Ana Rosa li diu a Rufián que viu en democràcia i no baix opressió

 

‘El programa de Ana Rosa’ porta un temps encadenant queixes. Gran part de la seua audiència, de fet, està emigrant al programa de la competència, ‘Espejo Público’, conduït per Susanna Griso. Tot es deu a la forma en què el programa ha estat gestionant l’assumpte del procés independentista que ha esclatat a Catalunya.

 

En este context, el programa s’ha equivocat diverses vegades i ha patit llisques considerables, encara que és cert que no tots van ser culpa del programa. Cal recordar que la història que circulava fa uns dies sobre que ‘El programa de Ana Rosa’ havia decidit enviar a reporters a la guarderia dels fills d’Oriol Junqueras era en realitat falsa i la mateixa Ana Rosa es va encarregar de desmentir-la.

 

No obstant això, açò no eximix d’altres fallades com l’error en el càrrec que exercix Inés Arrimadas dins del seu partit, o el recent contratemps amb Gabriel Rufián, en el qual el programa rescatava un fragment d’una entrevista i, pensant que era actual, ho comentava de forma errònia.

 

El mateix Gabriel Rufián, adonant-se de l’equivocació, els va respondre en les xarxes socials, aclarint que el fragment no pertanyia ni al present ni parlava de política: es tractava, llavors, d’una descontextualització d’una entrevista que el diputat va concedir en 2016 per a parlar de futbol.

 

De qualsevol manera, en esta ocasió, ha tornat a produir-se un enfrontament entre el programa i el polític. Ana Rosa ha entrevistat este matí del dilluns 13 de novembre a Rufián, i tots dos han comentat l’actual situació del seu partit respecte a les eleccions autonòmiques que tindran lloc el pròxim 21 de desembre.

 

Ana Rosa assegura que Rufián no sap el que és una vertadera opressió

Així, com informa ‘Ecoteuve’, els dos han protagonitzat uns moments de tensió, fruit del xoc de les seues dues perspectives sobre l’assumpte. En un moment de l’entrevista, Rufián deia: «Convé també recordar que és gent que declara baix un règim d’opressió baix amenaces durant hores i hores i açò el que reflectix és un país que està absolutament a la deriva».

 

En resposta, la periodista, es va sentir alguna cosa indignada i li va dir: «Jo respecte la seua ideologia precisament perquè vivim en una democràcia i no en un règim opressiu. El senyor Puigdemont no està en l’exili, està escapolit. És tal democràcia que és veritat que unes persones que estan a la presó es poden presentar a unes eleccions, poden exposar lliurement les seues idees».

 

Per si les seues paraules no hagueren sigut ja prou rotundes, la presentadora encara va sentenciar: «Crec que vosté coneix pocs règims opressius perquè els hem conegut sabem el que és. Té sort de no haver viscut en l’època de Franco», provocant el riure del polític.

 

Últimes notícies

Remuntada del Newcastle a Mestalla i derrota preocupant del València

El València ha perdut 1-2 davant el Newcastle en el Trofeu Taronja, en un partit marcat pel gol inicial d'Ugrinic i l'expulsió de Gayà. Un doblet de Wissa ha capgirat el marcador en una vesprada de pitos a Corberán i reclam de fitxatges.

El Levante tanca la pretemporada amb victòria solvent a Castelló

El Levante UD ha guanyat 1-3 el Castellón en l’últim amistós de pretemporada a porta tancada, amb un doblet d’Iván Romero i gol de Nacho Pérez.

Kiat Lim presencía per primera vegada un partit a Mestalla com a president del València

Kiat Lim ha presenciat per primera vegada un partit del València CF des del palco de Mestalla, en el Trofeu Taronja contra el Newcastle United, més d’un any després d’assumir la presidència.

El Villarreal tanca la pretemporada amb una victòria solvent a Turquia

El Villarreal ha tancat la pretemporada amb un triomf per 1-2 al camp del Galatasaray, en un duel molt obert i ple d’ocasions que ha pogut acabar en golejada grogueta.

L’augment d’humitat dona un respir en l’incendi forestal de Tírig i manté Catí confinada

L’incendi de Tírig es troba sectoritzat en dos sectors i continua en emergència nivell 2, amb Catí confinada. L’augment previst de la humitat fins al 70 % ha de facilitar les tasques d’extinció dels quasi 200 efectius terrestres desplegats.

L’onada de calor dispara les màximes fins als 41,6 °C a Ontinyent

Les màximes han superat este dissabte els 40 graus en diversos punts del sud de la província de València i la Marina Alta. Ontinyent ha registrat 41,6 graus i Carcaixent 41,3, entre les deu temperatures més altes d’Espanya.

Confinat el municipi de Catí per l’incendi forestal de Tírig

L’incendi forestal de Tírig ha obligat a confinar els veïns de Catí per precaució, amb avís massiu mitjançant Es-Alert. Els bombers continuen treballant en una orografia complicada i amb vegetació molt seca.

Aemet activa avís groc per temperatures de fins a 38 °C a l’interior de València

Aemet ha activat per a diumenge l’avís groc per màximes de fins a 38 graus a l’interior de València i 36 al litoral sud d’Alacant, amb alertes també per tempestes i oratge advers a diverses comarques.