11.9 C
València
Dijous, 1 gener, 2026

Un any sense notícies de Wafaa Sebbah, la xica desapareguda en Carcaixent

 

Este dimarts, 17 de novembre, es complix un any de la desaparició de Wafaa Sebbah, una xica de 20 anys, que va desaparèixer el 17 de novembre de 2019 en Carcaixent, en la comarca de la Ribera (València).

 

Segons ha informat el mitjà ‘À Punt’, l’últim que se sap de Wafaa és que el dia 15 de novembre anava a visitar una amiga, però no va arribar a vore-la mai. Dos dies més tard, el 17 de novembre, Soraya, mare de la xica desapareguda en Carcaixent va denunciar davant la Guàrdia Civil de Carcaixent la desaparició de la seua filla.

 

La dona es trobava molt preocupada per no tindre notícies de la seua filla i va telefonar a l’amiga amb qui presumptament havia quedat dos dies abans, però ella li va dir que no sabia res de la seua amiga.

 

Concentració per la desaparició de Wafaa Sebbah

La vida de Soraya ha canviat per complet. Durant tot este any, la dona ha mantingut la recerca de Wafaa que dura ja un any i encara no ha obtingut cap resposta sobre el parador de la seua filla.

 

Esta vesprada, l’Ajuntament de la Pobla Llarga, d’on és veïna la mare de Wafaa, Soraya, ha convocat una concentració a les 18.00 hores per tal de demanar respostes i fer una crida perquè qualsevol que sàpiga alguna cosa sobre la xica ho diga.

 

Wafaa és d’origen sahrauí, de complexió prima, fa 1,60 metres d’altura, té els cabells castanys i llargs i els ulls negres.

Últimes notícies

Mor Enric Mestre als 89 anys, referent de la ceràmica contemporània

L'Ajuntament d'Alboraia va anunciar la defunció del ceramista als 89 anys. La seua obra geomètrica va deixar empremta en espais públics del municipi i la seua última aparició va ser al novembre amb un premi a l'excel·lència.

Un incendi en un edifici de Paiporta deixa 11 ferits, cinc traslladats a l’hospital

Onze persones d'entre 3 i 79 anys han sigut ateses després d'un incendi en un edifici del carrer l'Horta. Cinc han sigut traslladades, quatre per fum i una per cremades.

Rescaten a diverses persones a Paiporta per un incendi en un pis de la primera planta

Bombers han rescatat a diverses persones en un edifici de Paiporta després de declarar-se un incendi en un pis de la primera planta. El fum s'ha propagat cap a les plantes superiors i diverses persones han rebut atenció sanitària.

Estenen tres dies la busca dels espanyols desapareguts a Indonèsia

Les autoritats indonèsies van decidir estendre fins al diumenge la busca de tres espanyols després del naufragi del vaixell turístic KM Putri Sakinah. La mesura arriba després de set jornades de rastreig i una petició formal de l'Ambaixada d'Espanya.

Rescaten a diverses persones d’un edifici de Paiporta després d’un incendi en la primera planta

Un incendi en un pis de la primera planta d'un edifici de Paiporta ha generat un dens núvol de fum i ha obligat a rescatar a diverses persones. El foc ha sigut extingit després de la mobilització de sis dotacions.

Estenen tres jornades la busca dels espanyols desapareguts a Indonèsia

Indonèsia va prolongar fins al diumenge l'operatiu per a localitzar a tres espanyols desapareguts després del naufragi d'un vaixell turístic en Komodo. L'ampliació es recolza en les dades de set dies de rastreig i en la petició formal de l'Ambaixada d'Espanya.

El Vila-real busca trencar la seua mala ratxa d’estrenes davant l’Elx en el Martínez Valero

L'equip groc visita el Martínez Valero en la primera jornada de 2026 després de dos derrotes seguides en els seus primers partits de l'any i un llarg període invicte.

El València només va guanyar un dels seus últims cinc estrenes d’any

L'equip visita Balaídos per a obrir 2026 amb una ratxa discreta: una victòria en cinc arrancades recents. A domicili no guanya una estrena des de 2013.