Dos detinguts a Alcoi per assaltar una residència d’estudiants amb un ganivet

 

Agents de la Policia Nacional han detingut a la localitat d’Alcoi dos persones de nacionalitat marroquina, de 29 i 39 anys per presumptament assaltar una residència d’estudiants a la localitat, en amenaçar amb un ganivet de grans dimensions els habitants perquè els lliuraren tots els efectes de valor.

Els arrestats van forçar una de les finestres de la planta baixa de l’edifici i, un cop a l’interior, van agafar un ganivet de grans dimensions de la cuina i es van dirigir a les habitacions on van amenaçar dos dels estudiants que s’hi trobaven.

A una de les víctimes, van arribar a immobilitzar-lo amb un cinturó i una dessuadora alhora que el copejaven a la cara perquè els lliurés totes les seues pertinences de valor, aconseguint sostreure-li el seu ordinador, el telèfon mòbil, la motxilla, diners en efectiu i altres objectes electrònics.

Posteriorment, van entrar a l’habitació d’una altra de les víctimes a qui igualment van amenaçar de mort perquè els lliurés les seues pertinences per posteriorment, fugir per la porta principal amb les claus d’un dels agredits.

Les víctimes, immediatament després que els seus agressors marxaren, van trucar al 091, personant-se immediatament diverses dotacions de la Policia Nacional que els van assistir, començant per part dels agents de la Policia Judicial d’Alcoi una investigació per intentar identificar els agressors.

De les declaracions de víctimes i testimonis, els Policies, van aconseguir dades i informacions que, conjugades amb altres diligències d’investigació, van donar com a resultat la total identificació dels assaltants.

Així aleshores, ràpidament, es va establir un ampli dispositiu policial que va conduir a la detenció dels dos investigats, sota la imputació d’un delicte de robatori amb violència a casa habitada.

Els agents, no només van aconseguir detenir els presumptes autors, sinó que també, van poder reconstruir els seus passos anteriors a l’assalt i posteriors a este, donant amb el domicili que havien utilitzat per ocultar-se on, els agents, van aconseguir localitzar la totalitat dels objectes sostrets, que els van ser lliurats als seus legítims propietaris convenientment, així com el ganivet que van utilitzar per amenaçar les víctimes.

Els detinguts, que ja tenien antecedents policials anteriors per delictes similars, van ser posats a disposició del Jutjat d’Instrucció de Guàrdia d’Alcoi que en va decretar l’ingrés a la presó.

 

Últimes notícies

Cap de setmana tràgic a les carreteres amb huit motoristes morts

Quinze persones han mort en quinze accidents mortals a les carreteres espanyoles este cap de setmana, huit d'elles motoristes, amb un sinistre registrat a Montserrat (València). La major part dels accidents s'han produït en vies convencionals i en eixides de la via.

Pérez Llorca acusa Compromís de prioritzar el català davant del valencià a la UE

Juanfran Pérez Llorca acusa PSPV-PSOE i Compromís de defensar només el català a Europa i retreu a Compromís el seu posicionament sobre la llengua valenciana a les Falles.

Pérez Llorca demana aclarir una subvenció de 80.000 € del Botànic a UGT en 2021

Juanfran Pérez Llorca mostra la seua preocupació per la investigació d’Antifrau sobre una subvenció directa de 80.000 euros del Botànic a UGT per al congrés confederal celebrat en 2021 a València.

Baldoví assegura que Marlaska ja hauria deixat el càrrec si ell presidira el Govern

El síndic de Compromís en Les Corts, Joan Baldoví, assegura que si presidira el Govern d'Espanya, Fernando Grande-Marlaska ja no seria ministre de l'Interior per la gestió de la crisi migratòria a Ceuta.

EUPV posarà en marxa en octubre les primàries per a les autonòmiques de 2027

Esquerra Unida del País Valencià convocarà en octubre les primàries per triar la seua candidatura a la Presidència de la Generalitat i a Les Corts de 2027, amb resultats previstos per al 3 de novembre, i acusa els acords PP-Vox de deteriorar drets i servicis públics.

Sol·liciten 9 anys de presó per apunyalar un desconegut al carrer a Almoradí

La Fiscalia demana 9 anys de presó per a un home acusat d’intentar assassinar amb un ganivet un desconegut al carrer a Almoradí, després d’agredir dos companys de pis. El judici se celebrarà a l’Audiència Provincial d’Alacant, amb seu a Elx.

Corberán i Gourlay es despedixen de la plantilla a Paterna

Carlos Corberán i Ron Gourlay han tornat a la ciutat esportiva de Paterna per a acomiadar-se de jugadors i empleats després de la seua destitució. El Valencia inicia ara una nova etapa amb Braulio Vázquez i l’interí Óscar Sánchez al capdavant de l’equip.

Torrent i Villarreal C lideren un inici impecable en Tercera Federació

Torrent i Villarreal C encapçalen el grup VI de Tercera Federació com a únics equips amb sis punts, en una jornada marcada per la igualtat i cinc empats.