Amaia Romero apareix sense depilar per a reivindicar el pèl femení

Amaia Romero a la presentació de la pel·lícula 'Yesterday'

Amaia Romero en la presentació de la pel·lícula ‘Yesterday’ | GTRES

 

Amaia Romero, la guanyadora d’Operación triunfo‘ 2017, seguix donant mostres de la seua autenticitat i mantenint-se fidel als seus ideals, tal com ha demostrat en la seua última aparició pública amb motiu de la presentació de la pel·lícula ‘Yesterday’, en què ha aparegut sense depilar, trencant d’eixa manera amb un tabú social: el pèl femení. La cantant feia acte de presència el passat 25 de juny, amb un ‘look’ molt estiuenc conformat per un vestit de tirants de color blau i un semi arreplegat descuidat que li atorgava un aire molt juvenil:

 

 

Amaia Romero no s’havia depilat les axil·les, un fet que podria paréixer ‘anormal’ o, fins i tot, qualificat de deixadesa, i que la cantant no és la primera volta que fa. Ja en l’acadèmia va fer gala del seu caràcter rebel manifestant que les dones tenen pèl i no sempre s’havien de depilar, mostrant-se d’eixa manera natural i defenent la llibertat de cada u sobre el seu cos.

 

Va ser en eixe moment quan, en eixir de l’acadèmia, va assistir als premis Goya amb les axil·les sense depilar, fet que va causar un important rebombori, amb els seus seguidors que aplaudien el gest i alguns detractors.

Amaia Romero amb pèl a les aixelles durant el Premis Goya

Amaia Romero amb pèl en les axil·les durant els Premis Goya | Telva

 

La cantant també s’ha mostrat molt natural en les seues xarxes socials, a on apareix en unes quantes ocasions amb pèls en les aixelles i sense donar-li la més mínima importància:

 

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

 

Una publicación compartida de amaia romero (@amaia) el

 

Tot això ha fet que Amaia Romero, a més de cantant, s’estiga convertint en una icona seguida i aplaudida per molta gent, que amb els seus gestos públics està ajudant a derrocar mites i tabús sobre l’estètica femenina i a normalitzar el pèl femení.

 

També pots llegir…

Últimes notícies

València revisarà els tallafocs de la Devesa després de l’incendi d’El Saler

L’Ajuntament de València ha acordat revisar els tallafocs i la gestió forestal de la Devesa després de l’incendi d’El Saler, i preparar un pla tècnic de reforestació per a recuperar la zona afectada.

El Valencia CF es conjura per reaccionar i dona plena confiança a Corberán

El conseller delegat de futbol del Valencia CF, Ron Gourlay, ha ratificat la seua confiança total en Carlos Corberán malgrat l’inici de Lliga i ha fixat com a meta de la temporada avançar i millorar els resultats de l’últim curs.

Pérez Llorca acusa Sánchez de arribar tard a la crisi migratòria de Ceuta

El president de la Generalitat, Juanfran Pérez Llorca, ha acusat el Govern d'Espanya d'arribar tard a la crisi migratòria de Ceuta i ha retret a Pedro Sánchez que, segons ell, 'li sobren relats i li falten fets'. Les declaracions s'han produït a València durant l'inici de curs del Consell de Cambres de la Comunitat Valenciana.

Alicant tornarà a confiar en Espadero i Gómez per a les fogueres oficials de 2027

Les maquetes de Pedro Espadero i Sergio Gómez han sigut triades com a foguera oficial adulta i infantil dAlicant per a 2027, en la seua vintena i catorzena plantà davant lAjuntament.

Barrachina evita pronunciar-se sobre si un avís Es-Alert abans hauria salvat vides el 29-O

El portaveu del Consell, Miguel Barrachina, admet que no sap si un Es-Alert més prompte el 29 d’octubre de 2024 hauria evitat morts per la dana i remeta el debat als tècnics, en línia amb la defensa de Carlos Mazón en la causa oberta a Catarroja.

Un episodi de calor molt anòmal portarà temperatures de rècord en setembre

A partir de divendres, la Comunitat Valenciana viurà un episodi de calor molt anòmal per a setembre, amb màximes de fins a 34 graus en el litoral i nits de fort oratge de bochor.

Deu tortugues babaues nascudes a Almassora tornen a la mar després d’un any de cures

Deu tortugues babaues nascudes en 2025 a la platja de Benafelí, a Almassora, han sigut alliberades al Mediterrani després d’un any en el programa de conservació ‘Head Starting’. El projecte, impulsat per la Fundació Oceanogràfic i la Fundació Azul Marino, busca augmentar la supervivència d’esta espècie amenaçada.

Agost de 2026 bat tots els rècords de calor a la Comunitat Valenciana

Agost de 2026 ha sigut el més calorós registrat a la Comunitat Valenciana, amb una anomalia tèrmica de 2,1 graus i nits sufocants. Les pluges han sigut globalment normals, però molt irregulars i amb reventons que han deixat ratxes de vent de més de 100 km/h.