Almu Lapique, la nova «amiga especial» de Froilán

Froilán por las calles de Madrid

Froilán pels carrers de Madrid | DiariodeEspaña.com

 

Fa ja diverses setmanes que el fill de la infanta Elena, Froilán, i la seua nóvia, Mar Torres, decidien posar punt final a la seua relació i seguir per camins separats. A pesar que la ruptura va ser una decisió presa per la jove, sembla que el nebot del rei Felipe VI ha decidit no deixar-se influir per açò i ja ha passat pàgina: segons ha publicat ‘Vanitatis’, el jove Froilán torna a estar il·lusionat.

I és que el nebot del rei Felipe VI ha sigut ‘pillat’esta setmana durant la inauguració d’un nou restaurant a Madrid – La Retirada, propietat del grup Lalala que al seu torn regeix alguns dels restaurants més populars i prestigiosos de la capital – acompanyat d’una xica que no va passar inadvertida.

Rossa, alta i amb un cognom molt conegut, es tracta de Almu Lapique, neboda de Cari Lapique, qui ja ha sigut assenyalada com «la nova amiga especial» de Froilán.

 

Segons explica el citat mitjà, al costat d’ells també van acudir quatre amics – dos xiques i dos xics -, que van poder gaudir d’una agradable vetlada al costat de Luis Torremocha, un dels amos del nou local i amic íntim de Froilán.

Pel que sembla, durant el sopar, que van celebrar en la part de baix del restaurant, Almudena mirava amb ‘ullets’ al fill de la infanta Elena mentre que este no dubtava a lluir-se presumint de les seues històries. Conforme va passar el temps, fins i tot se’ls va poder veure coquetejant.

 

 

La misteriosa xica rossa

A la fi d’octubre, Froilán va ser enxampat al costat d’una jove misteriosa passejant pels carrers de Madrid amb la qual compartia una forta connexió. Entre ells «saltaven ‘xispes’», apuntaven alguns mitjans. Poc o gens se sabia d’ella, llevat que podria tractar-se d’una companya de classe a la qual va conèixer fa unes setmanes.

 

Froilán y su nueva amiga

Froilán i la seua nova amiga | Informalia

 

Ara, sembla que esta «nova amiga» de Froilán era ni més ni menys que la neboda de Cari Lapique, la filla de la vescomtessa de Villamiranda i protagonista de la premsa rosa gràcies a la relació que va mantenir la seua filla – i cosina d’Almudena – Carla Goyanes i el torero Francisco Rivera, a més de per la seua estreta amistat amb els Martínez de Irujo.

 

 

 

Veranito donde te has ido

Una publicación compartida de ALMUDENA LAPIQUE (@almulapique) el

 

 

 

Una publicación compartida de ALMUDENA LAPIQUE (@almulapique) el

A la jove Almudena la vam poder vore debutant en societat en 2015, quan es va posar de llarg en Li Bal, la festa social més important del món que se celebra des de 1957 en l’hotel Crillon de Paris. «És el meu ullet dret», declarava Cari sobre la seua neboda, que va ser l’encarregada d’obrir el vals de pista en l’esdeveniment.

 

 

Y mañana a Londres

Una publicación compartida de ALMUDENA LAPIQUE (@almulapique) el

 

Definida com una jove a la qual li agrada viatjar i els idiomes pel seu cercle més proper, la cosina de Carla Goyanes té hui 19 anys com Froilán i és molt activa en les xarxes socials, arribant fins i tot a fer els seus ‘temptejos’ com a ‘blogger’ de la mà de ‘Mujer hoy’, on es descriu com a «Estudiant, model, viatgera intrèpida, curiosa per la naturalesa, lectora empedreïda i amant de gaudir els bons moments al costat dels meus».

 

 

 

Lunes

Una publicación compartida de ALMUDENA LAPIQUE (@almulapique) el

 

 

#queridolunescuantoteodio

Una publicación compartida de ALMUDENA LAPIQUE (@almulapique) el

 

Froilán es modernitza

La neboda de Cari Lapique ha sigut assenyalada com una de les possibles responsables del canvi d’imatge amb el qual Froilán va sorprendre durant la inauguració de ‘La Retirada’. Encara que de moment no hi ha fotos, el jove va aparèixer lluint una jaqueta de Loewe amb un bolet en l’esquena, un ‘look’ més modern i en sintonia amb les últimes tendències en moda i, sobretot, molt allunyat de les peces sòbries que normalment sol vestir.

 

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Pérez Llorca anuncia ajudes per a consolidar les empreses valencianes als Estats Units

La Generalitat ha llançat una nova línia d'ajudes perquè pimes i grans companyies valencianes consoliden la seua presència als Estats Units, cobrint tràmits, fires, màrqueting, personal i consultoria. L'anunci s'ha realitzat en la Nit de les Finances, avantsala de Forinvest.

Vicente Lafuente reivindica una CEV forta, independent i pròxima a l’empresa: ‘Volem ser la casa en la qual tots vulguen estar’

Es tracta de la tercera reunió-esmorzar que organitza l’AMDComVal per a tots els seus associats i que consolida així un espai de diàleg directe amb responsables d’entitats tant públiques com privades.

Les pluges seguiran este dimecres a Alacant i sud de València i remetran a la vesprada

Aemet preveu cel molt nuvolós i ruixats a Alacant i en la mitat sud de València, localment persistents al matí. L'avís groc regix fins a les 12.00.

Investigat a Alacant per ciberestafa en criptomonedes mitjançant ‘email phishing’

La Guàrdia Civil ha investigat a Alacant a una persona per un frau de falses inversions en criptoactivos després de suplantar per correu a un 'exchange'. El sospitós va ser captat retirant diners en caixers després del rastre de les transferències.

Vicente Lafuente deixa la presidència de Femeval per a centrar-se en la CEV

Vicente Lafuente ha dimitit com a president de Femeval per a centrar-se en la CEV per la càrrega de treball. La federació activa una elecció parcial amb calendari i presidència en funcions.

Ferit un acompanyant per un tret dissuasiu durant una persecució a Alzira

Un acompanyant ha resultat ferit a la cama per un tret dissuasiu durant una persecució policial a Alzira. Els dos ocupants del cotxe han sigut detinguts.

El Museu de Belles Arts de València exhibix el seu art contemporani dels 40 als 70

El MuBAV reunix 48 obres de 32 artistes en Temps Moderns, un recorregut per la modernització artística entre els 40 i els 70. La mostra es visita fins al 31 de maig.

El MACA incorpora serigrafies de Soledad Sevilla i documents sobre Eusebio Sempere

L'Ajuntament d'Alacant ha acceptat per al MACA dos sèries de serigrafies de Soledad Sevilla i documentació sobre Eusebio Sempere, que reforcen la seua col·lecció i arxiu.