10.6 C
València
Dijous, 18 desembre, 2025

Un ancià resulta ferit al ser atropellat per un cotxe a l’avinguda Castell Vell de Castelló

 

Este matí s'ha produït un atropellament en una avinguda de Castelló, deixant un ancià ferit. L'home ha sigut atropellat concretament en l'avinguda Castell Vell de Castelló per un turisme, just enfront de la Dussen. Segons fonts de la Policia Local de Castelló, el cotxe s'ha emportat per davant l'home en un tram per on «no tocava», segons els agents, i en roig. és a dir, la víctima no estava creuant pel pas de vianants senyalitzat i a més creuava sense tindre el semàfor en verd. Fins al lloc de l'accident s'ha mobilitzat una unitat del Servei d'Ajuda Mèdica Urgent (SAMU) per a assistir el ferit, que ha sigut traslladat a l'Hospital General de Castelló per a practicar-li diferents proves. L'home ara mateix té pronòstic reservat i no revestix gravetat, encara que es desconeixen de moment les lesions exactes que ha patit.

Diversos ferits en un accident múltiple entre dos cotxes i un camió a l'A-3

Un accident múltiple s'ha produït este mateix matí en la carretera A-3 al seu pas per Quart de Poblet. Segons s'ha informat en el sinistre s'han vist implicats dos turismes i un camió que han col·lisionat mútuament. El xoc ha ocorregut a les 8.55 hores d'este matí a l'altura del kilòmetre 342 d'aquesta autovia en el sentit d'entrada a València. L'accident per proximitat ha fet que la distància de frenat fora insuficient i el tercer vehicle es xocara contra els dos primers. Fins al lloc de l'accident s'ha desplaçat una unitat de la Guàrdia Civil de Trànsit i efectius del Consorci Provincial de Bombers. Diverses persones han resultat ferides, un home de 26 anys per politraumatisme i mà catastròfica; un altre de 27 amb policontusions, i un tercer de 37 anys per politraumatisme. S'ha mobilitzat també una unitat del Servei d'Ajuda Mèdica Urgent (SAMU); i una altra del Suport Vital Bàsic (SVB). Els bombers han col·laborat en el trasllat de ferits a les ambulàncies que els han desplaçat fins a un centre hospitalari. L'incident ha obligat a tallar dos carrils, l'esquerre i el central, reduint el pas de vehicles.

Últimes notícies

La Diputació de València inaugura en el MuVIM l’exposició de Luis Vidal Corella

La Diputació de València ha inaugurat en el MuVIM una gran mostra dedicada a Luis Vidal Corella amb 200 imatges, 80 inèdites, sobre guerra i postguerra. L'exposició s'estructura en tres seccions i incorpora objectes originals, i podrà visitar-se fins al 29 de març de 2026.

El Racing tomba al Vila-real i es fica en octaus (2-1)

El Racing de Santander va véncer 2-1 al Vila-real en El Sardiner amb un doblet d'Arana i va segellar el seu passe a octaus de la Copa del Rei. Ayoze va retallar al final sense premi.

Emergències entrega a la jutgessa el primer esborrany del Es-Alert del dia de la DANA

La Subdirecció d'Emergències va remetre al jutjat l'esborrany del Es-Alert del 29 d'octubre de 2024, amb fitxa tècnica i mapa. L'avís final es va difondre a les 20.11 després del debat en el Cecopi.

1-0: la Cultural torna a octaus cinc anys després després d’eliminar al Llevant

La Cultural i Esportiva Lleonesa va superar al Llevant per 1-0 i tornarà als octaus de final cinc anys després. Un gol de Rafa Tresaco i la falta d'encert granota van decidir.

De Mònaco a Granada: la Volta 2026 combina alta muntanya i una crono llarga

La ronda es disputarà del 22 d'agost al 13 de setembre, amb eixida a Mònaco i arribada a Granada. Hi haurà set finals enlaire i una crono de 32 km.

El Racing elimina al Vila-real amb un doblet d’Arana (2-1)

El Racing de Santander va superar al Vila-real per 2-1 i va avançar a octaus de la Copa del Rei gràcies a dos gols d'Arana. El conjunt groc va quedar fora després d'un arreón final insuficient.

La Cultural torna a octaus cinc anys després amb un 1-0 al Llevant

La Cultural i Esportiva Lleonesa tornarà als octaus de la Copa del Rei cinc anys després després del 1-0 al Llevant. Bañuz va sostindre el triomf i el rival va perdonar.

Martínez Mus fixa 2026 per a tindre en marxa el 100% del Pla Endavant postdana

El vicepresident tercer ha assegurat que en el primer semestre de 2026 estaran iniciades totes les actuacions del Pla Endavant després de la dana de 2024. Ha detallat inversions en depuració, transport i medi ambient i ha obert un encreuament de retrets amb l'oposició en Les Corts.