Anita Matamoros passa per quiròfan per operar-se el pit

Anita Matamoros, hija de Kiko Matamoros y Makoke.

Anita Matamoros, filla de Kiko Matamoros i Makoke. | València Diari
 

 

La filla de Kiko Matamoros i Makoke, que s’acaben de separar, ha compartit a través de les seues xarxes socials una notícia molt sorprenent i que ha donat molt de què parlar. Anita Matamoros va anunciar que esta setmana passarà pel quiròfan i s’operarà els pits.

 

Esta notícia va sorprendre a tots els seus seguidors perquè és molt jove, només té dihuit anys i ja passarà per un quiròfan per sotmetre’s a una cirurgia estètica. A més a més, perquè vol que li reduisquen la mida dels seus pits.

 

La xica va voler fer pública esta decisió per evitar precisament els rumors i les especulacions que pogueren crear-se a la premsa a partir del seu aspecte físic. És per esta raó que va dedicar un poc del seu temps per explicar la seua futura operació.

 

Anita Matamoros ha decidido operarse para reducir el tamaño de sus pechos.

Anita Matamoros ha decidit operar-se per a reduir el tamany dels seus pits. | Instagram @_anitamatamoros

Ho va anunciar a través d’Instagram

El curs que ve Anita Matamoros començarà a estudiar Comunicació i Moda, a Milà, per això la xica va decidir passar per quiròfan abans d’esta nova etapa de la seua vida. Va compartir esta decisió a través d’una història en el seu compte d’Instagram, amb un contundent missatge «Demà m’operaré el pit».

 

Atenta del que podrien pensar els seus fans, va deixar clar que: «No em posaré, sinó que em llevaré i el col·locaré… Em van dir que fins als 21 no ho podia fer». Tot indica que finalment els metges van acceptar la seua proposta d’operació.

 

Va decidir sotmetre’s a una reducció de pits perquè la seua mida li havia provocat certs problemes. Finalment, després de l’operació, la germana de Diego Matamoros va compartir a través de les històries d’Instagram que tot havia anat bé i agraïa la preocupació de tots els seus seguidors.

 

 

A post shared by ANITA MATAMOROS (@_anitamatamoros) on

 

Anita ha donat explicacions

La filla de Makoke i Kiko Matamoros va justificar la seua decisió d’operar-se tot explicant que «el pit que tinc ara m’incomoda molt. No m’agrada tindre tant pit perquè al final és massa incòmode i, estudiant i tal, em fa molt de mal l’esquena».

 

Anita Matamoros espera que la seua decisió siga respectada, tot i que és conscient de ser massa jove per passar per quiròfan. També va afegir que tot el món és lliure i pot fer el que vulga amb el seu cos, idea que sempre ha defensat. 

 

Després de l’anunci va explicar pas a pas com era la preparació per la cirurgia i com són les cures posteriors al procediment. Els metges li han recomanat molta calma i repòs.

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Cau un clan familiar que distribuïa cocaïna i marihuana des d’una vivenda a Dolores

La Guàrdia Civil desarticula a Dolores un punt de venda de cocaïna i una plantació de marihuana en una vivenda familiar, amb quatre detinguts acusats de tràfic de drogues i frau elèctric.

Detinguda a València una cuidadora per robar 40.000 euros a l’anciana a la qual atenia

La Guàrdia Civil deté a València a una dona de 43 anys acusada d'aprofitar el seu treball com a cuidadora per a traure de forma continuada uns 40.000 euros del compte bancari d'una anciana dependent.

Isaac, de l’aula i Google al somni de crear una startup d’impacte social

Isaac Tormo, jove valencià amb expedient excel·lent, experiència internacional i treball en Google, vol llançar una startup d'impacte social dins de l'ecosistema de Llançadora.

Dos de cada tres valencians fa exercici de forma regular en el seu temps lliure

Quasi el 67% dels habitants de València practica activitat física saludable en el seu temps lliure, mentres que un terç seguix sense fer exercici, segons el Baròmetre Municipal.

La UPV restaura el mural de Dons de Ciència vandalitzat amb una pintada contra Oltra

La UPV ha restaurat el mural dedicat a la biofísica Eva Nogales en l'IES El Cabanyal després de ser vandalitzat amb una pintada contra Oltra, utilitzant tècniques específiques per a eliminar la inscripció sense danyar l'obra.

Cap de setmana de cels buidats i pujada de temperatures en la Comunitat Valenciana

El cap de setmana es presenta estable en la Comunitat Valenciana, amb cels buidats, pujada de temperatures i vent fluix després de les ratxes fortes en el nord de Castelló.

Mor un menor de 16 anys després de ser rescatat de la mar en una platja de Benicàssim

Un menor de 16 anys va morir després de ser rescatat de la mar entre les platges de Els Terrers i Torre S. Vicent, a Benicàssim, malgrat els esforços dels servicis d'emergència per reanimar-ho.

Els avisos per vent fort a Castelló conclouen este divendres a les 8 del matí

Aemet confirma que este dijous serà l'últim dia de vent fort a la província de Castelló, on s'han registrat ratxes de fins a 110 km/h, i que els avisos acabaran el divendres a les 8 del matí.