Anita Matamoros passa per quiròfan per operar-se el pit

Anita Matamoros, hija de Kiko Matamoros y Makoke.

Anita Matamoros, filla de Kiko Matamoros i Makoke. | València Diari
 

 

La filla de Kiko Matamoros i Makoke, que s’acaben de separar, ha compartit a través de les seues xarxes socials una notícia molt sorprenent i que ha donat molt de què parlar. Anita Matamoros va anunciar que esta setmana passarà pel quiròfan i s’operarà els pits.

 

Esta notícia va sorprendre a tots els seus seguidors perquè és molt jove, només té dihuit anys i ja passarà per un quiròfan per sotmetre’s a una cirurgia estètica. A més a més, perquè vol que li reduisquen la mida dels seus pits.

 

La xica va voler fer pública esta decisió per evitar precisament els rumors i les especulacions que pogueren crear-se a la premsa a partir del seu aspecte físic. És per esta raó que va dedicar un poc del seu temps per explicar la seua futura operació.

 

Anita Matamoros ha decidido operarse para reducir el tamaño de sus pechos.

Anita Matamoros ha decidit operar-se per a reduir el tamany dels seus pits. | Instagram @_anitamatamoros

Ho va anunciar a través d’Instagram

El curs que ve Anita Matamoros començarà a estudiar Comunicació i Moda, a Milà, per això la xica va decidir passar per quiròfan abans d’esta nova etapa de la seua vida. Va compartir esta decisió a través d’una història en el seu compte d’Instagram, amb un contundent missatge «Demà m’operaré el pit».

 

Atenta del que podrien pensar els seus fans, va deixar clar que: «No em posaré, sinó que em llevaré i el col·locaré… Em van dir que fins als 21 no ho podia fer». Tot indica que finalment els metges van acceptar la seua proposta d’operació.

 

Va decidir sotmetre’s a una reducció de pits perquè la seua mida li havia provocat certs problemes. Finalment, després de l’operació, la germana de Diego Matamoros va compartir a través de les històries d’Instagram que tot havia anat bé i agraïa la preocupació de tots els seus seguidors.

 

 

A post shared by ANITA MATAMOROS (@_anitamatamoros) on

 

Anita ha donat explicacions

La filla de Makoke i Kiko Matamoros va justificar la seua decisió d’operar-se tot explicant que «el pit que tinc ara m’incomoda molt. No m’agrada tindre tant pit perquè al final és massa incòmode i, estudiant i tal, em fa molt de mal l’esquena».

 

Anita Matamoros espera que la seua decisió siga respectada, tot i que és conscient de ser massa jove per passar per quiròfan. També va afegir que tot el món és lliure i pot fer el que vulga amb el seu cos, idea que sempre ha defensat. 

 

Després de l’anunci va explicar pas a pas com era la preparació per la cirurgia i com són les cures posteriors al procediment. Els metges li han recomanat molta calma i repòs.

Últimes notícies

Investiguen l’assassinat de mare i filla a Alacant i hospitalitzen el pare i una altra filla

La Guàrdia Civil investiga la mort violenta d’una dona i una de les seues filles a la partida de El Fenollar, a Alacant. El pare i una altra filla han sigut traslladats a l’hospital amb ferides d’arma blanca.

Veïns de Novelda frenen les macroplantes solars i la promotora renuncia als projectes

La promotora dels projectes solars La Balsa i La Cascada en la zona de La Horna ha renunciat a desenvolupar-los després de l’ampli rebuig veïnal i la negativa majoritària dels propietaris a vendre els seus terrenys a Novelda.

Bendodo reclama el cessament de la presidenta de la SEPI imputada en el cas Leire

El vicesecretari del PP Elías Bendodo ha reclamat a Castelló el cessament immediat de la presidenta de la SEPI, Belén Gualda, després de la seua imputació en el cas Leire, i ha exigit al Govern que reforme la finançació autonòmica i local.

Un incendi en baixos okupats desallotja 80 veïns a Benicalap i pot deixar-ne part sense casa esta nit

Un incendi en dos baixos okupats al barri de Benicalap ha obligat a desallotjar 80 veïns per la gran quantitat de fum. No hi ha ferits, però part dels residents podrien no tornar hui a casa per la toxicitat del fum.

Desallotgen 80 veïns per l’incendi de dos baixos okupats al barri de Benicalap

Un incendi en dos baixos okupats al carrer Picayo, al barri de Benicalap, ha obligat a desallotjar 80 veïns per la gran quantitat de fum, sense causar ferits.

Un incendi en uns baixos obliga a desallotjar 80 veïns de dos blocs a València

Un incendi en dos plantes baixes okupades al barri de Benicalap ha obligat a desallotjar 80 veïns per l’intens fum, sense causar ferits, mentres s’investiga si el foc ha sigut intencionat.

Un incendi en baixos okupats obliga a desallotjar 80 veïns a Benicalap

Un incendi en dos baixos okupats al barri de Benicalap ha obligat a desallotjar preventivament 80 veïns per la gran quantitat de fum, sense registrar ferits, i els investigadors analitzen si el foc ha sigut intencionat.

Desallotgen 80 veïns per un incendi en dos baixos okupats al barri de Benicalap

Un incendi en dos baixos okupats al carrer Picayo, al barri de Benicalap de València, ha obligat a desallotjar 80 veïns de dos blocs per la gran quantitat de fum, sense causar ferits. La Policia investiga si el foc ha sigut intencionat, coincidint amb un desnonament judicial previst per a este dijous al matí.