Apareix un cadàver en la platja de Las Teresitas

Recursos de seguretat i emergències han trobat este dissabte al matí un cadàver a la platja de Las Teresitas, Santa Cruz de Tenerife.

Segons s’ha pogut saber, el cos trobat és d’un home d’uns 50 anys d’edat, que es trobava flotant en la zona de bany en platja.

La Policia Local de Santa Cruz concreta que va ser una usuària de la platja la que es va trobar el cos en l’aigua en el tram final de Las Teresitas.

Diverses dotacions policials s’han desplaçat a la zona per a esbrinar les circumstàncies entorn del succés, sense que de moment s’haja procedit a l’aixecament del cadàver, van concretar fonts policials.

Els indicis apunten a una mort natural d’este home, que estava en vestit de bany i les pertinences del qual estaven prop d’on va ser localitzat el seu cadàver.

Al lloc del succés s’han traslladat personal del Servei d’Urgència Canari (SUC), que va certificar la defunció, els bombers i la Policia Local de Santa Cruz de Tenerife.

L’aixecament del cadàver s’ha produït poc abans d’as 10.00 hores i agents del Cos Nacional de Policia també es van personar en el lloc.

<

>

Últimes notícies

Diumenge assolellat i amb temperatures en lleu ascens a la Comunitat Valenciana

La Comunitat Valenciana viurà este diumenge una jornada majoritàriament assolellada, amb temperatures màximes en lleuger ascens i vent fluix que girarà a llevant a migdia.

Un incendi en una vivenda de Dénia obliga a evacuar un edifici de cinc altures

Un incendi declarat en una vivenda de l’avinguda Ramón Ortega de Dénia ha obligat a desallotjar un edifici de cinc altures. Una família ha sigut atesa per inhalació de fum, però els residents han pogut tornar després a casa.

Belén Segarra conta en un llibre com va passar de la depressió al ioga

La il·lustradora valenciana Belén Segarra presenta 'Mi libro de yoga', una obra on narra com el ioga va transformar la seua depressió en un nou camí de vida. El volum combina text i il·lustracions per a acostar esta pràctica a qualsevol persona, siga quina siga la seua edat o experiència.

Anselmi celebra l’empat a San Mamés i avisa que l’Elche serà un rival molt dur

Martín Anselmi ha elogiat l’esforç del seu equip després de l’empat a San Mamés contra l’Athletic Club i assegura que, jugant així, l’Elche serà un rival molt dur en LALIGA EA Sports.

Buonanotte valora l’empat de l’Elche a San Mamés: “Este punt ens servix de molt”

Facundo Buonanotte ha destacat el valor de l’empat 1-1 de l’Elche a San Mamés davant l’Athletic Club i ha assegurat que l’equip afronta amb confiança el pròxim partit a casa.

L’Elx arranca un punt valuós i talla la ratxa de l’Athletic

Athletic Club i Elx han empatat 1-1 a San Mamés. Buonanotte ha avançat els il·licitans de penal i Iñaki Williams ha igualat al tram final.

Milers de docents omplin el centre de València per exigir una escola pública digna

Milers de docents, famílies i entitats cíviques han marxat pel centre de València i per les altres capitals de la Comunitat Valenciana per exigir una escola pública digna i advertir que el conflicte educatiu continua obert.

Mor un home de 83 anys mentre es banyava a la platja de l’Arenal de Xàbia

Un home de 83 anys ha mort este dijous al matí quan es banyava a la platja de l’Arenal de Xàbia. Els serveis d’emergència han intentat reanimar-lo sense èxit.