7 alumnes implicats en les destrosses i pintades del seu institut de Paterna

IES La Canyada de Paterna

Entrada a l’IES La Canyada de Paterna | Google Maps

 

ACTUALITZAT 27/11/2019 19.45 hores. Agents de la Policia Nacional han detingut Paterna, en la comarca de l’Horta de València, a set menors –de 14 i 15 anys– per provocar danys en el centre educatiu del què són alumnes. Estos fets es van produir el dia 31 d’octubre.

 

Les investigacions es van iniciar a principis de novembre en tindre coneixement els agents que en un centre educatiu s’havia produït una sèrie de danys en les portes d’accés, vidres fracturats amb pedrades, motor de les portes mecanitzades destrossades i pintura i llançament d’ous en la façana.

 

Durant les investigacions els policies van descobrir que els sospitosos eren alumnes del centre i que els danys ocasionats ascendien a uns 5.400 euros, explica la Prefectura Superior en un comunicat. Els implicats han sigut detinguts com a presumptes autors d’un delicte de danys. Els menors, sense antecedents policials, han sigut posats en llibertat i entregats als seus pares.

 

Danys en la nit de ‘Halloween’

El dia 31 d’octubre, en la localitat de Paterna, es van trobar els greus danys en l’Institut d’Educació Secundària La Canyada i va ser el conserge del centre qui va avisar a la policia quan tornava al seu domicili, que és el mateix institut.

 

Portes i vidres del centre presentaven forats a causa de les fortes pedrades llançades des de l’exterior. A més, els responsables utilitzaren pots d’esprai per a fer pintades. Algunes d’elles fóren ‘putos rojos’, ‘fuck’ i dibuixos «insultants». Estos danys podrien superar, fins i tot, els 3.000 euros.

 

Es dóna la curiositat que, este institut, que ja ha patit actes vandàlics en repetides ocasions, va contractar una empresa privada de seguretat per vigilar esta classe d’incidents. Tot i això, eixe dia no estaven en les instal·lacions del recinte.

 

També pots llegir..

 

 

Últimes notícies

Affengruber s’acomiada de l’Elx després de dos temporades i deixa 12 milions

El central austríac David Affengruber s’ha acomiadat de l’Elx en xarxes socials després del seu traspàs al Fulham, amb un missatge emotiu i una operació xifrada en uns 12 milions d’euros.

Set jugadores del Valencia Basket disputaran la Copa del Món de Berlín

El Valencia Basket tindrà set jugadores en la Copa del Món de Berlín, amb quatre internacionals espanyoles i tres més amb Alemanya, Nigèria i Hongria.

Els visitants del Bioparc València presencien el naixement d’un blesbok, un antílop salvat de l’extinció

Els visitants del Bioparc València han presenciat en directe el naixement d’un blesbok, un antílop africà quasi exterminat, tercer alumne d’estiu d’esta espècie al parc.

Temperatures a l’alça i ruixats puntuals a l’interior de Castelló este dijous

El temps es mantindrà estable este dijous a la Comunitat Valenciana, amb cels poc nuvolosos, temperatures en lleuger ascens i possibilitat de ruixats o tronades aïllades a la vesprada a l’interior de Castelló.

Villena nega retallades en la seguretat del MUVI després del robatori del Tresor

L’Ajuntament de Villena rebutja les acusacions del president de la Generalitat, Juanfran Pérez Llorca, sobre una suposada reducció del 70 % en la partida de seguretat del MUVI i atribueix eixa baixada a una inversió puntual l’any anterior.

A presó per intentar entrar huit quilos de cocaïna líquida a l’aeroport de València

Funcionaris de l’Agència Tributària i la Guàrdia Civil han detingut a l’aeroport de València un espanyol de 51 anys amb més de huit quilos de cocaïna líquida amagats en botes de xampú procedents de la República Dominicana. El jutge ha ordenat el seu ingrés a la presó per un delicte contra la salut pública.

Extingit l’incendi de la Vall d’Uixó després de la seua reactivació a Onda

L’incendi forestal iniciat en la Vall d’Uixó el 25 de juliol i reactivat a Onda ha quedat finalment extingit després de 40 dies actiu i tres reproduccions.

Carlos Álvarez deixa el Levante i fitxa pel Club América mexicà

El Levante ha tancat el traspàs del migcampista Carlos Álvarez al Club América de Mèxic després de dues temporades i mitja i 105 partits com a granota.