L’estremidor relat d’Ana Peleteiro: revela que va patir abusos sexuals

Ana Peleteiro està vivint un moment dolç en la seua vida. Fa escasses setmanes, va anunciar que serà mare en un futur al costat de la seua parella el també atleta Benjamin Compaoré. Però no sempre va anar així i ella mateixa ho va reconéixer en el programa de ‘Las Uñas’.

L’atleta espanyola, medallista de bronze en triple salt en els Jocs Olímpics de Tòquio 2020, va confessar el diumenge que va patir abusos sexuals per part d’una exparella, encara que no va donar més detalls sobre un dels episodis més durs de la seua vida, que el va afectar “bastant” durant la seua carrera esportiva.

Estava entrenant a Portugal, veient aquesta entrevista i de sobte em vaig posar a plorar. És que això que aquesta comptant aquesta xica ho he viscut jo i no sabia que era abús sexual“, va relatar durant el capítol.


Ja havia estat en una relació de manipulació, molt dolenta i tòxica, però fins a aqueix punt d’adonar-te que la persona amb la qual has conviscut t’ha fet això és ‘heavy’. A mi em va afectar bastant, encara que jo ho havia patit anteriorment. En la meua vida va ser un xoc de realitat que fluixeges”.

De fet ho vaig parlar amb els meus pares i els vaig dir el que havia patit, la qual cosa havia passat. En aqueixa conversa amb el meu pare no li vaig veure la cara, però li vaig poder sentir com: ‘Ostres, jo soc el seu pare i no he pogut mediar en el que estava ocorrent‘”, va explicar Peleteiro, de 26 anys.

L’abandó dels seus pares biològics va ser un altre xoc per a ella. “Jo pensava que la meua mare havia mort en el part i que per això els meus pares m’havia adoptat. En 2016 li dic a la meua mare ‘de quina haurà mort la meua mare, pel part?’ I em diu ‘però què dius? La teua mare no està morta“, va expressar.

La teua mare et va abandonar, va donar a llum a casa ella sola i et va portar a menors en Corunya i l’única informació que va donar va ser que no volia que ningú de la seua família t’adoptara i que tenies una germana“, va acabar de comptar.

Assabentar-te de sobte que la teua mare t’ha abandonat és més heavy amb 20 anys que tenia en aqueix moment. Ho vaig portar molt malament”, va afegir la medallista olímpica.

L’única informació que va donar va ser que no volia que ningú de la seua família t’adoptara i que tenies una germana”, va revelar l’atleta gallega.

Fins ara Ana Peleteiro solament havia revelat que no havia conegut als seus pares biològics.

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive
Anuncios

Últimes notícies

Nova concentració a València amb el lema ‘Mazón a presó’ per la gestió de la dana

La plaça de la Verge de València acull este diumenge 26 d'abril una nova concentració contra el expresident Carlos Mazón per la seua gestió de la dana que va deixar 230 morts, díhuit mesos després de la tragèdia.

La jutgessa rebutja considerar víctima de la dana a una voluntària que va al·legar lesions

La jutgessa que investiga la gestió de la dana descarta reconéixer com a víctima a una dona que va assegurar lesionar-se mentres col·laborava en tasques de neteja i repartiment de menjar després de les riuades.

Trenta protestes en la Comunitat Valenciana este cap de setmana contra la guerra a Orient Pròxim

La plataforma Parar la Guerra crida a participar en una trentena de concentracions en la Comunitat Valenciana i en mobilitzacions en 200 ciutats espanyoles per a exigir la fi de la guerra a Orient Pròxim i mantindre viu el focus sobre Gaza.

Condemnat a quatre anys de presó per agredir sexualment a la seua inquilina a Villena

L'Audiència d'Alacant condemna a quatre anys de presó a un home de 59 anys per agredir sexualment a una inquilina en una vivenda de la seua propietat a Villena i li imposa una indemnització de 20.000 euros.

Ford Europa reafirma el paper clau de la planta de València en la seua transformació de negoci

La presidència de Ford Europa destaca la factoria d'Almussafes com a peça central en la transformació del negoci en el continent, mentres UGT vincula este paper al futur llançament d'un nou model multienergia i a la progressiva eixida de l'ERTO Xarxa.

El excoordinador de l’AVSRE responsabilitza als Ajuntaments de vigilar els llits davant inundacions

El excoordinador de Medis naturals de l'AVSRE sosté davant la jutgessa que els alcaldes tenen la responsabilitat maxima en emergències i en la vigilància dels llits, mentres la Generalitat es limita a fer costat als municipis.

UGT defén la legalitat de la subrogació de personal de València Activa i altres entitats municipals

UGT Serveis Públics a l'Ajuntament de València recolza la legalitat dels processos de subrogació de personal a València Activa i altres entitats i critica el seu ús com a arma electoral.

Mónica Oltra es reafirma en una confluència d’esquerres a València per a desallotjar al PP i Vox

Mónica Oltra defén un pacte de confluència de les forces a l'esquerra del PSOE a València per a canviar l'actual govern de PP i Vox i centra el seu missatge en la defensa d'una vida digna i el dret a la vivenda.