Alerten d’un possible atac terrorista de l’Estat Islàmic en Nadal

Estat Islàmic estaria preparant un nou atac terrorista a Europa. A través de la seua agència de propaganda, ISIS ha amenaçat de mort al papa Francisco i ha demanat als musulmans que ataquen contra els cristians en les festivitats de Nadal, una amenaça que s’ha centrat principalment contra el Vaticà però que també ha posat en risc a països com Espanya, Alemanya, Gran Bretanya, França i Itàlia. 

Segons ha alertat la companyia privada especialitzada en seguretat ‘ShadowSec’, ISIS estaria cridant als coneguts com a «llops solitaris» perquè atempten contra qualsevol d’estos països i preparen un atac massiu que es perpetraria durant el nadal i que, igual que ha ocorregut en altres ocasions, es duria a terme intentant atropellar a la multitud amb un cotxe o furgoneta i intentant disparar contra ells.

 

 

 

Amenaza de ISIS al Vaticano y a los cristianos

Amenaça d’ISIS al Vaticà i als cristians | ShadowSec

 

El papa Francisco, amenaçat

Recentment, Estat Islàmic ha difós una imatge del papa Francisco decapitat i sobre la qual es pot llegir: «Jure venjar cada gota de sang que han vessat i cada que han *destruído», seguida d’un anunci en el qual amenaça amb dur a terme massacres al Vaticà i que estan acostant-se a la ciutat de Roma.

Amenaza del ISIS al Papa Francisco

Amenaza del ISIS al Papa Francisco | SiteIntelGroup.com

 

«Esta amenaça, igual que altres emeses recentment per grups mediàtics per EIIL, és un aspecte concret d’una promoció més general per EIIL d’atacs a Occident degut a causa les pèrdues de territori a Síria i l’Iraq», ha declarat Rita Katz, directora de SITE Intelligence Group, grup encarregat de monitorar l’activitat dels terroristes en les xarxes i Internet. Donades estes circumstàncies a Síria i l’Iraq, no es descarta que fins i tot planegen un atac massiu paral·lel en diferents ciutats. 

En una altra de les imatges difoses, es veu des de l’interior d’un vehicle modele BMW com un home encaputxat està arribant al Vaticà amb una motxilla i una arma en el seient del copilot. «Nadal sagnant. Espereu…», es pot llegir en la cantonada de la mateixa.

 

 

En una altra publicació realitzada a través del seu perfil oficial en Twitter, Rita Katz ha anunciat que no descarta que en els pròxims dies ISIS difonga una altra sèrie d’imatges similars atés que les festes de Nadal estan molt a la vora.

 

 

 

Possibles atacs durant el ‘Black Friday’

D’altra banda, com publica ‘The Sun’, diversos propietaris de tendes nord-americanes van ser alertats de la possibilitat d’un atac del grup terrorista d’ISIS, també conegut com DAESH. En este sentit, van ser informats perquè «es mantinguen alerta i reporten qualsevol activitat sospitosa a la policia».

En el cas de les grans marques que es troben repartides en els centres comercials, han d’assegurar de comunicar a tot el seu equip els processos d’evacuació, a més d’assegurar tenir tot l’equipament necessari (com poden els subministraments de primers auxilis).

 

Últimes notícies

Dos nous projectes empresarials opten a instal·lar-se en Parc Sagunt II

La Generalitat ha tancat el termini del concurs per a la compra de parcel·les en Parc Sagunt II amb dos noves propostes empresarials i obri ara la fase de valoració dels projectes presentats.

La Generalitat incorpora de manera immediata a 108 nous agricultors amb una ajuda de 4,4 milions

La Generalitat activa una ajuda directa de 4,4 milions d'euros que permet la incorporació immediata de 108 nous agricultors en la Comunitat Valenciana, amb majoria de dones i prioritat per a jóvens.

La Generalitat rep dos noves ofertes empresarials per a Parc Sagunt II després de tancar el termini del concurs

La Generalitat ha rebut dos noves propostes empresarials per a instal·lar-se en Parc Sagunt II i obri ara la fase de valoració dels projectes per a adjudicar i vendre les parcel·les industrials disponibles.

PP i Vox proposen a Román Ceballos per a presidir el Consell d’À Punt

PP i Vox registren en Les Corts la candidatura de Román Ceballos per a presidir el Consell d'Administració d'À Punt, mentres PSPV i Compromís renuncien a presentar alternatives i critiquen el procés.

125 associacions feministes firmen un escrit de repulsa contra Susana Camarero

Un total de 125 associacions i dones feministes firmen un escrit de repulsa contra Susana Camarero per les seues paraules en Les Corts, que consideren un atac al feminisme i a la igualtat.

Quinze panells informatius alerten del risc d’inundacions a la Ribera

El Consorci de la Ribera i la Fundació Limne han instal·lat 15 panells interpretatius en 13 municipis del projecte Canya a la Canya per a fomentar la cultura de risc i l'autoprotecció enfront d'inundacions.

La Generalitat llança crèdits bonificats de 100 milions per a empreses valencianes per la guerra de l’Iran

La Generalitat activarà una línia de crèdits bonificats de 100 milions i noves ajudes per a empreses, autònoms i sectors vulnerables davant l'impacte de la guerra de l'Iran en l'economia valenciana.

Baldoví exigix l’eixida immediata de Mazón de Les Corts per la seua gestió de la DANA

Joan Baldoví acusa a Carlos Mazón d'intentar eludir responsabilitats per la gestió de la DANA i reclama que deixe el seu escó o passe al grup de no adscrits.