Amenaça amb un ganivet a l’empleat d’un bar que li va demanar que se posara la mascareta en València

 

Agents de la Policia Nacional han detingut en el centre de València a un home de 45 anys com a presumpte autor d’un delicte d’amenaces, després d’amenaçar a l’empleat d’un local amb un ganivet de grans dimensions perquè la víctima li havia recriminat que no portara mascareta.

 

Els fets s’han produït cap a les 22.00 hores d’este divendres, quan els agents que feien labors de prevenció van ser alertats per la Sala del 091 per a que es dirigiren a un local de menjars del districte del Centre de València, a on un home estava agredint al propietari de l’establiment i amenaçant-lo amb un ganivet.

 

Els policies s’han dirigit al lloc i han observat a un home caminant de manera precipitada en sentit contrari mentres dos persones cridaven que era l’autor dels fets. Els agents li han donat l’alt i el sospitós ha afirmat que havia tingut una discussió amb l’empleat d’un establiment.

 

L’individu s’ha posat violent

Mentres una patrulla parlava amb l’home, una altra s’ha entrevistat tant amb els testimonis com amb la víctima. Els policies han descobert que, moments abans, un home havia accedit al local sense mascareta i, quan un empleat li ha recriminat que no la portava, l’individu s’ha posat violent, l’ha insultat i l’ha amenaçat amb un ganivet, per a posteriorment tirar-lo de la barra i anar-se’n del lloc.

 

Finalment, els agents, després d’algunes comprovacions i haver localitzat el ganivet tirat darrere de la barra, han detingut a l’home com a presumpte autor d’un delicte d’amenaces. L’home, amb antecedents policials i en situació irregular en Espanya, ha passat a disposició judicial.

Últimes notícies

Les màximes baixen a la Comunitat Valenciana i es queden en 31,5 graus a Benidorm

Les temperatures màximes han descendit este dimarts a la Comunitat Valenciana, amb un valor màxim de 31,5 graus a Benidorm i caigudes de fins a 5 graus en punts de l’interior com Ademuz.

Morant acusa el Consell de negar la realitat sobre l’Es-Alert i el retard en la DANA

Diana Morant critica que, quasi dos anys després de la DANA del 29 d’octubre de 2024, el Consell continue negant un retard en l’avís Es-Alert i, segons ella, sense assumir responsabilitats per les 231 víctimes mortals.

Mazón nega que el retard de l’Es-Alert estiga relacionat amb les víctimes de la DANA

La defensa de Carlos Mazón ha remés un escrit al jutjat en què rebutja que el retard en l’enviament de l’avís Es-Alert per la DANA de 2024 tinga relació causal amb les 231 víctimes mortals i demana a la jutgessa que concrete quins fets o indicis se li atribuïxen.

La Policia de Montanejos evita un possible incendi en trobar un bidó de gasolina al bosc

La Policia Local de Montanejos ha localitzat i retirat un bidó de gasolina ple en una zona forestal del terme, especialment sensible després del gran incendi de 2023. L’Ajuntament demana col·laboració ciutadana per a previndre nous focs i avisar davant qualsevol risc.

Muñoz acusa el PP d’usar les institucions per alimentar el racisme a Ceuta

El síndic del PSPV en Les Corts, José Muñoz, acusa el PP d’emprar la FEMP i altres institucions per calfar l’ambient i fomentar el racisme i l’odi a Ceuta, amb l’objectiu d’aconseguir el Govern d’Espanya.

El PP acusa el PSPV d’usar els incendis com a cortina de fum per la crisi de Ceuta

La portaveu adjunta del PP en Les Corts, Nieves Martínez, ha acusat el PSPV d’aprofitar els incendis forestals d’este estiu en la Comunitat Valenciana com a cortina de fum per a ocultar el que definix com un problema molt greu a Ceuta, i ha defensat la gestió i la coordinació institucional durant els focs.

El PSPV acusa el Consell d’insuficient davant els incendis i reclama més recursos reals

El PSPV-PSOE critica que les mesures anunciades per la Generalitat després dels incendis forestals són insuficients i reclama més finançament, transparència i compromís amb la reconstrucció real dels municipis afectats.

Vox vol que es trenquen els acords amb el Marroc si no reconeix la sobirania espanyola de Ceuta i Melilla

Vox ha registrat en Les Corts una iniciativa per exigir al Govern espanyol i a la UE que revisen o suspenguen els acords amb el Marroc si no reconeix la sobirania espanyola sobre Ceuta i Melilla, i reclama també mesures més dures en matèria migratòria.