Anita Matamoros passa per quiròfan per operar-se el pit

Anita Matamoros, hija de Kiko Matamoros y Makoke.

Anita Matamoros, filla de Kiko Matamoros i Makoke. | València Diari
 

 

La filla de Kiko Matamoros i Makoke, que s’acaben de separar, ha compartit a través de les seues xarxes socials una notícia molt sorprenent i que ha donat molt de què parlar. Anita Matamoros va anunciar que esta setmana passarà pel quiròfan i s’operarà els pits.

 

Esta notícia va sorprendre a tots els seus seguidors perquè és molt jove, només té dihuit anys i ja passarà per un quiròfan per sotmetre’s a una cirurgia estètica. A més a més, perquè vol que li reduisquen la mida dels seus pits.

 

La xica va voler fer pública esta decisió per evitar precisament els rumors i les especulacions que pogueren crear-se a la premsa a partir del seu aspecte físic. És per esta raó que va dedicar un poc del seu temps per explicar la seua futura operació.

 

Anita Matamoros ha decidido operarse para reducir el tamaño de sus pechos.

Anita Matamoros ha decidit operar-se per a reduir el tamany dels seus pits. | Instagram @_anitamatamoros

Ho va anunciar a través d’Instagram

El curs que ve Anita Matamoros començarà a estudiar Comunicació i Moda, a Milà, per això la xica va decidir passar per quiròfan abans d’esta nova etapa de la seua vida. Va compartir esta decisió a través d’una història en el seu compte d’Instagram, amb un contundent missatge «Demà m’operaré el pit».

 

Atenta del que podrien pensar els seus fans, va deixar clar que: «No em posaré, sinó que em llevaré i el col·locaré… Em van dir que fins als 21 no ho podia fer». Tot indica que finalment els metges van acceptar la seua proposta d’operació.

 

Va decidir sotmetre’s a una reducció de pits perquè la seua mida li havia provocat certs problemes. Finalment, després de l’operació, la germana de Diego Matamoros va compartir a través de les històries d’Instagram que tot havia anat bé i agraïa la preocupació de tots els seus seguidors.

 

 

A post shared by ANITA MATAMOROS (@_anitamatamoros) on

 

Anita ha donat explicacions

La filla de Makoke i Kiko Matamoros va justificar la seua decisió d’operar-se tot explicant que «el pit que tinc ara m’incomoda molt. No m’agrada tindre tant pit perquè al final és massa incòmode i, estudiant i tal, em fa molt de mal l’esquena».

 

Anita Matamoros espera que la seua decisió siga respectada, tot i que és conscient de ser massa jove per passar per quiròfan. També va afegir que tot el món és lliure i pot fer el que vulga amb el seu cos, idea que sempre ha defensat. 

 

Després de l’anunci va explicar pas a pas com era la preparació per la cirurgia i com són les cures posteriors al procediment. Els metges li han recomanat molta calma i repòs.

Últimes notícies

Dimecres ennuvolat a la Comunitat Valenciana i temperatures a la baixa en l’interior

Este dimecres s’espera cel ennuvolat a la Comunitat Valenciana, pluges febles sobretot al sud i un descens lleuger de les màximes en l’interior.

Mesa electoral en les eleccions generals: com saber si t’ha tocat, quines excuses pots presentar i quant es cobra

Els ajuntaments designen per sorteig els presidents, els vocals i els suplents. La notificació explica el càrrec assignat i permet iniciar els tràmits si hi ha un impediment justificat.

El Valencia Basket frega la gesta davant l’Olympiacos però cau en una pròrroga cruel

El Valencia Basket ha arribat a dominar de quasi 30 punts el vigent campió de l’Euroliga, l’Olympiacos, però ha acabat perdent per 97-102 en una pròrroga decidida pel dominicà Jean Montero, antic ídol del Roig Arena.

El Villarreal remunta davant el Nàpols i trenca la seua mala ratxa europea

El Villarreal ha derrotat el Nàpols per 3-1 en Champions, trencant una llarga sèrie sense victòries en la competició europea.

El Tavernes de la Valldigna farà de local a Mestalla contra el València en Copa

El partit de primera ronda de la Copa del Rei entre el Tavernes de la Valldigna i el València es disputarà el 28 d’octubre a Mestalla, amb el conjunt vallero com a local administratiu davant els requisits federatius.

Ferit greu un home en rebre un tir per l’esquena prop del Palau de Congressos de València

Un home ha resultat ferit per arma de foc este dimarts a última hora de la vesprada, després de rebre un tir per l’esquena a la zona del Palau de Congressos de València. La Policia Nacional investiga els fets i el tirotejador encara no ha sigut detingut.

Ovació del Roig Arena a Jean Montero en la seua tornada com a rival

El Roig Arena s’ha posat en peu per ovacionar Jean Montero en la seua primera visita com a jugador de l’Olympiacos, després de liderar la històrica última temporada del Valencia Basket. El club taronja ha projectat un vídeo amb els seus èxits abans del partit d’Euroliga.

Luiz Júnior torna a la porteria del Villarreal en la visita del Nàpols

Luiz Júnior recupera la titularitat amb el Villarreal per la baixa d’última hora de Peter Gulacsi en el duel de Champions contra el Nàpols, amb Gerard Moreno i Mikautadze com a referents ofensius.