Amaia Romero apareix sense depilar per a reivindicar el pèl femení

Amaia Romero a la presentació de la pel·lícula 'Yesterday'

Amaia Romero en la presentació de la pel·lícula ‘Yesterday’ | GTRES

 

Amaia Romero, la guanyadora d’Operación triunfo‘ 2017, seguix donant mostres de la seua autenticitat i mantenint-se fidel als seus ideals, tal com ha demostrat en la seua última aparició pública amb motiu de la presentació de la pel·lícula ‘Yesterday’, en què ha aparegut sense depilar, trencant d’eixa manera amb un tabú social: el pèl femení. La cantant feia acte de presència el passat 25 de juny, amb un ‘look’ molt estiuenc conformat per un vestit de tirants de color blau i un semi arreplegat descuidat que li atorgava un aire molt juvenil:

 

 

Amaia Romero no s’havia depilat les axil·les, un fet que podria paréixer ‘anormal’ o, fins i tot, qualificat de deixadesa, i que la cantant no és la primera volta que fa. Ja en l’acadèmia va fer gala del seu caràcter rebel manifestant que les dones tenen pèl i no sempre s’havien de depilar, mostrant-se d’eixa manera natural i defenent la llibertat de cada u sobre el seu cos.

 

Va ser en eixe moment quan, en eixir de l’acadèmia, va assistir als premis Goya amb les axil·les sense depilar, fet que va causar un important rebombori, amb els seus seguidors que aplaudien el gest i alguns detractors.

Amaia Romero amb pèl a les aixelles durant el Premis Goya

Amaia Romero amb pèl en les axil·les durant els Premis Goya | Telva

 

La cantant també s’ha mostrat molt natural en les seues xarxes socials, a on apareix en unes quantes ocasions amb pèls en les aixelles i sense donar-li la més mínima importància:

 

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

 

Una publicación compartida de amaia romero (@amaia) el

 

Tot això ha fet que Amaia Romero, a més de cantant, s’estiga convertint en una icona seguida i aplaudida per molta gent, que amb els seus gestos públics està ajudant a derrocar mites i tabús sobre l’estètica femenina i a normalitzar el pèl femení.

 

També pots llegir…

Últimes notícies

DocsValencia premia un retrat humà del moviment veïnal després de la DANA

La desena edició de DocsValencia reconeix documentals i curts que posen el focus en el moviment veïnal sorgit després de la DANA, la preservació de llengües minoritàries i la memòria del territori.

Aemet preveu les primeres nits tropicals en la costa valenciana la setmana vinent

Aemet anticipa un repunt de les temperatures nocturnes en el litoral de la Comunitat Valenciana en la segona mitat de la setmana vinent, amb mínimes que no baixaran dels 20 graus.

David López torna a l’onze del Girona en una final per la salvació davant l’Elx

David López torna a la titularitat en un Girona obligat a guanyar a l'Elx en Montilivi, mentres l'equip il·licità es reforça amb Buba Sangaré i Aleix Febas i li n'hi ha prou amb un empat per a aconseguir el seu objectiu.

Adrián San Miguel s’acomiada com a titular en el Betis davant el Llevant

El Betis introduïx sis canvis en el seu onze respecte al partit del Camp Nou per a l'última trobada d'Adrián San Miguel, mentres que el Llevant només dona entrada a Tunde per Iker Losada.

Pepelu actua de central i Duro lidera l’atac del València davant un Barcelona amb Szczesny en la porteria

València i Barcelona han confirmat les seues alineacions per al dol a Mestalla, amb Pepelu com a central i Hugo Duro en punta, i Szczesny defenent la meta blaugrana.

Milers de valencianistes marxen contra la gestió de Lim i assenyalen a les autoritats locals

Milers d'aficionats del València es van manifestar en la prèvia de l'últim partit de Lliga per a exigir l'eixida de Peter Lim i denunciar la passivitat de les institucions locals.

Milers de docents i famílies omplin el centre de València en la gran marxa per la vaga indefinida

Docents, famílies i estudiants omplin el centre de València en una nova manifestació per a reforçar la vaga indefinida mentres els sindicats preparen una contraproposta per a Educació.

Les màximes es moderen en la Comunitat Valenciana però seguixen per damunt de 30 graus

Les temperatures màximes han baixat respecte al divendres en la Comunitat Valenciana, però en nombrosos municipis continuen superant els 30 graus, amb Xàtiva de nou al capdavant amb 31,6.