Amenacen amb denunciar-lo per violació amb les imatges sexuals que li havien gravat

Ejemplo de shortcode con estilo
La parella ho tenia tot planejat per a traure-li els diners a la víctima   | Cedida   La Policia Nacional ha detingut a una parella de 27 i 31 anys en València per presumptament amenaçar a un conegut amb denunciar-lo per violació si no els entregava 1.200 euros del seu compte bancari, encara que només van […]

La parella ho tenia tot planejat per a traure-li els diners a la víctima   | Cedida

 

La Policia Nacional ha detingut a una parella de 27 i 31 anys en València per presumptament amenaçar a un conegut amb denunciar-lo per violació si no els entregava 1.200 euros del seu compte bancari, encara que només van aconseguir 360, després de gravar-li mantenint relacions sexuals amb una dels dos.

 

L’amenaça va arrancar quan el jove afectat estava en casa d’una amiga -—una dels detinguts— i li va demanar diners. Ell anà a sa casa a per 20 euros i després se’ls donà, segons ha informat Prefectura en un comunicat. Cap a les cinc de la matinada, el xic va tornar a sa casa i va vore en una xarxa social que la seua amiga havia tornat a contactar amb ell i li demanava que tornara a sa casa per a «acabar el que havien començat».

 

Una volta en l’habitatge, ella li va oferir, presumptament, mantindre relacions sexuals, al que ell va accedir. En finalitzar, li va tornar a demanar diners i ell es va negar, després, la xica li va agafar el telèfon i li va amenaçar amb no retornar-li’l si no li feia cas.

 

El xic va aconseguir arrabassar-li el mòbil i ella va cridar a la seua parella, que pel que pareix estava amagada i va manifestar que els havia gravat mentres mantenien relacions i el va amenaçar amb denunciar-lo per violació si no els donava diners. Més tard, es va unir un altre home per a amenaçar-lo amb unes tisores i una navalla per a què els entregara més diners, fins a 1.200 euros.

 

Els sospitosos van obligar a la víctima a anar al seu cotxe, a on la dona va localitzar la seua bossa, i es van dirigir a un caixer per a traure 360 euros. Van intentar extraure més diners en un altre, però no van poder perquè s’havia superat el límit diari permés.

 

En tornar al domicili de la dona, els presumptes autors van deixar que la víctima se’n anara, encara que li van amenaçar amb què tenia fins a les dotze de la nit per a entregar-los la resta dels diners. També es van quedar amb el seu mòbil, valorat en uns 1.200 euros.

 

Una volta identificada, la parella va ser localitzada en un carrer del districte de Marítim de València i detinguda com a presumpta autora dels delictes de robatori amb violència i intimidació i detenció il·legal. Tots dos són d’origen espanyol, compten amb nombrosos antecedents i ja han passat a disposició judicial. La Policia manté oberta la investigació per a esclarir els fets.

 

També pots llegir…

Últimes notícies

Camps i Oltra detallen el dany patit pel fals bulo del Bar España

Francisco Camps i Mónica Oltra han explicat en el juí pel Bar España com el fals bulo de pederàstia ha afectat la seua imatge personal i política. També ha declarat per videoconferència Carlos Fabra, que ha qualificat el cas d’“absolut disbarat”.

Així funcionarà el Bono Comerç d’Alacant 2026: ajudes de fins a 400 euros per persona

Alacant llança una nova edició del Bono Comerç per a 2026, amb quasi quatre milions d’euros per a impulsar el consum local i alleujar la butxaca de les famílies.

Oliva reprén les classes aquest dijous excepte a l’IES Gabriel Ciscar per els danys de la dana Adam

Oliva reprendrà aquest dijous l’activitat lectiva en tots els centres educatius excepte a l’IES Gabriel Ciscar, greument afectat per les inundacions de la dana Adam. Els municipis veïns de Piles i Miramar ja han reactivat les classes i continuen les tasques de neteja i recuperació.

Les associacions veïnals alerten que l’operació de Mestalla és la major recalificació especulativa a València

La Federació d'Associacions Veïnals de València qualifica l’operació urbanística de Mestalla com la major recalificació especulativa en dues dècades i denuncia que afavorix grans capitals en plena emergència habitacional.

Més de 2.100 incidències per la dana Adam des de dissabte a la Comunitat Valenciana

El Centre de Coordinació d’Emergències ha gestionat 2.153 incidents relacionats amb la dana Adam des de dissabte, la majoria al sud de València i al nord d’Alacant. Oliva és el municipi més afectat, amb 900 incidències registrades.

Llanos Massó serà número dos de Vox al Congrés per Castelló el 29N

Vox ha situat la presidenta de Les Corts Valencianes, Llanos Massó, com a número dos al Congrés per Castelló el 29 de novembre, mentre Ignacio Gil Lázaro encapçalarà la candidatura per València.

Lloguer car, sous baixos i poc temps: així viu la joventut valenciana la seua frustració

Un informe de la Fundació SM mostra que els joves valencians se senten sobretot frustrats per l’economia domèstica, el treball precari i les dificultats per accedir a una vivenda pròpia.

La presidenta de l’Audiència de Castelló relata 30 anys d’assetjament pel bulo del Bar España

La magistrada Sofía Díaz ha explicat davant el jutjat de Castelló tres dècades de mentides, difamacions i amenaces pel bulo del Bar España, que han marcat la seua vida personal i professional. El juí continua esta vesprada amb la declaració d’altres víctimes, entre elles Francisco Camps i Mónica Oltra.