Apareix un cadàver en la platja de Las Teresitas

Recursos de seguretat i emergències han trobat este dissabte al matí un cadàver a la platja de Las Teresitas, Santa Cruz de Tenerife.

Segons s’ha pogut saber, el cos trobat és d’un home d’uns 50 anys d’edat, que es trobava flotant en la zona de bany en platja.

La Policia Local de Santa Cruz concreta que va ser una usuària de la platja la que es va trobar el cos en l’aigua en el tram final de Las Teresitas.

Diverses dotacions policials s’han desplaçat a la zona per a esbrinar les circumstàncies entorn del succés, sense que de moment s’haja procedit a l’aixecament del cadàver, van concretar fonts policials.

Els indicis apunten a una mort natural d’este home, que estava en vestit de bany i les pertinences del qual estaven prop d’on va ser localitzat el seu cadàver.

Al lloc del succés s’han traslladat personal del Servei d’Urgència Canari (SUC), que va certificar la defunció, els bombers i la Policia Local de Santa Cruz de Tenerife.

L’aixecament del cadàver s’ha produït poc abans d’as 10.00 hores i agents del Cos Nacional de Policia també es van personar en el lloc.

<

>

Últimes notícies

Presó provisional per al jove de 22 anys acusat de matar el seu oncle a Massanassa

El Tribunal de Instància de Catarroja ha decretat presó provisional, comunicada i sense fiança, per al jove de 22 anys detingut per la mort del seu oncle, de 43 anys, apunyalat en la via pública a Massanassa després d’una discussió en un bar.

L’incendi de Segorbe entra esta vesprada en les hores de més risc i manté mil veïns fora de casa

L’incendi forestal declarat dijous a Segorbe ha calcinat més de 600 hectàrees, ha obligat a desallotjar un miler de persones a Gátova i entra esta vesprada en les hores de més risc. Uns 350 efectius i 25 mitjans aeris treballen per contindre un perímetre d’uns 15 quilòmetres.

El Metropolitano jutja Julián Alvarez en un duel clau entre Atlético i Villarreal

Julián Alvarez torna hui al Metropolitano enmig de la polèmica pel seu frustrat fitxatge pel Barcelona, en un partit en què l’Atlético rep un Villarreal que ja el va golejar 5-1 en la passada lliga.

El Barça de Flick inicia la defensa del títol en un Martínez Valero al límit

El Barcelona de Hansi Flick comença la defensa del títol de LaLiga EA Sports al camp de l’Elche, amb una plantilla reforçada però encara sense davanter centre pur tancat.

Avís groc per pluges fortes al litoral de Castelló este dissabte

Aemet ha activat l’avís groc per pluges de fins a 30 litres per metre quadrat i tempestes al litoral de Castelló, dins d’un episodi de fortes precipitacions que afecta també altres comunitats.

Luís Castro alerta que el Levante té menys pressupost que molts equips de Segona

L’entrenador del Levante UD, Luís Castro, admet que hi ha equips de LaLiga Hypermotion amb més pressupost i demana calma per la inscripció de jugadors. El tècnic assegura que el club treballa per sanar la seua situació econòmica i completar la plantilla.

L’incendi de Segorbe arrasa 633 hectàrees i manté desallotjades mil persones a Gàtova

L’incendi declarat dijous a Segorbe ha cremat 633 hectàrees, part a la Serra Calderona, i obliga a mantindre fora de casa un miler de veïns de Gàtova mentre 25 mitjans aeris i uns 350 efectius continuen les tasques d’extinció.

Xàfecs en la mitat nord i descens suau de les màximes hui

L’Agència Estatal de Meteorologia preveu per a este dissabte xàfecs amb tronada en la mitat nord de la Comunitat Valenciana i una lleugera baixada de les temperatures màximes, sobretot a l’interior. El diumenge tendirà a estabilitzar-se l’oratge, amb més clarianes però encara amb ruixats puntuals.