Alerten d’un possible atac terrorista de l’Estat Islàmic en Nadal

Estat Islàmic estaria preparant un nou atac terrorista a Europa. A través de la seua agència de propaganda, ISIS ha amenaçat de mort al papa Francisco i ha demanat als musulmans que ataquen contra els cristians en les festivitats de Nadal, una amenaça que s’ha centrat principalment contra el Vaticà però que també ha posat en risc a països com Espanya, Alemanya, Gran Bretanya, França i Itàlia. 

Segons ha alertat la companyia privada especialitzada en seguretat ‘ShadowSec’, ISIS estaria cridant als coneguts com a «llops solitaris» perquè atempten contra qualsevol d’estos països i preparen un atac massiu que es perpetraria durant el nadal i que, igual que ha ocorregut en altres ocasions, es duria a terme intentant atropellar a la multitud amb un cotxe o furgoneta i intentant disparar contra ells.

 

 

 

Amenaza de ISIS al Vaticano y a los cristianos

Amenaça d’ISIS al Vaticà i als cristians | ShadowSec

 

El papa Francisco, amenaçat

Recentment, Estat Islàmic ha difós una imatge del papa Francisco decapitat i sobre la qual es pot llegir: «Jure venjar cada gota de sang que han vessat i cada que han *destruído», seguida d’un anunci en el qual amenaça amb dur a terme massacres al Vaticà i que estan acostant-se a la ciutat de Roma.

Amenaza del ISIS al Papa Francisco

Amenaza del ISIS al Papa Francisco | SiteIntelGroup.com

 

«Esta amenaça, igual que altres emeses recentment per grups mediàtics per EIIL, és un aspecte concret d’una promoció més general per EIIL d’atacs a Occident degut a causa les pèrdues de territori a Síria i l’Iraq», ha declarat Rita Katz, directora de SITE Intelligence Group, grup encarregat de monitorar l’activitat dels terroristes en les xarxes i Internet. Donades estes circumstàncies a Síria i l’Iraq, no es descarta que fins i tot planegen un atac massiu paral·lel en diferents ciutats. 

En una altra de les imatges difoses, es veu des de l’interior d’un vehicle modele BMW com un home encaputxat està arribant al Vaticà amb una motxilla i una arma en el seient del copilot. «Nadal sagnant. Espereu…», es pot llegir en la cantonada de la mateixa.

 

 

En una altra publicació realitzada a través del seu perfil oficial en Twitter, Rita Katz ha anunciat que no descarta que en els pròxims dies ISIS difonga una altra sèrie d’imatges similars atés que les festes de Nadal estan molt a la vora.

 

 

 

Possibles atacs durant el ‘Black Friday’

D’altra banda, com publica ‘The Sun’, diversos propietaris de tendes nord-americanes van ser alertats de la possibilitat d’un atac del grup terrorista d’ISIS, també conegut com DAESH. En este sentit, van ser informats perquè «es mantinguen alerta i reporten qualsevol activitat sospitosa a la policia».

En el cas de les grans marques que es troben repartides en els centres comercials, han d’assegurar de comunicar a tot el seu equip els processos d’evacuació, a més d’assegurar tenir tot l’equipament necessari (com poden els subministraments de primers auxilis).

 

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Antonio Tejero ha mort en el seu domicili d’Alzira als 93 anys

L'ex tinent coronel de la Guàrdia Civil ha mort este dimecres a la seua casa d'Alzira, on rebia hospitalització a domicili de l'Hospital de la Ribera. Tenia 93 anys.

Mor en Alzira Antonio Tejero, figura del 23F, als 93 anys

Antonio Tejero ha mort a Alzira als 93 anys. El decés arriba l'endemà passat del 45 aniversari del 23F i coincidix amb la desclassificació de documents.

Antonio Tejero ha mort als 93 anys en el seu domicili d’Alzira

L'ex tinent coronel de la Guàrdia Civil ha mort este dimecres a la seua casa d'Alzira als 93 anys. Rebia hospitalització a domicili de l'Hospital de la Ribera.

Mor Antonio Tejero als 93 anys el mateix dia de la desclassificació del 23F

Antonio Tejero ha mort als 93 anys a Alzira. La seua defunció coincidix amb la desclassificació dels documents del 23F, que detallen la temptativa i el seu paper.

Mor Antonio Tejero als 93 anys a Alzira, figura del 23F

L'extinent coronel de la Guàrdia Civil ha mort als 93 anys a Alzira. El decés ha coincidit amb la desclassificació de documents del 23F.

El PSPV obri expedient a l’alcalde d’Almussafes per amenaça vetlada a Diana Morant

El Comité d'Ètica del PSPV ha obert expedient a Toni González per una amenaça vetlada a Diana Morant i deslleialtat. L'alcalde nega assetjament i denúncia una guerra interna.

Set anys i mig de presó per a un septuagenari per agredir sexualment a la seua neta de quatre anys

L'Audiència d'Alacant ha condemnat a un home a set anys, sis mesos i un dia per agredir sexualment a la seua neta de quatre anys a San Miguel de Salinas. La sentència es recolza en testimonis, agents i restes biològiques, i imposa a més allunyament i llibertat vigilada.

Aena destina 402,1 milions a l’aeroport de València entre 2027 i 2031

Aena preveu invertir 402,1 milions en l'aeroport de València entre 2027 i 2031, molt per damunt dels 60,1 milions de 2022-2026. El pla amplia terminal, seguretat i accessos i contempla una pujada mitjana de tarifes de 35 cèntims.