11.1 C
València
Dijous, 8 gener, 2026

Rescatat un home amb hipotèrmia mentres que es banyava en la Malva-rosa en plena gota freda

Rescat

Un moment del rescat | Policia Local

 

Efectius de la Policia Local i de Creu Roja han rescatat este dimecres a un home en la platja de la Malva-rosa de València que presentava símptomes d’hipotèrmia.

 

Segons ha informat la Policia Local de València, agents de la unitat del Marítim han col·laborat amb el personal de Creu Roja en el rescat d’un home de 46 anys.

 

Es desconeixen els motius pels que l’home estava banyant-se en esta platja valenciana, que s’inclou dins de les zones afectades per la gota freda o DANA, i que està provocant ones de gran grandària en el litoral valencià.

També pots llegir…

Últimes notícies

La vacunació contra la grip creix un 14% en la Comunitat Valenciana, segons Sanitat

Sanitat ha confirmat un augment del 14% en la campanya de la grip en la Comunitat Valenciana. El conseller ha reivindicat la prevenció i ha detallat reforços.

Posa’t, exembajadora de Veneçuela, sosté que comença l’alliberament d’un país perseguit

Mary Posa't ha afirmat que s'ha obert el procés de llibertat a Veneçuela i ha advertit que la transició serà difícil. El president ha mostrat suport al teixit associatiu veneçolà en la Comunitat Valenciana.

Mor un motorista de 26 anys després de perdre el control en la CV-800 a Xixona

Un motorista de 26 anys va morir en la CV-800, a Xixona, després de perdre el control i xocar amb la bionda. L'accident va ocórrer sobre les 17.35 i s'investiga.

Quatre detinguts per assaltar una vivenda a Orihuela i intentar set extraccions amb la targeta robada

Quatre persones han sigut detingudes a Orihuela per un robatori amb violència en una vivenda. Després de l'assalt, van intentar set extraccions amb la targeta robada, totes denegades.

Compromís demana paralitzar el projecte de Correus després de descartar-se l’ús immediat per a Sorolla

Compromís ha reclamat frenar de manera definitiva la transformació de l'antic edifici de Correus a palau de Comunicacions després de descartar el seu ús immediat per a exhibir obres de Sorolla. La coalició denuncia gestió erràtica, costos elevats i proposa un ús públic i social de l'immoble.

Aemet ha activat l’avís groc a l’interior per vent de l’oest de fins a 80 km/h este divendres

Aemet ha establit un avís groc per vent de l'oest amb ratxes de fins a 80 km/h. Afecta a l'interior d'Alacant i València fins a les 16 h i a l'interior nord de Castelló tot el dia.

El preu de la vivenda puja un 19% a València i l’Horta Nord és la comarca més cara

L'obra nova a València ha augmentat un 19% interanual en el quart trimestre de 2025 i aconseguix de mitjana 4.086 €/m². L'alça s'estén a l'àrea metropolitana, amb l'Horta Nord com a zona més cara, molt pròxima als nivells de la capital.

València cronifica el seu problema de vivenda després d’una gestió erràtica, segons la UPV

Un informe de la UPV sosté que València ha entrat en una emergència residencial estructural després d'una dècada d'errors i inacció. L'obra nova supera 4.000 €/m² i el lloguer s'ha tornat residual.