7 alumnes implicats en les destrosses i pintades del seu institut de Paterna

IES La Canyada de Paterna

Entrada a l’IES La Canyada de Paterna | Google Maps

 

ACTUALITZAT 27/11/2019 19.45 hores. Agents de la Policia Nacional han detingut Paterna, en la comarca de l’Horta de València, a set menors –de 14 i 15 anys– per provocar danys en el centre educatiu del què són alumnes. Estos fets es van produir el dia 31 d’octubre.

 

Les investigacions es van iniciar a principis de novembre en tindre coneixement els agents que en un centre educatiu s’havia produït una sèrie de danys en les portes d’accés, vidres fracturats amb pedrades, motor de les portes mecanitzades destrossades i pintura i llançament d’ous en la façana.

 

Durant les investigacions els policies van descobrir que els sospitosos eren alumnes del centre i que els danys ocasionats ascendien a uns 5.400 euros, explica la Prefectura Superior en un comunicat. Els implicats han sigut detinguts com a presumptes autors d’un delicte de danys. Els menors, sense antecedents policials, han sigut posats en llibertat i entregats als seus pares.

 

Danys en la nit de ‘Halloween’

El dia 31 d’octubre, en la localitat de Paterna, es van trobar els greus danys en l’Institut d’Educació Secundària La Canyada i va ser el conserge del centre qui va avisar a la policia quan tornava al seu domicili, que és el mateix institut.

 

Portes i vidres del centre presentaven forats a causa de les fortes pedrades llançades des de l’exterior. A més, els responsables utilitzaren pots d’esprai per a fer pintades. Algunes d’elles fóren ‘putos rojos’, ‘fuck’ i dibuixos «insultants». Estos danys podrien superar, fins i tot, els 3.000 euros.

 

Es dóna la curiositat que, este institut, que ja ha patit actes vandàlics en repetides ocasions, va contractar una empresa privada de seguretat per vigilar esta classe d’incidents. Tot i això, eixe dia no estaven en les instal·lacions del recinte.

 

També pots llegir..

 

 

Últimes notícies

Pérez Llorca anuncia per a dijous una gran notícia per al futur de Ford Almussafes

El president de la Generalitat, Juanfran Pérez Llorca, ha avançat que este dijous es coneixerà una gran notícia per al futur de la planta de Ford a Almussafes, en una jornada en què està prevista també la visita de Pedro Sánchez.

L’Elx manté els entrenaments tot i l’alerta roja per calor extrema a Alacant

El primer equip de l’Elx ha continuat entrenant-se amb normalitat malgrat l’alerta roja per temperatures extremes a la província d’Alacant, encara que el club estudia retocar horaris, sobretot en el futbol base.

El Nou Mestalla prepara l’alçament mil·limètric de la coberta amb 100 gats hidràulics

Les obres del Nou Mestalla afrontaran en agost l’alçament de la coberta, de 4.800 tones, amb 100 gats hidràulics sincronitzats sobre 50 pilars.

RunCáncer València supera els 3,5 milions recaptats per a la investigació contra el càncer

El circuit RunCáncer València ha superat els 3,5 milions d’euros recaptats en onze anys, amb més de 770.000 participants i 49 projectes d’investigació finançats.

Sánchez visitarà Ford Almussafes en plena preparació del nou Bronco i amb l’acord amb Geely a punt

Pedro Sánchez visitarà dijous la planta de Ford a Almussafes, que acaba enguany el Mecanisme Red, es prepara per al nou Bronco de 2028 i ultima un acord amb Geely.

Vandalitzen a Barcelona un mural dedicat al valencià Ferran Torres, heroi del Mundial

Un mural de l’artista urbà TvBoy dedicat al futbolista valencià Ferran Torres, heroi de la final del Mundial davant Argentina, ha aparegut pintat de blanc i amb consignes contra Espanya i a favor de les seleccions catalanes.

Bragarnik torna a Elx per a assumir directament la planificació esportiva de l’Elx

El propietari de l’Elx, Christian Bragarnik, ja és a Elx per a dirigir la planificació esportiva d’una plantilla encara sense fitxatges nous i amb el futur del capità Josan Ferrández per resoldre.

Coque Malla, Sandra Monfort i Estrella Morente posen música a Sagunt a Escena

El festival combina teatre musical, flamenc, folklore valencià i dansa al Teatre Romà i als espais urbans de l’‘Off Romà’