Mor un home de 35 anys electrocutat en la Font de Sant Lluís en València

Multa de 300.000 euros a Endesa per canviar el contracte d'un consumidor i deixar-lo sense bo social

L’home es va electrocutar i es va quedar inconscient | Cedida

 

Un home, de 35 anys, ha mort la nit d’este dijous després d’electrocutar-se i quedar-se inconscient en la zona de la Font de Sant Lluís de València, segons han informat fonts del Centre d’Informació i Coordinació d’Urgències (CICU).

 

Els fets es van produir cap a les 22.00 hores de la nit de dijous, quan el CICU va rebre l’avís de què un home s’havia electrocutat i estava inconscient en el Camí Pedrós de la Font de Sant Lluís.

 

Una unitat del Servici d’Atenció Mèdica Urgent (SAMU) es va desplaçar fins al lloc dels fets i els efectius sanitaris van fer maniobres de reanimació cardiopulmonar avançada a l’home, però no va haver-hi resposta. El xic de 35 anys havia mort.

 

També pots llegir…

Últimes notícies

Sancionat un taller clandestí descobert en una nau industrial de Carlet

La Guàrdia Civil ha destapat un taller mecànic clandestí en una nau industrial de Carlet sense llicències, sense assegurança i amb greus deficiències ambientals i de seguretat.

Els càmpings valencians freguen el ple per Setmana Santa amb fins a un 90% d’ocupació

Els càmpings de la Comunitat Valenciana preveuen entre un 85 i un 90% d'ocupació per Setmana Santa, amb especial demanda de bungalows i opcions de glamping.

Detingudes a Elda dos persones per usar documents falsos en tràmits d’estrangeria

La Policia Nacional deté a Elda a una dona i a un home acusats d'utilitzar i facilitar documentació falsa per a obtindre permisos d'estrangeria a canvi de diners.

Alerta taronja per vent de fins a 100 km/h i fort onatge a Castelló este cap de setmana

Aemet i la Generalitat mantenen l'alerta taronja per ratxes de vent de fins a 100 km/h i fenòmens costaners a Castelló este dissabte i diumenge, amb onatge de fins a 3 metres.

Un estudi analitza com la dana del 29 d’octubre va disparar la polarització política en els mitjans digitals

Un estudi de la Universitat Politècnica de València revela que la dana del 29 d'octubre de 2024 es va convertir en un focus de confrontació política, amb notícies més moderades que uns comentaris de lectors molt agressius i ideologitzats.

Vent molt fort a Castelló i lleuger repunt de les màximes en el sud de la Comunitat Valenciana

La Comunitat Valenciana afronta un dissabte marcat per ratxes molt fortes de vent del nord-oest a Castelló i sense canvis significatius en les temperatures, excepte un lleuger ascens de les màximes en la mitat sud.

De la Font reivindica als golejadors d’Espanya després del 3-0 a Sèrbia

Luis de la Font defén que a Espanya no li falten golejadors després del 3-0 a Sèrbia i destaca el doblet de Oyarzabal, l'estrena golejadora de Víctor Muñoz i l'alt nivell dels seus porters.

Louzán insistix que Espanya ha d’acollir la final del Mundial 2030

Rafael Louzán celebra el bon nivell de la selecció espanyola davant Sèrbia i defén que la final del Mundial 2030 es dispute a Espanya, encara que recorda que la decisió correspon a la FIFA.