Anita Matamoros passa per quiròfan per operar-se el pit

Anita Matamoros, hija de Kiko Matamoros y Makoke.

Anita Matamoros, filla de Kiko Matamoros i Makoke. | València Diari
 

 

La filla de Kiko Matamoros i Makoke, que s’acaben de separar, ha compartit a través de les seues xarxes socials una notícia molt sorprenent i que ha donat molt de què parlar. Anita Matamoros va anunciar que esta setmana passarà pel quiròfan i s’operarà els pits.

 

Esta notícia va sorprendre a tots els seus seguidors perquè és molt jove, només té dihuit anys i ja passarà per un quiròfan per sotmetre’s a una cirurgia estètica. A més a més, perquè vol que li reduisquen la mida dels seus pits.

 

La xica va voler fer pública esta decisió per evitar precisament els rumors i les especulacions que pogueren crear-se a la premsa a partir del seu aspecte físic. És per esta raó que va dedicar un poc del seu temps per explicar la seua futura operació.

 

Anita Matamoros ha decidido operarse para reducir el tamaño de sus pechos.

Anita Matamoros ha decidit operar-se per a reduir el tamany dels seus pits. | Instagram @_anitamatamoros

Ho va anunciar a través d’Instagram

El curs que ve Anita Matamoros començarà a estudiar Comunicació i Moda, a Milà, per això la xica va decidir passar per quiròfan abans d’esta nova etapa de la seua vida. Va compartir esta decisió a través d’una història en el seu compte d’Instagram, amb un contundent missatge «Demà m’operaré el pit».

 

Atenta del que podrien pensar els seus fans, va deixar clar que: «No em posaré, sinó que em llevaré i el col·locaré… Em van dir que fins als 21 no ho podia fer». Tot indica que finalment els metges van acceptar la seua proposta d’operació.

 

Va decidir sotmetre’s a una reducció de pits perquè la seua mida li havia provocat certs problemes. Finalment, després de l’operació, la germana de Diego Matamoros va compartir a través de les històries d’Instagram que tot havia anat bé i agraïa la preocupació de tots els seus seguidors.

 

 

A post shared by ANITA MATAMOROS (@_anitamatamoros) on

 

Anita ha donat explicacions

La filla de Makoke i Kiko Matamoros va justificar la seua decisió d’operar-se tot explicant que «el pit que tinc ara m’incomoda molt. No m’agrada tindre tant pit perquè al final és massa incòmode i, estudiant i tal, em fa molt de mal l’esquena».

 

Anita Matamoros espera que la seua decisió siga respectada, tot i que és conscient de ser massa jove per passar per quiròfan. També va afegir que tot el món és lliure i pot fer el que vulga amb el seu cos, idea que sempre ha defensat. 

 

Després de l’anunci va explicar pas a pas com era la preparació per la cirurgia i com són les cures posteriors al procediment. Els metges li han recomanat molta calma i repòs.

Últimes notícies

Compromís dona llum verda a Mónica Oltra com a candidata a l’alcaldia de València

L’executiva de Compromís per València ha aprovat per consens iniciar el procés per a convocar una assemblea extraordinària que ratifique Mónica Oltra com a candidata a l’alcaldia de València, a proposta de l’exalcalde Joan Ribó.

El Valencia Basket remunta a temps i castiga el Bilbao en un final d’infart (83-80)

El Valencia Basket remunta tretze punts en tres minuts i mig davant el Surne Bilbao Basket al Roig Arena (83-80) i s’avança en l’eliminatòria de quarts de final de la Lliga Endesa després d’un partit que els visitants havien controlat durant 34 minuts.

Justícia elevarà el pressupost de 2026 fins als 613 milions amb un increment del 5,6 %

La Conselleria de Justícia, Transparència i Participació disposarà en 2026 de 612,9 milions d’euros, 32,7 milions més que en 2025, per avançar cap a un model judicial més modern, àgil i eficient, en un context d’infrafinançament estructural.

Mora una dona de 61 anys en un greu accident de trànsit al centre d’Alcoi

Una dona de 61 anys ha mort este dimecres a migdia en un atropellament al centre d’Alcoi després que un cotxe col·lisionara, arrancara dos arbres i impactara contra ella. Una altra dona de 79 anys ha resultat ferida amb politraumatismes i ha sigut traslladada a l’Hospital d’Alcoi.

El pressupost dana de 2026 destina 445 milions per a impulsar la recuperació i tancar la reconstrucció

El vicepresident tercer del Consell, Vicente Martínez Mus, anuncia que el pressupost dana de 2026 inclou més de 445 milions, dins d’unes comptes de 1.100 milions, per a culminar la reconstrucció després de les riuades de 2024 i reforçar la prevenció davant fenòmens extrems.

El CSN eleva a nivell 2 un incident a la central nuclear de Cofrents del 2 de maig

El Consell de Seguretat Nuclear ha classificat com a incident de nivell 2 a l'escala internacional el sucsés ocorregut el 2 de maig a la central nuclear de Cofrents, relacionat amb el funcionament anòmal de huit vàlvules d'aïllament de vapor, sense conseqüències per a persones ni medi ambient.

Un club de futbol base investiga un possible espectacle eròtic en una festa amb menors

El CB Bonrepòs i Mirambell ha obert una investigació interna per aclarir si en una celebració del seu equip juvenil en una instal·lació municipal es va fer un espectacle eròtic amb menors presents i ja ha pres mesures cautelars.

Pérez Llorca anuncia una línia rècord de 50 milions per a modernitzar el camp valencià

Juanfran Pérez Llorca anuncia en Carlet la major línia d’ajudes de la història de la Comunitat Valenciana per a modernitzar explotacions agràries, dotada amb 50 milions d’euros i amb especial suport a jóvens i zones rurals.