Apareix un cadàver en la platja de Las Teresitas

Recursos de seguretat i emergències han trobat este dissabte al matí un cadàver a la platja de Las Teresitas, Santa Cruz de Tenerife.

Segons s’ha pogut saber, el cos trobat és d’un home d’uns 50 anys d’edat, que es trobava flotant en la zona de bany en platja.

La Policia Local de Santa Cruz concreta que va ser una usuària de la platja la que es va trobar el cos en l’aigua en el tram final de Las Teresitas.

Diverses dotacions policials s’han desplaçat a la zona per a esbrinar les circumstàncies entorn del succés, sense que de moment s’haja procedit a l’aixecament del cadàver, van concretar fonts policials.

Els indicis apunten a una mort natural d’este home, que estava en vestit de bany i les pertinences del qual estaven prop d’on va ser localitzat el seu cadàver.

Al lloc del succés s’han traslladat personal del Servei d’Urgència Canari (SUC), que va certificar la defunció, els bombers i la Policia Local de Santa Cruz de Tenerife.

L’aixecament del cadàver s’ha produït poc abans d’as 10.00 hores i agents del Cos Nacional de Policia també es van personar en el lloc.

<

>

Últimes notícies

Confirmen 6 anys i mig de presó per intentar volar a Romania amb cocaïna i cannabis a l’aeroport de València

El TSJCV ha confirmat 6 anys i mig de presó i una multa de 100.000 euros per a una dona que va intentar volar de València a Bucarest amb més de 2 quilos de cocaïna i 5 de cannabis amagats en una maleta.

Confirmen 22 anys de presó per l’assassinat masclista d’Alcoi amb 18 ganivetades

El TSJCV ha confirmat la pena de 22 anys i mig de presó per a l’home que va matar la seua parella a Alcoi el 2022 amb 18 ganivetades. El tribunal descarta totes les al·legacions de la defensa, que ja ha anunciat recurs de cassació davant el Tribunal Suprem.

Dos ferits greus en un xoc amb bolcades a l’AP-7 a Ondara

Un accident entre dos vehicles a l’AP-7, a l’altura d’Ondara, ha deixat dos ferits greus, un pare i la seua filla de Luxemburg, i un ferit lleu, un veí de Pedreguer.

Sisé dia de lluita contra l’incendi forestal de Sogorb amb mitjans terrestres

Els bombers continuen treballant per controlar l’incendi forestal declarat dijous a Sogorb, estabilitzat des de diumenge després de cremar 630 hectàrees. S’ha alçat el confinament a Gàtova, però el nivell 1 del PEIF es manté i les pistes forestals seguixen tancades.

Detinguts tres veïns per vendre cocaïna des de casa a Castelló de Rugat

La Guàrdia Civil ha detingut tres persones a Castelló de Rugat que, presumptament, venien cocaïna des de la finestra de sa casa. En el registre s’han intervingut més d’un quilo de cocaïna, altres drogues, diners en efectiu i material per a preparar dosis.

Detingut a València un fugit buscant a Alemanya per un intent d’homicidi

La Policia Nacional ha detingut a València un fugit alemany reclamat per un intent d’homicidi amb metralladora comés en 2025.

Castro ix reforçat de Pamplona: empat sense gols però amb bona imatge del Levante

El Levante ha empatat a zero al camp d’Osasuna però Luís Castro destacat que l’equip ha recuperat la identitat desitjada i confia a continuar millorant amb el pas de les jornades.

Ryan destaca el punt d’or davant Osasuna i el creiximent defensiu del Llevant

El porter australià Mathew Ryan ha remarcat les sensacions positives del Llevant després de l’empat sense gols contra Osasuna a El Sadar, on ha sigut clau sota pals.