12.6 C
València
Dimecres, 31 desembre, 2025

Dos detinguts a Alcoi per assaltar una residència d’estudiants amb un ganivet

 

Agents de la Policia Nacional han detingut a la localitat d’Alcoi dos persones de nacionalitat marroquina, de 29 i 39 anys per presumptament assaltar una residència d’estudiants a la localitat, en amenaçar amb un ganivet de grans dimensions els habitants perquè els lliuraren tots els efectes de valor.

Els arrestats van forçar una de les finestres de la planta baixa de l’edifici i, un cop a l’interior, van agafar un ganivet de grans dimensions de la cuina i es van dirigir a les habitacions on van amenaçar dos dels estudiants que s’hi trobaven.

A una de les víctimes, van arribar a immobilitzar-lo amb un cinturó i una dessuadora alhora que el copejaven a la cara perquè els lliurés totes les seues pertinences de valor, aconseguint sostreure-li el seu ordinador, el telèfon mòbil, la motxilla, diners en efectiu i altres objectes electrònics.

Posteriorment, van entrar a l’habitació d’una altra de les víctimes a qui igualment van amenaçar de mort perquè els lliurés les seues pertinences per posteriorment, fugir per la porta principal amb les claus d’un dels agredits.

Les víctimes, immediatament després que els seus agressors marxaren, van trucar al 091, personant-se immediatament diverses dotacions de la Policia Nacional que els van assistir, començant per part dels agents de la Policia Judicial d’Alcoi una investigació per intentar identificar els agressors.

De les declaracions de víctimes i testimonis, els Policies, van aconseguir dades i informacions que, conjugades amb altres diligències d’investigació, van donar com a resultat la total identificació dels assaltants.

Així aleshores, ràpidament, es va establir un ampli dispositiu policial que va conduir a la detenció dels dos investigats, sota la imputació d’un delicte de robatori amb violència a casa habitada.

Els agents, no només van aconseguir detenir els presumptes autors, sinó que també, van poder reconstruir els seus passos anteriors a l’assalt i posteriors a este, donant amb el domicili que havien utilitzat per ocultar-se on, els agents, van aconseguir localitzar la totalitat dels objectes sostrets, que els van ser lliurats als seus legítims propietaris convenientment, així com el ganivet que van utilitzar per amenaçar les víctimes.

Els detinguts, que ja tenien antecedents policials anteriors per delictes similars, van ser posats a disposició del Jutjat d’Instrucció de Guàrdia d’Alcoi que en va decretar l’ingrés a la presó.

 

Últimes notícies

Dos detinguts per furts a majors amb el mètode de l’abraç al Campello

La Guàrdia Civil ha detingut a dos jóvens amb requisitòries per la seua presumpta implicació en furts a persones majors prop d'un banc del Campello. Després de passar a disposició judicial, van quedar en llibertat amb mesures cautelars.

L’oposició titlla de decebedora el discurs de Llorca i el PP el veu il·lusionant

El missatge de Juanfran Pérez Llorca ha dividit a les Corts: PSPV i Compromís parlen de decepció i hipocresia, mentres el PP el qualifica de realista i il·lusionant.

Correia, Cömert, Dimitrievski i Rivero, els quatre del València que acaben contracte en 2026

Correia, Cömert, Dimitrievski i Rivero acaben el seu vincle al juny de 2026 i des de l'1 de gener poden pactar el seu futur amb altres clubs. Així està cada cas

Pedraza, Parell i Thomas Partey acaben contracte al juny i ja poden negociar el seu futur

Pedraza, Parell i Thomas Partey acaben contracte el 30 de juny de 2026 i, des de l'1 de gener, són lliures per a negociar amb altres clubs. També conclouen les cessions de Manor Solomon i Rafa Marín, i finalitza el contracte de Marcelino.

Simat frega els 1.000 l/m² de pluja entre setembre i desembre

Les precipitacions han deixat 977,4 l/m² en Simat, al capdavant del ránking de Avamet. A València s'han acumulat entorn de 420 l/m² des del 28 de setembre.

Pérez Llorca reafirma el compromís del Consell amb fets i recursos fins a una recuperació completa

El president ha defés la col·laboració institucional i ha promés mantindre recursos i accions fins a completar la recuperació després de la dana, amb especial focus en vivenda, ocupació i servicis públics.

La impermeabilització de la Ciutat de la Justícia de València aconseguix el 60% d’execució

Les obres d'impermeabilització avancen al 60% després d'una inversió de més de 2,3 milions, actuant sobre més de 17.000 m² per a evitar filtracions i humitats. El pla reforça segellats i amplia la xarxa d'evacuació sense interrompre l'activitat judicial.

Pérez Llorca reafirma el compromís del Consell amb fets i recursos fins a una recuperació completa

Pérez Llorca ha defés que la Comunitat continua recuperant-se de la pitjor catàstrofe de la seua història i ha promés fets i recursos fins a culminar la reconstrucció. Ha demanat cooperació entre administracions, estabilitat institucional i mesures per a vivenda, ocupació, fiscalitat i servicis públics.