Almu Lapique, la nova «amiga especial» de Froilán

Froilán por las calles de Madrid

Froilán pels carrers de Madrid | DiariodeEspaña.com

 

Fa ja diverses setmanes que el fill de la infanta Elena, Froilán, i la seua nóvia, Mar Torres, decidien posar punt final a la seua relació i seguir per camins separats. A pesar que la ruptura va ser una decisió presa per la jove, sembla que el nebot del rei Felipe VI ha decidit no deixar-se influir per açò i ja ha passat pàgina: segons ha publicat ‘Vanitatis’, el jove Froilán torna a estar il·lusionat.

I és que el nebot del rei Felipe VI ha sigut ‘pillat’esta setmana durant la inauguració d’un nou restaurant a Madrid – La Retirada, propietat del grup Lalala que al seu torn regeix alguns dels restaurants més populars i prestigiosos de la capital – acompanyat d’una xica que no va passar inadvertida.

Rossa, alta i amb un cognom molt conegut, es tracta de Almu Lapique, neboda de Cari Lapique, qui ja ha sigut assenyalada com «la nova amiga especial» de Froilán.

 

Segons explica el citat mitjà, al costat d’ells també van acudir quatre amics – dos xiques i dos xics -, que van poder gaudir d’una agradable vetlada al costat de Luis Torremocha, un dels amos del nou local i amic íntim de Froilán.

Pel que sembla, durant el sopar, que van celebrar en la part de baix del restaurant, Almudena mirava amb ‘ullets’ al fill de la infanta Elena mentre que este no dubtava a lluir-se presumint de les seues històries. Conforme va passar el temps, fins i tot se’ls va poder veure coquetejant.

 

 

La misteriosa xica rossa

A la fi d’octubre, Froilán va ser enxampat al costat d’una jove misteriosa passejant pels carrers de Madrid amb la qual compartia una forta connexió. Entre ells «saltaven ‘xispes’», apuntaven alguns mitjans. Poc o gens se sabia d’ella, llevat que podria tractar-se d’una companya de classe a la qual va conèixer fa unes setmanes.

 

Froilán y su nueva amiga

Froilán i la seua nova amiga | Informalia

 

Ara, sembla que esta «nova amiga» de Froilán era ni més ni menys que la neboda de Cari Lapique, la filla de la vescomtessa de Villamiranda i protagonista de la premsa rosa gràcies a la relació que va mantenir la seua filla – i cosina d’Almudena – Carla Goyanes i el torero Francisco Rivera, a més de per la seua estreta amistat amb els Martínez de Irujo.

 

 

 

Veranito donde te has ido

Una publicación compartida de ALMUDENA LAPIQUE (@almulapique) el

 

 

 

Una publicación compartida de ALMUDENA LAPIQUE (@almulapique) el

A la jove Almudena la vam poder vore debutant en societat en 2015, quan es va posar de llarg en Li Bal, la festa social més important del món que se celebra des de 1957 en l’hotel Crillon de Paris. «És el meu ullet dret», declarava Cari sobre la seua neboda, que va ser l’encarregada d’obrir el vals de pista en l’esdeveniment.

 

 

Y mañana a Londres

Una publicación compartida de ALMUDENA LAPIQUE (@almulapique) el

 

Definida com una jove a la qual li agrada viatjar i els idiomes pel seu cercle més proper, la cosina de Carla Goyanes té hui 19 anys com Froilán i és molt activa en les xarxes socials, arribant fins i tot a fer els seus ‘temptejos’ com a ‘blogger’ de la mà de ‘Mujer hoy’, on es descriu com a «Estudiant, model, viatgera intrèpida, curiosa per la naturalesa, lectora empedreïda i amant de gaudir els bons moments al costat dels meus».

 

 

 

Lunes

Una publicación compartida de ALMUDENA LAPIQUE (@almulapique) el

 

 

#queridolunescuantoteodio

Una publicación compartida de ALMUDENA LAPIQUE (@almulapique) el

 

Froilán es modernitza

La neboda de Cari Lapique ha sigut assenyalada com una de les possibles responsables del canvi d’imatge amb el qual Froilán va sorprendre durant la inauguració de ‘La Retirada’. Encara que de moment no hi ha fotos, el jove va aparèixer lluint una jaqueta de Loewe amb un bolet en l’esquena, un ‘look’ més modern i en sintonia amb les últimes tendències en moda i, sobretot, molt allunyat de les peces sòbries que normalment sol vestir.

 

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive
Anuncios

Últimes notícies

El SIP i l’app GVA+Salut quedaran fora de servici la matinada del dissabte per una actualització tècnica

La Conselleria de Sanitat detindrà entre les 00.00 i les 08.30 hores del dissabte el SIP i l'app GVA+Salut per a una actualització que reforce estabilitat, seguretat i rendiment, sense afectar l'atenció sanitària.

Nova concentració a València amb el lema ‘Mazón a presó’ per la gestió de la dana

La plaça de la Verge de València acull este diumenge 26 d'abril una nova concentració contra el expresident Carlos Mazón per la seua gestió de la dana que va deixar 230 morts, díhuit mesos després de la tragèdia.

La jutgessa rebutja considerar víctima de la dana a una voluntària que va al·legar lesions

La jutgessa que investiga la gestió de la dana descarta reconéixer com a víctima a una dona que va assegurar lesionar-se mentres col·laborava en tasques de neteja i repartiment de menjar després de les riuades.

Trenta protestes en la Comunitat Valenciana este cap de setmana contra la guerra a Orient Pròxim

La plataforma Parar la Guerra crida a participar en una trentena de concentracions en la Comunitat Valenciana i en mobilitzacions en 200 ciutats espanyoles per a exigir la fi de la guerra a Orient Pròxim i mantindre viu el focus sobre Gaza.

Condemnat a quatre anys de presó per agredir sexualment a la seua inquilina a Villena

L'Audiència d'Alacant condemna a quatre anys de presó a un home de 59 anys per agredir sexualment a una inquilina en una vivenda de la seua propietat a Villena i li imposa una indemnització de 20.000 euros.

Ford Europa reafirma el paper clau de la planta de València en la seua transformació de negoci

La presidència de Ford Europa destaca la factoria d'Almussafes com a peça central en la transformació del negoci en el continent, mentres UGT vincula este paper al futur llançament d'un nou model multienergia i a la progressiva eixida de l'ERTO Xarxa.

El excoordinador de l’AVSRE responsabilitza als Ajuntaments de vigilar els llits davant inundacions

El excoordinador de Medis naturals de l'AVSRE sosté davant la jutgessa que els alcaldes tenen la responsabilitat maxima en emergències i en la vigilància dels llits, mentres la Generalitat es limita a fer costat als municipis.

UGT defén la legalitat de la subrogació de personal de València Activa i altres entitats municipals

UGT Serveis Públics a l'Ajuntament de València recolza la legalitat dels processos de subrogació de personal a València Activa i altres entitats i critica el seu ús com a arma electoral.