Amenaça a la seua filla de 13 anys amb una pistola al cap, en València

revolver

El pare va amençar a la xiqueta apuntant-la al cap | València Diari

 

Este dijous s’ha produït la detenció d’un home de 41 anys en València, presumptament, per amenaçar a la seua filla de 13 anys. Segons les fonts policials, el pare hauria apuntat amb una pistola al cap de la xiqueta. Segons investigacions de la Direcció Superior de la Policia Nacional, tenien coneixement de les amenaces patides per una menor en mans de son pare, en el domicili familiar del districte valencià de Patraix.

 

Els policies van descobrir que el dia 18 d’octubre la menor es trobava al costat d’una amiga en casa. En aquell moment, el progenitor va arribar a la vivenda i, molt enfadat, va començar a pegar-li crits i a recriminar-li coses per a, després, traure una pistola i apuntar-li al cap. La xiqueta, atemorida, ja que la mare estava treballant, se’n va anar casa d’una amiga de sa mare i va passar allí el cap de setmana. La menor tenia por de son pare, explica la Policia a través d’un comunicat.

 

Els agents han intervingut una arma curta amb tres cartutxos en el carregador, pel que pareix, una arma detonadora, i una escopeta d’aire comprimit. Després, van detindre a l’home com a presumpte autor d’un delicte d’amenaces greus en l’àmbit familiar. El detingut, d’origen espanyol i amb antecedents policials, ha passat a disposició judicial.

 

També pots llegir…

Últimes notícies

Reuvers viatja amb el València Basket per intentar arribar al quart partit de la final

Nate Reuvers ha viatjat amb el València Basket a Barcelona tot i estar descartat per al tercer partit de la final contra el Barça, amb l’esperança de poder jugar el quart en cas de recuperar-se del seu esquinç de turmell.

Cárdenas marca el camí per al València Basket: agressivitat i físic per a colpejar el Barça

El base Álvaro Cárdenas assegura que el València Basket ha de ser agressiu en defensa i imposar el seu físic per a guanyar el tercer partit de la final de la Lliga Endesa en la pista del Barça.

Florida Portazgo es corona com la millor foguera Especial de les Fogueres de Sant Joan 2026

La comissió Florida Portazgo ha aconseguit el primer premi de categoria Especial de les Fogueres de Sant Joan 2026 a Alacant amb el monument 'Génesi' de Josué Beitia. Baver-Els Antigons queda segona i Diputación-Renfe, tercera.

Una mascletà de Pirotecnia Mediterráneo arriba als 128 decibelis en la plaça dels Luceros

Pirotecnia Mediterráneo ha firmat la seua segona mascletà de les Fogueres de Sant Joan a la plaça dels Luceros amb un màxim de 128 decibelis i 150 quilos de pólvora, en el seu primer dispar oficial de concurs.

Tallada la N-234 i tancat el port de Sagunt per un incendi de vegetació a Estivella

Un incendi de vegetació declarat este migdia a Estivella ha obligat a tallar l’accés a la N-234 i a tancar el port de Sagunt, amb cinc mitjans aeris i nombrosos efectius terrestres treballant en l’extincio.

Sis espècies de cetacis es consoliden en les aigües de la Comunitat Valenciana

Medi Ambient ha constatat la presència recurrent de sis espècies de cetacis en aigües de la Comunitat Valenciana durant els dos últims anys, amb un clar predomini del dofí mular i del rorqual comú.

Iván Ortolá firma la seua primera victòria en Moto2 després d’una volta llarga a Brno

Iván Ortolá ha aconseguit a Brno la seua primera victòria en Moto2, malgrat complir una sanció de volta llarga, en una cursa decidida en l’última corba davant David Alonso.

Nou repte per al Villarreal: nou jugadors tornen de cessió i es juguen la plaça

El Villarreal CF recupera nou jugadors cedits en Primera i Segona i el tècnic Iñigo Pérez haurà de decidir en la pretemporada qui continua i qui torna a eixir cedit.