Apareix un cadàver en la platja de Las Teresitas

Recursos de seguretat i emergències han trobat este dissabte al matí un cadàver a la platja de Las Teresitas, Santa Cruz de Tenerife.

Segons s’ha pogut saber, el cos trobat és d’un home d’uns 50 anys d’edat, que es trobava flotant en la zona de bany en platja.

La Policia Local de Santa Cruz concreta que va ser una usuària de la platja la que es va trobar el cos en l’aigua en el tram final de Las Teresitas.

Diverses dotacions policials s’han desplaçat a la zona per a esbrinar les circumstàncies entorn del succés, sense que de moment s’haja procedit a l’aixecament del cadàver, van concretar fonts policials.

Els indicis apunten a una mort natural d’este home, que estava en vestit de bany i les pertinences del qual estaven prop d’on va ser localitzat el seu cadàver.

Al lloc del succés s’han traslladat personal del Servei d’Urgència Canari (SUC), que va certificar la defunció, els bombers i la Policia Local de Santa Cruz de Tenerife.

L’aixecament del cadàver s’ha produït poc abans d’as 10.00 hores i agents del Cos Nacional de Policia també es van personar en el lloc.

<

>

Últimes notícies

Les víctimes de la DANA tornaran a omplir València per reclamar que Mazón perda l’aforament

Associacions de víctimes de la DANA del 29 d’octubre de 2024 i moviments socials han convocat este dissabte una concentració a València per exigir la fi de l’aforament de l’expresident de la Generalitat Carlos Mazón, quan es complixen 22 mesos de les inundacions que van causar 231 morts a la província de València.

Netflix estrena la sèrie de ‘Tota la veritat de les meues mentires’ d’Elísabet Benavent

La nova miniserie de Netflix basada en la novel·la 'Toda la verdad de mis mentiras' d'Elísabet Benavent s'estrena el 28 d'agost amb cinc episodis que exploren els límits entre amor i amistat durant un viatge en caravana.

Intervals de núvols i algun ruixat aïllat en l’últim dimecres d’agost

L’últim dimecres d’agost arriba a la Comunitat Valenciana amb intervals de núvols, possibilitat de pluja feble i temperatures amb pocs canvis. Dijous s’espera un ambient més estable, amb cels poc nuvolosos i descens de les màximes en l’interior nord de València.

Buñol es prepara per a una Tomatina amb 150 tones de tomates i 22.000 participants

Buñol acollirà hui una nova edició de la Tomatina, amb 150 tones de tomates i 22.000 participants en una hora de batalla festiva. La festa reforça l’accessibilitat i comptarà amb més trens de Cercanies per a facilitar l’arribada de visitants.

La Guàrdia Civil investiga la mort d’un matrimoni irlandés en un jacuzzi a Cullera

La Guàrdia Civil ha obert una investigació per la mort d’un matrimoni irlandés de 50 i 45 anys a Cullera, localitzat sense vida en el jacuzzi de la vivenda pels seus fills menors.

Un voleó de Pablo García en el 83 enfonsa el València CF a Mestalla

Un gol de volea de Pablo García en el minut 83 ha donat la victòria al Betis a Mestalla i ha encés de nou la protesta de l’afició del València CF, que encadena dos jornades sense marcar.

Nathan Saliba reforça el mig del camp del Villarreal fins a 2031

El Villarreal ha tancat el fichatge del migcampista canadenc Nathan Saliba, de 22 anys, procedent de l'Anderlecht, amb un contracte fins al 30 de juny de 2031.

La Cova de les Dones opta als Premis +Historia de National Geographic

El santuari romà de la Cova de les Dones, a Millares, ha sigut nominat als Premis +Historia de National Geographic com a Millor Hallatge Històric Nacional i es pot votar fins al 12 d’octubre.