Amenacen amb denunciar-lo per violació amb les imatges sexuals que li havien gravat

La parella ho tenia tot planejat per a traure-li els diners a la víctima   | Cedida

 

La Policia Nacional ha detingut a una parella de 27 i 31 anys en València per presumptament amenaçar a un conegut amb denunciar-lo per violació si no els entregava 1.200 euros del seu compte bancari, encara que només van aconseguir 360, després de gravar-li mantenint relacions sexuals amb una dels dos.

 

L’amenaça va arrancar quan el jove afectat estava en casa d’una amiga -—una dels detinguts— i li va demanar diners. Ell anà a sa casa a per 20 euros i després se’ls donà, segons ha informat Prefectura en un comunicat. Cap a les cinc de la matinada, el xic va tornar a sa casa i va vore en una xarxa social que la seua amiga havia tornat a contactar amb ell i li demanava que tornara a sa casa per a «acabar el que havien començat».

 

Una volta en l’habitatge, ella li va oferir, presumptament, mantindre relacions sexuals, al que ell va accedir. En finalitzar, li va tornar a demanar diners i ell es va negar, després, la xica li va agafar el telèfon i li va amenaçar amb no retornar-li’l si no li feia cas.

 

El xic va aconseguir arrabassar-li el mòbil i ella va cridar a la seua parella, que pel que pareix estava amagada i va manifestar que els havia gravat mentres mantenien relacions i el va amenaçar amb denunciar-lo per violació si no els donava diners. Més tard, es va unir un altre home per a amenaçar-lo amb unes tisores i una navalla per a què els entregara més diners, fins a 1.200 euros.

 

Els sospitosos van obligar a la víctima a anar al seu cotxe, a on la dona va localitzar la seua bossa, i es van dirigir a un caixer per a traure 360 euros. Van intentar extraure més diners en un altre, però no van poder perquè s’havia superat el límit diari permés.

 

En tornar al domicili de la dona, els presumptes autors van deixar que la víctima se’n anara, encara que li van amenaçar amb què tenia fins a les dotze de la nit per a entregar-los la resta dels diners. També es van quedar amb el seu mòbil, valorat en uns 1.200 euros.

 

Una volta identificada, la parella va ser localitzada en un carrer del districte de Marítim de València i detinguda com a presumpta autora dels delictes de robatori amb violència i intimidació i detenció il·legal. Tots dos són d’origen espanyol, compten amb nombrosos antecedents i ja han passat a disposició judicial. La Policia manté oberta la investigació per a esclarir els fets.

 

També pots llegir…

Últimes notícies

Presó provisional per a tres dels cinc detinguts per l’homicidi d’un estatunidenc a Sagunt

El Jutjat de Sagunt ordena presó provisional sense fiança per a tres dels cinc jóvens detinguts per l'homicidi d'un ciutadà estatunidenc el cadàver del qual va aparéixer en un edifici abandonat en 2025.

Mor un home de 80 anys en bolcar el seu tractor en una pista agrícola de Figueroles

Un home de 80 anys ha mort en bolcar el seu tractor en una pista forestal del terme municipal de Figueroles. Els bombers i els servicis sanitaris només han pogut certificar la defunció del conductor.

Morant manté la gestora del PSPV a Alacant i la veu amb molta faena per davant

Diana Morant descarta posar fi a curt termini a la gestora del PSPV a Alacant, defén el seu projecte polític i càrrega contra el repartiment de vivendes de protecció pública a la Platja de Sant Joan.

La confraria de Sagunt que va vetar a les dones inicia les seues processons sense incidents

La Confraria de la Puríssima Sang de Sagunt celebra la seua primera processó després de votar contra la incorporació de dones, en plena polèmica legal i turística.

El PSPV exigix una comissió d’investigació pel contracte de l’esposa de Pérez Llorca en la Diputació de València

El PSPV-PSOE reclamarà en la Diputació de València una comissió d'investigació sobre la contractació de l'esposa del president Juanfran Pérez Llorca i acusa el PP d'utilitzar les institucions en el seu benefici.

Castelló llança la seua nova marca turística per a un model sense massificacions

L'Ajuntament de Castelló presenta la marca turística 'Castelló, viure l'autèntic' per a posicionar la ciutat com a destí mediterrani de qualitat, pròxim i allunyat de la massificació.

La jutgessa imposa a Ciutadans una fiança de 3.000 euros per a acusar en el cas de VPP d’Alacant

La magistrada de la Plaça 5 del Tribunal d'Instància d'Alacant imposa a Ciutadans una fiança de 3.000 euros per a personar-se com acusacion popular en la causa sobre les VPP de la Platja de Sant Joan.

Sindicats convoquen una vaga educativa en la Comunitat Valenciana el 31 de març

Els sindicats STEPV, CSIF, CCOO i UGT criden a una vaga educativa el 31 de març en la Comunitat Valenciana per a reclamar millores salarials i laborals i desbloquejar la negociació amb la Conselleria d'Educació.