Detinguda per amenaçar de mort a la seua nora i nets en un ritual satànic

La Policia Nacional ha detingut a una dona de 48 anys per amenaçar de mort i intentar agredir a la seua nora i als seus dos nets de 10 i 12 anys mentre realitzava un ritual satànic amb fotos de familiars difunts en el seu domicili del districte madrileny de Chamberí.

Els fets van ocórrer dilluns passat quan el 091 va rebre els avisos de diversos veïns alertant de dos menors que estaven demanant auxili a través de la finestra d’un pati interior d’una comunitat.

Crits de socors des de l’interior de l’habitatge

A la seua arribada els agents van sentir crits de socors i, davant la negativa de la propietària a obrir la porta del domicili del qual provenien, van haver de forçar la porta d’entrada. A l’interior de l’habitatge es van trobar a una dona veneçolana de 48 anys realitzant un ritual satànic amb fotos de familiars difunts, bols amb banyes d’animals i altres elements.

En aqueix moment van comprovar que una dona es trobava realitzant un ritual espiritual enfront d’un altar, on hi havia un bol amb una banya d’animal, plomes de pollastre i fotos de familiars morts.

Els seus dos nets i la seua nora estaven amagats en un dels dormitoris després que els haguera amenaçat de mort i tractat d’agredir. Per aquests fets la dona va ser detinguda com a presumpta responsable de sengles delictes de maltractaments en l’àmbit familiar i amenaces greus.

Últimes notícies

Luis Rioja dona tres punts d’or al València i confia que siga l’inici d’una gran temporada

Luis Rioja, autor del gol del triomf del València a Mendizorrotza, destaca el valor dels tres punts i confia que siguen el punt d’inflexió d’una temporada fins ara molt irregular, malgrat arrossegar una lesió complicada al peu.

Thiago i Requena podran jugar contra el Vila-real malgrat estar cedits

Thiago Fernández i Dani Requena, cedits pel Vila-real al Llevant este estiu, podran jugar diumenge en La Ceràmica en no existir cap clàusula que ho impedisca.

El Villarreal es juga una nova oportunitat a Màlaga per reaccionar

Íñigo Pérez admet el mal inici del Villarreal en LALIGA i la Champions i assenyala el duel de dijous a La Rosaleda com una oportunitat clau per començar a revertir la situació, sobretot en l’aspecte mental.

Màlaga i Vila-real busquen la primera victòria en un duel marcat per les urgències

Màlaga i Vila-real arriben al duel de La Rosaleda sense conéixer encara la victòria en LALIGA EA Sports i amb problemes defensius evidents als dos equips.

València tanca parcs i suspén activitats per l’alerta taronja per pluges

L’Ajuntament de València ha activat des de les 14.00 hores un dispositiu especial per l’alerta taronja per pluges, amb el tancament de parcs, jardins i cementeris i la suspensió d’activitats a l’aire lliure i en centres educatius.

La Comunitat Valenciana reclama mesures urgents per a frenar l’arròs importat de Myanmar

El conseller Miguel Barrachina ha anunciat que exigirà a Luis Planas l’activació de clàusules de salvaguarda davant les importacions massives d’arròs de Myanmar, que assegura que deixen els arrossars valencians sense collita i venen a la meitat de preu.

La Comissió de la dana al Senat citarà Hugo Morán i nous testimonis clau

La Comissió de la dana de València al Senat ha acordat noves compareixences per als dies 21 i 28, amb la citació d’Hugo Morán, responsables hidrològics i càrrecs vinculats a la gestió de la tragèdia del 29 d’octubre de 2024.

Una dona de 47 anys, en presó per apunyalar mortalment un home a Requena

La Guàrdia Civil ha detingut una dona de 47 anys per la mort a ganivetades d’un home de 51 anys a Requena. El jutjat ha acordat el seu ingrés en presó preventiva mentre continua la investigació.