Anita Matamoros passa per quiròfan per operar-se el pit

Anita Matamoros, hija de Kiko Matamoros y Makoke.

Anita Matamoros, filla de Kiko Matamoros i Makoke. | València Diari
 

 

La filla de Kiko Matamoros i Makoke, que s’acaben de separar, ha compartit a través de les seues xarxes socials una notícia molt sorprenent i que ha donat molt de què parlar. Anita Matamoros va anunciar que esta setmana passarà pel quiròfan i s’operarà els pits.

 

Esta notícia va sorprendre a tots els seus seguidors perquè és molt jove, només té dihuit anys i ja passarà per un quiròfan per sotmetre’s a una cirurgia estètica. A més a més, perquè vol que li reduisquen la mida dels seus pits.

 

La xica va voler fer pública esta decisió per evitar precisament els rumors i les especulacions que pogueren crear-se a la premsa a partir del seu aspecte físic. És per esta raó que va dedicar un poc del seu temps per explicar la seua futura operació.

 

Anita Matamoros ha decidido operarse para reducir el tamaño de sus pechos.

Anita Matamoros ha decidit operar-se per a reduir el tamany dels seus pits. | Instagram @_anitamatamoros

Ho va anunciar a través d’Instagram

El curs que ve Anita Matamoros començarà a estudiar Comunicació i Moda, a Milà, per això la xica va decidir passar per quiròfan abans d’esta nova etapa de la seua vida. Va compartir esta decisió a través d’una història en el seu compte d’Instagram, amb un contundent missatge «Demà m’operaré el pit».

 

Atenta del que podrien pensar els seus fans, va deixar clar que: «No em posaré, sinó que em llevaré i el col·locaré… Em van dir que fins als 21 no ho podia fer». Tot indica que finalment els metges van acceptar la seua proposta d’operació.

 

Va decidir sotmetre’s a una reducció de pits perquè la seua mida li havia provocat certs problemes. Finalment, després de l’operació, la germana de Diego Matamoros va compartir a través de les històries d’Instagram que tot havia anat bé i agraïa la preocupació de tots els seus seguidors.

 

 

A post shared by ANITA MATAMOROS (@_anitamatamoros) on

 

Anita ha donat explicacions

La filla de Makoke i Kiko Matamoros va justificar la seua decisió d’operar-se tot explicant que «el pit que tinc ara m’incomoda molt. No m’agrada tindre tant pit perquè al final és massa incòmode i, estudiant i tal, em fa molt de mal l’esquena».

 

Anita Matamoros espera que la seua decisió siga respectada, tot i que és conscient de ser massa jove per passar per quiròfan. També va afegir que tot el món és lliure i pot fer el que vulga amb el seu cos, idea que sempre ha defensat. 

 

Després de l’anunci va explicar pas a pas com era la preparació per la cirurgia i com són les cures posteriors al procediment. Els metges li han recomanat molta calma i repòs.

Últimes notícies

Jaime Pradilla assumix la derrota davant el Reial Madrid i reivindica la temporada del València Basket

Jaime Pradilla lamenta l'eliminació del València Basket davant el Reial Madrid en semifinals de l'Eurolliga, però defén l'any de l'equip i confia que prompte puguen sentir-se orgullosos del seu recorregut.

Scariolo destaca la resiliència del Reial Madrid després de reinventar-se rumb a la final d’Eurolliga

Sergio Scariolo subratlla que el Reial Madrid ha hagut de reinventar el seu joc per les baixes interiors i ressalta la resiliència de l'equip abans de la final d'Eurolliga davant Olympiacos.

Scariolo descarta a Usman Garuba per a la final de l’Eurolliga després de lesionar-se davant el València

Usman Garuba es lesiona en la semifinal de l'Eurolliga davant el València Basket i Sergio Scariolo confirma que el pivot del Reial Madrid queda descartat per a la final contra el Olympiacos.

Hezonja llança un missatge d’optimisme abans de la final de l’Eurolliga

Mario Hezonja es mostra convençut de les opcions del Reial Madrid en la final de l'Eurolliga davant Olympiacos i demana confiança malgrat l'esglai per la lesió de Garuba.

Pedro Martínez lamenta l’eliminació del València Basket davant el Reial Madrid en l’Eurolliga

Pedro Martínez va reconéixer que al València Basket li haguera agradat competir millor en la semifinal de la Final a Quatre, després de caure amb claredat davant un Reial Madrid al qual va considerar just vencedor.

El Reial Madrid atropella al València i se cita amb el Olympiacos en la final de l’Eurolliga

El Reial Madrid va derrotar al València Basket per 90-105 en la Final Four de l'Eurolliga i jugarà la final davant el Olympiacos, després de firmar al costat del conjunt taronja la mitat més anotadora d'este segle en una semifinal.

Francisco Camps arranca la seua campanya per a liderar el PPCV amb la promesa de recuperar el govern

Francisco Camps dona per iniciada la carrera cap al congrés regional del PPCV i s'oferix a liderar de nou el partit amb el compromís d'aconseguir una majoria absoluta en 2027.

Extingit l’incendi a l’Hospital de Torrevieja després de deixar dos ferits greus

L'incendi declarat en la segona planta de l'Hospital de Torrevieja s'ha donat per extingit després de causar un treballador en l'UCI per inhalació de fum i un altre pacient amb cremades greus traslladat a València.