14.4 C
València
Dijous, 22 gener, 2026

Amenaça i perseguix a una xica quan feia esport en el carrer en Elx

 

La Policia Local ha detingut en la localitat d’Elx, en la comarca del Baix Vinalopó (Alacant), a un home de 52 anys per, presumptament, insultar i amenaçar a una xica quan es trobava fent esport pels limítrofs de la Ciutat Esportiva del municipi.

 

Els fets van passar el diumenge passat, quan una patrulla va arrestar a esta persona després que, cap a les 18.15 hores de la vesprada, la Sala d’Operacions rebera la trucada d’una dona en la que denunciava l’assetjament i insults d’un home en la via pública, segons ha informat el consistori en un comunicat.

 

En concret, la víctima es trobava practicant esport en l’entorn de la Ciutat Esportiva quan es va creuar amb l’home, que presumptament es va dirigir a ella en termes agressius i va començar a seguir-la. Va ser en eixe moment quan, segons la declaració de la dona als agents, li va advertir de la seua intenció de telefonar al 112, però va començar a rebre amenaces si alertava de la situació.

 

El denunciat, suposadament, va intentar fugir del lloc, però la víctima el va seguir fins que va comunicar als agents la seua ubicació perquè es duguera a terme l’arrest. Finalment, una patrulla va interceptar tant a l’home com a la dona per a poder identificar-lo i detindre’l.

Últimes notícies

Ingrid deixarà un temporal atlàntic amb vent molt fort, pluges i nevades

Els fronts de la borrasca Ingrid deixaran este dijous un temporal atlàntic amb pluges generalitzades, ratxes molt fortes i neu en cotes mitjanes. Galícia mantindrà l'avís roig per fenòmens costaners i hi haurà avís taronja a Astúries, Cantàbria, País Basc i Andalusia.

Tres detinguts per la mort d’un home a Benifaió i l’incendi simulat de la seua vivenda

Tres jóvens han sigut detinguts per l'homicidi d'un veí de Benifaió i per l'incendi posterior en la vivenda. La investigació atribuïx el foc al fill de la víctima i el crim a dos afins.

Paterna ensenya als seus veïns a reconéixer les sirenes d’emergència i reaccionar a temps

L'Ajuntament ha iniciat formacions amb sons reals, pautes de confinament i evacuació i material pràctic per a actuar davant diferents riscos.

Castro apel·la a la marató i demana màxim lliurament abans del Llevant-Elx

El tècnic del Llevant va insistir que la Lliga és una marató i que cada jornada s'afrontarà com una final. Abans de rebre a l'Elx, va reclamar suport i paciència amb els reforços.

Detinguts huit menors per l’agressió a un jove a l’eixida d’una discoteca a Alacant

Huit menors, de 14 a 16 anys, han sigut detinguts per la seua presumpta implicació en l'agressió a un jove de 16 anys fora d'una discoteca de la Platja de Sant Joan. El cas ha sigut remés a la Fiscalia de Menors per a decidir les mesures a adoptar.

L’Horta Sud convida als voluntaris de la dana a tornar com a turistes

L'Horta Sud llança en Fitur 2026 la campanya 'Torna a l'Horta Sud' perquè els qui van ajudar després de la dana tornen com a turistes, redescobrisquen la zona i donen suport a l'economia local.

La Generalitat recupera 50 quilòmetres de camins forestals a Xert després de la dana

La Generalitat ha reparat 50 km de camins i pistes forestals a Xert amb 1,1 milions després de la dana. L'actuació s'integra en un pla de 93 milions per a recuperar 2.755 km i reforçar la prevenció d'incendis.

Acaba l’alerta groga per fenòmens costaners a Alacant i seguix l’avís per vent

Emergències ha decretat la fi de l'alerta groga per fenòmens costaners en tota la costa d'Alacant, però manté els avisos per vent. L'avís continua actiu a l'interior nord de Castelló, interior sud de València i en tota la província d'Alacant.