Un any sense notícies de Wafaa Sebbah, la xica desapareguda en Carcaixent

 

Este dimarts, 17 de novembre, es complix un any de la desaparició de Wafaa Sebbah, una xica de 20 anys, que va desaparèixer el 17 de novembre de 2019 en Carcaixent, en la comarca de la Ribera (València).

 

Segons ha informat el mitjà ‘À Punt’, l’últim que se sap de Wafaa és que el dia 15 de novembre anava a visitar una amiga, però no va arribar a vore-la mai. Dos dies més tard, el 17 de novembre, Soraya, mare de la xica desapareguda en Carcaixent va denunciar davant la Guàrdia Civil de Carcaixent la desaparició de la seua filla.

 

La dona es trobava molt preocupada per no tindre notícies de la seua filla i va telefonar a l’amiga amb qui presumptament havia quedat dos dies abans, però ella li va dir que no sabia res de la seua amiga.

 

Concentració per la desaparició de Wafaa Sebbah

La vida de Soraya ha canviat per complet. Durant tot este any, la dona ha mantingut la recerca de Wafaa que dura ja un any i encara no ha obtingut cap resposta sobre el parador de la seua filla.

 

Esta vesprada, l’Ajuntament de la Pobla Llarga, d’on és veïna la mare de Wafaa, Soraya, ha convocat una concentració a les 18.00 hores per tal de demanar respostes i fer una crida perquè qualsevol que sàpiga alguna cosa sobre la xica ho diga.

 

Wafaa és d’origen sahrauí, de complexió prima, fa 1,60 metres d’altura, té els cabells castanys i llargs i els ulls negres.

Últimes notícies

Carlos Espí opta al premi a millor jugador sub-23 de LaLiga EA Sports

Carlos Espí, davanter del Llevant, ha sigut nominat al premi a millor jugador sub-23 de la temporada en LaLiga EA Sports després de firmar 13 gols entre Lliga i Copa.

CCOO ix al carrer a València per a exigir salaris dignes, vivenda assequible i servicis públics forts

CCOO es manifesta a València per a reclamar un nou model de salaris, vivenda i servicis públics, amb menys precarietat laboral i una fiscalitat més justa.

Iberdrola eleva a 1.108 milions la seua aportació econòmica a la Comunitat Valenciana en 2025

L'activitat d'Iberdrola va generar en 2025 un impacte econòmic de 1.108 milions en la Comunitat Valenciana, amb 450 milions en contribució fiscal i un fort impuls inversor i renovable.

Sergi Campillo deixa l’Ajuntament de València i tanca una etapa de 15 anys en política municipal

El regidor de Compromís Sergi Campillo renuncia a l'acta a l'Ajuntament de València després de 15 anys i obri una nova etapa vinculada als moviments socials, rebent elogis del seu grup i de l'alcaldessa.

Dos hòmens hospitalitzats per ferides lleus d’arma blanca a Torrevieja

Dos hòmens de 57 i 61 anys han sigut hospitalitzats amb ferides lleus d'arma blanca després d'un incident ocorregut en un carrer de Torrevieja.

Una nova pròtesi modular de braç impresa en 3D impulsa l’autonomia en tasques quotidianes

Investigadors de ISABIAL i la Universitat d'Alacant han creat una pròtesi de braç modular impresa en 3D, personalitzable i de baix cost, pensada per a facilitar l'autonomia en el dia a dia.

Vox anuncia que els pressupostos de 2026 seran els tercers de la legislatura en la Comunitat Valenciana

Els pressupostos de la Generalitat per a 2026 que Vox preveu registrar este divendres seran els tercers de l'actual legislatura, marcada per dos pròrrogues i per la dependència de la majoria de PP i Vox en Les Corts.

Vox i PP tanquen un acord per a presentar els Pressupostos de la Generalitat de 2026 en Les Corts

Vox confirma un acord amb el Consell del PP per a registrar este divendres els Pressupostos de la Generalitat de 2026 i aprovar-los en Les Corts el 21 i 22 de juliol.