Amenaça amb un ganivet a l’empleat d’un bar que li va demanar que se posara la mascareta en València

 

Agents de la Policia Nacional han detingut en el centre de València a un home de 45 anys com a presumpte autor d’un delicte d’amenaces, després d’amenaçar a l’empleat d’un local amb un ganivet de grans dimensions perquè la víctima li havia recriminat que no portara mascareta.

 

Els fets s’han produït cap a les 22.00 hores d’este divendres, quan els agents que feien labors de prevenció van ser alertats per la Sala del 091 per a que es dirigiren a un local de menjars del districte del Centre de València, a on un home estava agredint al propietari de l’establiment i amenaçant-lo amb un ganivet.

 

Els policies s’han dirigit al lloc i han observat a un home caminant de manera precipitada en sentit contrari mentres dos persones cridaven que era l’autor dels fets. Els agents li han donat l’alt i el sospitós ha afirmat que havia tingut una discussió amb l’empleat d’un establiment.

 

L’individu s’ha posat violent

Mentres una patrulla parlava amb l’home, una altra s’ha entrevistat tant amb els testimonis com amb la víctima. Els policies han descobert que, moments abans, un home havia accedit al local sense mascareta i, quan un empleat li ha recriminat que no la portava, l’individu s’ha posat violent, l’ha insultat i l’ha amenaçat amb un ganivet, per a posteriorment tirar-lo de la barra i anar-se’n del lloc.

 

Finalment, els agents, després d’algunes comprovacions i haver localitzat el ganivet tirat darrere de la barra, han detingut a l’home com a presumpte autor d’un delicte d’amenaces. L’home, amb antecedents policials i en situació irregular en Espanya, ha passat a disposició judicial.

Anuncios

Últimes notícies

El Suprem encara l’última sessió del juí a Ábalos, Koldo García i Aldama per presumpta corrupció

El Tribunal Suprem celebra la catorzena i previsiblement última sessió del juí per presumpta corrupció a José Luis Ábalos, la seua exasesor Koldo García i l'empresari Víctor de Aldama, centrada en els informes finals d'acusacions i defenses.

Baixen les temperatures i s’esperen ruixats a l’interior de la Comunitat Valenciana este dimecres

Este dimecres descendixen les temperatures en la Comunitat Valenciana i es preveuen ruixats febles, puntualment moderats amb tempesta a l'interior del terç nord, a més de canvis en el vent i l'estat de la mar.

Un robatori de cable entre Algemesí i Benifaió provoca retards als trens de rodalia i mitjana distància

Un robatori de cable entre Algemesí i Benifaió està provocant retards de fins a 18 minuts en trens de rodalia i mitjana distància, que només poden circular per una via en este tram.

Les màximes superen els 25 graus en nombrosos observatoris de la Comunitat Valenciana

Les temperatures màximes han sobrepassat els 25 graus en nombrosos observatoris de la Comunitat Valenciana, amb pics pròxims als 28 graus i tempestes menys intenses en el nord de Castelló.

Una acusació demana un acarament entre Pradas i Suárez pel retard del Es-Alert en la DANA

Una acusació particular sol·licita un acarament entre Salomé Pradas i Jorge Suárez per a esclarir per què es va retardar més d'una hora l'enviament del missatge És-Alert durant la DANA del 29 d'octubre de 2024.

Educació rebaixa els servicis mínims en 2n de Batxillerat i manté només l’avaluació final

Educació proposa uns servicis mínims més flexibles en la vaga del professorat de 2n de Batxillerat, limitats a l'avaluació final, però els sindicats rebutgen l'oferta i anuncien que la impugnaran.

El Govern aprova la licitació del corredor d’autobús Madrid-València, tercer eix del nou mapa concessional

El Govern dona llum verda a la licitació del corredor Madrid-València, que unifica tres concessions d'autobús en 22 rutes, amb 275 parades i previsió de més de mig milió de viatgers anuals des de 2025.

Continua la retirada de pins secs en Serra Gelada i els treballs s’amplien a Benidorm

Medi Ambient manté la retirada de pins secs al parc natural de Serra Gelada i amplia la intervenció al terme municipal de Benidorm, amb tales, desbrossaments i mesures preventives enfront d'incendis i riscos per a la població.