Amaia Romero apareix sense depilar per a reivindicar el pèl femení

Amaia Romero a la presentació de la pel·lícula 'Yesterday'

Amaia Romero en la presentació de la pel·lícula ‘Yesterday’ | GTRES

 

Amaia Romero, la guanyadora d’Operación triunfo‘ 2017, seguix donant mostres de la seua autenticitat i mantenint-se fidel als seus ideals, tal com ha demostrat en la seua última aparició pública amb motiu de la presentació de la pel·lícula ‘Yesterday’, en què ha aparegut sense depilar, trencant d’eixa manera amb un tabú social: el pèl femení. La cantant feia acte de presència el passat 25 de juny, amb un ‘look’ molt estiuenc conformat per un vestit de tirants de color blau i un semi arreplegat descuidat que li atorgava un aire molt juvenil:

 

 

Amaia Romero no s’havia depilat les axil·les, un fet que podria paréixer ‘anormal’ o, fins i tot, qualificat de deixadesa, i que la cantant no és la primera volta que fa. Ja en l’acadèmia va fer gala del seu caràcter rebel manifestant que les dones tenen pèl i no sempre s’havien de depilar, mostrant-se d’eixa manera natural i defenent la llibertat de cada u sobre el seu cos.

 

Va ser en eixe moment quan, en eixir de l’acadèmia, va assistir als premis Goya amb les axil·les sense depilar, fet que va causar un important rebombori, amb els seus seguidors que aplaudien el gest i alguns detractors.

Amaia Romero amb pèl a les aixelles durant el Premis Goya

Amaia Romero amb pèl en les axil·les durant els Premis Goya | Telva

 

La cantant també s’ha mostrat molt natural en les seues xarxes socials, a on apareix en unes quantes ocasions amb pèls en les aixelles i sense donar-li la més mínima importància:

 

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

 

Una publicación compartida de amaia romero (@amaia) el

 

Tot això ha fet que Amaia Romero, a més de cantant, s’estiga convertint en una icona seguida i aplaudida per molta gent, que amb els seus gestos públics està ajudant a derrocar mites i tabús sobre l’estètica femenina i a normalitzar el pèl femení.

 

També pots llegir…

Últimes notícies

Igualtat portarà a la Fiscalia l’exclusió de dones en la Confraria de Sagunt

El Ministeri d'Igualtat traslladarà a la Fiscalia el veto a les dones en la Confraria de la Puríssima Sang de Sagunt i revisarà la seua inscripció com a entitat religiosa, en considerar que vulnera drets constitucionals.

Paunovic confia en el pla de Luis de la Font per a la porteria d’Espanya

El seleccionador de Sèrbia, Velljko Paunovic, assegura que Luis de la Font té un pla clar per a la porteria d'Espanya i considera a la Roja candidata al Mundial pel seu estil i continuïtat.

Álex Baena viu com un orgull el seu retorn a Vila-real amb la selecció espanyola

Álex Baena afronta com un partit molt especial l'amistós España-Sèrbia, el seu primer retorn a l'Estadi de la Ceràmica des de la seua eixida del Vila-real, i confia a consolidar-se per al Mundial malgrat els pocs minuts en l'Atlètic.

De la Font reivindica la seua porteria abans de l’Espanya-Sèrbia amistós

Luis de la Font assegura que Espanya compta amb quatre dels deu millors porters del món i afronta els amistosos davant Sèrbia i Egipte com si ja estiguera jugant el Mundial.

Ana Redondo reclama la dimissió de Susana Camarero després dels seus insults al Govern

La ministra d'Igualtat, Ana Redondo, reclama la dimissió de la vicepresidenta valenciana Susana Camarero en considerar insuficients les seues disculpes per dir prostitutes al Govern d'Espanya.

Igualtat portarà a la Fiscalia l’exclusió de dones en la confraria de Sagunt

El Ministeri d'Igualtat traslladarà a la Fiscalia la negativa de la Confraria de la Puríssima Sang de Sagunt a admetre dones, en considerar que vulnera drets fonamentals i manté una discriminació injustificada.

Camarero es disculpa per la seua frase sobre les prostitutes i l’atribuïx a un lapsus

Susana Camarero demana disculpes per afirmar en Les Corts que el Govern està 'ple de prostitutes', sosté que va ser un lapsus corregit al moment i acusa l'oposició de manipular les seues paraules.

Diana Morant rebutja les disculpes de Susana Camarero per dir prostitutes a les ministres

Diana Morant rebutja les disculpes de Susana Camarero per afirmar que el Govern d'Espanya estava ple de prostitutes i sosté que la vicepresidenta valenciana ha dit el que realment pensa.