Dos detinguts a Alcoi per assaltar una residència d’estudiants amb un ganivet

 

Agents de la Policia Nacional han detingut a la localitat d’Alcoi dos persones de nacionalitat marroquina, de 29 i 39 anys per presumptament assaltar una residència d’estudiants a la localitat, en amenaçar amb un ganivet de grans dimensions els habitants perquè els lliuraren tots els efectes de valor.

Els arrestats van forçar una de les finestres de la planta baixa de l’edifici i, un cop a l’interior, van agafar un ganivet de grans dimensions de la cuina i es van dirigir a les habitacions on van amenaçar dos dels estudiants que s’hi trobaven.

A una de les víctimes, van arribar a immobilitzar-lo amb un cinturó i una dessuadora alhora que el copejaven a la cara perquè els lliurés totes les seues pertinences de valor, aconseguint sostreure-li el seu ordinador, el telèfon mòbil, la motxilla, diners en efectiu i altres objectes electrònics.

Posteriorment, van entrar a l’habitació d’una altra de les víctimes a qui igualment van amenaçar de mort perquè els lliurés les seues pertinences per posteriorment, fugir per la porta principal amb les claus d’un dels agredits.

Les víctimes, immediatament després que els seus agressors marxaren, van trucar al 091, personant-se immediatament diverses dotacions de la Policia Nacional que els van assistir, començant per part dels agents de la Policia Judicial d’Alcoi una investigació per intentar identificar els agressors.

De les declaracions de víctimes i testimonis, els Policies, van aconseguir dades i informacions que, conjugades amb altres diligències d’investigació, van donar com a resultat la total identificació dels assaltants.

Així aleshores, ràpidament, es va establir un ampli dispositiu policial que va conduir a la detenció dels dos investigats, sota la imputació d’un delicte de robatori amb violència a casa habitada.

Els agents, no només van aconseguir detenir els presumptes autors, sinó que també, van poder reconstruir els seus passos anteriors a l’assalt i posteriors a este, donant amb el domicili que havien utilitzat per ocultar-se on, els agents, van aconseguir localitzar la totalitat dels objectes sostrets, que els van ser lliurats als seus legítims propietaris convenientment, així com el ganivet que van utilitzar per amenaçar les víctimes.

Els detinguts, que ja tenien antecedents policials anteriors per delictes similars, van ser posats a disposició del Jutjat d’Instrucció de Guàrdia d’Alcoi que en va decretar l’ingrés a la presó.

 

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Investigat per circular amb moto a 192 km/h en la CV-339 de Llíria, limitada a 70

La Guàrdia Civil de València investiga a un motorista detectat a 192 km/h en la CV-339, limitada a 70. L'excés de 122 km/h es tracta com a delicte de seguretat viària

El temps continua estable i San José arriba amb pluges febles i més fresc en la Comunitat

Hui s'espera temps estable i amb nuvolositat en augment en la Comunitat Valenciana. El dijous, festivitat de San José, podrà ploure feblement i baixaran les màximes, sobretot a l'interior de València i Castelló.

Un xiquet de 2 anys ha resultat ferit amb politraumatisme en caure d’un balcó a Catarroja

Un xiquet de dos anys ha resultat ferit amb politraumatisme després de caure des del balcó d'un segon pis a Catarroja. Va ser atés pel SAMU i traslladat a la Fe.

Hondón de los Frailes registra un terratrémol de magnitud 2,5 sense danys

Un sisme de magnitud 2,5 s'ha registrat a Hondón de los Frailes a les 18.50 i a 4 km de profunditat. No s'han notificat danys i el 112 ha rebut una única crida

Marco Pérez obri la porta gran a València en el seu debut en una plaça de primera

El de Salamanca va tallar dos orelles a una seriosa correguda de Santiago Domecq i va eixir a coll en Falles. Víctor Hernández va destacar sense premi i Perera va tirar d'ofici.

Cau la rematada de la Falla Camí Nou d’Alzira, recentment guanyadora del primer premi

La rematada superior de la Falla Camí Nou d'Alzira s'ha desplomat i ha danyat diversos ninots hores després de guanyar el primer premi. No s'han registrat ferits.

S’ha desplomat la rematada de la falla Camí Nou d’Alzira, la més alta de la ciutat

La rematada superior de 19 metres del monument 'Avani' s'ha ensorrat cap a les 16.00 hores després de dos dies de ratxes de vent, danyant diversos ninots. No hi ha ferits.

La mascletá trenca cristalls de l’oficina de turisme de l’Ajuntament de València

La setzena mascletá de les Falles, a càrrec de Pirotècnia Mediterrani, ha trencat diversos cristalls de l'oficina de turisme de l'Ajuntament. El tret, amb 230 quilos durant set minuts i mig, ha estremit l'abarrotada plaça de l'Ajuntament.