13.6 C
València
Divendres, 16 gener, 2026

Almu Lapique, la nova «amiga especial» de Froilán

Froilán por las calles de Madrid

Froilán pels carrers de Madrid | DiariodeEspaña.com

 

Fa ja diverses setmanes que el fill de la infanta Elena, Froilán, i la seua nóvia, Mar Torres, decidien posar punt final a la seua relació i seguir per camins separats. A pesar que la ruptura va ser una decisió presa per la jove, sembla que el nebot del rei Felipe VI ha decidit no deixar-se influir per açò i ja ha passat pàgina: segons ha publicat ‘Vanitatis’, el jove Froilán torna a estar il·lusionat.

I és que el nebot del rei Felipe VI ha sigut ‘pillat’esta setmana durant la inauguració d’un nou restaurant a Madrid – La Retirada, propietat del grup Lalala que al seu torn regeix alguns dels restaurants més populars i prestigiosos de la capital – acompanyat d’una xica que no va passar inadvertida.

Rossa, alta i amb un cognom molt conegut, es tracta de Almu Lapique, neboda de Cari Lapique, qui ja ha sigut assenyalada com «la nova amiga especial» de Froilán.

 

Segons explica el citat mitjà, al costat d’ells també van acudir quatre amics – dos xiques i dos xics -, que van poder gaudir d’una agradable vetlada al costat de Luis Torremocha, un dels amos del nou local i amic íntim de Froilán.

Pel que sembla, durant el sopar, que van celebrar en la part de baix del restaurant, Almudena mirava amb ‘ullets’ al fill de la infanta Elena mentre que este no dubtava a lluir-se presumint de les seues històries. Conforme va passar el temps, fins i tot se’ls va poder veure coquetejant.

 

 

La misteriosa xica rossa

A la fi d’octubre, Froilán va ser enxampat al costat d’una jove misteriosa passejant pels carrers de Madrid amb la qual compartia una forta connexió. Entre ells «saltaven ‘xispes’», apuntaven alguns mitjans. Poc o gens se sabia d’ella, llevat que podria tractar-se d’una companya de classe a la qual va conèixer fa unes setmanes.

 

Froilán y su nueva amiga

Froilán i la seua nova amiga | Informalia

 

Ara, sembla que esta «nova amiga» de Froilán era ni més ni menys que la neboda de Cari Lapique, la filla de la vescomtessa de Villamiranda i protagonista de la premsa rosa gràcies a la relació que va mantenir la seua filla – i cosina d’Almudena – Carla Goyanes i el torero Francisco Rivera, a més de per la seua estreta amistat amb els Martínez de Irujo.

 

 

 

Veranito donde te has ido

Una publicación compartida de ALMUDENA LAPIQUE (@almulapique) el

 

 

 

Una publicación compartida de ALMUDENA LAPIQUE (@almulapique) el

A la jove Almudena la vam poder vore debutant en societat en 2015, quan es va posar de llarg en Li Bal, la festa social més important del món que se celebra des de 1957 en l’hotel Crillon de Paris. «És el meu ullet dret», declarava Cari sobre la seua neboda, que va ser l’encarregada d’obrir el vals de pista en l’esdeveniment.

 

 

Y mañana a Londres

Una publicación compartida de ALMUDENA LAPIQUE (@almulapique) el

 

Definida com una jove a la qual li agrada viatjar i els idiomes pel seu cercle més proper, la cosina de Carla Goyanes té hui 19 anys com Froilán i és molt activa en les xarxes socials, arribant fins i tot a fer els seus ‘temptejos’ com a ‘blogger’ de la mà de ‘Mujer hoy’, on es descriu com a «Estudiant, model, viatgera intrèpida, curiosa per la naturalesa, lectora empedreïda i amant de gaudir els bons moments al costat dels meus».

 

 

 

Lunes

Una publicación compartida de ALMUDENA LAPIQUE (@almulapique) el

 

 

#queridolunescuantoteodio

Una publicación compartida de ALMUDENA LAPIQUE (@almulapique) el

 

Froilán es modernitza

La neboda de Cari Lapique ha sigut assenyalada com una de les possibles responsables del canvi d’imatge amb el qual Froilán va sorprendre durant la inauguració de ‘La Retirada’. Encara que de moment no hi ha fotos, el jove va aparèixer lluint una jaqueta de Loewe amb un bolet en l’esquena, un ‘look’ més modern i en sintonia amb les últimes tendències en moda i, sobretot, molt allunyat de les peces sòbries que normalment sol vestir.

 

Últimes notícies

La policia tractarà de recuperar els missatges de l’excap de gabinet de Mazón, segons l’acusació

L'acusació popular ha assenyalat que la policia judicial de Catarroja assumirà les gestions per a intentar rescatar els missatges de José Manuel Cuenca. La jutgessa ha acordat demanar-los a Meta després d'un acarament fallit del mòbil usat el dia de la DANA.

L’excap de gabinet de Mazón defén que no va esborrar missatges i que va restablir el mòbil abans de retornar-lo

José Manuel Cuenca ha defés que no va esborrar missatges del mòbil usat durant la DANA i que el va restablir de fàbrica abans de retornar-lo. El peritatge no ha recuperat eixos xats.

La jutgessa de la DANA demanarà a Meta els WhatsApp de l’excap de gabinet de Mazón

La magistrada que investiga la gestió de la DANA recorrerà a la policia judicial per a sol·licitar a Meta els missatges de José Manuel Cuenca del 29 d'octubre de 2024. El mòbil corporatiu va ser reinicialitzat i no es van poder recuperar els xats, però l'exalte càrrec ha autoritzat la petició

Deu migrants, dos d’ells menors, arriben en pastera a Benidorm, primera entrada de 2026 en la Comunitat Valenciana

Dos menors i huit adults han aconseguit de matinada la platja de Llevant i han sigut atesos en relatiu bon estat. És la primera arribada de l'any a la Comunitat Valenciana.

El Suprem celebrarà una audiència prèvia del juí contra Ábalos el 6 de febrer

El Suprem celebrarà el 6 de febrer una audiència preliminar per a resoldre nul·litats i altres qüestions prèvies del cas Koldo. La data del juí es perfila per a després de Setmana Santa.

La policia judicial intentarà recuperar els missatges de WhatsApp de l’excap de gabinet de Mazón

La policia judicial adscrita al jutjat de Catarroja ha assumit la sol·licitud a Meta per a intentar recuperar els xats de José Manuel Cuenca del dia de la DANA. Un acarament tècnic previ ha fallat perquè el telèfon es va retornar reinicialitzat i la jutgessa, amb la Fiscalia, ha avalat el nou pas.

El Consell cessa a Alberto Martín, número 3 d’Interior durant la dana

El Consell ha aprovat este divendres el cessament a petició pròpia d'Alberto Martín, que va ser número 3 d'Interior durant la dana de 2024, i ha designat a Andrés Balfagó com a substitut. Martín està citat a declarar com a testimoni el 6 de febrer en la causa sobre la gestió d'aquell episodi.

L’excap de gabinet de Mazón nega esborrar missatges i diu que va restablir el mòbil abans de retornar-lo

José Manuel Cuenca ha defés que no va esborrar missatges del telèfon usat durant la DANA i que només ho va restaurar abans de retornar-ho. La pericial no va poder recuperar els xats.