10.4 C
València
Dissabte, 24 gener, 2026

Un any sense notícies de Wafaa Sebbah, la xica desapareguda en Carcaixent

 

Este dimarts, 17 de novembre, es complix un any de la desaparició de Wafaa Sebbah, una xica de 20 anys, que va desaparèixer el 17 de novembre de 2019 en Carcaixent, en la comarca de la Ribera (València).

 

Segons ha informat el mitjà ‘À Punt’, l’últim que se sap de Wafaa és que el dia 15 de novembre anava a visitar una amiga, però no va arribar a vore-la mai. Dos dies més tard, el 17 de novembre, Soraya, mare de la xica desapareguda en Carcaixent va denunciar davant la Guàrdia Civil de Carcaixent la desaparició de la seua filla.

 

La dona es trobava molt preocupada per no tindre notícies de la seua filla i va telefonar a l’amiga amb qui presumptament havia quedat dos dies abans, però ella li va dir que no sabia res de la seua amiga.

 

Concentració per la desaparició de Wafaa Sebbah

La vida de Soraya ha canviat per complet. Durant tot este any, la dona ha mantingut la recerca de Wafaa que dura ja un any i encara no ha obtingut cap resposta sobre el parador de la seua filla.

 

Esta vesprada, l’Ajuntament de la Pobla Llarga, d’on és veïna la mare de Wafaa, Soraya, ha convocat una concentració a les 18.00 hores per tal de demanar respostes i fer una crida perquè qualsevol que sàpiga alguna cosa sobre la xica ho diga.

 

Wafaa és d’origen sahrauí, de complexió prima, fa 1,60 metres d’altura, té els cabells castanys i llargs i els ulls negres.

Últimes notícies

El vent aconseguix 122 km/h a Xixona i 111 a Alcoi en una jornada d’alerta groga

L'episodi de vent ha deixat ratxes de fins a 122 km/h a Xixona i 111 km/h a Alcoi. L'alerta groga es manté i hi ha incidències per gel a Castelló.

Un home ha mort i 19 persones han sigut ateses per fum en l’incendi d’una vivenda a València

Un incendi en una vivenda de Tres Forques este dissabte ha deixat un home mort i 19 persones ateses per inhalació lleu de fum, entre elles quatre menors. Set han sigut traslladades a hospitals i l'origen del foc no s'ha precisat.

Dani J busca posar la bandera de la bachata a Espanya al Benidorm Fest 2026

Després de girar per més de 30 països, Dani J arriba al Benidorm Fest 2026 amb 'Ballant-te' per a reivindicar la bachata a Espanya. Vol trencar el 'sostre de cristall' dels ritmes llatins en els certàmens nacionals.

Emergències activa l’alerta per plaques de gel al Baix Maestrat, Els Ports i Utiel

La Generalitat ha activat l'alerta per plaques de gel al Baix Maestrat, Els Ports i Utiel. La CV-391 esta tallada entre els km 25 i 30 i es demana conduir amb suavitat.

Dissabte amb alerta groga per vent a València, Alacant i l’interior de Castelló

València i Alacant i l'interior de Castelló estan este dissabte en alerta groga per vent, amb avís costaner en els litorals de València i Alacant. Es preveuen ratxes de fins a 80 km/h a l'interior i de 70 km/h a Alacant i el litoral valencià.

Un mort i 19 atesos per fum en l’incendi d’una vivenda a València

Un home ha mort i 19 persones han sigut ateses per inhalació lleu de fum després de l'incendi d'un pis en Tres Forques. Set han sigut traslladades a hospitals i la Policia Nacional investiga l'origen

El vent aconseguix ratxes de 122 km/h a Xixona i 111 a Alcoi

Ratxes de més de 100 km/h han afectat diverses localitats d'Alacant, amb 122 km/h a Xixona i 111 a Alcoi. Hi ha avís groc i una desena de servicis de bombers.

El València Basket buscarà certificar a Las Palmas la seua condició de cap de sèrie per a la Copa del Rei

L'equip taronja arriba al tancament de la primera volta amb 12 triomfs i un +210 en el basket average i apunta a segellar el seeding amb una victòria davant el Gran Canària.