Amenaça i perseguix a una xica quan feia esport en el carrer en Elx

 

La Policia Local ha detingut en la localitat d’Elx, en la comarca del Baix Vinalopó (Alacant), a un home de 52 anys per, presumptament, insultar i amenaçar a una xica quan es trobava fent esport pels limítrofs de la Ciutat Esportiva del municipi.

 

Els fets van passar el diumenge passat, quan una patrulla va arrestar a esta persona després que, cap a les 18.15 hores de la vesprada, la Sala d’Operacions rebera la trucada d’una dona en la que denunciava l’assetjament i insults d’un home en la via pública, segons ha informat el consistori en un comunicat.

 

En concret, la víctima es trobava practicant esport en l’entorn de la Ciutat Esportiva quan es va creuar amb l’home, que presumptament es va dirigir a ella en termes agressius i va començar a seguir-la. Va ser en eixe moment quan, segons la declaració de la dona als agents, li va advertir de la seua intenció de telefonar al 112, però va començar a rebre amenaces si alertava de la situació.

 

El denunciat, suposadament, va intentar fugir del lloc, però la víctima el va seguir fins que va comunicar als agents la seua ubicació perquè es duguera a terme l’arrest. Finalment, una patrulla va interceptar tant a l’home com a la dona per a poder identificar-lo i detindre’l.

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive
Anuncios

Últimes notícies

La ratxa de Carlos Espí manté viu al Llevant davant el Getafe

Un gol de Carlos Espí en el minut 83 va donar al Llevant una victòria agònica davant el Getafe després de fallar dos penals i li permet seguir a quatre punts de la salvació.

El travesser i el VAR frenen al Llevant davant un Getafe que seguix amb vida

El Llevant va acariciar el gol amb un tret al travesser de Kareem Tunde i va veure com el VAR anul·lava una expulsió i una miqueta en un 0-0 que manté viu al Getafe.

Juí en l’Audiència d’Alacant a un home per agressió sexual a una menor de 14 anys

L'Audiència d'Alacant jutja a un home acusat d'agredir sexualment a una menor de 14 anys en 2023, per la qual cosa la Fiscalia sol·licita deu anys de presó de manera provisional.

Defensa Animal critica la volta del tir i arrossegament a Nàquera després de dos dècades sense celebrar-se

La Plataforma Defensa Animal denuncia la recuperació del tir i arrossegament a Nàquera després de 20 anys sense celebrar-se i alerta del sofriment que, al seu juí, suporten els cavalls durant estes proves.

Imanol Arias i María Barranco porten al Teatre Principal d’Alacant la comèdia Millor no dir-ho

La comèdia Millor no dir-ho, escrita per Salomé Lelouch i dirigida per Claudio Tolcachir, es representarà els dies 25 i 26 d'abril en el Teatre Principal d'Alacant amb Imanol Arias i María Barranco com a matrimoni protagonista.

Facephi reforça la seua expansió internacional amb una nova filial al Canadà

Facephi amplia la seua presència internacional amb una nova filial al Canadà per a reforçar la seua proximitat al mercat i respondre a l'augment de la demanda de solucions d'identitat digital i antifrau basades en IA.

Asaja preveu una campanya de nispros a l’alça malgrat uns costos que considera inassumibles

Asaja Alacant preveu una campanya de nispros de Callosa d'en Sarrià amb al voltant de 10.000 tones, però advertix que el fort increment de costos posa en risc la viabilitat del cultiu.

Tres anys i deu mesos de presó per cremar el cotxe de la seua exparella per a donar-li un esglai

L'Audiència d'Alacant condemna a un home a tres anys i deu mesos de presó per incomplir de forma reiterada una orde d'allunyament i calar foc al cotxe de la seua exparella per a donar-li un esglai, a més d'imposar-li una indemnització econòmica.