Un any sense notícies de Wafaa Sebbah, la xica desapareguda en Carcaixent

 

Este dimarts, 17 de novembre, es complix un any de la desaparició de Wafaa Sebbah, una xica de 20 anys, que va desaparèixer el 17 de novembre de 2019 en Carcaixent, en la comarca de la Ribera (València).

 

Segons ha informat el mitjà ‘À Punt’, l’últim que se sap de Wafaa és que el dia 15 de novembre anava a visitar una amiga, però no va arribar a vore-la mai. Dos dies més tard, el 17 de novembre, Soraya, mare de la xica desapareguda en Carcaixent va denunciar davant la Guàrdia Civil de Carcaixent la desaparició de la seua filla.

 

La dona es trobava molt preocupada per no tindre notícies de la seua filla i va telefonar a l’amiga amb qui presumptament havia quedat dos dies abans, però ella li va dir que no sabia res de la seua amiga.

 

Concentració per la desaparició de Wafaa Sebbah

La vida de Soraya ha canviat per complet. Durant tot este any, la dona ha mantingut la recerca de Wafaa que dura ja un any i encara no ha obtingut cap resposta sobre el parador de la seua filla.

 

Esta vesprada, l’Ajuntament de la Pobla Llarga, d’on és veïna la mare de Wafaa, Soraya, ha convocat una concentració a les 18.00 hores per tal de demanar respostes i fer una crida perquè qualsevol que sàpiga alguna cosa sobre la xica ho diga.

 

Wafaa és d’origen sahrauí, de complexió prima, fa 1,60 metres d’altura, té els cabells castanys i llargs i els ulls negres.

Últimes notícies

Minut de silenci a València este divendres pels 20 anys de l’accident de metro

L’Ajuntament de València ha convocat este divendres 3 de juliol un minut de silenci i banderes a mitja asta pel 20 aniversari de l’accident de metro de 2006, que va causar 43 morts i 47 ferits.

Sanitat publica els llistats definitius de la borsa d’ocupació temporal

La Conselleria de Sanitat ha fet públics en la seua web els llistats definitius de la 25a borsa d’ocupació temporal per a institucions sanitàries i obri un termini d’un mes per a presentar recursos potestatius de reposició.

El Valencia CF inicia la pretemporada dijous amb sis amistosos i pendent de fitxatges

El Valencia CF començarà dijous la pretemporada a Paterna amb proves mèdiques i sis amistosos programats, mentres espera tancar diversos fitxatges com Justin de Haas, Aliou Dieng o Ryunosuke Sato.

Pérez Llorca carrega contra Mascarell i critica les noves imputacions de càrrecs socialistes

Un jutjat de València ha obert procediment abreujat contra el secretari d Organització del PSPV, Vicent Mascarell, i Pérez Llorca aprofita per a criticar la successió d imputacions de càrrecs socialistes i les decisions de Diana Morant.

Mestalla s’acomiadarà del Valencia CF en la jornada 37 davant l’Elx

El Valencia CF ha confirmat que no ha demanat a LaLiga acabar la campanya 2026-27 a Mestalla i que l’últim partit oficial a l’estadi serà en la jornada 37 davant l’Elche, fet que li dona una setmana més per al trasllat al Nou Mestalla.

Beques reforçades i matrícules gratis per a qui aprove primer de carrera a la Comunitat Valenciana

El Consell ha detallat a la Universitat Jaume I les línies del seu pla fins 2030 per enfortir el sistema universitari i investigador, amb més beques i incentius a l’esforç acadèmic. També prepara una nova Llei de Ciència i un Pla 2030 per estabilitzar i modernitzar el sistema.

La nova llei de ciència i el Pla 2030 blindaran el futur de les universitats valencianes

La Generalitat ha detallat a l’UJI la seua estratègia per a donar estabilitat al sistema universitari valencià, impulsar la investigació i reforçar les beques i la cultura de l’esforç.

Beca gratuïta i nova Llei de Ciència: així vol el Consell reforçar les universitats valencianes

El Consell prepara una nova Llei de Ciència i un Pla 2030 per a donar estabilitat al sistema universitari valencià i anuncia la gratuïtat de matrícula per a qui aprove tot primer curs.