Un ancià resulta ferit al ser atropellat per un cotxe a l’avinguda Castell Vell de Castelló

 

Este matí s'ha produït un atropellament en una avinguda de Castelló, deixant un ancià ferit. L'home ha sigut atropellat concretament en l'avinguda Castell Vell de Castelló per un turisme, just enfront de la Dussen. Segons fonts de la Policia Local de Castelló, el cotxe s'ha emportat per davant l'home en un tram per on «no tocava», segons els agents, i en roig. és a dir, la víctima no estava creuant pel pas de vianants senyalitzat i a més creuava sense tindre el semàfor en verd. Fins al lloc de l'accident s'ha mobilitzat una unitat del Servei d'Ajuda Mèdica Urgent (SAMU) per a assistir el ferit, que ha sigut traslladat a l'Hospital General de Castelló per a practicar-li diferents proves. L'home ara mateix té pronòstic reservat i no revestix gravetat, encara que es desconeixen de moment les lesions exactes que ha patit.

Diversos ferits en un accident múltiple entre dos cotxes i un camió a l'A-3

Un accident múltiple s'ha produït este mateix matí en la carretera A-3 al seu pas per Quart de Poblet. Segons s'ha informat en el sinistre s'han vist implicats dos turismes i un camió que han col·lisionat mútuament. El xoc ha ocorregut a les 8.55 hores d'este matí a l'altura del kilòmetre 342 d'aquesta autovia en el sentit d'entrada a València. L'accident per proximitat ha fet que la distància de frenat fora insuficient i el tercer vehicle es xocara contra els dos primers. Fins al lloc de l'accident s'ha desplaçat una unitat de la Guàrdia Civil de Trànsit i efectius del Consorci Provincial de Bombers. Diverses persones han resultat ferides, un home de 26 anys per politraumatisme i mà catastròfica; un altre de 27 amb policontusions, i un tercer de 37 anys per politraumatisme. S'ha mobilitzat també una unitat del Servei d'Ajuda Mèdica Urgent (SAMU); i una altra del Suport Vital Bàsic (SVB). Els bombers han col·laborat en el trasllat de ferits a les ambulàncies que els han desplaçat fins a un centre hospitalari. L'incident ha obligat a tallar dos carrils, l'esquerre i el central, reduint el pas de vehicles.

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

La jutgessa envia a Fiscalia i UDEF la documentació sobre les 140 vivendes públiques dels Naus a Alacant

La jutgessa ha enviat a Fiscalia i UDEF la documentació de l'ajuntament sobre l'adjudicació de les 140 vivendes públiques dels Naus. Els informes arrepleguen indicis com a llars sense empadronats, familiars beneficiats i no adjudicataris residint, en un cas que ja té conseqüències polítiques i dimissions.

Pérez Llorca defén a Roig i retrau a Belarra: ‘Ja m’agradaria que anara tan productiva per a la societat’

Pérez Llorca ha elogiat la contribució de Juan Roig i ha enlletgit a Ione Belarra les seues paraules en el Congrés. Vicente Boluda ha recolzat a l'empresari.

Boluda, sobre el finançament autonòmic, apunta que a vegades cal dir que sí

Boluda ha plantejat que, davant la proposta del Govern, a vegades cal dir que sí, encara que ha recalcat que és una opinió personal i AVE no ha fixat postura. El pla preveu 3.670 milions més per a la Comunitat en 2027, prop d'un 18% sobre el model actual.

Les estreles de l’atletisme espanyol se citen a València amb la vista posada en els Mundials de Torun

El Lluís Puig acull del 27 de febrer a l'1 de març la 62a edició sota sostre, amb 26 títols en joc i una novetat: el 4x400 mixt per clubs tancarà el programa.

Detingut a Alacant per estafar 900 euros a un veí de Lleó amb un SMS que imitava a la DGT

La Guàrdia Civil ha detingut a Alacant a un sospitós d'estafar 900 euros a un veí de La Bañeza mitjançant un SMS que imitava a la DGT. La víctima va introduir les seues dades en una web falsa després d'un avís de 20 euros i després es va executar una compra a Torrevieja.

Gran expectació mediàtica i només la família en la vetla de Tejero a Xàtiva

La capella ardent a Xàtiva ha reunit nombrosos mitjans i a alguns curiosos, però l'accés s'ha limitat a la família i al cercle més pròxim. El funeral se celebra a les 19 hores.

Pérez Llorca condiciona el futur de Mazón a la decisió del TSJCV

Pérez Llorca ha assenyalat que la postura del TSJCV sobre la causa penal per la gestió de la DANA serà decisiva per al futur de Carlos Mazón. Ha demanat esperar abans de prendre decisions.

Ryanair augmentarà un 10% la seua capacitat este estiu a Alacant i obrirà tres noves rutes

Ryanair incrementarà un 10% la seua capacitat este estiu en l'aeroport d'Alacant-Elx, amb 89 rutes i tres noves connexions a Friedrichshafen, Saarbrücken i Bratislava. Operarà amb 20 avions basats, oferirà 6,6 milions de seients i preveu fregar els nou milions de passatgers en 2026, mentres rebutja la pujada de taxes d'Aena.