7 alumnes implicats en les destrosses i pintades del seu institut de Paterna

IES La Canyada de Paterna

Entrada a l’IES La Canyada de Paterna | Google Maps

 

ACTUALITZAT 27/11/2019 19.45 hores. Agents de la Policia Nacional han detingut Paterna, en la comarca de l’Horta de València, a set menors –de 14 i 15 anys– per provocar danys en el centre educatiu del què són alumnes. Estos fets es van produir el dia 31 d’octubre.

 

Les investigacions es van iniciar a principis de novembre en tindre coneixement els agents que en un centre educatiu s’havia produït una sèrie de danys en les portes d’accés, vidres fracturats amb pedrades, motor de les portes mecanitzades destrossades i pintura i llançament d’ous en la façana.

 

Durant les investigacions els policies van descobrir que els sospitosos eren alumnes del centre i que els danys ocasionats ascendien a uns 5.400 euros, explica la Prefectura Superior en un comunicat. Els implicats han sigut detinguts com a presumptes autors d’un delicte de danys. Els menors, sense antecedents policials, han sigut posats en llibertat i entregats als seus pares.

 

Danys en la nit de ‘Halloween’

El dia 31 d’octubre, en la localitat de Paterna, es van trobar els greus danys en l’Institut d’Educació Secundària La Canyada i va ser el conserge del centre qui va avisar a la policia quan tornava al seu domicili, que és el mateix institut.

 

Portes i vidres del centre presentaven forats a causa de les fortes pedrades llançades des de l’exterior. A més, els responsables utilitzaren pots d’esprai per a fer pintades. Algunes d’elles fóren ‘putos rojos’, ‘fuck’ i dibuixos «insultants». Estos danys podrien superar, fins i tot, els 3.000 euros.

 

Es dóna la curiositat que, este institut, que ja ha patit actes vandàlics en repetides ocasions, va contractar una empresa privada de seguretat per vigilar esta classe d’incidents. Tot i això, eixe dia no estaven en les instal·lacions del recinte.

 

També pots llegir..

 

 

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive
Anuncios

Últimes notícies

Pedro Martínez valora el triomf sufridísimo del València Basket a Girona

Pedro Martínez analitza l'ajustat triomf del València Basket en la pista del Bàsquet Girona (81-84), decidit pels rebots ofensius i l'encert exterior.

El València Basket patix a Girona per a encadenar la seua octava victòria consecutiva

El València Basket es va imposar per 81-84 al Bàsquet Girona en un final atapeït, guiat per l'actuació de Costello i un triple decisiu de Reuvers a 16 segons del final.

Un incendi elèctric destruïx el Centre Astronòmic de l’Alt Túria en honor dels Olmos

Un incendi originat per una pujada de tensió ha calcinat el Centre Astronòmic de l'Alt Túria en honor dels Olmos, deixant inservibles els seus principals telescopis i danyant greument l'edifici.

Vittorio Ghirelli s’imposa en EuroNASCAR a Cheste amb Nelson Piquet Jr. tercer

Vittorio Ghirelli guanya la segona carrera de NASCAR Euro Sèries en el Circuit Ricardo Tormo de Cheste, amb Nelson Piquet Jr. en el podi i més de 22.000 aficionats en les graderies.

Xàtiva depassa els 30 graus en un dia de cels buidats i calor en augment

Xàtiva ha aconseguit els 30,5 graus en una jornada de cels buidats i ascens generalitzat de les temperatures en diverses localitats valencianes.

Sara Sorribes conquista el ITF de Portoroz i trenca dos anys sense títols

Sara Sorribes s'imposa a Leyre Romero en la final del ITF 75 de Portoroz i aconseguix el seu primer títol en més de dos anys, consolidant el seu retorn després de la seua retirada temporal.

Mor un jove de 25 anys en un tiroteig en un carrer de Torrevieja

Un home de 25 anys ha mort per trets en un carrer de Torrevieja, prop de la platja del Capellà. La Guàrdia Civil investiga el tiroteig i ara com ara no hi ha detinguts.

L’alcaldessa de Castelló alerta d’un intent de suplantació de la seua identitat en Facebook

L'alcaldessa de Castelló, Begoña Carrasco, ha denunciat la creació d'un perfil fals en Facebook amb el seu nom per a enviar missatges privats enganyosos i ha demanat a la ciutadania que el denuncie.