Amaia Romero apareix sense depilar per a reivindicar el pèl femení

Amaia Romero a la presentació de la pel·lícula 'Yesterday'

Amaia Romero en la presentació de la pel·lícula ‘Yesterday’ | GTRES

 

Amaia Romero, la guanyadora d’Operación triunfo‘ 2017, seguix donant mostres de la seua autenticitat i mantenint-se fidel als seus ideals, tal com ha demostrat en la seua última aparició pública amb motiu de la presentació de la pel·lícula ‘Yesterday’, en què ha aparegut sense depilar, trencant d’eixa manera amb un tabú social: el pèl femení. La cantant feia acte de presència el passat 25 de juny, amb un ‘look’ molt estiuenc conformat per un vestit de tirants de color blau i un semi arreplegat descuidat que li atorgava un aire molt juvenil:

 

 

Amaia Romero no s’havia depilat les axil·les, un fet que podria paréixer ‘anormal’ o, fins i tot, qualificat de deixadesa, i que la cantant no és la primera volta que fa. Ja en l’acadèmia va fer gala del seu caràcter rebel manifestant que les dones tenen pèl i no sempre s’havien de depilar, mostrant-se d’eixa manera natural i defenent la llibertat de cada u sobre el seu cos.

 

Va ser en eixe moment quan, en eixir de l’acadèmia, va assistir als premis Goya amb les axil·les sense depilar, fet que va causar un important rebombori, amb els seus seguidors que aplaudien el gest i alguns detractors.

Amaia Romero amb pèl a les aixelles durant el Premis Goya

Amaia Romero amb pèl en les axil·les durant els Premis Goya | Telva

 

La cantant també s’ha mostrat molt natural en les seues xarxes socials, a on apareix en unes quantes ocasions amb pèls en les aixelles i sense donar-li la més mínima importància:

 

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

 

Una publicación compartida de amaia romero (@amaia) el

 

Tot això ha fet que Amaia Romero, a més de cantant, s’estiga convertint en una icona seguida i aplaudida per molta gent, que amb els seus gestos públics està ajudant a derrocar mites i tabús sobre l’estètica femenina i a normalitzar el pèl femení.

 

També pots llegir…

Últimes notícies

Les màximes baixen a la Comunitat Valenciana i es queden en 31,5 graus a Benidorm

Les temperatures màximes han descendit este dimarts a la Comunitat Valenciana, amb un valor màxim de 31,5 graus a Benidorm i caigudes de fins a 5 graus en punts de l’interior com Ademuz.

Morant acusa el Consell de negar la realitat sobre l’Es-Alert i el retard en la DANA

Diana Morant critica que, quasi dos anys després de la DANA del 29 d’octubre de 2024, el Consell continue negant un retard en l’avís Es-Alert i, segons ella, sense assumir responsabilitats per les 231 víctimes mortals.

Mazón nega que el retard de l’Es-Alert estiga relacionat amb les víctimes de la DANA

La defensa de Carlos Mazón ha remés un escrit al jutjat en què rebutja que el retard en l’enviament de l’avís Es-Alert per la DANA de 2024 tinga relació causal amb les 231 víctimes mortals i demana a la jutgessa que concrete quins fets o indicis se li atribuïxen.

La Policia de Montanejos evita un possible incendi en trobar un bidó de gasolina al bosc

La Policia Local de Montanejos ha localitzat i retirat un bidó de gasolina ple en una zona forestal del terme, especialment sensible després del gran incendi de 2023. L’Ajuntament demana col·laboració ciutadana per a previndre nous focs i avisar davant qualsevol risc.

Muñoz acusa el PP d’usar les institucions per alimentar el racisme a Ceuta

El síndic del PSPV en Les Corts, José Muñoz, acusa el PP d’emprar la FEMP i altres institucions per calfar l’ambient i fomentar el racisme i l’odi a Ceuta, amb l’objectiu d’aconseguir el Govern d’Espanya.

El PP acusa el PSPV d’usar els incendis com a cortina de fum per la crisi de Ceuta

La portaveu adjunta del PP en Les Corts, Nieves Martínez, ha acusat el PSPV d’aprofitar els incendis forestals d’este estiu en la Comunitat Valenciana com a cortina de fum per a ocultar el que definix com un problema molt greu a Ceuta, i ha defensat la gestió i la coordinació institucional durant els focs.

El PSPV acusa el Consell d’insuficient davant els incendis i reclama més recursos reals

El PSPV-PSOE critica que les mesures anunciades per la Generalitat després dels incendis forestals són insuficients i reclama més finançament, transparència i compromís amb la reconstrucció real dels municipis afectats.

Vox vol que es trenquen els acords amb el Marroc si no reconeix la sobirania espanyola de Ceuta i Melilla

Vox ha registrat en Les Corts una iniciativa per exigir al Govern espanyol i a la UE que revisen o suspenguen els acords amb el Marroc si no reconeix la sobirania espanyola sobre Ceuta i Melilla, i reclama també mesures més dures en matèria migratòria.