Ana Rosa li diu a Rufián que viu en democràcia i no baix opressió

 

‘El programa de Ana Rosa’ porta un temps encadenant queixes. Gran part de la seua audiència, de fet, està emigrant al programa de la competència, ‘Espejo Público’, conduït per Susanna Griso. Tot es deu a la forma en què el programa ha estat gestionant l’assumpte del procés independentista que ha esclatat a Catalunya.

 

En este context, el programa s’ha equivocat diverses vegades i ha patit llisques considerables, encara que és cert que no tots van ser culpa del programa. Cal recordar que la història que circulava fa uns dies sobre que ‘El programa de Ana Rosa’ havia decidit enviar a reporters a la guarderia dels fills d’Oriol Junqueras era en realitat falsa i la mateixa Ana Rosa es va encarregar de desmentir-la.

 

No obstant això, açò no eximix d’altres fallades com l’error en el càrrec que exercix Inés Arrimadas dins del seu partit, o el recent contratemps amb Gabriel Rufián, en el qual el programa rescatava un fragment d’una entrevista i, pensant que era actual, ho comentava de forma errònia.

 

El mateix Gabriel Rufián, adonant-se de l’equivocació, els va respondre en les xarxes socials, aclarint que el fragment no pertanyia ni al present ni parlava de política: es tractava, llavors, d’una descontextualització d’una entrevista que el diputat va concedir en 2016 per a parlar de futbol.

 

De qualsevol manera, en esta ocasió, ha tornat a produir-se un enfrontament entre el programa i el polític. Ana Rosa ha entrevistat este matí del dilluns 13 de novembre a Rufián, i tots dos han comentat l’actual situació del seu partit respecte a les eleccions autonòmiques que tindran lloc el pròxim 21 de desembre.

 

Ana Rosa assegura que Rufián no sap el que és una vertadera opressió

Així, com informa ‘Ecoteuve’, els dos han protagonitzat uns moments de tensió, fruit del xoc de les seues dues perspectives sobre l’assumpte. En un moment de l’entrevista, Rufián deia: «Convé també recordar que és gent que declara baix un règim d’opressió baix amenaces durant hores i hores i açò el que reflectix és un país que està absolutament a la deriva».

 

En resposta, la periodista, es va sentir alguna cosa indignada i li va dir: «Jo respecte la seua ideologia precisament perquè vivim en una democràcia i no en un règim opressiu. El senyor Puigdemont no està en l’exili, està escapolit. És tal democràcia que és veritat que unes persones que estan a la presó es poden presentar a unes eleccions, poden exposar lliurement les seues idees».

 

Per si les seues paraules no hagueren sigut ja prou rotundes, la presentadora encara va sentenciar: «Crec que vosté coneix pocs règims opressius perquè els hem conegut sabem el que és. Té sort de no haver viscut en l’època de Franco», provocant el riure del polític.

 

Últimes notícies

La Cova de les Dones opta als Premis +Historia de National Geographic

El santuari romà de la Cova de les Dones, a Millares, ha sigut nominat als Premis +Historia de National Geographic com a Millor Hallatge Històric Nacional i es pot votar fins al 12 d’octubre.

València encadena una de les jornades més caloroses d’Espanya amb més de 37 graus

Les màximes han arribat hui als 37,2 graus a l’aeroport de València, entre les més altes d’Espanya, i als 36,7 graus a la capital.

El receptor argentí Mauro Zelayeta reforça el Léleman Conqueridor per a la Superlliga

El Léleman Conqueridor ha incorporat el receptor argentí Mauro Zelayeta per a la temporada 2026-2027, després de proclamar-se campió de la Divisió d'Honor d'Argentina amb Ciudad Vóley. El jugador, amb experiència prèvia en la Superlliga, fixa com a objectiu arribar almenys a les semifinals de la lliga i de la Copa del Rei.

Oriol Rey compleix 100 partits amb el Llevant en El Sadar

El migcampista Oriol Rey ha complit els 100 partits oficials amb el Llevant en l’empat sense gols davant Osasuna en El Sadar, consolidant-se com una peça habitual del centre del camp granota.

El central del València Justin de Haas patix un esquinç al turmell dret

Justin de Haas, central neerlandés del València CF, ha patit un esquinç al turmell dret en el partit de Lliga a Mestalla contra el Celta i estarà de baixa mentre seguix tractament mèdic i rehabilitació.

El BBVA Open Internacional de València reunirà un top-5 mundial i nou espanyoles al quadre principal

La cinquena edició del BBVA Open Internacional de València, torneig WTA 125 en terra batuda del 13 al 20 de setembre, comptarà amb un top-5 de nivell internacional i nou jugadores espanyoles al quadre principal.

Torrent destinarà quasi 13 milions a reforçar 80 camins davant noves inundacions

L’Ajuntament de Torrent invertirà 12,8 milions d’euros en reparar i reforçar 80 camins afectats per la dana d’octubre de 2024, amb actuacions especials en sis vados i punts de pas per reduir el risc d’inundacions futures.

La calor sostinguda baixa l’aigua embassada al Segura i al Xúquer a poc més del 55%

La reserva d’aigua al Segura ha baixat fins al 53,7 % i la del Xúquer al 55,3 %, en un context de calor sostinguda i d’un descens general de l’aigua embassada a Espanya fins al 64,9 % de la seua capacitat.