Un any sense notícies de Wafaa Sebbah, la xica desapareguda en Carcaixent

 

Este dimarts, 17 de novembre, es complix un any de la desaparició de Wafaa Sebbah, una xica de 20 anys, que va desaparèixer el 17 de novembre de 2019 en Carcaixent, en la comarca de la Ribera (València).

 

Segons ha informat el mitjà ‘À Punt’, l’últim que se sap de Wafaa és que el dia 15 de novembre anava a visitar una amiga, però no va arribar a vore-la mai. Dos dies més tard, el 17 de novembre, Soraya, mare de la xica desapareguda en Carcaixent va denunciar davant la Guàrdia Civil de Carcaixent la desaparició de la seua filla.

 

La dona es trobava molt preocupada per no tindre notícies de la seua filla i va telefonar a l’amiga amb qui presumptament havia quedat dos dies abans, però ella li va dir que no sabia res de la seua amiga.

 

Concentració per la desaparició de Wafaa Sebbah

La vida de Soraya ha canviat per complet. Durant tot este any, la dona ha mantingut la recerca de Wafaa que dura ja un any i encara no ha obtingut cap resposta sobre el parador de la seua filla.

 

Esta vesprada, l’Ajuntament de la Pobla Llarga, d’on és veïna la mare de Wafaa, Soraya, ha convocat una concentració a les 18.00 hores per tal de demanar respostes i fer una crida perquè qualsevol que sàpiga alguna cosa sobre la xica ho diga.

 

Wafaa és d’origen sahrauí, de complexió prima, fa 1,60 metres d’altura, té els cabells castanys i llargs i els ulls negres.

Últimes notícies

‘Libre’, la comèdia romàntica que acosta l’univers de Nino Bravo a una nova generació

‘Libre’ és una comèdia romàntica de superació i tendresa que ret homenatge a Nino Bravo a través d’un jove perdut, la música i una història contemporània rodada a Alfafar, València, Madrid i Màlaga. El film, dirigit per David Serrano i amb Alberto San Juan com a ‘àngel de la guarda’, s’estrenarà en 2027.

Mor als 63 anys l’actor valencià i exagent local Paco Sarro

L’actor valencià Paco Sarro, conegut pel paper de Ferri en la sèrie 'L'Alqueria Blanca' i exagent de la Policia Local de València, ha mort als 63 anys.

Noves jornades de parada a Ford Almussafes en setembre i octubre

La comissio de seguiment de l ERTE-RED a Ford Almussafes ha fixat noves jornades de parada de la produccio en les plantes de motors i vehicles durant setembre i octubre. Sindicats i empresa tornaran a reunir-se per a negociar dimarts a la vesprada.

STEPV convoca per al 12 de setembre la primera manifestació educativa del curs 2026-27

El sindicat STEPV ha convocat per al dissabte 12 de setembre la primera manifestació educativa del curs 2026-27, amb marxes a Alacant, València i Castelló de la Plana com a continuïtat de les mobilitzacions del curs passat.

Presó per a un home que va maltractar i va tancar amb clau la seua nòvia menor a Manises

La Audiencia Provincial de Valencia ha imposat un any i nou mesos de presó a un home de 29 anys per maltractar, amenaçar i tancar amb clau la seua parella, una menor de 15 anys que vivia en un centre de menors. La jove, que va poder escapar una setmana després, pateix ara un síndrome ansioso depressiu i rep tractament psicològic i farmacològic.

Compromís exigeix saber quan es va avisar la Generalitat del risc de robatoris en museus

Àgueda Micó ha registrat al Congrés diverses preguntes per aclarir quan va rebre el Govern l alerta d Europol sobre robatoris en museus i quan la va traslladar a la Generalitat, arran del robatori del Tresor de Villena.

A presó un home per onze robatoris amb força a vaixells de la Marina de València

La Policia Nacional ha detingut un home de 31 anys acusat d’onze robatoris amb força en iats i velers de la Marina de València, alguns ocupats mentre els propietaris dormien. El jutge ha decretat el seu ingrés a la presó preventiva.

Morant reclama un Botànic 3 en un curs polític que veu decisiu per a la Comunitat Valenciana

Diana Morant ha obert el nou curs polític reclamant una aliança PSPV-Compromís per a un Botànic 3 i anunciant que estudiaran recórrer al Constitucional la nova inspecció educativa. També ha carregat contra el Consell per les seues polítiques en sanitat, educació, emergències i vivenda.