15.6 C
València
Dimarts, 13 gener, 2026

Amaia Romero apareix sense depilar per a reivindicar el pèl femení

Amaia Romero a la presentació de la pel·lícula 'Yesterday'

Amaia Romero en la presentació de la pel·lícula ‘Yesterday’ | GTRES

 

Amaia Romero, la guanyadora d’Operación triunfo‘ 2017, seguix donant mostres de la seua autenticitat i mantenint-se fidel als seus ideals, tal com ha demostrat en la seua última aparició pública amb motiu de la presentació de la pel·lícula ‘Yesterday’, en què ha aparegut sense depilar, trencant d’eixa manera amb un tabú social: el pèl femení. La cantant feia acte de presència el passat 25 de juny, amb un ‘look’ molt estiuenc conformat per un vestit de tirants de color blau i un semi arreplegat descuidat que li atorgava un aire molt juvenil:

 

 

Amaia Romero no s’havia depilat les axil·les, un fet que podria paréixer ‘anormal’ o, fins i tot, qualificat de deixadesa, i que la cantant no és la primera volta que fa. Ja en l’acadèmia va fer gala del seu caràcter rebel manifestant que les dones tenen pèl i no sempre s’havien de depilar, mostrant-se d’eixa manera natural i defenent la llibertat de cada u sobre el seu cos.

 

Va ser en eixe moment quan, en eixir de l’acadèmia, va assistir als premis Goya amb les axil·les sense depilar, fet que va causar un important rebombori, amb els seus seguidors que aplaudien el gest i alguns detractors.

Amaia Romero amb pèl a les aixelles durant el Premis Goya

Amaia Romero amb pèl en les axil·les durant els Premis Goya | Telva

 

La cantant també s’ha mostrat molt natural en les seues xarxes socials, a on apareix en unes quantes ocasions amb pèls en les aixelles i sense donar-li la més mínima importància:

 

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

 

Una publicación compartida de amaia romero (@amaia) el

 

Tot això ha fet que Amaia Romero, a més de cantant, s’estiga convertint en una icona seguida i aplaudida per molta gent, que amb els seus gestos públics està ajudant a derrocar mites i tabús sobre l’estètica femenina i a normalitzar el pèl femení.

 

També pots llegir…

Últimes notícies

Alacant, entre les províncies amb major creixement de reserves de restaurants en línia

TheFork ha tancat 2025 amb un 4% més de reserves i un gasto mitjà de 27 euros. Balears, Màlaga, Las Palmas, Barcelona i Alacant lideren el creixement.

València Basket, revelació de la primera volta de l’Eurolliga; Pedro Martínez, millor tècnic, i ‘Larry’ De Larrea, millor jove

Un sondeig de mitat de temporada entre directors generals d'Eurolliga ha triat al València Basket com a equip revelació. Pedro Martínez lidera com a millor tècnic i Sergio 'Larry' De Larrea com a millor jove, amb més reconeixements a l'equip pel seu joc i competitivitat.

El cap de Policia admet falta de coordinació en la DANA però defén que van tindre mitjans

El cap superior de Policia en la Comunitat Valenciana ha admés que la major carència en la DANA va ser la coordinació, encara que assegura que va tindre tot el necessari. Defén el desplegament, nega abandó i aporta xifres i pagaments mentres s'enfronta a crítiques del PP al Senat.

Chiva culmina la renovació del carrer San Isidro amb protecció enfront de riuades

L'Ajuntament ha finalitzat la reconstrucció del carrer San Isidro, una de les més danyades per la DANA de 2024, amb un mur d'escullera i servicis modernitzats. L'obra, inaugurada amb la ciutadania, reforça la seguretat i la integració de l'entorn del barranc.

Per primera vegada des de 2020 descendixen els tractats per depressió en la Comunitat Valenciana

La Comunitat Valenciana ha registrat en 2025 un descens del 1,5% en els tractaments per depressió. La taxa de suïcidis baixa un 11,8%, millor evolució des de 2002.

La jutgessa remet al IML la documentació d’un mort que podria ser víctima de la dana

La jutgessa que investiga la gestió de la dana ha enviat al IML nova documentació mèdica sobre un mort la filla del qual demana reconéixer com a víctima. El cas forma part d'onze morts en revisió mentres el balanç confirmat es manté en 230.

Experts valencians vinculen la reforma del finançament a condonar el deute i a un fons transitori

La comissió d'experts veu possible un augment substancial de recursos amb la reforma, però el supedita a condonar el deute per infrafinançament i a crear un fons pont en 2026.

El València Basket tanca una marató de 8 partits en 16 dies: sis triomfs i la lesió de Reuvers

L'equip va completar huit partits en poc més de dos setmanes amb un balanç de 6-2, va tancar amb un 115-73 al Saragossa i va patir l'esquinç de Reuvers. Pedro Martínez va concedir descans abans de visitar al Fenerbahce.