16 C
València
Dimarts, 23 desembre, 2025

Almu Lapique, la nova «amiga especial» de Froilán

Froilán por las calles de Madrid

Froilán pels carrers de Madrid | DiariodeEspaña.com

 

Fa ja diverses setmanes que el fill de la infanta Elena, Froilán, i la seua nóvia, Mar Torres, decidien posar punt final a la seua relació i seguir per camins separats. A pesar que la ruptura va ser una decisió presa per la jove, sembla que el nebot del rei Felipe VI ha decidit no deixar-se influir per açò i ja ha passat pàgina: segons ha publicat ‘Vanitatis’, el jove Froilán torna a estar il·lusionat.

I és que el nebot del rei Felipe VI ha sigut ‘pillat’esta setmana durant la inauguració d’un nou restaurant a Madrid – La Retirada, propietat del grup Lalala que al seu torn regeix alguns dels restaurants més populars i prestigiosos de la capital – acompanyat d’una xica que no va passar inadvertida.

Rossa, alta i amb un cognom molt conegut, es tracta de Almu Lapique, neboda de Cari Lapique, qui ja ha sigut assenyalada com «la nova amiga especial» de Froilán.

 

Segons explica el citat mitjà, al costat d’ells també van acudir quatre amics – dos xiques i dos xics -, que van poder gaudir d’una agradable vetlada al costat de Luis Torremocha, un dels amos del nou local i amic íntim de Froilán.

Pel que sembla, durant el sopar, que van celebrar en la part de baix del restaurant, Almudena mirava amb ‘ullets’ al fill de la infanta Elena mentre que este no dubtava a lluir-se presumint de les seues històries. Conforme va passar el temps, fins i tot se’ls va poder veure coquetejant.

 

 

La misteriosa xica rossa

A la fi d’octubre, Froilán va ser enxampat al costat d’una jove misteriosa passejant pels carrers de Madrid amb la qual compartia una forta connexió. Entre ells «saltaven ‘xispes’», apuntaven alguns mitjans. Poc o gens se sabia d’ella, llevat que podria tractar-se d’una companya de classe a la qual va conèixer fa unes setmanes.

 

Froilán y su nueva amiga

Froilán i la seua nova amiga | Informalia

 

Ara, sembla que esta «nova amiga» de Froilán era ni més ni menys que la neboda de Cari Lapique, la filla de la vescomtessa de Villamiranda i protagonista de la premsa rosa gràcies a la relació que va mantenir la seua filla – i cosina d’Almudena – Carla Goyanes i el torero Francisco Rivera, a més de per la seua estreta amistat amb els Martínez de Irujo.

 

 

 

Veranito donde te has ido

Una publicación compartida de ALMUDENA LAPIQUE (@almulapique) el

 

 

 

Una publicación compartida de ALMUDENA LAPIQUE (@almulapique) el

A la jove Almudena la vam poder vore debutant en societat en 2015, quan es va posar de llarg en Li Bal, la festa social més important del món que se celebra des de 1957 en l’hotel Crillon de Paris. «És el meu ullet dret», declarava Cari sobre la seua neboda, que va ser l’encarregada d’obrir el vals de pista en l’esdeveniment.

 

 

Y mañana a Londres

Una publicación compartida de ALMUDENA LAPIQUE (@almulapique) el

 

Definida com una jove a la qual li agrada viatjar i els idiomes pel seu cercle més proper, la cosina de Carla Goyanes té hui 19 anys com Froilán i és molt activa en les xarxes socials, arribant fins i tot a fer els seus ‘temptejos’ com a ‘blogger’ de la mà de ‘Mujer hoy’, on es descriu com a «Estudiant, model, viatgera intrèpida, curiosa per la naturalesa, lectora empedreïda i amant de gaudir els bons moments al costat dels meus».

 

 

 

Lunes

Una publicación compartida de ALMUDENA LAPIQUE (@almulapique) el

 

 

#queridolunescuantoteodio

Una publicación compartida de ALMUDENA LAPIQUE (@almulapique) el

 

Froilán es modernitza

La neboda de Cari Lapique ha sigut assenyalada com una de les possibles responsables del canvi d’imatge amb el qual Froilán va sorprendre durant la inauguració de ‘La Retirada’. Encara que de moment no hi ha fotos, el jove va aparèixer lluint una jaqueta de Loewe amb un bolet en l’esquena, un ‘look’ més modern i en sintonia amb les últimes tendències en moda i, sobretot, molt allunyat de les peces sòbries que normalment sol vestir.

 

Últimes notícies

PP i Vox aproven el pressupost de Castelló per a 2026: més de 253 milions

El ple municipal ha validat els comptes de 2026, per damunt de 253 milions, amb la majoria de PP i Vox i el rebuig de PSPV-PSOE i Compromís. L'oposició ha qüestionat previsions i implementació.

L’Audiència de València rebutja imputar al president de la CHJ en la causa de la DANA

L'Audiència de València ha confirmat la negativa de la jutgessa a investigar al president de la CHJ en la causa per la DANA. El tribunal centra la responsabilitat en els qui van dirigir l'emergència i en l'ús d'alertes i informació disponible.

El Govern destina 42,6 milions a regenerar platges valencianes

El Miteco finançarà obres per 42.659.244,47 euros per a revertir la regressió costanera en diversos trams del litoral valencià. El contracte ja s'ha firmat.

Dos morts i un ferit greu després d’una pallissa en la pedania de la Marina, a Elx

Dos hòmens han mort i un tercer està greu després de ser apallissats en la pedania il·licitana de la Marina. Els sospitosos seguixen tancats en una vivenda voltada per la Guàrdia Civil.

Víctimes de la dana i entitats entreguen carbó en Les Corts i criden a la protesta contra Mazón i el seu Govern

Col·lectius de víctimes i entitats socials han entregat carbó en Les Corts per a Mazón, Pérez Llorca i el seu Govern i han anomenat a una nova manifestació a València.

Dos morts i un ferit greu després d’una pallissa en la pedania de La Marina (Elx)

Dos hòmens han mort i un tercer està greu després de ser apallissats en La Marina, pedania d'Elx. La Guàrdia Civil a prop una vivenda amb dos sospitosos dins.

Pérez Llorca demana canvis normatius per a accelerar la recuperació i avisa que la comissió mixta no bastarà sense compromís del Govern

Pérez Llorca ha reclamat canvis normatius per a agilitzar la reconstrucció després de la DANA i ha advertit que la comissió mixta serà inútil sense compromís del Govern. Ha posat com a exemple els ponts locals, que la Generalitat ha tramitat per emergència, mentres uns altres avancen a diferents velocitats.

Castelló activa un dispositiu per la previsió de baixes temperatures i nevades

La Diputació ha preparat un pla preventiu davant el descens tèrmic, amb 20 llevaneu, 300 tones de sal i 190 efectius per a mantindre la mobilitat.