Un ancià resulta ferit al ser atropellat per un cotxe a l’avinguda Castell Vell de Castelló

 

Este matí s'ha produït un atropellament en una avinguda de Castelló, deixant un ancià ferit. L'home ha sigut atropellat concretament en l'avinguda Castell Vell de Castelló per un turisme, just enfront de la Dussen. Segons fonts de la Policia Local de Castelló, el cotxe s'ha emportat per davant l'home en un tram per on «no tocava», segons els agents, i en roig. és a dir, la víctima no estava creuant pel pas de vianants senyalitzat i a més creuava sense tindre el semàfor en verd. Fins al lloc de l'accident s'ha mobilitzat una unitat del Servei d'Ajuda Mèdica Urgent (SAMU) per a assistir el ferit, que ha sigut traslladat a l'Hospital General de Castelló per a practicar-li diferents proves. L'home ara mateix té pronòstic reservat i no revestix gravetat, encara que es desconeixen de moment les lesions exactes que ha patit.

Diversos ferits en un accident múltiple entre dos cotxes i un camió a l'A-3

Un accident múltiple s'ha produït este mateix matí en la carretera A-3 al seu pas per Quart de Poblet. Segons s'ha informat en el sinistre s'han vist implicats dos turismes i un camió que han col·lisionat mútuament. El xoc ha ocorregut a les 8.55 hores d'este matí a l'altura del kilòmetre 342 d'aquesta autovia en el sentit d'entrada a València. L'accident per proximitat ha fet que la distància de frenat fora insuficient i el tercer vehicle es xocara contra els dos primers. Fins al lloc de l'accident s'ha desplaçat una unitat de la Guàrdia Civil de Trànsit i efectius del Consorci Provincial de Bombers. Diverses persones han resultat ferides, un home de 26 anys per politraumatisme i mà catastròfica; un altre de 27 amb policontusions, i un tercer de 37 anys per politraumatisme. S'ha mobilitzat també una unitat del Servei d'Ajuda Mèdica Urgent (SAMU); i una altra del Suport Vital Bàsic (SVB). Els bombers han col·laborat en el trasllat de ferits a les ambulàncies que els han desplaçat fins a un centre hospitalari. L'incident ha obligat a tallar dos carrils, l'esquerre i el central, reduint el pas de vehicles.

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Espanyol i Llevant marxen al descans amb empat sense gols a Cornellà

Espanyol i Llevant tanquen la primera part amb 0-0 en el RCDE Stadium després d'un tram inicial intens dels porters i un lleuger domini blanc-i-blau.

La nova planta d’Edwards Lifesciences a Moncada estarà operativa en 2027 i arribarà a 1.200 ocupacions en 2030

La futura planta d'Edwards Lifesciences a Moncada, especialitzada en vàlvules cardíaques, estarà operativa en 2027 i preveu aconseguir els 1.200 treballadors en 2030, amb un procés de selecció ja en marxa.

Múrcia i Comunitat Valenciana reclamen un pacte nacional de l’aigua i rebutgen el nacionalisme hídric

Els presidents de Múrcia i la Comunitat Valenciana reclamen un pacte nacional de l'aigua, defenen el transvasament Tajo-Segura i rebutgen el nacionalisme hídric com a resposta a l'escassetat.

Els bombers intervenen en un incendi en un descampat al costat de la A-3 a Mislata

Un incendi en una campa abandonada al costat de l'autovia A-3, a l'altura de Mislata, ha obligat a mobilitzar diverses dotacions de bombers després de nombroses anomenades al 112.

Els Gai Games València superen els 9.000 participants de 76 països per a 2026

Els Gai Games València 2026 esperen més de 9.000 esportistes i participants LGTBI de 76 països i aspiren a aconseguir els 9.500 inscrits, amb 39 disciplines i àmplia oferta cultural.

Dos accidents provoquen onze quilòmetres de retencions en la CV-35 i l’A-35 a València

Dos accidents de trànsit en la CV-35, a l'altura de l'Eliana, i en l'A-35, entre Vallada i Moixent, provoquen onze quilòmetres de retencions en sentit Ademuz i València.

Els hotels d’Alacant freguen el ple en el Pont de Maig amb un 87% d’ocupació prevista

La patronal hotelera d'Alacant preveu una ocupació mitjana del 87,03% a la província per al Pont de Maig, amb la capital per damunt del 95% i la Platja de Sant Joan en ple tècnic.

Detingut a València per apunyalar a un conegut que va haver de fer-se un torniquet

La Policia Local de València deté a un home acusat d'apunyalar a la cama a un conegut en l'avinguda Blasco Ibáñez. La víctima, de 25 anys, es va fer un torniquet amb una samarreta abans de ser traslladada a l'hospital.