2.4 C
València
Dimecres, 7 gener, 2026

Dos detinguts a Alcoi per assaltar una residència d’estudiants amb un ganivet

 

Agents de la Policia Nacional han detingut a la localitat d’Alcoi dos persones de nacionalitat marroquina, de 29 i 39 anys per presumptament assaltar una residència d’estudiants a la localitat, en amenaçar amb un ganivet de grans dimensions els habitants perquè els lliuraren tots els efectes de valor.

Els arrestats van forçar una de les finestres de la planta baixa de l’edifici i, un cop a l’interior, van agafar un ganivet de grans dimensions de la cuina i es van dirigir a les habitacions on van amenaçar dos dels estudiants que s’hi trobaven.

A una de les víctimes, van arribar a immobilitzar-lo amb un cinturó i una dessuadora alhora que el copejaven a la cara perquè els lliurés totes les seues pertinences de valor, aconseguint sostreure-li el seu ordinador, el telèfon mòbil, la motxilla, diners en efectiu i altres objectes electrònics.

Posteriorment, van entrar a l’habitació d’una altra de les víctimes a qui igualment van amenaçar de mort perquè els lliurés les seues pertinences per posteriorment, fugir per la porta principal amb les claus d’un dels agredits.

Les víctimes, immediatament després que els seus agressors marxaren, van trucar al 091, personant-se immediatament diverses dotacions de la Policia Nacional que els van assistir, començant per part dels agents de la Policia Judicial d’Alcoi una investigació per intentar identificar els agressors.

De les declaracions de víctimes i testimonis, els Policies, van aconseguir dades i informacions que, conjugades amb altres diligències d’investigació, van donar com a resultat la total identificació dels assaltants.

Així aleshores, ràpidament, es va establir un ampli dispositiu policial que va conduir a la detenció dels dos investigats, sota la imputació d’un delicte de robatori amb violència a casa habitada.

Els agents, no només van aconseguir detenir els presumptes autors, sinó que també, van poder reconstruir els seus passos anteriors a l’assalt i posteriors a este, donant amb el domicili que havien utilitzat per ocultar-se on, els agents, van aconseguir localitzar la totalitat dels objectes sostrets, que els van ser lliurats als seus legítims propietaris convenientment, així com el ganivet que van utilitzar per amenaçar les víctimes.

Els detinguts, que ja tenien antecedents policials anteriors per delictes similars, van ser posats a disposició del Jutjat d’Instrucció de Guàrdia d’Alcoi que en va decretar l’ingrés a la presó.

 

Últimes notícies

La Aemet preveu gelades al costat de la costa i mínimes de fins a -6 a l’interior

La pròxima matinada portarà gelades fins i tot prop del litoral i descensos de fins a -6 en àrees de l'interior. Hi ha avisos grocs per fred i vent.

Set triomfs del Llevant davant l’Espanyol en el Ciutat, l’últim en 2016

El Llevant rep este diumenge a l'Espanyol amb un balanç a casa de set triomfs en quinze dols de Primera. No guanya en el Ciutat des de 2016.

El València només ha perdut una vegada amb l’Elx a Mestalla: 1-2 en la 65-66

El València rebrà este dissabte a l'Elx en la jornada 19 amb un balanç aclaparador a Mestalla: 16 victòries, 7 empats i 1 derrota. L'últim precedent, en 2022, va acabar en empat.

El Vila-real encadena quatre triomfs i un empat en les últimes cinc visites de l’Alabés

L'equip groc rep a l'Alabés en la jornada 19 amb una ratxa en La Ceràmica: quatre victòries i un empat des de 2019, quasi sempre amb marcadors inflats.

El 6.703 del Xiquet repartix el primer premi en 20 localitats de la Comunitat Valenciana

El número 6.703 ha resultat premiat amb el primer premi del sorteig del Xiquet, dotat amb 2 milions per sèrie i 200.000 euros al dècim, amb fort repartiment en la Comunitat Valenciana. El segon i el tercer han quedat més concentrats.

Dos ferits per l’explosió d’un càmping gas en una autocaravana al Campello

Una dona de 66 i un home de 76 han patit cremades després de l'explosió d'un càmping gas en una autocaravana en un càmping del Campello. Van ser atesos en el lloc i traslladats als hospitals d'Alacant i Sant Joan.

Ademuz marca la mínima en la Comunitat Valenciana amb 7 graus sota zero

Ademuz ha registrat -7 graus, la mínima de la Comunitat Valenciana, seguida per Castellfort i Fredes. En el litoral, les capitals han quedat per damunt de zero.

Troben un tercer cos i el casc del vaixell del naufragi d’una família espanyola a Indonèsia

Els equips de rescat van trobar un tercer cos i el casc del KM Putri Sakinah, afonat el 26 de desembre en Komodo amb una família espanyola a bord. Dos menors seguixen desapareguts.