Amenaça amb un ganivet a l’empleat d’un bar que li va demanar que se posara la mascareta en València

 

Agents de la Policia Nacional han detingut en el centre de València a un home de 45 anys com a presumpte autor d’un delicte d’amenaces, després d’amenaçar a l’empleat d’un local amb un ganivet de grans dimensions perquè la víctima li havia recriminat que no portara mascareta.

 

Els fets s’han produït cap a les 22.00 hores d’este divendres, quan els agents que feien labors de prevenció van ser alertats per la Sala del 091 per a que es dirigiren a un local de menjars del districte del Centre de València, a on un home estava agredint al propietari de l’establiment i amenaçant-lo amb un ganivet.

 

Els policies s’han dirigit al lloc i han observat a un home caminant de manera precipitada en sentit contrari mentres dos persones cridaven que era l’autor dels fets. Els agents li han donat l’alt i el sospitós ha afirmat que havia tingut una discussió amb l’empleat d’un establiment.

 

L’individu s’ha posat violent

Mentres una patrulla parlava amb l’home, una altra s’ha entrevistat tant amb els testimonis com amb la víctima. Els policies han descobert que, moments abans, un home havia accedit al local sense mascareta i, quan un empleat li ha recriminat que no la portava, l’individu s’ha posat violent, l’ha insultat i l’ha amenaçat amb un ganivet, per a posteriorment tirar-lo de la barra i anar-se’n del lloc.

 

Finalment, els agents, després d’algunes comprovacions i haver localitzat el ganivet tirat darrere de la barra, han detingut a l’home com a presumpte autor d’un delicte d’amenaces. L’home, amb antecedents policials i en situació irregular en Espanya, ha passat a disposició judicial.

Últimes notícies

Policia i Guàrdia Civil reforcen amb les autonomies la seguretat als museus per l’onada de robatoris

Policia Nacional i Guàrdia Civil han compartit amb les comunitats autònomes informació clau per reforçar la seguretat als museus després de tres robatoris recents, un d’ells al Museu de Villena. La Generalitat critica que el Ministeri de Cultura no haja presentat encara un pla de treball concret.

Desmantellen a Figueres un gran arsenal d’armes amb enviaments des de la Comunitat Valenciana

La Policia Nacional ha intervingut 644 armes en un traster de Figueres que funcionava com a taller clandestí, amb enviaments continuats des de la Comunitat Valenciana. L’operació, encara oberta, ha acabat de moment amb set detinguts i la confiscació de prop de 400 armes detonadores i milers de cartutxos.

Capturats més de 5.300 porcs senglars en el pla de xoc contra la sobrepoblació

El pla de xoc de la Generalitat contra la sobrepoblació de porcs senglars ha permés capturar 5.337 exemplars a la Comunitat Valenciana, amb especial incidència a la província de València. El dispositiu combina batudes amb caçadors, gàbies de trampeig i ajudes econòmiques als participants.

Un estudi situa les primeres vinyes de la península fa 3.000 anys al Mediterrani oriental

Una investigació internacional liderada per la Universitat de València conclou que les primeres vides cultivades de la península ibèrica arribaren fa uns 3.000 anys del Mediterrani oriental i que el seu llinatge encara és present en varietats actuals com la passa valenciana.

Mor als 81 anys Artur Heras, referent de l’art contemporani valencià

L’artista Artur Heras, figura clau del nou realisme i el pop art valencià, ha mort als 81 anys. Xàtiva iniciarà els tràmits per a nomenar-lo fill predilecte.

Levante i Elx disparen el seu límit de gasto; Vila-real i València es mantenen

Levante i Elx han multiplicat el seu límit de cost de plantilla per a esta temporada, mentres Vila-real i València es mantenen en valors similars als del curs passat, segons les xifres fetes públiques per LaLiga.

La Conselleria de Cultura reclama al Ministeri un pla urgent contra els robatoris en museus

Educació, Cultura i Universitats ha tornat a exigir al Ministeri de Cultura un pla coordinat i una fulla de ruta per a reforçar la seguretat als museus després dels últims robatoris registrats a Espanya.

Extingit l’incendi forestal de Polop dos dies després de declarar-se

El Consorci Provincial de Bombers d’Alacant ha donat per extingit l’incendi forestal declarat dimarts en la partida de Bacorero, a Polop de la Marina, després de dos dies de treball intensiu. El foc ha afectat unes 36 hectàrees de terreny rural muntanyós.