10.9 C
València
Diumenge, 1 febrer, 2026

Amenacen amb denunciar-lo per violació amb les imatges sexuals que li havien gravat

La parella ho tenia tot planejat per a traure-li els diners a la víctima   | Cedida

 

La Policia Nacional ha detingut a una parella de 27 i 31 anys en València per presumptament amenaçar a un conegut amb denunciar-lo per violació si no els entregava 1.200 euros del seu compte bancari, encara que només van aconseguir 360, després de gravar-li mantenint relacions sexuals amb una dels dos.

 

L’amenaça va arrancar quan el jove afectat estava en casa d’una amiga -—una dels detinguts— i li va demanar diners. Ell anà a sa casa a per 20 euros i després se’ls donà, segons ha informat Prefectura en un comunicat. Cap a les cinc de la matinada, el xic va tornar a sa casa i va vore en una xarxa social que la seua amiga havia tornat a contactar amb ell i li demanava que tornara a sa casa per a «acabar el que havien començat».

 

Una volta en l’habitatge, ella li va oferir, presumptament, mantindre relacions sexuals, al que ell va accedir. En finalitzar, li va tornar a demanar diners i ell es va negar, després, la xica li va agafar el telèfon i li va amenaçar amb no retornar-li’l si no li feia cas.

 

El xic va aconseguir arrabassar-li el mòbil i ella va cridar a la seua parella, que pel que pareix estava amagada i va manifestar que els havia gravat mentres mantenien relacions i el va amenaçar amb denunciar-lo per violació si no els donava diners. Més tard, es va unir un altre home per a amenaçar-lo amb unes tisores i una navalla per a què els entregara més diners, fins a 1.200 euros.

 

Els sospitosos van obligar a la víctima a anar al seu cotxe, a on la dona va localitzar la seua bossa, i es van dirigir a un caixer per a traure 360 euros. Van intentar extraure més diners en un altre, però no van poder perquè s’havia superat el límit diari permés.

 

En tornar al domicili de la dona, els presumptes autors van deixar que la víctima se’n anara, encara que li van amenaçar amb què tenia fins a les dotze de la nit per a entregar-los la resta dels diners. També es van quedar amb el seu mòbil, valorat en uns 1.200 euros.

 

Una volta identificada, la parella va ser localitzada en un carrer del districte de Marítim de València i detinguda com a presumpta autora dels delictes de robatori amb violència i intimidació i detenció il·legal. Tots dos són d’origen espanyol, compten amb nombrosos antecedents i ja han passat a disposició judicial. La Policia manté oberta la investigació per a esclarir els fets.

 

També pots llegir…

Últimes notícies

1-3: el Barcelona aferma el lideratge i complica la vida a l’Elx

El Barcelona va guanyar 1-3 en el Martínez Valero i va protegir el lideratge una jornada més. L'Elx va seguir sense guanyar en 2026 i va quedar més prop del descens.

Sorloth, sense fractures ni hematomes cranials, torna a Madrid amb l’equip

Les proves mèdiques descarten fractures i hematomes cranials en Alexander Sorloth després del xoc de cap en el Llevant-Atlètic (0-0). El davanter torna a Madrid amb l'expedició i queda pendent d'evolució.

El Barcelona mana al descans davant l’Elx (1-2)

El Barcelona mana 1-2 al descans gràcies a Lamine Yamal i Ferran Torres; l'Elx va arribar a igualar per mitjà d'Álvaro Rodríguez. Els blaugranes han generat moltes ocasions i els pals han evitat un avantatge major.

Empat sense gols entre Llevant i Atlètic marcat per un xoc de caps

Llevant i Atlètic van empatar 0-0 en el Ciutat de València en un partit amb poques ocasions i condicionat per un fort xoc de caps entre Sorloth i Moreno. Luís Castro no va quedar satisfet malgrat la millora del seu equip després del descans.

0-0: Llevant i Atlètic, sense pegada després d’un fort xoc

Empat sense gols en el Ciutat de València en un dol amb poques arribades, marcat pel xoc de Sorloth i Matías Moreno i per les parades de Ryan i Oblak.

0-0: El Llevant domina a l’Atlètic però paga la seua falta de gol

El Llevant va millorar després del descans, va estrényer amb pressió alta i pilota parada i es va topar amb un Oblak brillant. L'Atlètic va generar molt poc i va rescatar un punt.

Nova manifestació per la dana exigix a Mazón entregar la seua acta de diputat

Centenars de persones han marxat per Benetússer, Sedaví i Alfafar per a exigir justícia i que Mazón entregue la seua acta i acudisca a declarar davant la jutgessa de Catarroja.

Sorloth, traslladat a l’hospital per una ferida incisocontusa en el Llevant-Atlètic

El davanter de l'Atlètic ha sigut retirat en llitera després d'un xoc de cap en el minut 24. El club confirma proves mèdiques i el rival queda en observació.