Detinguda per amenaçar de mort a la seua nora i nets en un ritual satànic

La Policia Nacional ha detingut a una dona de 48 anys per amenaçar de mort i intentar agredir a la seua nora i als seus dos nets de 10 i 12 anys mentre realitzava un ritual satànic amb fotos de familiars difunts en el seu domicili del districte madrileny de Chamberí.

Els fets van ocórrer dilluns passat quan el 091 va rebre els avisos de diversos veïns alertant de dos menors que estaven demanant auxili a través de la finestra d’un pati interior d’una comunitat.

Crits de socors des de l’interior de l’habitatge

A la seua arribada els agents van sentir crits de socors i, davant la negativa de la propietària a obrir la porta del domicili del qual provenien, van haver de forçar la porta d’entrada. A l’interior de l’habitatge es van trobar a una dona veneçolana de 48 anys realitzant un ritual satànic amb fotos de familiars difunts, bols amb banyes d’animals i altres elements.

En aqueix moment van comprovar que una dona es trobava realitzant un ritual espiritual enfront d’un altar, on hi havia un bol amb una banya d’animal, plomes de pollastre i fotos de familiars morts.

Els seus dos nets i la seua nora estaven amagats en un dels dormitoris després que els haguera amenaçat de mort i tractat d’agredir. Per aquests fets la dona va ser detinguda com a presumpta responsable de sengles delictes de maltractaments en l’àmbit familiar i amenaces greus.

Últimes notícies

Així queda el risc d’incendis forestals demà en la Comunitat Valenciana

Emergències de la Generalitat ha advertit que este dimarts hi haurà risc extrem d’incendis forestals en tota la província d’Alacant i en el litoral i interior sud de Castelló, amb calor intensa i possibilitat de tempestes seques.

Evacuen una nau industrial a Villena per un incendi que deixa un treballador ferit per fum

Un incendi en una nau industrial al polígon Rubial de Villena ha obligat a desallotjar els treballadors i ha deixat un home de 38 anys ferit lleu per inhalació de fum.

Canvi en la cúpula de Mercadona amb l’eixida pactada d’Héctor Hernández

Héctor Hernández ha deixat el Comitè de Direcció de Mercadona per acord mutu després de 23 anys. L’empresa redistribuïx funcions clau i incorpora Enric Carbonell al màxim òrgan executiu.

Altibaixos en les màximes a la Comunitat amb fins a 36 °C a Elx

Les temperatures màximes han tingut pujades i baixades a la Comunitat Valenciana en una jornada marcada pels 36 graus registrats a Elx, segons Aemet.

Dos persones majors ferides en un accident de trànsit en la CV-724 a Dénia

Una dona de 71 anys i un home de 78 han resultat ferits en un accident de trànsit este dilluns en la CV-724, al terme municipal de Dénia, i han sigut traslladats a l'Hospital de Dénia.

Bautista s’acomiada del seu últim Wimbledon després de perdre amb Fonseca en primera ronda

Roberto Bautista, de 38 anys, s’ha acomiadat en primera ronda del seu últim Wimbledon després de perdre davant el brasiler Joao Fonseca en tres sets, malgrat tindre opcions en l’inici del partit.

Darius Thompson trenca el seu contracte amb el Valencia Basket abans del 2028

El Valencia Basket i Darius Thompson han pactat este juny la rescissió del contracte que els unia fins a 2028. L’exterior nord-americà, clau en l’aposta per l’Eurolliga, ha perdut protagonisme fins a quedar fora de les últimes convocatòries.

La major mostra del Museu de l’Or de Bogotà arriba al Marq amb 300 peces úniques

El Marq d’Alacant acull fins al 2 de maig de 2027 la mostra més gran del Museu de l’Or de Bogotà, amb 291 objectes arqueològics i creacions indígenes actuals que exploren la connexió entre l’or, els rituals i l’univers.