Ana Rosa li diu a Rufián que viu en democràcia i no baix opressió

 

‘El programa de Ana Rosa’ porta un temps encadenant queixes. Gran part de la seua audiència, de fet, està emigrant al programa de la competència, ‘Espejo Público’, conduït per Susanna Griso. Tot es deu a la forma en què el programa ha estat gestionant l’assumpte del procés independentista que ha esclatat a Catalunya.

 

En este context, el programa s’ha equivocat diverses vegades i ha patit llisques considerables, encara que és cert que no tots van ser culpa del programa. Cal recordar que la història que circulava fa uns dies sobre que ‘El programa de Ana Rosa’ havia decidit enviar a reporters a la guarderia dels fills d’Oriol Junqueras era en realitat falsa i la mateixa Ana Rosa es va encarregar de desmentir-la.

 

No obstant això, açò no eximix d’altres fallades com l’error en el càrrec que exercix Inés Arrimadas dins del seu partit, o el recent contratemps amb Gabriel Rufián, en el qual el programa rescatava un fragment d’una entrevista i, pensant que era actual, ho comentava de forma errònia.

 

El mateix Gabriel Rufián, adonant-se de l’equivocació, els va respondre en les xarxes socials, aclarint que el fragment no pertanyia ni al present ni parlava de política: es tractava, llavors, d’una descontextualització d’una entrevista que el diputat va concedir en 2016 per a parlar de futbol.

 

De qualsevol manera, en esta ocasió, ha tornat a produir-se un enfrontament entre el programa i el polític. Ana Rosa ha entrevistat este matí del dilluns 13 de novembre a Rufián, i tots dos han comentat l’actual situació del seu partit respecte a les eleccions autonòmiques que tindran lloc el pròxim 21 de desembre.

 

Ana Rosa assegura que Rufián no sap el que és una vertadera opressió

Així, com informa ‘Ecoteuve’, els dos han protagonitzat uns moments de tensió, fruit del xoc de les seues dues perspectives sobre l’assumpte. En un moment de l’entrevista, Rufián deia: «Convé també recordar que és gent que declara baix un règim d’opressió baix amenaces durant hores i hores i açò el que reflectix és un país que està absolutament a la deriva».

 

En resposta, la periodista, es va sentir alguna cosa indignada i li va dir: «Jo respecte la seua ideologia precisament perquè vivim en una democràcia i no en un règim opressiu. El senyor Puigdemont no està en l’exili, està escapolit. És tal democràcia que és veritat que unes persones que estan a la presó es poden presentar a unes eleccions, poden exposar lliurement les seues idees».

 

Per si les seues paraules no hagueren sigut ja prou rotundes, la presentadora encara va sentenciar: «Crec que vosté coneix pocs règims opressius perquè els hem conegut sabem el que és. Té sort de no haver viscut en l’època de Franco», provocant el riure del polític.

 

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Sanitat ordena retirar un lot de colònia per a bebés per una fallada en l’etiquetatge

Sanitat ha ordenat la retirada d'un lot de la colònia de bebés Suavinex Baby Cologne Memories per no advertir en l'etiqueta la presència de tres al·lergògens per damunt del límit legal.

El València afronta un altre final de Lliga pendent de certificar la permanència

El València arriba a les últimes quatre jornades de LaLiga encara sense la permanència assegurada, com ja va ocórrer en les temporades 2022-23 i 2024-25, quan només va sumar cinc i quatre punts en eixe tram.

Un de cada 20 alumnes mostra risc de dependència problemàtica de la IA en els seus estudis

Un estudi amb 1.905 adolescents detecta que el 4,7% de l'alumnat corre risc de desenrotllar una relació problemàtica amb la intel·ligència artificial generativa en l'àmbit educatiu.

Espanya afronta una setmana de temps inestable amb pluges, tempestes, neu i ambient més fresc

La primera setmana de maig arriba marcada per un ambient típicament primaveral, amb forts contrastos de pluja, tempestes, neu en muntanya i temperatures més fresques de l'habitual, sobretot en el nord i l'est peninsular.

El Vila-real i Marcelino posen fi a la seua segona etapa per discrepàncies en el projecte

Marcelino García Toral no seguirà en la banqueta del Vila-real la pròxima temporada després de no prosperar la renovació per discrepàncies en el projecte esportiu, malgrat haver encadenat dos classificacions històriques per a la Lliga de Campions.

Mercadona comença a construir a Palma el seu primer magatzem exclusiu per a venda en línia a Mallorca

Mercadona ha iniciat a Palma la construcció d'un magatzem exclusiu per a venda en línia, amb una inversió de 19,5 milions i més de 200 ocupacions previstes quan estiga operatiu en 2027.

El subdirector d’Emergències atribuïx a dubtes legals de Pradas el canvi del missatge És-Alert en la DANA

El subdirector general d'Emergències afirma davant la jutgessa que Salomé Pradas va ordenar suavitzar el primer esborrany del Es-Alert per falta de cobertura legal per a demanar que la població romanguera en els seus domicilis.

L’Audiència de València suspén el juí al exalcalde de Quartell per nous informes pericials

L'Audiència Provincial de València suspén el juí d'una branca del cas Avialsa contra el exalcalde de Quartell, un exconcejal i un empresari després de la incorporació de nous informes pericials de la defensa.