Amenaça amb un ganivet a l’empleat d’un bar que li va demanar que se posara la mascareta en València

 

Agents de la Policia Nacional han detingut en el centre de València a un home de 45 anys com a presumpte autor d’un delicte d’amenaces, després d’amenaçar a l’empleat d’un local amb un ganivet de grans dimensions perquè la víctima li havia recriminat que no portara mascareta.

 

Els fets s’han produït cap a les 22.00 hores d’este divendres, quan els agents que feien labors de prevenció van ser alertats per la Sala del 091 per a que es dirigiren a un local de menjars del districte del Centre de València, a on un home estava agredint al propietari de l’establiment i amenaçant-lo amb un ganivet.

 

Els policies s’han dirigit al lloc i han observat a un home caminant de manera precipitada en sentit contrari mentres dos persones cridaven que era l’autor dels fets. Els agents li han donat l’alt i el sospitós ha afirmat que havia tingut una discussió amb l’empleat d’un establiment.

 

L’individu s’ha posat violent

Mentres una patrulla parlava amb l’home, una altra s’ha entrevistat tant amb els testimonis com amb la víctima. Els policies han descobert que, moments abans, un home havia accedit al local sense mascareta i, quan un empleat li ha recriminat que no la portava, l’individu s’ha posat violent, l’ha insultat i l’ha amenaçat amb un ganivet, per a posteriorment tirar-lo de la barra i anar-se’n del lloc.

 

Finalment, els agents, després d’algunes comprovacions i haver localitzat el ganivet tirat darrere de la barra, han detingut a l’home com a presumpte autor d’un delicte d’amenaces. L’home, amb antecedents policials i en situació irregular en Espanya, ha passat a disposició judicial.

Últimes notícies

Gayà reclama més ambició en l’últim any de Mestalla

José Luis Gayà considera especial l’última temporada a Mestalla abans del trasllat al Nou Mestalla en 2027 i insta l’equip a ser més ambiciós des de l’inici de LaLiga.

Toni Francés deixa l’alcaldia d’Alcoi en 2027 després de quinze anys i obri la porta a Lorena Zamorano

L’alcalde d’Alcoi, Toni Francés, ha anunciat que no repetirà com a candidat del PSPV-PSOE en 2027 després de quinze anys governant, i ha obert la porta perquè Lorena Zamorano encapçale la candidatura socialista.

La Justícia avala l’Ajuntament d’Alacant i permet seguir disparant mascletaes en la plaça dels Luceros

El Tribunal Superior de Justícia de la Comunitat Valenciana ha estimat el recurs de l’Ajuntament d’Alacant i ha conclòs que l’associació Salvem el Nostre Patrimoni no estava legitimada per a impugnar les bases del concurs de mascletaes en la plaça dels Luceros.

PP i Vox tomben les esmenes a la totalitat de PSPV i Compromís a la llei d’acompanyament

La majoria de PP i Vox en Les Corts ha rebutjat les esmenes a la totalitat de PSPV i Compromís a la llei d’acompanyament dels pressupostos de la Generalitat de 2026, en un debat marcat per les acusacions creuades sobre la “prioritat nacional” i el model fiscal.

La plantilla de Lladró manté els paros contra el descuelgue salarial del conveni

Els treballadors de Lladró, Arte y Porcelanas i Daisa han fet un nou paro de dos hores per oposar-se al descuelgue de la part econòmica del conveni i advertixen que les mobilitzacions seguiran si no es garantixen els drets salarials.

La plantilla de Lladró manté les aturades contra el descuelgue salarial del conveni

Els treballadors de Lladró, Arte y Porcelanas i Daisa han fet un nou paro de dos hores en protesta pel descuelgue del conveni en la part econòmica i advertixen que les mobilitzacions continuaran si no es garantixen els seus drets salarials.

Alicant amplia fins divendres el dispositiu per calor extrema i atén 55 persones sense llar en el CAUS

L’Ajuntament d’Alacant ha ampliat fins divendres el dispositiu especial per l’ola de calor per a persones sense llar, amb 55 atesos en el CAUS i reforç d’atenció a majors i dependents.

Multes a Vila-real per usar targetes de discapacitat de persones mortes per aparcar

La Policia Local de Vila-real ha detectat en els últims quatre mesos 23 casos d’ús irregular de targetes d’estacionament per a persones amb mobilitat reduïda, incloses fotocòpies i targetes de persones mortes.