Cinc detinguts per amenaçar una víctima perquè no fora a declarar

Agents de la Policia Nacional han detingut els cinc presumptes autors d’un delicte contra l’administració de la justícia, per haver intimidat a la pròpia seu judicial la víctima d’unes lesions per arma blanca el mateix dia que havien estat citats per declarar davant de la seua Senyoria.

Els fets van passar sobre finals del mes de setembre, quan les dos parts immerses en un procés judicial havien estat citats per comparéixer a la Fiscalia de Menors d’Alacant.

Ambdós parts, havien estat citades per comparéixer al jutjat en relació amb una baralla que havien mantingut l’agost de l’any passat entre el denunciant de les amenaces i tres dels detinguts, dos dels quals eren menors d’edat en aquell moment, resultant que, durant esta baralla, la víctima dels fets va resultar apunyalada sent el presumpte autor de l’agressió un dels ara detinguts.

Així les coses, el dia de les compareixences al jutjat, es van presentar, a més dels encartats en el procés, dos adults més. Estes cinc persones, a la sala d’espera de la mateixa Fiscalia de Menors, van envoltar la víctima i de manera hostil van intentar acovardir-lo amenaçant-lo per evitar que seguís endavant amb el procés.

La víctima, per por de tals amenaces, va decidir no comparéixer aquell dia, prenent a més la determinació de no seguir endavant amb el procés, per la qual cosa estes amenaces van tenir l’efecte buscat pels detinguts.

No obstant això, després de tenir-se coneixement d’estos fets, es va dur a terme una investigació sobre estes, fent-se càrrec de la investigació el Grup Operatiu de Policia Judicial de la Comissaria d’Alacant Centre, els quals van aconseguir identificar els autors dels fets a través de les imatges de les càmeres del mateix jutjat que recollien perfectament l’enregistrament de com es produïen.

Tot això, juntament amb les declaracions obtingudes de testimonis que eren al lloc, va ser determinant perquè el grup investigador procedís a la detenció d’estes persones com a autors presumptes d’un delicte contra l’administració de la justícia.

Els detinguts, un menor d’edat, d’edats compreses entre els 16 i 39 anys, de nacionalitat espanyola i amb antecedents previs, van ser posats a disposició dels Jutjats d’Instrucció d’Alacant, exceptuant el menor d’edat que compareixerà a la Fiscalia de Menors oportunament.

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

La cap de premsa de Mazón ha admés que va informar per suposicions sobre la vesprada del 29-O

Maite Gómez ha declarat que la versió difosa sobre els moviments de Carlos Mazón la vesprada del 29-O es va basar en el que van considerar lògic i no en una verificació directa. La jutgessa ho ha considerat poc creïble en un dia de DANA amb 230 morts.

La cap de premsa de Mazón ha declarat que va informar per suposicions la vesprada del 29-O

La cap de premsa del llavors president Carlos Mazón ha declarat que les comunicacions a mitjans sobre la seua activitat la vesprada del 29-O es van basar en suposicions. La jutgessa ho va considerar poc creïble en una jornada amb 230 morts.

Iniciativa-Compromís demana una mobilització de suport a Mónica Oltra després de l’obertura de juí oral

Iniciativa-Compromís ha aprovat per unanimitat una resolució de suport a Mónica Oltra i ha anomenat a una mobilització política, ciutadana i social. L'Audiència Provincial de València ha ordenat l'obertura de juí oral i, d'altra banda, la formació ha renovat la seua Executiva a València amb més del 90% de suport.

Compromís calcula que la taxa turística a València aportaria quasi 3 milions en Falles

Compromís estima que l'absència de taxa turística priva a València de prop de 3 milions d'euros durant les Falles. Demana destinar eixos ingressos a servicis clau.

Marcelino refreda la idea d’un Barça distret per la Copa i exigix ambició al Vila-real

El tècnic del Vila-real va considerar poc probable que el Barça es desconcentre per la Copa i va reclamar màxima ambició per a competir al Camp Nou. Va confirmar la baixa de Gerard Moreno.

Arrestat en l’aeroport d’Alacant un fugitiu britànic per tràfic de cocaïna

L'home, de 43 anys, ha sigut localitzat quan acudia a arreplegar a un familiar. Estava ocult a la província i s'enfronta a cadena perpètua al Regne Unit.

Presó per a tres detinguts per un cultiu de marihuana amb 1.200 plantes a Crevillent

Tres hòmens de 22, 25 i 27 anys han ingressat a la presó provisional després de l'operació 'Lomac' que va desmantellar un cultiu amb 1.200 plantes a Crevillent. En la nau es va constatar un frau elèctric superior a 50.000 euros i el cas l'instruïx un jutjat d'Elx.

La Generalitat adquirix ‘El matador Pepillo’ de Zuloaga per al Museu de Belles Arts

La Generalitat ha adquirit en subhasta pública 'El matador Pepillo' d'Ignacio Zuloaga per al MuBAV. L'obra reforça la col·lecció dels segles XIX i XX i dialoga amb autors valencians.