i familiars de víctimes per a reclamar que el expresident entregue el seu escó i comparega davant la jutgessa. El recorregut ha passat per Benetússer, Sedaví i Alfafar, algunes de les localitats més afectades.

Compromís exigix al Govern desbloquejar ja la norma que impedix orxata amb menys sucre

Compromís ha enviat una carta als ministres d'Agricultura i de Drets Socials, Consum i Agenda 2030 per a exigir la reforma del Reial decret 1338/1988. Reclama un calendari immediat que permeta vendre orxata amb menys sucre sense perdre la denominació de xufa.

La UPV desenrotllarà una plataforma per a avaluar en temps real la salut de l’Albufera

La UPV desenrotllarà una plataforma pública de monitoratge en temps real de l'Albufera dins de OBEREK. Permetrà decisions ràpides, restauració després de desastres i agricultura de precisió.

Barrachina: els agricultors no temen al mercat, però exigixen igualtat de tracte

El conseller defén que el camp valencià competix si se li apliquen les mateixes regles i retrau que l'acord UE-Mercosur se subscriguera sense salvaguardes inicials.

Avís groc per vent a València i fenòmens costaners a Alacant

Aemet ha establit l'avís groc per ratxes de fins a 70 km/h en el litoral nord i interior sud de València i per mala mar a Alacant. El vent del sud-oest deixarà ones de fins a 3 metres i els avisos es prolongaran del diumenge a la vesprada al dimarts de matinada segons el fenomen.

Domingo amb cels nuvolosos i possibles pluges en la Comunitat Valenciana

Este diumenge 1 de febrer es preveuen cels nuvolosos en tota la Comunitat i precipitacions més probables en la mitat sud, amb temperatures amb pocs canvis.

Barrachina: els agricultors no temen al mercat, però exigixen igualtat de tracte

El conseller d'Agricultura sosté que el camp valencià competix sense por, però reclama un marc just. Critica l'acord UE-Mercosur sense salvaguardes i demana una PAC específica.