Un ancià resulta ferit al ser atropellat per un cotxe a l’avinguda Castell Vell de Castelló

 

Este matí s'ha produït un atropellament en una avinguda de Castelló, deixant un ancià ferit. L'home ha sigut atropellat concretament en l'avinguda Castell Vell de Castelló per un turisme, just enfront de la Dussen. Segons fonts de la Policia Local de Castelló, el cotxe s'ha emportat per davant l'home en un tram per on «no tocava», segons els agents, i en roig. és a dir, la víctima no estava creuant pel pas de vianants senyalitzat i a més creuava sense tindre el semàfor en verd. Fins al lloc de l'accident s'ha mobilitzat una unitat del Servei d'Ajuda Mèdica Urgent (SAMU) per a assistir el ferit, que ha sigut traslladat a l'Hospital General de Castelló per a practicar-li diferents proves. L'home ara mateix té pronòstic reservat i no revestix gravetat, encara que es desconeixen de moment les lesions exactes que ha patit.

Diversos ferits en un accident múltiple entre dos cotxes i un camió a l'A-3

Un accident múltiple s'ha produït este mateix matí en la carretera A-3 al seu pas per Quart de Poblet. Segons s'ha informat en el sinistre s'han vist implicats dos turismes i un camió que han col·lisionat mútuament. El xoc ha ocorregut a les 8.55 hores d'este matí a l'altura del kilòmetre 342 d'aquesta autovia en el sentit d'entrada a València. L'accident per proximitat ha fet que la distància de frenat fora insuficient i el tercer vehicle es xocara contra els dos primers. Fins al lloc de l'accident s'ha desplaçat una unitat de la Guàrdia Civil de Trànsit i efectius del Consorci Provincial de Bombers. Diverses persones han resultat ferides, un home de 26 anys per politraumatisme i mà catastròfica; un altre de 27 amb policontusions, i un tercer de 37 anys per politraumatisme. S'ha mobilitzat també una unitat del Servei d'Ajuda Mèdica Urgent (SAMU); i una altra del Suport Vital Bàsic (SVB). Els bombers han col·laborat en el trasllat de ferits a les ambulàncies que els han desplaçat fins a un centre hospitalari. L'incident ha obligat a tallar dos carrils, l'esquerre i el central, reduint el pas de vehicles.

Últimes notícies

Aliou Dieng ja és a Manises per a tancar el seu fitxatge pel València CF

El migcentre malià Aliou Dieng, procedent de l’Al Ahly, ha aterrat a Manises per a passar reconeixements i convertir-se en nou jugador del València CF, amb l’objectiu de recuperar les nits europees a Mestalla.

Paterna posa en marxa els canons d’aigua per a protegir el bosc de la Vallesa davant l’onada de calor

L’Ajuntament de Paterna ha activat el sistema automatitzat de canons d’aigua del projecte Guardian per a reforçar la protecció del bosc de la Vallesa davant les altes temperatures i el risc extrem d’incendis forestals.

Aemet alerta de reventons secs per l’onada de calor a l’interior valencià

Aemet ha advertit que l’ambient extremadament càlid i sec pot generar reventons secs amb ratxes de vent molt fortes i de curta duració, sobretot en zones de l’interior de València i Castelló.

Aemet alerta de reventons secs amb ratxes de vent molt fortes per la calor extrema

Aemet ha avisat que la combinació de calor extrema i ambient molt sec pot provocar reventons secs amb ratxes de vent molt fortes i de curta duració, sobretot en zones de l’interior de València i Castelló.

Aemet alerta de reventons secs per l’extrema calor en l’interior valencià

Aemet ha avisat que l’ambient extremadament calorós i sec pot provocar reventons secs amb ratxes de vent molt fortes i breus, sobretot en zones de l’interior de València i Castelló.

Aemet alerta de reventons secs per l’onada de calor a l’interior valencià

Aemet ha advertit que la calor extrema i l’ambient molt sec poden provocar reventons secs amb ratxes de vent molt fortes i sobtades a l’interior de València i Castelló.

Aemet alerta de reventons secs per l’onada de calor a l’interior valencià

Aemet ha avisat que la calor extrema i l’ambient molt sec poden generar reventons secs amb ràfegues de vent molt fortes, sobretot en zones de l’interior de València i Castelló.

Aemet alerta de reventons secs amb ratxes de vent molt fortes per la calor extrema

Aemet ha advertit que la combinació de calor extrema i ambient molt sec pot generar reventons secs amb ratxes de vent molt fortes i de curta duració, especialment en zones de l’interior de València i Castelló.