Detinguda per amenaçar de mort a la seua nora i nets en un ritual satànic

La Policia Nacional ha detingut a una dona de 48 anys per amenaçar de mort i intentar agredir a la seua nora i als seus dos nets de 10 i 12 anys mentre realitzava un ritual satànic amb fotos de familiars difunts en el seu domicili del districte madrileny de Chamberí.

Els fets van ocórrer dilluns passat quan el 091 va rebre els avisos de diversos veïns alertant de dos menors que estaven demanant auxili a través de la finestra d’un pati interior d’una comunitat.

Crits de socors des de l’interior de l’habitatge

A la seua arribada els agents van sentir crits de socors i, davant la negativa de la propietària a obrir la porta del domicili del qual provenien, van haver de forçar la porta d’entrada. A l’interior de l’habitatge es van trobar a una dona veneçolana de 48 anys realitzant un ritual satànic amb fotos de familiars difunts, bols amb banyes d’animals i altres elements.

En aqueix moment van comprovar que una dona es trobava realitzant un ritual espiritual enfront d’un altar, on hi havia un bol amb una banya d’animal, plomes de pollastre i fotos de familiars morts.

Els seus dos nets i la seua nora estaven amagats en un dels dormitoris després que els haguera amenaçat de mort i tractat d’agredir. Per aquests fets la dona va ser detinguda com a presumpta responsable de sengles delictes de maltractaments en l’àmbit familiar i amenaces greus.

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

L’Hospital General de València tanca dos banys per una forta olor després d’un abocament químic

L'Hospital General de València ha clausurat dos banys d'ús professional després d'un abocament accidental de colorant amb anilina que va generar una forta olor, mentres analitza mostres de les aigües residuals.

Avís groc per ratxes de fins a 80 km/h en la mitat nord de Castelló este diumenge

Aemet activa l'avís groc per vents del nord-oest de fins a 80 km/h a l'interior i litoral nord de Castelló, amb pluges i notable descens tèrmic.

Les màximes en la Comunitat Valenciana depassen els 30 graus i Xàtiva lidera amb 30,7

Les temperatures màximes en la Comunitat Valenciana han depassat els 30 graus en diversos municipis, amb Xàtiva al capdavant en aconseguir els 30,7 graus segons Avamet i 29,7 segons Aemet.

Un home atés per inhalació de fum després d’un incendi en una vivenda d’Alcoi

Un incendi originat presumptament en un calefactor en una vivenda d'Alcoi ha provocat una intensa fumera, el desallotjament preventiu de diversos veïns i l'atenció sanitària a un home per inhalació de fum.

Detonen de forma controlada una bomba de la Guerra Civil trobada en un solar de València

Una bomba d'aviació de més de 50 quilos de la Guerra Civil ha sigut trobada en un solar de València i detonada de manera controlada en una zona aïllada del port, després d'un operatiu coordinat entre Policia Nacional i Autoritat Portuària.

Paiporta s’alia amb el Teatre Nacional de Catalunya per a reforçar la seua reconstrucció cultural després de la dana

L'Ajuntament de Paiporta i el Teatre Nacional de Catalunya firmen un acord per a impulsar la reconstrucció cultural del municipi, reforçar les arts escèniques en català i acompanyar la reparació dels seus principals equipaments.

Pérez Llorca ressalta l’avanç de les obres de la futura Estació Central del TRAM d’Alacant

La Generalitat subratlla l'avanç de les obres de la futura Estació Central del TRAM d'Alacant, una infraestructura clau per a la intermodalitat que preveu entrar en servici a principis de 2029.

Justícia reforça el jutjat que instruïx la causa de la DANA a Catarroja

La Conselleria de Justícia garantix la continuïtat dels recursos humans en el jutjat de Catarroja que instruïx la causa de la DANA i convertix 200 reforços judicials en places estructurals a partir de juliol.