L’alcalde de Llíria ix de l’hospital després d’estar ingressat per Covid-19

 

Actualització 26/10/2020 a les 9.540 hores. L’alcalde de Llíria, en el Camp de Túria (València), Manolo Civera, ha rebut ja l’alta hospitalària i ha tornat a casa, després d’haver estat uns dies hospitalitzat a causa d’una pneumònia derivada del Covid-19.

 

L’alcalde ha agraït en una xarxa social el treball dels sanitaris que li han tractat, i ha assegurat que passar per esta experiència li ha fet «valorar molt més tot el treball que fan», pel que ha demanat «cuidar i protegir a tot el personal sanitari perquè són imprescindibles».

 

L’alcalde de Llíria, Manolo Civera, ingressat en l’hospital per coronavirus

L’alcalde de la localitat de Llíria, en la comarca del Camp de Túria (València), Manolo Civera, es troba ingressat en un hospital a conseqüència d’una pneumònia derivada després de donar positiu en Covid19, i pel que es trobava confinat i aïllat en sa casa des de fa una setmana.

 

Segons ha publicat l’alcalde en el seu compte privat de Facebook, ell es troba bé, animat i la seua situació no és greu, però el virus ha derivat en una pneumònia que requerix de control hospitalari per a evitar complicacions que podrien ser més greus.

 

? NOU COMUNICAT ?? Alguns mitjans de comunicació s’han fet ressò de que en aquest moment estic ingressat a l’hospital a…

Posted by Manolo CiveraAlcalde on Dimarts, 20 d’octubre de 2020

Últimes notícies

Les entrades per a l’Elx-Barça costaran entre 95 i 340 euros

L’Elche ha fixat els preus de les entrades per al partit contra el Barcelona del 23 d’agost entre 95 i 340 euros, amb avantatges per a abonats i titulars del Carnet Franjiverde.

Bétera viu la Rodà de les Alfàbegues entre 11 tones de confeti i pólvora

Bétera ha celebrat l’ofrena a la Mare de Déu de l’Assumpció amb 16 Alfàbegues gegants batejades amb noms de dona i més de 11 tones de confeti. La festa continua de vesprada amb processó, Coet de Luxe i una espectacular Cordà de 400 metres.

Or mundial històric per a l’equip espanyol amb les valencianes Cortelles i Muñoz

El conjunt espanyol de gimnàstica rítmica ha conquistat l’or mundial en el concurs complet de Fráncfort, 35 anys després del títol d’Atenes 1991, amb les valencianes Marina Cortelles i Lucía Muñoz com a protagonistes i el bitllet als Jocs de Los Angeles 2028 assegurat.

El Levante viatja a Barcelona amb només 12 inscrits i quatre fitxatges fora de la convocatòria

El Levante ha viatjat al camp de l’Espanyol amb només 12 futbolistes inscrits en LaLiga, un d’ells sancionat, i quatre fitxatges sense desplaçar-se des de València.

Aemet puja a taronja l’avís al nord de l’interior de València per fortes pluges

Aemet ha elevat a taronja l’avís per fortes pluges al nord de l’interior de València, on es poden acumular fins a 50 l/m2 en una hora, amb tempesta, granís i ratxes molt fortes de vent. També hi ha avisos taronja i grocs en distintes comarques de Castelló i Alacant per precipitacions intenses, tempestes i temperatures altes.

Accident múltiple a la V-21 en Foios: una dona morta i dos homes ferits

Una dona ha mort i dos hòmens han resultat ferits en un accident múltiple amb set vehicles implicats este dissabte a la V-21, a l’altura de Foios, que ha generat quasi tres quilòmetres de retencions.

Fortes tempestes a Toràs amb 141,6 l/m2 i ratxes de 100 km/h

Les fortes tempestes d’este dissabte han deixat fins a 141,6 l/m2 i ratxes de vent de 100 km/h a Toràs, mentre el calor extrem continua en altres punts de la Comunitat Valenciana amb sensacions tèrmiques de fins a 45 graus.

Avís taronja per fortes pluges a l’interior nord de Castelló este diumenge

Aemet ha activat per a este diumenge l’avís taronja a l’interior nord de Castelló per pluges de fins a 40 l/m² en una hora, amb tronades, possible granís i ratxes molt fortes de vent. El litoral nord i l’interior sud de la província estaran en avís groc.