Retiren del mercat un fuet en el territori valencià per presència de salmonel·la

 

L’Agència de Salut Pública de Catalunya (ASPCAT) ha ordenat la suspensió cautelar de l’activitat d’elaboració de fuet en Embotits Solà, SA, empresa situada en el municipi de Gurb (Barcelona), per la detecció de salmonel·la en els seus productes.

 

El diari ‘Levante-EMV’ assenyala que esta situació ha provocat la retirada de lots d’este embotit en el territori valencià. Així mateix, Sanitat ha ordenat la retirada del mercat de tots els productes fuet/espetec elaborats per embotits Solá. 
 

 

El passat mes de setembre, les autoritats sanitàries franceses van retirar diferents lots de fuet Cabanes, produït per Embotits Solà, després de detectar 18 casos de salmonel·losis en la regió de Nova Aquitània, entre persones que ho havien consumit entre juliol i agost.

 

Per este motiu, s’han retirat productes d’esta companyia en França, Bèlgica, Canàries o la Comunitat Valenciana, entre altres territoris.

 

Símptomes de la salmonel·losi

Els símptomes de la salmonel·losi poden ser diarrea, vòmits, febre i mal de cap, entre altres, i els efectes de la infecció poden ser més greus en xiquets i dones embarassades.

 

Les autoritats sanitàries informen que si passen set dies des del consum d’este producte i no s’han presentat símptomes, no cal assistir al metge. 

Últimes notícies

Ratxes de més de 130 km/h agranen Castelló i obliguen a desenes d’intervencions d’emergència

El fort temporal de vent a la província de Castelló deixa ratxes de fins a 143 km/h, més d'un centenar d'incidències ateses i la suspensió de diversos actes previstos.

Domingo de cels buidats i vent fort en la Comunitat Valenciana

La Comunitat Valenciana viurà un diumenge amb cels buidats, vent del nord i nord-oest amb ratxes molt fortes i temperatures estables, amb gelades febles a l'interior nord.

Un caminador que es convertix amb carro de la compra desperta l’interés de Rolser

Un jove dissenyador ha creat Rondine, un caminador que també funciona com a carro de la compra i que ha cridat l'atenció de Rolser, interessada a desenrotllar el concepte en el futur.

Iniciativa-Compromís renova la seua adreça i tria a Carles Esteve com a nou portaveu

Iniciativa-Compromís celebra el seu 7é Congrés a València, tria a Carles Esteve com a nou portaveu, renova la seua adreça i llança a Mónica Oltra com a candidata a l'Alcaldia de València.

La Processó del Perdó reforça el lideratge femení en la Setmana Santa Marinera

La delegada del Govern en la Comunitat Valenciana, Pilar Bernabé, destaca el pes majoritari de les dones en la Germanor del Santíssim Crist del Perdó com a mostra que tradició, evolució i igualtat avancen de la mà.

Pilar Bernabé celebra el retorn de Mónica Oltra i el veu com una bona notícia per a la política

Pilar Bernabé valora el retorn de Mónica Oltra a la primera línia com una bona notícia per a la política i per a articular tota l'esquerra a València.

El València Basket doblega al Casademont Zaragoza i es fica en la final de la Copa de la Reina

El València Basket s'imposa per 72-82 al Casademont Zaragoza en una semifinal amb aroma a final i barallarà pel seu segon títol consecutiu de la Copa de la Reina.

Mónica Oltra anuncia el seu retorn per a competir per l’Alcaldia de València

Mónica Oltra anuncia la seua tornada a la primera línia política i confirma que es presentarà com a candidata a l'Alcaldia de València en les pròximes eleccions municipals, després de quatre anys de silenci marcats per la seua causa judicial.