10.4 C
València
Dissabte, 27 desembre, 2025

Amenaça a la seua filla de 13 anys amb una pistola al cap, en València

revolver

El pare va amençar a la xiqueta apuntant-la al cap | València Diari

 

Este dijous s’ha produït la detenció d’un home de 41 anys en València, presumptament, per amenaçar a la seua filla de 13 anys. Segons les fonts policials, el pare hauria apuntat amb una pistola al cap de la xiqueta. Segons investigacions de la Direcció Superior de la Policia Nacional, tenien coneixement de les amenaces patides per una menor en mans de son pare, en el domicili familiar del districte valencià de Patraix.

 

Els policies van descobrir que el dia 18 d’octubre la menor es trobava al costat d’una amiga en casa. En aquell moment, el progenitor va arribar a la vivenda i, molt enfadat, va començar a pegar-li crits i a recriminar-li coses per a, després, traure una pistola i apuntar-li al cap. La xiqueta, atemorida, ja que la mare estava treballant, se’n va anar casa d’una amiga de sa mare i va passar allí el cap de setmana. La menor tenia por de son pare, explica la Policia a través d’un comunicat.

 

Els agents han intervingut una arma curta amb tres cartutxos en el carregador, pel que pareix, una arma detonadora, i una escopeta d’aire comprimit. Després, van detindre a l’home com a presumpte autor d’un delicte d’amenaces greus en l’àmbit familiar. El detingut, d’origen espanyol i amb antecedents policials, ha passat a disposició judicial.

 

També pots llegir…

Últimes notícies

Pérez Llorca visita Utiel i trasllada el carinyo del Consell als afectats per la dana

El president ha expressat el suport del Consell als veïns d'Utiel afectats per la dana i ha recorregut el consistori i obres de reconstrucció. Ha valorat l'esforç veïnal i municipal per a accelerar la volta a la normalitat.

Agricultura activa el protocol per malaltia de Newcastle en una granja avícola valenciana

La Conselleria d'Agricultura ha activat el protocol sanitari després d'un focus detectat el 23 de desembre en una explotació avícola i ha reforçat la vigilància per dos sospites en el perímetre. S'està a l'espera de la confirmació oficial del Laboratori Central; no hi ha risc per al consum de carn cuinada i ous

Pérez Llorca visita Utiel i trasllada el suport del Consell als afectats per la dana

El president ha recorregut l'ajuntament i diverses obres de reconstrucció a Utiel, ha expressat el suport institucional i ha posat en valor la resposta veïnal després de les inundacions de 2024.

El Consell aprova un decret llei per a combatre la burocràcia i eliminar duplicitats

El Consell ha aprovat un decret llei contra la hiperregulación per a agilitzar procediments, reforçar la unitat de mercat i modernitzar la gestió pública. La norma simplifica tràmits, retalla terminis i neta l'ordenament de normes redundants.

¿Valéncia o València, sorprés o sorprès? Accentuació de la lletra E. Creiximents estructurals de la vocal È

Leo Giménez és lingüista i en la seua columna d'esta setmana reivindica que la normativa hauria d’adaptar-se a l’ús real de la llengua i planteja com a possible solució acceptar normativament les dues formes, respectant la diversitat lingüística i la identitat dels parlants

El Consell aprova prorrogar els pressupostos de la Generalitat de 2025 des de l’1 de gener de 2026

El Consell ha aprovat un decret que estén els comptes de 2025 des de l'1 de gener de 2026 fins que es publiquen i entren en vigor els pressupostos de 2026. La norma ordena l'execució de la pròrroga i el seu tancament quan hi haja nous comptes.

El Consell demana al PSOE equilibri en la seua petició de WhatsApp sobre la DANA

Miguel Barrachina ha reclamat al PSOE equilibri després de demanar els WhatsApp enviats per Feijóo a Mazón el dia de la DANA i ha apel·lat a respectar la causa judicial.

El Consell aprova un decret llei per a reduir burocràcia i simplificar tràmits

El Consell ha aprovat un decret llei de mesures urgents enfront de la hiperregulación per a agilitzar procediments, eliminar duplicitats i reforçar la unitat de mercat. La norma es remet a les Corts i introduïx canvis estructurals, recolzats en tecnologia, per a una administració més àgil i previsible.