Ana Rosa li diu a Rufián que viu en democràcia i no baix opressió

 

‘El programa de Ana Rosa’ porta un temps encadenant queixes. Gran part de la seua audiència, de fet, està emigrant al programa de la competència, ‘Espejo Público’, conduït per Susanna Griso. Tot es deu a la forma en què el programa ha estat gestionant l’assumpte del procés independentista que ha esclatat a Catalunya.

 

En este context, el programa s’ha equivocat diverses vegades i ha patit llisques considerables, encara que és cert que no tots van ser culpa del programa. Cal recordar que la història que circulava fa uns dies sobre que ‘El programa de Ana Rosa’ havia decidit enviar a reporters a la guarderia dels fills d’Oriol Junqueras era en realitat falsa i la mateixa Ana Rosa es va encarregar de desmentir-la.

 

No obstant això, açò no eximix d’altres fallades com l’error en el càrrec que exercix Inés Arrimadas dins del seu partit, o el recent contratemps amb Gabriel Rufián, en el qual el programa rescatava un fragment d’una entrevista i, pensant que era actual, ho comentava de forma errònia.

 

El mateix Gabriel Rufián, adonant-se de l’equivocació, els va respondre en les xarxes socials, aclarint que el fragment no pertanyia ni al present ni parlava de política: es tractava, llavors, d’una descontextualització d’una entrevista que el diputat va concedir en 2016 per a parlar de futbol.

 

De qualsevol manera, en esta ocasió, ha tornat a produir-se un enfrontament entre el programa i el polític. Ana Rosa ha entrevistat este matí del dilluns 13 de novembre a Rufián, i tots dos han comentat l’actual situació del seu partit respecte a les eleccions autonòmiques que tindran lloc el pròxim 21 de desembre.

 

Ana Rosa assegura que Rufián no sap el que és una vertadera opressió

Així, com informa ‘Ecoteuve’, els dos han protagonitzat uns moments de tensió, fruit del xoc de les seues dues perspectives sobre l’assumpte. En un moment de l’entrevista, Rufián deia: «Convé també recordar que és gent que declara baix un règim d’opressió baix amenaces durant hores i hores i açò el que reflectix és un país que està absolutament a la deriva».

 

En resposta, la periodista, es va sentir alguna cosa indignada i li va dir: «Jo respecte la seua ideologia precisament perquè vivim en una democràcia i no en un règim opressiu. El senyor Puigdemont no està en l’exili, està escapolit. És tal democràcia que és veritat que unes persones que estan a la presó es poden presentar a unes eleccions, poden exposar lliurement les seues idees».

 

Per si les seues paraules no hagueren sigut ja prou rotundes, la presentadora encara va sentenciar: «Crec que vosté coneix pocs règims opressius perquè els hem conegut sabem el que és. Té sort de no haver viscut en l’època de Franco», provocant el riure del polític.

 

Últimes notícies

El PP desvincula el cas González-Amador del Govern de la Comunitat de Madrid

Miguel Tellado ha defensat que la investigació sobre Alberto González-Amador és una qüestió privada i no implica cap administració, i ha aprofitat per atacar Pedro Sánchez i els casos de corrupció que afecten el Govern central.

La vaga de metges deixa més de 404.000 actes mèdics suspesos a la Comunitat Valenciana

Les jornades de vaga de metges i facultatius des de desembre han provocat la suspensió de més de 4.000 operacions i unes 340.000 consultes i proves a Hospitalària i Primària. CESM CV fa una pausa en estiu però adverteix que reprendrà les mobilitzacions en tardor si no hi ha acords ferms.

Dos menors armats irrompen en l’institut de Foios i ferixen una alumna de 13 anys

Dos menors de la localitat veïna d’Albalat dels Sorells han accedit armats a l’institut de Foios amb un matxet i un bat de beisbol i han ferit lleument una alumna de 13 anys. Un dels menors ha quedat detingut i l’altre, inimputable en tindre menys de 14 anys, ha sigut entregat als seus pares.

Educació i sindicats docents es tornaran a reunir el 23 de juny per la bretxa salarial

Educació i els sindicats de docents es veuran el 23 de juny en una nova mesa sectorial per a negociar la proposta sobre bretxa salarial, un dels punts més conflictius del mes de vaga indefinida.

A disposició judicial per agressió sexual l’home amb un cadàver dins la nevera a Castelló

L’home detingut després de trobar-se el cadàver d’un home dins d’una nevera en un pis de Castelló ha passat a disposició del jutjat de Violència sobre la Dona 2, arran de la denúncia per agressió sexual presentada per la seua assistenta.

La primera mascletà del concurs de Fogueres a Alacant queda fora per no arribar al temps mínim

La mascletà de Pirotecnia Crespo, dAlzira, que ha obert el concurs oficial de Fogueres a Alacant, ha sigut descalificada per quedar-se per davall dels 5 minuts exigits.

Milers de persones ompliran València en l’Orgull LGTBIAQ+ per defensar drets davant PP i Vox

Lambda ha convocat per a este dissabte la manifestació de l’Orgull LGTBIAQ+ 2026 al centre de València, amb el lema ‘Pels teus drets, ACTUA!’, per defensar drets que consideren amenaçats per PP i Vox i denunciar problemes de seguretat i accessibilitat en el recorregut.

Nova marxa a Paiporta contra Mazón per la gestió de la DANA del 2024

Entitats socials i associacions de víctimes han convocat el 28 de juny una nova manifestació a Paiporta, considerada zona zero de la DANA del 29 d’octubre de 2024, per a exigir responsabilitats a Carlos Mazón.