Dos detinguts a Alcoi per assaltar una residència d’estudiants amb un ganivet

 

Agents de la Policia Nacional han detingut a la localitat d’Alcoi dos persones de nacionalitat marroquina, de 29 i 39 anys per presumptament assaltar una residència d’estudiants a la localitat, en amenaçar amb un ganivet de grans dimensions els habitants perquè els lliuraren tots els efectes de valor.

Els arrestats van forçar una de les finestres de la planta baixa de l’edifici i, un cop a l’interior, van agafar un ganivet de grans dimensions de la cuina i es van dirigir a les habitacions on van amenaçar dos dels estudiants que s’hi trobaven.

Anuncios

A una de les víctimes, van arribar a immobilitzar-lo amb un cinturó i una dessuadora alhora que el copejaven a la cara perquè els lliurés totes les seues pertinences de valor, aconseguint sostreure-li el seu ordinador, el telèfon mòbil, la motxilla, diners en efectiu i altres objectes electrònics.

Posteriorment, van entrar a l’habitació d’una altra de les víctimes a qui igualment van amenaçar de mort perquè els lliurés les seues pertinences per posteriorment, fugir per la porta principal amb les claus d’un dels agredits.

Les víctimes, immediatament després que els seus agressors marxaren, van trucar al 091, personant-se immediatament diverses dotacions de la Policia Nacional que els van assistir, començant per part dels agents de la Policia Judicial d’Alcoi una investigació per intentar identificar els agressors.

De les declaracions de víctimes i testimonis, els Policies, van aconseguir dades i informacions que, conjugades amb altres diligències d’investigació, van donar com a resultat la total identificació dels assaltants.

Així aleshores, ràpidament, es va establir un ampli dispositiu policial que va conduir a la detenció dels dos investigats, sota la imputació d’un delicte de robatori amb violència a casa habitada.

Els agents, no només van aconseguir detenir els presumptes autors, sinó que també, van poder reconstruir els seus passos anteriors a l’assalt i posteriors a este, donant amb el domicili que havien utilitzat per ocultar-se on, els agents, van aconseguir localitzar la totalitat dels objectes sostrets, que els van ser lliurats als seus legítims propietaris convenientment, així com el ganivet que van utilitzar per amenaçar les víctimes.

Els detinguts, que ja tenien antecedents policials anteriors per delictes similars, van ser posats a disposició del Jutjat d’Instrucció de Guàrdia d’Alcoi que en va decretar l’ingrés a la presó.

 

Anuncios

Últimes notícies

La jutgessa de la DANA crida a declarar al president de Avamet i demana aclarir si es van usar les seues dades

La jutgessa que investiga la gestió de la DANA del 29 d'octubre de 2024 cita com a testimoni-perit al president de Avamet i exigix a CHJ, Aemet i Emergències que aclarisquen si van utilitzar les seues dades.

André da Silva expressa el seu desig de seguir a l’Elx i afrontar les últimes quatre finals per la permanència

André da Silva confirma que vol continuar a l'Elx la pròxima temporada, destaca el seu bon moment físic i mental i definix els quatre últims partits com a finals per la permanència en LaLiga.

Pérez Llorca confia a tancar un acord sobre els pressupostos abans de juliol

Juanfran Pérez Llorca confia a aconseguir un acord per a aprovar els nous pressupostos de la Generalitat abans que acabe l'actual període de sessions en Les Corts, al començament de juliol.

El BBVA Open Internacional de València mou el seu torneig a setembre i reforça la seua posició en el calendari WTA 125

El BBVA Open Internacional de València WTA 125 avança la seua pròxima edició a la setmana del 13 al 20 de setembre, després del US Open i abans de la gira asiàtica, amb presència de jugadores del top 100.

Pérez Llorca anuncia una proposta als sindicats davant la vaga de docents

El president Juanfran Pérez Llorca avança que Educació presentarà este dimarts una proposta als sindicats docents i reclama compatibilitzar el dret de vaga amb la correcta avaluació de l'alumnat.

Sis mesos de presó per a un cambrer de Benidorm per una agressió homòfoba a dos clients

Un cambrer d'un pub de Benidorm ha sigut condemnat a sis mesos de presó i a pagar 1.960 euros per insultar i agredir a dos hòmens per la seua orientació sexual, en una sentència ferma per delicte d'odi i lesions.

El PP reclama una moratòria per a frenar enderrocaments de vivendes per la Llei de Costas

El PP ha registrat al Senat una moció per a exigir al Govern una moratòria immediata dels procediments de partió i enderrocament de vivendes i locals afectats per la Llei de Costas.

Aagesen compareixerà al Senat davant la comissió de la dana de València el 18 de maig

Sara Aagesen, vicepresidenta tercera i ministra per a la Transició Ecològica, compareixerà el 18 de maig davant la comissió de la dana de València al Senat, que reprendrà així els seus treballs després de més de dos mesos d'aturada.