Apareix un cadàver en la platja de Las Teresitas

Recursos de seguretat i emergències han trobat este dissabte al matí un cadàver a la platja de Las Teresitas, Santa Cruz de Tenerife.

Segons s’ha pogut saber, el cos trobat és d’un home d’uns 50 anys d’edat, que es trobava flotant en la zona de bany en platja.

La Policia Local de Santa Cruz concreta que va ser una usuària de la platja la que es va trobar el cos en l’aigua en el tram final de Las Teresitas.

Diverses dotacions policials s’han desplaçat a la zona per a esbrinar les circumstàncies entorn del succés, sense que de moment s’haja procedit a l’aixecament del cadàver, van concretar fonts policials.

Els indicis apunten a una mort natural d’este home, que estava en vestit de bany i les pertinences del qual estaven prop d’on va ser localitzat el seu cadàver.

Al lloc del succés s’han traslladat personal del Servei d’Urgència Canari (SUC), que va certificar la defunció, els bombers i la Policia Local de Santa Cruz de Tenerife.

L’aixecament del cadàver s’ha produït poc abans d’as 10.00 hores i agents del Cos Nacional de Policia també es van personar en el lloc.

<

>

Últimes notícies

Derrota mínima del Villarreal en el seu estrena a Dortmund (3-2)

El Villarreal ha perdut 3-2 en el seu debut en la Lliga de Campions davant el Borussia Dortmund, tot i dominar durant 80 minuts. L’equip d’Íñigo Pérez ha arribat amb opcions d’empatar fins a l’últim instant.

Messi negocia per a convertir-se en màxim accionista de l’Eldense

Leo Messi ha arribat a un principi d’acord amb els actuals propietaris de l’Eldense per a convertir-se en el seu màxim accionista, pendent encara de tràmits legals i del vistiplau del CSD.

Gulácsi debuta en la porteria del Villarreal contra un Borussia liderat per Guirassy

Peter Gulácsi debuta en la porteria del Villarreal en el primer partit de la Lliga de Campions davant el Borussia Dortmund, que es presenta amb Serhou Guirassy com a gran amenaça ofensiva.

Una dona apunyalada a Carcaixent continua ingressada en l’UCI

La Guàrdia Civil investiga l’apunyalament d’una dona aquest dilluns a Carcaixent. La víctima està ingressada a l’UCI de l’Hospital de la Ribera amb pronòstic reservat.

Ontinyent i Xàtiva freguen els 42 graus en un setembre de calor extrema

Ontinyent i Xàtiva han registrat prop de 42 graus en un dimarts de setembre amb avís taronja per calor al sud de València. Moltes altres localitats valencianes han superat els 37 graus, tot i que s’espera un descens notable de temperatures dimecres.

L’incendi forestal de Polop ja crema unes 36 hectàrees i força a tallar dues carreteres

L’incendi declarat en un bancal de difícil accés a Polop de la Marina ha arribat a unes 36 hectàrees i ha obligat a tallar la CV-70 i la CV-7621, segons el Consorci Provincial de Bombers i el 112 CV.

Mor un home de 84 anys en un xoc entre camió i cotxe a la N-340 a Alcalà de Xivert

Un home de 84 anys ha mort i una dona de 74 ha resultat ferida en un accident entre un camió i un turisme a la N-340, al terme d'Alcalà de Xivert, este migdia.

Investiguen la mort violenta d’un home de 50 anys al barri de Sant Isidre de València

La Policia Nacional investiga la mort violenta d’un home de 50 anys, localitzat amb un fort colp al cap al barri de Sant Isidre de València.