Un ancià resulta ferit al ser atropellat per un cotxe a l’avinguda Castell Vell de Castelló

 

Este matí s'ha produït un atropellament en una avinguda de Castelló, deixant un ancià ferit. L'home ha sigut atropellat concretament en l'avinguda Castell Vell de Castelló per un turisme, just enfront de la Dussen. Segons fonts de la Policia Local de Castelló, el cotxe s'ha emportat per davant l'home en un tram per on «no tocava», segons els agents, i en roig. és a dir, la víctima no estava creuant pel pas de vianants senyalitzat i a més creuava sense tindre el semàfor en verd. Fins al lloc de l'accident s'ha mobilitzat una unitat del Servei d'Ajuda Mèdica Urgent (SAMU) per a assistir el ferit, que ha sigut traslladat a l'Hospital General de Castelló per a practicar-li diferents proves. L'home ara mateix té pronòstic reservat i no revestix gravetat, encara que es desconeixen de moment les lesions exactes que ha patit.

Diversos ferits en un accident múltiple entre dos cotxes i un camió a l'A-3

Un accident múltiple s'ha produït este mateix matí en la carretera A-3 al seu pas per Quart de Poblet. Segons s'ha informat en el sinistre s'han vist implicats dos turismes i un camió que han col·lisionat mútuament. El xoc ha ocorregut a les 8.55 hores d'este matí a l'altura del kilòmetre 342 d'aquesta autovia en el sentit d'entrada a València. L'accident per proximitat ha fet que la distància de frenat fora insuficient i el tercer vehicle es xocara contra els dos primers. Fins al lloc de l'accident s'ha desplaçat una unitat de la Guàrdia Civil de Trànsit i efectius del Consorci Provincial de Bombers. Diverses persones han resultat ferides, un home de 26 anys per politraumatisme i mà catastròfica; un altre de 27 amb policontusions, i un tercer de 37 anys per politraumatisme. S'ha mobilitzat també una unitat del Servei d'Ajuda Mèdica Urgent (SAMU); i una altra del Suport Vital Bàsic (SVB). Els bombers han col·laborat en el trasllat de ferits a les ambulàncies que els han desplaçat fins a un centre hospitalari. L'incident ha obligat a tallar dos carrils, l'esquerre i el central, reduint el pas de vehicles.

Últimes notícies

David Ferrer presenta la nova samarreta de la selecció espanyola de tenis

La selecció espanyola de tenis estrena samarreta per a les pròximes eliminatòries de la Copa Davis, un equipament roig i groc presentada pel capità David Ferrer, que confia en la nova generació de jugadors.

Sanitat reforça l’atenció 24 hores, la salut mental i les teràpies oncològiques en els pressupostos de 2026

La Conselleria de Sanitat destina 9.453 milions en 2026, un 3% més, amb focus en nous centres d'urgències 24 hores, reforç de salut mental i alta tecnologia contra el càncer.

Callosa de Segura es concentra en silenci per Patricia, víctima d’un assassinat masclista

Desenes de veïns de Callosa de Segura es concentren davant l'Ajuntament per a guardar un minut de silenci i condemnar l'assassinat masclista de Patricia a les mans de la seua parella.

El detingut per l’assassinat masclista de Callosa confessa que va escanyar a la seua parella després d’una discussió

L'home detingut per l'assassinat masclista de Patricia, de 48 anys, a Callosa de Segura ha confessat que la va escanyar després d'una discussió i que ja tenia denúncies prèvies d'altres exparelles.

Iñigo Pérez es presenta al Vila-real: un desafiament clau en la seua carrera

Iñigo Pérez s'estrena com a entrenador del Vila-real i definix el repte com un desafiament important en la seua carrera, amb la mirada posada a mantindre el nivell de l'equip en LaLiga i en la Lliga de Campions.

Educació reduïx al 12,62% el seguiment de la vaga docent en el seu moment 17

La Conselleria d'Educació situa en el 12,62% el seguiment de la vaga indefinida del professorat valencià en el seu desseté dia, amb lleugeres diferències entre províncies i coincidència amb les proves d'accés a la universitat.

La Generalitat destina més de 26 milions a obres antiriuades per a blindar els polígons industrials

La Conselleria d'Indústria prioritza en els pressupostos de 2026 la recuperació després de la dana amb més de 26 milions per a obres antiriuades i ajudes a empreses, en un marc de retallada global del departament i crítiques de l'oposició.

Morales s’acomiada del Llevant després de tancar el seu espinita amb l’ascens a Burgos

José Luis Morales s'acomiada del Llevant després de deu temporades, 377 partits i 83 gols, i reconeix que l'ascens reeixit a Burgos li va permetre tancar la espinita del descens de 2022.